abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119935940
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_119936050
Sorry zit mobiel dus kan Kwisteds mooie foto niet quoten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_119936072
Denk om katte en stof uit de box te houdrn. Daar zou ik het voor gebruike als ikhet al kocht...
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_119936120
Voeden duurt hier best even, maar doen we op onze kamer boven de dekens (ik ga er zelf wel onder zitten). Dus ik probeer dat eens vannacht.

En verschonen, werkt dat een beetje met zo'n slaapzak aan?
pi_119936153
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef Sam1993 het volgende:
Denk om katte en stof uit de box te houdrn. Daar zou ik het voor gebruike als ikhet al kocht...
en stimuleer kinderen om naar school te gaan........
....stiekem toch wel....
pi_119936191
Wij ritse hem open maar laten armojes er gewoon in hoeven alleen de beentjes eruit te tillen gaat super !
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:55:41 #7
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119936215
Enfemera je schreef de opening van de slaapzak niet te klein maar het gaat juist om niet te groot. Misschien een typo maar te groot is gevaarlijk.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 4 december 2012 @ 21:59:31 #8
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_119936420
Als Cristel 's nachts wakker werd voor de fles, dan deed ik mijn pyjamabroek aan, en op haar kamer lag een fleecedeken, dus die deed ik over ons heen, lekker warm :Y

Ze heeft trouwens veel gegeten vanmiddag/vanavond :o
15.00 potje fruit 250 gram
17.30 groente, ook iets van 200/250
daarna nog 150 yoghurt
en om 20.00 nog een fles van +- 150

Vreetzakkie :Y)
  dinsdag 4 december 2012 @ 22:06:57 #9
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119936956
Mineola: nou het scheelt dat ze nog zo klein is, ze heeft nog ruimte om haar armpjes omhoog en omlaag te doen. En ze komen nog niet eens halverwege dus ik vind het enigzins zinloos dan :')

Twink leuk, lekker geshopt! Lastig dat de maten niet overeen komen.. Blijft passen & meten he!

Tinu: ja idd is zo :) Maar was meer een vraag van mango volgens mij? :P ;)

Soesa: noppies zit idd super O+ geweldig merk! Heb ook aardig wat kleertjes daarvan (gekregen) :o geweldig O+

Mango: ik doe nog niet aan pyjama's, maar meestal is hier de volgorde 's avonds badje - nieuwe kleertjes (en dan nu slaapzak) - voeding. En 's nachts blijft ze daar gewoon lekker in, bij dimlichtje voeden en zachtjes doen, en dan slaapt ze gewoon weer lekker door daarna :)
Soms idd bedje voorverwarmen met een kruik werkt hier ook goed ja :Y
Verschonen met een pakje uit 1 stuk gaat hier ook altijd goed, ik duw dat dan gewoon een beetje onder haar ruggetje net als de romper.. Denk trouwens dat ik de slaapzak maar gewoon in bed laat liggen, die is zo groot. En als we haar terugleggen is ze vaak toch knock out van de voeding dus alleen die rits dicht zal ze niet zo merken :P

Kwisted, wat superhandig die foto :o Hier ook een poes die in de box gaat liggen 's nachts.. :(

Laziness: ohja idd, typo :+ Ik bedoelde natuurlijk niet te groot.. niet de bedoeling dat ze haar hoofd erdoor krijgt en dan onderin de slaapzak terechtkomt nee :X Maar goed opgemerkt! :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 4 december 2012 @ 22:17:32 #10
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119937551
Dat dacht ik al hoor :* maar wilde gewoon niet dat je kleintje iets overkomt natuurlijk!

PureEvil, wat een hoeveelheid :o lekker zeg!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119937800
Hier hielp aluminumfolie in de box, maar als je dat elke avond weer in de box moet leggen word je dat ook wel zat.

PE, goede eter heb je. :Y)

Ik moest vanavond zo lachen om M.. We zaten aan tafel en m'n man vertelde iets grappigs. Ik moest heel hard lachen, terwijl M. toe zat te kijken. Toen we bijna uitgelachen waren begon hij heel wijs en wat overdreven mee te lachen, alsof hij net deed of hij de grap wel begreep. :')

En ik was eerder vandaag z'n haartjes aan het kammen. Toen ik hem de kam gaf begon hij mijn haren te doen en daarna het hoofd van z'n -kale- papa. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_119937998
Is ook wel iets voor ddie katten van mij! De ballonnen die ik erin heb gedaan toen ik nog zwanger was hebben niet echt geholpen. Als D er nu niet in ligt til ik het boxkleed op zijn kant zodat ze er niet op kunnen gaan liggen. maar zon hoes is nog niet zo stom bedacht!

Vriendin van mij gaf als tip elastiek te kopen met gaatjes erin en dit vast naaien aan de binnenkant. een stukje verder een knoop. kan ik het middeltje wat aanschroeven zeg maar. dus dat wordt mijn missie voor morgen denk ik. tussen 11 en 3 slaapt D in haar eigen bedje en heb ik mijn handen mooi vrij voor dat soort klussen.
pi_119938045
Lol Soempie! Die M van jou heeft humor :D
pi_119938049
Oja, sinds kort krijg ik ook af en toe de fles aangeboden van M. tijdens het drinken. Of hij brengt opeens z'n tandenborstel naar mijn mond. Erg schattig. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_119938213
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef Kwisted het volgende:
Coco, is dit iets voor jouw poezen? _O-

[ afbeelding ]

nog nooit gezien dit!
Het heet ook gewoon een poeshoes :D :')

Wel een idee, want van de ballonnen trekken ze zich hier nu al helemaal niks meer aan :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Vriendin van mij gaf als tip elastiek te kopen met gaatjes erin en dit vast naaien aan de binnenkant. een stukje verder een knoop. kan ik het middeltje wat aanschroeven zeg maar.
Wut? Ik volg het echt helemaal niet nu :D

Morgen is de laatste dag dat M. nog vrij heeft. Daarna mag hij er ook weer aan geloven. Volgens mij mist hij Saar nu al :P (voordeel: op vrijdag heeft hij altijd vrij, dus hij begint lekker rustig ;) ).
pi_119938258
Soempie wat grappig jouw M!

Hmm ik heb het idee dat D ook beter slaapt als het behaaglijk warm is . maar durf het aan de andere kant niet zo goed aan door al die enge verhalen rondom wiegendood. Dus ik ben daar voorzixhtig mee .. misschien wel ietsTE waardoor zs wat lastiger inslaapt met dit gure weer.
Haar nekje voelt nooit koud aan.. altijd 'normaal'. Knuistjes daarentegen... maar mevrouw wil echt niet met haar armpjes onder de dekens slapen. die wurmt ze. er altijd in no time weer boven uit.
pi_119938297
Oh ja, deze foto van Saartje moet ik even delen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119938312
Als er ooit een tweede mag komen, dan komt er hier ook een poeshoes ( :') ). :Y
pi_119938338
Ik maak wel een fotoCoco (;-)
Is idd beetje lastig uitleggen..
pi_119938475
Ugh ik heb een knoop in m'n maag... Morgen crematie opa. Kleine M laat ik bij een vriendin, die met de drieling... Maar vind het wel spannend, hoop maar dat ze niet de hele boel bij elkaar jankt. En dat ik tijdens de dienst niet ineens lasr krijg van m'n spastische darmen :') die willen nog wel eens opspelen bij stress.... Brrr
pi_119938624
Wow slaapt D zo lang overdag? Dat doet F niet. Wij gaan rond 8u uit bed, dan slaapt ze rond half 11 n half uur. Dan rond half 2 n uur. En dan rond 5uur n half uur.
Misschien dat ze daarom snachts zo lang slaapt. Ik maak haar niet wakker ofzo, volg gewoon haar ritme..
pi_119938876
Vette foto coco, zag hem al op fb. Echt humor!

Sterkte morge se. Niet teveel stressen, t komt vanzelf wel goed. En nog gecondoleerd.

Ik snapte je verhaal ook niet twink haha.
pi_119938911
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja, deze foto van Saartje moet ik even delen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Jij ontaarde moeder! ;)

SE, sterkte voor morgen. :* Kan me voorstellen dat je je er druk om maakt, maar dat is vast niet nodig.
pi_119939252
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2012 22:37 schreef Kwisted het volgende:
Vette foto coco, zag hem al op fb. Echt humor!

Sterkte morge se. Niet teveel stressen, t komt vanzelf wel goed. En nog gecondoleerd.

Ik snapte je verhaal ook niet twink haha.
Knoopgatelastiek toch? Zit in veel broekjes, reuze handig.

Coco :D dwaas :+

Sterkte morgen SE!

Mijn baby loopt :o Achter de bijzettafel en kinderstoel. Zo wijs O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_119939291
Sterkte morgen SE! :*

Ik heb bijgelezen, maar niks onthouden.
Oh wacht over werk.enzo.
Ik maak dr wakker nadat ik gedoucht ben, rond kwart voor 7. Kleed ik dr aan, voed haar en iets over half 8 gaan we weg. Voeden duurt kwartier ofzo, maar moet peuter ook aankleden.
Op zondagavond doe ik haar in bad zodat dat s ochtends niet hoeft.
Donderdag komt mn moeder hier, dus dan haal ik haar om 7 uur eruit om te voeden.
Dat gaat prima.
Oudste bracht ik vroeger in pyjama naar oma (mijn moeder, andere oma ging ie wel aangekleed). Kreeg ie ook daar zn ontbijt. Om half 8 haalde ik hem dan eruit.

Morgen even de ha bellen. Een van dr oortjes ruikt een beetje en die wang is vaak ook heel ropd. Dus even naar laten kijken.
Mn moeder en zus herkenden dit van mn nichtje, die veel oorontstekingen had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')