Mineola: nou het scheelt dat ze nog zo klein is, ze heeft nog ruimte om haar armpjes omhoog en omlaag te doen. En ze komen nog niet eens halverwege dus ik vind het enigzins zinloos dan
Twink leuk, lekker geshopt! Lastig dat de maten niet overeen komen.. Blijft passen & meten he!
Tinu: ja idd is zo

Maar was meer een vraag van mango volgens mij?

Soesa: noppies zit idd super

geweldig merk! Heb ook aardig wat kleertjes daarvan (gekregen)

geweldig

Mango: ik doe nog niet aan pyjama's, maar meestal is hier de volgorde 's avonds badje - nieuwe kleertjes (en dan nu slaapzak) - voeding. En 's nachts blijft ze daar gewoon lekker in, bij dimlichtje voeden en zachtjes doen, en dan slaapt ze gewoon weer lekker door daarna
Soms idd bedje voorverwarmen met een kruik werkt hier ook goed ja

Verschonen met een pakje uit 1 stuk gaat hier ook altijd goed, ik duw dat dan gewoon een beetje onder haar ruggetje net als de romper.. Denk trouwens dat ik de slaapzak maar gewoon in bed laat liggen, die is zo groot. En als we haar terugleggen is ze vaak toch knock out van de voeding dus alleen die rits dicht zal ze niet zo merken

Kwisted, wat superhandig die foto

Hier ook een poes die in de box gaat liggen 's nachts..

Laziness: ohja idd, typo

Ik bedoelde natuurlijk niet te groot.. niet de bedoeling dat ze haar hoofd erdoor krijgt en dan onderin de slaapzak terechtkomt nee

Maar goed opgemerkt!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥