en stimuleer kinderen om naar school te gaan........quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef Sam1993 het volgende:
Denk om katte en stof uit de box te houdrn. Daar zou ik het voor gebruike als ikhet al kocht...
Het heet ook gewoon een poeshoesquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef Kwisted het volgende:
Coco, is dit iets voor jouw poezen?![]()
[ afbeelding ]
nog nooit gezien dit!
Wut? Ik volg het echt helemaal niet nuquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Vriendin van mij gaf als tip elastiek te kopen met gaatjes erin en dit vast naaien aan de binnenkant. een stukje verder een knoop. kan ik het middeltje wat aanschroeven zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja, deze foto van Saartje moet ik even delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ontaarde moeder!![]()
SE, sterkte voor morgen.Kan me voorstellen dat je je er druk om maakt, maar dat is vast niet nodig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Knoopgatelastiek toch? Zit in veel broekjes, reuze handig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:37 schreef Kwisted het volgende:
Vette foto coco, zag hem al op fb. Echt humor!
Sterkte morge se. Niet teveel stressen, t komt vanzelf wel goed. En nog gecondoleerd.
Ik snapte je verhaal ook niet twink haha.
Leuk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:44 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn baby looptAchter de bijzettafel en kinderstoel. Zo wijs
De mijne slaapt overdag vaak s ochtends 3 uur. Dat wil zeggen vaak van half 10/10 uur tot zo'n 1 uur. En dan is ze ongeveer 2 uurtjes wakker en dan slaapt ze ook vaak nog 2 uur. En dan rond 7 uur gaat ze de nacht in. Tot ook zo'n 8 uur. En ze.wordt.s nachts dus niet wakker. Ik maak haar.dan wel wakker s avonds, maar ook niet altijd.(niet altijd zin inquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:33 schreef Kwisted het volgende:
Wow slaapt D zo lang overdag? Dat doet F niet. Wij gaan rond 8u uit bed, dan slaapt ze rond half 11 n half uur. Dan rond half 2 n uur. En dan rond 5uur n half uur.
Misschien dat ze daarom snachts zo lang slaapt. Ik maak haar niet wakker ofzo, volg gewoon haar ritme..
Nou ja, ik weet gewoon niet eens waar het over gaat. De slaapzakjes? Een poeshoes? Iets anders?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik maak wel een fotoCoco (;-)
Is idd beetje lastig uitleggen..
Mijn moeder was er niet blij mee toen we haar die foto stuurde via whatsappquote:
Dat verklaart wellicht de lange nacht ja! S. slaapt overdag nog een stuk meer namelijk. Na d'r fles van 7u slaapt ze ongeveer tot 10. Na de fles van 10 slaapt ze ook altijd wel minimaal 2 uurtjes en tussen die van 2 en 6 ook wel. Alleen tussen 6 en 10 's avonds zijn dus d'r "wakkere uurtjes" zoals in het vorige deel besprokenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:33 schreef Kwisted het volgende:
Wow slaapt D zo lang overdag? Dat doet F niet. Wij gaan rond 8u uit bed, dan slaapt ze rond half 11 n half uur. Dan rond half 2 n uur. En dan rond 5uur n half uur.
Misschien dat ze daarom snachts zo lang slaapt. Ik maak haar niet wakker ofzo, volg gewoon haar ritme..
Herkenbaar..... dat doet Midas ook. Even een beetje bedenkelijk kijken als er gelachen wordt en daarna vrolijk meedoen alsof hij alles begrijptquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
Hier hielp aluminumfolie in de box, maar als je dat elke avond weer in de box moet leggen word je dat ook wel zat.
PE, goede eter heb je.![]()
Ik moest vanavond zo lachen om M.. We zaten aan tafel en m'n man vertelde iets grappigs. Ik moest heel hard lachen, terwijl M. toe zat te kijken. Toen we bijna uitgelachen waren begon hij heel wijs en wat overdreven mee te lachen, alsof hij net deed of hij de grap wel begreep.
En ik was eerder vandaag z'n haartjes aan het kammen. Toen ik hem de kam gaf begon hij mijn haren te doen en daarna het hoofd van z'n -kale- papa.
poeshoes? ik denk dat er dan nooit een 2e komt.....quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:29 schreef Soempie het volgende:
Als er ooit een tweede mag komen, dan komt er hier ook een poeshoes ().
quote:Op woensdag 5 december 2012 07:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
poeshoes? ik denk dat er dan nooit een 2e komt.....
[..]
Soulmates on the internetquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Wij zitten momenteel ook op zo'n schema van 1:00 en 4:00. Hier ben ik al heel blij mee want een paar weken geleden was het 1:00, 2:00, 3:30, 5. Het liggend voeden ben ik deels ook gaan doen omdat ik zoals jij ook al schrijft toch echt niet meer lekker functioneerde.
Volgens mij lijken I en E veel op elkaar want ook E slaapt niet veel overdag.
Ik heb ook vaak zoiets als ik dan lees hoe het bij bijv. Zoë of Evenstar gaat, moet niet klagen want zij heeft het pas zwaar. Maar eerlijk is eerlijk slaapgebrek breekt je gewoon op.
En ja het komt wel goed schatje
quote:Op woensdag 5 december 2012 08:07 schreef Mineola het volgende:
En wat ik vergat te zeggen, ik vind het zo leuk om te lezen wat de oudere baby' s allemaal leren, dat gaat die van mij gewoon óók doen komend jaar![]()
Alleen hier geen kale papa maar een met een dikke bos haar. Geeft m iets te doen
Hier ook hoor. Verwarming staat standaard op 18 graden en ik leg er een warmwaterkruikje bij, zonder slaapt ze echt niet in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:28 schreef Twinkle20 het volgende:
Soempie wat grappig jouw M!
Hmm ik heb het idee dat D ook beter slaapt als het behaaglijk warm is .
[..]
Of dat je ze van school haalt en ze keihard gillen, NEEEEEE ik WIL NIET naar huis!!!!!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Kan niet wachten tot het moment dat ze bewust naar je lacht. Of wat iemand hier laatst schreef.. dat jd je mini uit bed plukt en dat ie dan heel blij mama zegt :-)
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of dat je ze van school haalt en ze keihard gillen, NEEEEEE ik WIL NIET naar huis!!!!!
quote:Op woensdag 5 december 2012 09:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het met de dag nog steeds leuker worden, terwijl ik niet had gedacht dat dat nog kon. En over een paar jaar plak ik hem misschien wel het liefst achter het behang.
Dat iddquote:Op woensdag 5 december 2012 11:08 schreef Mineola het volgende:
Kyara, je hebt gelijk hoor, als iemand anders dit had gezeg had ik hetzelfde gereageerd als jij. Ik ben alleen altijd heel attent en oprecht geïnteresseerd in anderen en nu heb ik eens iets bijzonders en dan hoop je stiekem dat ook eens van anderen te krijgen. Niet dus. Ik weet dat ik ook niet teveel moet verwachten van anderen, maar toch vind ik het dan stom![]()
Komt ook bij dat ongeveer de hele groep goede vrienden die vanaf dag 1 welkom waren juist massaal afwachtte - net als bij free - en er dus eigenlijk heel weinig bezoek is geweest tot nu toe. Wat ook weer lekker rustig is dus het is nooit goedMaar goed, ik weer dat ik me er niks van aan moet trekken, en dat lukt meestal, maar soms niet en dan spui ik het ergens en dan is het weer klaar voor een tijdje. Ik weiger om er zelf minder attent van te worden, zo trots ben ik dan weer wel
Twink wat is ze snel!! Leuk hoor, ik zou ook trots zijn!![]()
Of dat je dr ophaalt bij Opa en Oma en ze doodleuk zegt: Mama weg. Opa en Oma!quote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of dat je ze van school haalt en ze keihard gillen, NEEEEEE ik WIL NIET naar huis!!!!!
quote:Op woensdag 5 december 2012 10:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Muhhh .. Hebben alle babies dat? Hoop dat ze D over slaan .. Ben er nu al een beetje trots op dat ze net zulke mooie haartjes krijgt als mammiequote:Op woensdag 5 december 2012 13:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
(ze wordt alleen ook in hoog tempo kaal en ze zit onder de babyacné)
Hoeft niet, bij sommigen vallen de nesthaartjes pas uit als het normale haar ook al behoorlijk aan het groeien is.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:49 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Muhhh .. Hebben alle babies dat? Hoop dat ze D over slaan .. Ben er nu al een beetje trots op dat ze net zulke mooie haartjes krijgt als mammie
Hier ook donker haar bij de geboorte en nu is het toch heel anders. Ik herken M. al bijna niet meer in z´n echte babyfoto´s.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ben benieuwd trouwens wat haar uiteindelijke haarkleur zal gaan worden. Zoontje van vriendin van mij kwam op de wereld met een flinke bos donker haar. En is nu veranderd in een blondie! Ik hoop dat het nog donkerder wordt dan het al is ... Anders heb ik misschien nog wat uit te leggen thuis![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:06 schreef Enfermera het volgende:
Sonnetje fijn! En idd handig zo met de bv haha
Ja leuk boek idd! En handig voorlezen voor mn man, hij is namelijk dyslectisch
Mango wat vervelend zegkan zijn dat ie zich gewoon niet lekker voelt..
Ah, het is hier nu ook de voorkant, ben benieuwd ...quote:Op woensdag 5 december 2012 17:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Over haar, hier viel t aan de voorkant uit, achterkant zit er nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi tof!!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Mijn vriend leest.niet, die verzint verhaaltjes bij de plaatjes. Of.eigenlijk, hij laat.Floris vertellen![]()
En hij doet 3 verhaaltjes, dan is ie lekker snel klaar![]()
Ik zit ruim een kwartier bij m, hij 5 min hooguit *lol*
K moet ook altijd voorlezen van peuter
Over haar, hier viel t aan de voorkant uit, achterkant zit er nog.
Beiden begonnen met donkerblond/licht bruin en oudste is nu licht blond![]()
Jongste wordt iets donkerder denk ik, ze begon al donkerder.
Oudste heeft wel t haar.van mn vriend. Gelukkig niet t mijne.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef Kwisted het volgende:
F is geboren met een hele bos haar, maar wel met inhammenPapa heeft dat ook, dus werd door iedereen dezelfde grap gemaakt dat ze dat van papa heeft.
Oh, hier gaan mn eierstokken alweer van rammelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke foto!
Te mooi!!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef Mangostine het volgende:
Lol, onze zoon zit mijn man te foppen. Hij is wat onrustig en hij mag ook nog wel wat drinken. Maar telkens als mijn man gaat kijken om hem te halen, slaapt ie weer in.![]()
En iedere keer zodra hij weer beneden komt, kijk ik op de camera, zie ik M bij wijze van spreken naar de camera zwaaien![]()
Ons meisje ligt ook te tukken boven, vanmiddag ook alEn ze is zo rustig idd! Dan geeft ze een huiltje, ga ik kijken, ligt ze of te pitten of ergens naar te staren, heel rustig
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Haha, ik zag 'm nog net! Lijkt me ook een maf gezicht, zo'n slaapzakje dat groter is dat het wiegjequote:Op donderdag 6 december 2012 07:43 schreef Mangostine het volgende:
Ja hoor, editten op je mobiel en dat dan je hele post weg is.![]()
Nouja succes voor iedereen![]()
Sterkte voor Twinkle
Ja, vind het ook hard gaan!quote:Op donderdag 6 december 2012 07:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeetje Saar alweer een maand. Gaat hard. Eerste prikjes krijgen ze trouwens rond 8 weken.
Lekker, lang weekend! Wel niet fijn voor je moeder natuurlijk.quote:Op donderdag 6 december 2012 07:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
En toen was ik een dagje vrij. Mn moeder is ziek, dus geen oppas.
Nadeel is dat dametje om half 7 wakker werd en niet meer wilde slapen.
Heb wel heel lang weekend zo(werk op maandag en donderdag)
210/7 vonden ze hier geen probleem op het CB..., die krijgt ze ook alleen maar voor het naar bed gaan. Dan heeft ze dat echt nodig! 240/8 is ook heel veel. We hadden eerst 210/7 gemaakt maar ze bleef maar mopperen en huilen. Toen na zo'n 3 kwartier gemopper nog maar 30/1 gemaakt en die klokte ze helemaal naar binnen. Ze had overdag ook niet veel gedronken. Ik zou ook niet zo goed weten wat ik anders had kunnen doen eigenlijk, ze had echt honger. Hopelijk drinkt ze vandaag over de dag wat meer, dan hoeft ze vanavond niet zoveel.quote:Op donderdag 6 december 2012 08:02 schreef laziness het volgende:
Soesa grotere flessen dan 210/7 worden door het CB afgeraden en sommige cb's raden ook 210/7 al af.
Misschien eens informeren maar 240/8 is echt wel heel veel.
Saar *rammel*
Oh, dat klinkt inderdaad logisch ja. Ik blijf het ook wel wat lastig vinden hoor, ze heeft nog niet echt een regelmatig schema. Ze drinkt wat ze drinkt en de ene keer is dat 130, en daarna weer een hele volle 210. Het is inderdaad een hongerlapquote:Op donderdag 6 december 2012 08:42 schreef laziness het volgende:
Oh maar zo verdeelt over twee flessen geeft het ook niet zo geloof ik. Ik had altijd begrepen dat het ging om zo'n hele plens in 1x dat het maagje teveel oprekte.
Hongerlapje heb je
Dat doe ik ook idd. Ze is nu ook ineens, sinds 2 nachten, aan het doorslapen dus nu hebben we weer een hele flessenverschuiving. Eerst dronk ze 6 x 150/5, nu drinkt ze vaak maar 4 flessen :S. Nouja, we komen er wel uit en proppen steeds ergens een fles tussendoor!quote:Op donderdag 6 december 2012 08:47 schreef laziness het volgende:
Ik weet nog wel dat wij ook een heel schrift bij hielden met tijden en hoeveelheden om die 30 schepjes in de gaten te houden wegens continue wisselend ritme.
Dat vergeet je daarna ook heel snel weer![]()
Al die mini baby's hier momenteel. Meer foto's dames
Het is echt een geklooi af en toe ja, dat weet ik nog welquote:Op donderdag 6 december 2012 08:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat doe ik ook idd. Ze is nu ook ineens, sinds 2 nachten, aan het doorslapen dus nu hebben we weer een hele flessenverschuiving. Eerst dronk ze 6 x 150/5, nu drinkt ze vaak maar 4 flessen :S. Nouja, we komen er wel uit en proppen steeds ergens een fles tussendoor!
Over 2 maanden pas...ze is net 4 maanden + 1 weekquote:Op donderdag 6 december 2012 08:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Het is echt een geklooi af en toe ja, dat weet ik nog wel![]()
Maar even opgezocht, jouw meisje mag over een maand aan het vaste voedsel en dat geeft wel veel meer ruimte dan hoor.
Dan loop je niet snel meer het risico van teveel flesvoeding geven maar je weet ook dat ze vocht en voedingsstoffen uit de bijvoeding gaan halen als ze wat laten staan in de fles.
Spannend! Dat is weer zo'n nieuwe fase in het leven van je kleintje.
Voel je je al uitgerust met dat doorslapen? Lekker![]()
Hier ook, maar hij krijgt volgens mij al gelijk nieuwe haartjes. Ten minste, ze zijn veel korter dan de nesthaartjes. Ben blij, vond dat hij zo'n mooie bos had en vreesde dat hij net als ik tot z'n eerste verjaardag kaal zou zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, het is hier nu ook de voorkant, ben benieuwd ...
Ik wilde ook al zeggen, onze ukkies zijn nog lang geen 6 maanden!quote:Op donderdag 6 december 2012 09:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Over 2 maanden pas...ze is net 4 maanden + 1 week. Misschien beginnen we wel met 5,5 maand ofzo, ze heeft het volgens mij wel nodig. Ze is ook heel geinteresseerd in ons eten en zit dan te smakken. Maar, ik vind het nu nog wel écht te vroeg. Het is nog zo'n ukkie
(nouja, met bijna 67 cm en 7270 gram
is ukkie misschien het verkeerde woord). Ik kijk daar wel naar uit ja
.
Ik voel me heerlijk uitgeslapen ja. Gelukkig hadden we altijd al goede nachten maar dit is helemaal perfect. Ze valt nu tegenwoordig ook na de ochtendfles weer in slaap, ook heerlijk.
Ohh, ik zie nu pas de douchefoto van Coco. Wat een moppie!
de eerste vermaanddag van Saar!!quote:Op donderdag 6 december 2012 07:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bedankt voor de succeswensen trouwensTot nu toe gaat het goed
Om 6u meldde Saartje zich weer; fles in bed gegeven, daarna nog even bij me gehouden en om 7.00u door naar Martijn. Ben ik in de tussentijd alvast gaan douchen en heb ik me aangekleed. Inmiddels is M. door naar zijn werk en Saar ligt weer in bed (wel wat onrustig, maar goed, ik merk het vanzelf wel wanneer ze er écht geen zin meer in heeft).
Zo even ontbijten en dan beetje tutten. Moet om 9.40u bij het cb zijn, maar dat is hier praktisch achterom, dus dat scheelt![]()
Oh, vandaag is ze precies een maand oud!![]()
![]()
Even een mooie foto uitzoeken om dat te vierenEn om die vreselijke foto van laatst te compenseren
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 6 december 2012 08:47 schreef laziness het volgende:
Al die mini baby's hier momenteel. Meer foto's dames
Watch this, dat buikjequote:
Niet van de luier, hoop ik.quote:
Ah toe? Nog zo'n knapperd met felblauwe ogen?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:08 schreef laziness het volgende:
Hou op man! Ik mag en kan niet *rammel*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:24 schreef Phaidra het volgende:
Ik kon niet kiezen, dus maar even een serie onder spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.super!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 4 dagen en ze is alweer 2 maanden, waar blijft de tijd
Ohja, en ik dacht ik maak ook wat curves: (is nog met bv btw, 11e weer cb dus dan weer nieuwe stats)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 6 december 2012 10:25 schreef PureEvil het volgende:
Oh, mooie baby's![]()
![]()
![]()
Twinkle, goed van je dat je hulp gaat vragen!![]()
Pakjesavond gisteren was goed geslaagd! Cristel vond het ook allemaal reuze interessantHier was het inpakpapier interessanter dan het cadeautjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto's komen voorbij*rammel rammel*
Ligt hier veel sneeuw, meer dan 10cm![]()
Soms ja, enige manier waarop ze rustig wordt.. Probeer het zoveel mogelijk te beperken en we hebben nu ook een slaapzak die goed helpt, maar soms wil ze gewoon niks behalve vechten tegen haar slaap.. dus ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:07 schreef laziness het volgende:
OMG what have I done met mijn vraag? Al die mini's![]()
![]()
![]()
Enf laat je haar slapen in het autostoeltje thuis?
Wandelen met de kinderwagen geen optie om in slaap te laten vallen?quote:Op donderdag 6 december 2012 11:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Soms ja, enige manier waarop ze rustig wordt.. Probeer het zoveel mogelijk te beperken en we hebben nu ook een slaapzak die goed helpt, maar soms wil ze gewoon niks behalve vechten tegen haar slaap.. dus ja.
Whaha oh echt, we hebben zowat alles geprobeerd voor mn idee! Idd wandelen in je armen (vind ze nu ook niet meer leuk, eerst werkte dat nog wel), in het wiegje idd gelegd en dan een beetje wippen (maar wipt minder dan zo'n autostoeltje), insnoeren in een dekentje (nu dus in slaapzak, tis een wat grotere en dan doen we haar armpjes niet in de mouwtjes)...quote:Op donderdag 6 december 2012 11:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Wandelen met de kinderwagen geen optie om in slaap te laten vallen?
Vervelend dat het zo lastig gaat soms
Haha, zodra ik die opzette was het huilen geblazen, hij houdt niet van dingen op z'n hoofd geloof ik!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:37 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik mis nou nog wel het mutsje!
Haha ja.. Thanks!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:19 schreef laziness het volgende:
Ja, hier hielp ook alleen inbakeren dus ik herken het wel.
Sterkte met de momenten dat je het even niet meer weet![]()
Maar gewoon een grote wandeling buiten en dan haar in de bak laten liggen achteraf?
Whaha jaquote:Op donderdag 6 december 2012 11:25 schreef laziness het volgende:
Alsof ze het ruiken in hun slaap dat je weer stil staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel huillie vandaag, denk door de drukte van gisteren. Vriendin van me heeft opgepast, daar was ze ook huilerig. Beetje jammer... Maar ja niks aan te doen, het kon niet anders. En blij dat ik dr niet had meegenomen naar de crematie, dienst liep uit! Was wel mooi en tis goed zo. Ik werd in de rij gecondoleerd én gefeliciteerd nog met mini... Best apart.
Kan me niet concentreren, morgen een kennismakingsgesprek bij een bedrijf. Moet me dus een beetje voorbereiden, maar lukt niet met haar huilend op de achtergrondstraks maar in de draagdoek ofzo... Ff naar buiten ook misschien, frisse neus halen.
Nu ff eten voordat ze weer wakker wordt en de 45 minuten rust er weer op zitten.
Twinkle, is homestart iets voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco goedgekeurd, wat fijn! Ach ik was al bijna terug gegaan met het onderstel van de wandelwagen, want hij wilde niet goed inklappen. Gelukkig heb ik nog 1x de handleiding gelezen voor we terug gingen naar de winkel... We deden het echt compleet verkeerd
Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef Skoap het volgende:
@phaidra (even in een spoiler want werk geneuzel)Oh dat is vervelend idd. Begrijpelijk wel, maar niet ideaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco goedgekeurd, wat fijn! Ach ik was al bijna terug gegaan met het onderstel van de wandelwagen, want hij wilde niet goed inklappen. Gelukkig heb ik nog 1x de handleiding gelezen voor we terug gingen naar de winkel... We deden het echt compleet verkeerd
Wij hebben nog in de winkel eerst een kwartier gestoeid met het onderstel inklappen en er toen maar iemand bijgehaald... We deden het dus ook fout.
Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
Wieg erafhalen en er andersom opklikkenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier mensen met een bugaboo frog of cameleon? Ik ben nu al een half uur aan het proberen om het onderstel goed uit te klappen, maar blijf eindigen met de grote wielen voor i.p.v. de kleineHeb zelfs instructievideos op youtube bekeken, maar ik ben hier blijkbaar te dom voor
Grapjasquote:Op donderdag 6 december 2012 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wieg erafhalen en er andersom opklikken
Zie edit, en dat kan inderdaad. Op de Cameleon zitten twee witte knopjes op de stang die je in kunt drukken, dan kan hij de andere kant op. Op de Frog zit ook zoiets maar ik weet niet meer waar, jaren geleden dat ik die eens gebruikt heb.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Dan moet ik de wagen trekken (de stang zit nu namelijk aan de verkeerde kant, en die moet je dus ook de andere kant op kunnen klikken. Schijnt.),
Ahhhh, kijk aan. Eens even kijken of ik zoiets kan vindenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zie edit, en dat kan inderdaad. Op de Cameleon zitten twee witte knopjes op de stang die je in kunt drukken, dan kan hij de andere kant op. Op de Frog zit ook zoiets maar ik weet niet meer waar, jaren geleden dat ik die eens gebruikt heb.
Frog! Aangezien dat de voorganger is van de cameleon, lijkt me dat het idee hetzelfde is. Hoop ikquote:
Anders hier een pdf met gebruiksaanwijzing: http://www.google.nl/url?(...)Q-JGJsRAokkHNIVmecDAquote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Frog! Aangezien dat de voorganger is van de cameleon, lijkt me dat het idee hetzelfde is. Hoop ikIK ga proberen nu
Ah, thx! Die ga ik eens goed bestuderen en dan oefenen. Want hij staat nu weliswaar goed, maar ik heb geen idee wat ik precies heb gedaanquote:Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Anders[url=http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=manual+bugaboo+frog&source=web&cd=1&ved=0CDMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bugaboo.com%2Fc%2Fdocument_library%2Fget_file%3Fuuid%3D08a7a658-b4bf-438f-94c0-e3a75cd6062c%26groupId%3D10136&ei=8qzAUN2mONKRhQfY-4HICQ&usg=AFQjCNH6JPliNpQ-JGJsRAokkHNIVmecDA] hier[/url] een pdf met gebruiksaanwijzing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net terug van het consultatiebureau en hij weegt nu 3810 gram, 270 gram meer dan 8 dagen geleden. Hij krijgt borstvoeding.
Al meteen een eerste vraag aan andere nieuwe moeders... Hebben jullie ook steeds (levensechte) dromen dat je op je baby ligt, dat de baby in je bed ligt, dat je hem ergens vergeten bent, etc.? Al sinds de eerste nacht heb ik elke nacht van die dromen! Ben dan half wakker en heb dan niet door dat ik droom, steeds wel schrikken terwijl hij gewoon in zijn wieg ligt.
ik ben wel geen nieuwe moeder maar die dromen heb ik ook vaak gehad in het begin.... Ook dat je half wakker bent en iets ziet liggen waarvan je denkt dat het je baby is.....quote:Op donderdag 6 december 2012 17:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Al meteen een eerste vraag aan andere nieuwe moeders... Hebben jullie ook steeds (levensechte) dromen dat je op je baby ligt, dat de baby in je bed ligt, dat je hem ergens vergeten bent, etc.? Al sinds de eerste nacht heb ik elke nacht van die dromen! Ben dan half wakker en heb dan niet door dat ik droom, steeds wel schrikken terwijl hij gewoon in zijn wieg ligt .
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:58 schreef Spees_Eend het volgende:
HoiIk kom hier eens kijken
![]()
Wel fijn om hier met mede-nieuwe-moeders mee te lezen en zo af en toe eens een vraag te stellen. Benieuwd of het hier net zo hard gaat als in Z&G, dat kon ik niet echt bijhouden![]()
Op dinsdag 20 november ben ik bevallen van S.ilvijn.
Zo ziet hij eruit! (even onder spoiler want anders zijn ze wel erg groot)Die tweede fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net terug van het consultatiebureau en hij weegt nu 3810 gram, 270 gram meer dan 8 dagen geleden. Hij krijgt borstvoeding.
Al meteen een eerste vraag aan andere nieuwe moeders... Hebben jullie ook steeds (levensechte) dromen dat je op je baby ligt, dat de baby in je bed ligt, dat je hem ergens vergeten bent, etc.? Al sinds de eerste nacht heb ik elke nacht van die dromen! Ben dan half wakker en heb dan niet door dat ik droom, steeds wel schrikken terwijl hij gewoon in zijn wieg ligt.
![]()
![]()
Geen dromen, wel denk ik bij het wakker worden vaak even dat ik haar niet teruggelegd heb. (en dan steek ik mijn hand uit naar rechts en ligt ze gewoon waar ze hoort)
Ja dat heb ik ook steeds! Dan zie ik een doek liggen en denk dan dat het zijn hoofd met mutsje is ofzo...quote:Op donderdag 6 december 2012 18:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik ben wel geen nieuwe moeder maar die dromen heb ik ook vaak gehad in het begin.... Ook dat je half wakker bent en iets ziet liggen waarvan je denkt dat het je baby is.....
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:10 schreef Cathmar het volgende:
Ik had het enorme voornemen om hier mee te lezen en posten, maar joh... enorm druk met een tweeling![]()
Als nog 1 iemand dat zegt....
Wat ik ook vaak hoor is "sterkte". Serieus. Waarmee? Is er iemand dood of ziek?![]()
Wat een mooie kindjes hier![]()
Hier mijn meiden:Wat leuk! 4 meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom zelf ook uit een gezin met 4 dochters waaronder een tweeling, hartstikke gezellig
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:10 schreef Cathmar het volgende:
Ik had het enorme voornemen om hier mee te lezen en posten, maar joh... enorm druk met een tweeling![]()
Als nog 1 iemand dat zegt....
Wat ik ook vaak hoor is "sterkte". Serieus. Waarmee? Is er iemand dood of ziek?![]()
Wat een mooie kindjes hier![]()
Hier mijn meiden:Wat een schatjes!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze lijken niet heel erg op elkaar of wel?
En die opmerkingen.....zijn nu al herkenbaar![]()
Op de binnenkant van de duwstang zitten witte knopjes en die kan je omhoog schuiven en zo kan je die stang naar de andere kant duwen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier mensen met een bugaboo frog of cameleon? Ik ben nu al een half uur aan het proberen om het onderstel goed uit te klappen, maar blijf eindigen met de grote wielen voor i.p.v. de kleineHeb zelfs instructievideos op youtube bekeken, maar ik ben hier blijkbaar te dom voor
Sowieso een jaar, omdat m'n man net weer een traject begint met opnieuw een contract voor een jaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:04 schreef Kyara het volgende:
Soemp, waarom moet je sowieso een half jaar wachten?
Ah, ik vroeg het me ook al af. Meer praktische motivatie dus.quote:Op donderdag 6 december 2012 19:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sowieso een jaar, omdat m'n man net weer een traject begint met opnieuw een contract voor een jaar.
bitterend even vragen, die werkt voor henquote:Op donderdag 6 december 2012 15:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Dan moet ik de wagen trekken (de stang zit nu namelijk aan de verkeerde kant, en die moet je dus ook de andere kant op kunnen klikken. Schijnt.).
Edit: die duwstang is dus eigenlijk het grote probleem hier. Ik snap écht niet hoe ik die de andere kant op krijg...
De mijne ook niet!quote:
hoe krijg jij er in godsnaam extra voeding in? Mijnes houdt gewoon zijn lippen op elkaar als ie genoeg geeft gehad. En anders krijg je ruzie met hem.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Saartje heeft gewoon 7u geslapenTip van cb lijkt te werken (extra voeding overdag geven). Benieuwd of het blijft werken
Mango, als saartje zich meldt, dan ben ik ook minimaal 3 kwartier bezig. Voordeel is dat ik 's nachts nooit helemaal wakker wordVal dus vrij snel weer in slaap. Hopelijk slaapt jouw mini vannacht eer gewoon door
Inmiddels op de ok waarschijnlijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 06:09 schreef freecell het volgende:
Zo,broodje, kop koffie.
Om 6:30 ga ik weg,om 7:00 melden in ziekenhuis en om 9:30 de ok in.
Ik weet dat het heus een goed plan is.. (die breuk groeit een paar mm per dag, enorme bobbel inmiddels en hij heeft er zo veel last van!)
Maar hij is nog zo mini
Is verschonen echt nog nodig? Wij leerden dat van de kraam om hem goed wakker te krijgen bij een voeding, maar na een maand of 2 zijn we daarmee gestopt. Een luier maat 3 kan bij ons probleemloos 12 uur mee, zelfs met 3-4 nachtvoedingenquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:05 schreef Mangostine het volgende:
Och, vergeleken met andere moeders hier mag ik echt niet klagen.
Vannacht kwam hij om 00u en 04u. En nu om 07u.
Het jammere is dat elke voeding een uur duurt incl verschonen en boeren. Dus zie daarna nog maar eens in slaap te vallen.
Je kunt altijd een linkje naar een foto per pm naar geïnteresseerden sturen en de foto na een dag verwijderen, is de enige manier waarop ik eventueel foto's showquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
ik heb met mijn man afgesproken geen foto's van E te posten maar ik wil ook zo graag mijn meisje showen, ik overleg het vanavond wel weer
Wow das een heavy babyquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Free, hopelijk is alles achter de rug. En niet teveel napijn verder..
Net terug van het cb. 2 prikken en een dikke stempel rijker. Of hij al rolde en op zijn buik kroop. Eh, ja, en hij loopt ook langs de tafel. Dus dat heeft ze gelijk afgevinkt bij het 15 maanden lijstje. Propjes test ook gehaald. En hij was lekker vrolijk en actief daar. Dus altijd goed voor de indruk.
Wel de mini van de familie, maar zelf midden in de curve: 9,690 en 75,8 kg..
Nu ligt hij te slapen. Kijken of we nog last krijgen van de prikken.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Free, hopelijk is alles achter de rug. En niet teveel napijn verder..
Net terug van het cb. 2 prikken en een dikke stempel rijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |