Ik ben paintball gewend dus gaat nog wat wordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is grappig
haha lasergamen is echt melig, vooral als je er geen reet van kan en maar een eind in de ruimte schiet
Gezellig!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:00 schreef Hypocriet het volgende:
Ik ben weer ziek aan het worden. Godverdomme.
paintballquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik ben paintball gewend dus gaat nog wat wordenben van paintball gewend dat je echt met wegduiken... dus zal uit automatisme me knieen wel weer slopen aangezien je bij lasergamen geen beschermers draagt
Ik ben gewoon telkens een week ziek en dan gaat het weer twee weken iets beter en dan ben ik weer ziek. Wat is dit.quote:
Tape ze misschien wel even in, valt toch niet op..quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
paintball![]()
hmja minder dananders je knieen alvast inpakken
Beterschapquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:00 schreef Hypocriet het volgende:
Ik ben weer ziek aan het worden. Godverdomme.
Periode van de maand, zeker.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben gewoon telkens een week ziek en dan gaat het weer twee weken iets beter en dan ben ik weer ziek. Wat is dit.
Gewoon je beschermers meenemenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tape ze misschien wel even in, valt toch niet op..
En anders gewoon opletten
waar tape wel niet goed voor isquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tape ze misschien wel even in, valt toch niet op..
En anders gewoon opletten
Waarom nou weer naar de AH To Go? Daar is alles twee keer zo duur!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
American choco cookie van de AH to go.
Moet daar gewoon in paintball kleding heenquote:
Schilderstapequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar tape wel niet goed voor ispics van je knieen na afloop
ja heel handig dat schilderstapequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet daar gewoon in paintball kleding heendat zou echt geniaal zijn....
*heeft nog wel foto van zijn kleding ergens..*
heb alleen geen foto dat ik het aan heb
[..]
Schilderstapekan je voor heel veel gebruiken
!
Omdat ik geen zin heb om een uur later thuis te zijn als ik een AH op moet gaan zoeken in de stad, terwijl er 1 op het station zit waar ik al een half uur moet wachten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:04 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Waarom nou weer naar de AH To Go? Daar is alles twee keer zo duur!
Hehehe, dat zal wel baas zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet daar gewoon in paintball kleding heendat zou echt geniaal zijn....
*heeft nog wel foto van zijn kleding ergens..*
heb alleen geen foto dat ik het aan heb
[..]
Schilderstapekan je voor heel veel gebruiken
!
Wat is je cooperafstand?quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is leuk!
Zit te twijfelen voor morgen of ik me couperafstand ga verbeteren (12 minuten) of gewoon weer zelfde ronde ga doen
Wil stiekem eigenlijk eerst me couperafstand verbreken en me KM tijd ook dan gelijk maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt. Echt afzetterij daar.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:04 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Waarom nou weer naar de AH To Go? Daar is alles twee keer zo duur!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:08 schreef Taexon het volgende:
Hmm heb alleen geen foto waar broek ook duidelijk op staat... laat die vanavond of wanneer dan ook wel op tinychat zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniaal, zo moet je gaan
Tax wil tetten :)!
Geen idee meer.. recordje op vorige school van mij was 2.6 ofzo...quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat is je cooperafstand?
Ik weet tegenwoordig alles over lopen enzo door me opleiding.
Laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]geniaal, zo moet je gaan
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:08 schreef Taexon het volgende:
Hmm heb alleen geen foto waar broek ook duidelijk op staat... laat die vanavond of wanneer dan ook wel op tinychat zienSchattig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oude foto danquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Trouwens die "actie" foto was toen ik 16 was
En waarom nou weer schattig?
hahaha zou echt een bazenactie zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doendenk dat ik heel raar word aangekeken
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oude foto dan
Weet ik veel, vond ik leuk om te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2012 20:14:10 ]
http://www.endomondo.com/profile/7308168quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha zou echt een bazenactie zijnmaar snap het wel
Hoe heet je eigenlijk op die app? wilde het gister doen maar was hem toen vergeten op de laptop te downloaden
als mijn hoofd niet vast zat
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
kom ineens een foto tegen van Januari verleden jaar... als het goed is was dit paar dagen voor me verjaardag.. dus rond 20-25 jan.hahahaha ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schattig hur
Tax wil tetten :)!
oh ik dacht dat je het over downloaden hadquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/profile/7308168
Tadaaaa
je hoeft op je laptop niks te downloaden, alles is online
Ik weet nog wel dat ik schijtziek werd van dat smerige schuimquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha ik moest lachen
schattig hur
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
kom ineens een foto tegen van Januari verleden jaar... als het goed is was dit paar dagen voor me verjaardag.. dus rond 20-25 jan.Ja, daar kunnen we echt veel op zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke app?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee meer.. recordje op vorige school van mij was 2.6 ofzo...
Gister heb ik 2.5 gedaan in 12 minuten tijdens dat rondje lopen
(chille is dat die app echt alles bijhoud tijdens het hardlopen!! )
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:16 schreef Taexon het volgende:
En me bazen actie verleden jaar tijdens darten tegen me zusflyer vloog eraf
Ik ga Jamie stalken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude foto'sDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Check mijn fobo, staat een foto in van toen ik kind wasquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik haat oude foto'sbehalve babyfoto's dan
plaats die feauteau gewoon hier jongenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Check mijn fobo, staat een foto in van toen ik kind was.
Endomondoquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
plaats die feauteau gewoon hier jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga effe kijken, ga zo denk effe een rondje doen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Endomondois fking chill, krijg je elke km ook te horen hoever je bent etc en je tijd per kilometer
En ook nog eens je verwachte ren tijd
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Wtf heb je in je handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |