Meten via BIG methode is altijd nog het bestequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zit er aan te denken mn eerste paar dry jeans aan te schaffen.
Na een beetje meelezen hier en elders is mijn oog gevallen op de Red Cloud R400's:
http://www.mistertao.com/(...)tem-10438274507.html
Normaal heb ik qua maat 30/32, als ik de size-guide van de Red Clouds erbij pak stuit ik op enige verwarring. De waist size van maat 30 zit op 84cm (Toch?), op diverse size-guides van Nederlandse sites is de waist size van maat 30 zo rond de 73cm, nogal een verschil.
Welke maat moet ik halen?
Douchen is wel koud voor dit jaargetijdequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ben een beetje bang voor krimp, maar ik ga van de week eens goede foto's maken en dan ga ik er een keertje in douchen
Begin januari, dan post ik pre- en postwash plaatjes. Denk dat het een 60 graden met veel wasmiddel wasje wordt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Doe jij ook eens van je ALD, ben benieuwd hoe ver die is
Heeft geen haast, maar ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:07 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wilde net pica maken, maar onder een lamp ziet hij er nog best goed uit. Denk niet dat ik de komende week veel kans heb om foto's bij daglicht te maken.
Volgende week maar eens, komt ook een update van m'n Tellason.
Geen optie als je per direct een broek nodig hebt.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:30 schreef BigSmurf het volgende:
Maat 42 ga je in Nederland niet vinden nee. Volgens mij zijn 38 en 40 al amper te vinden. Is gewicht verliezen geen optie?
Ik ben benieuwd. Wil em zelf wel eens zien en voelen, maar ga dit weekend waarschijnlijk niet langs daily rush. Misschien alleen even om m'n paar red wing wabasha te droppen om ze te laten oppoetsen en verzorgen. Deze zaterdag doen ze dat voor nop.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Op naar Rotterdam, Edwin blanket denim checken en misschien kopen.
Voor het nieuwe jaar staat hij er weer opquote:Op woensdag 5 december 2012 13:42 schreef infp2009 het volgende:
Krijgt TdN trouwens ooit weer een webshop?
Country House. Die moet ik trouwens eens even contacten, ze zouden me bellen als ze een ALD Princeton in maat 29 binnen hadden, maar ben nooit meer teruggebeld.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Fijne actie.
Had dit al eens eerder gevraagd maar zit mobiel dus lastig terug te vinden maar wat is er nog meer een bezoekje waard in Rotterdam? Kom er nooit dus meteen maar wat meer bekijken.
Woei, oqium, gorilli, country house, sevenply en gelijk maar langs schorem om je een goede coupe aan te laten meten.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:26 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Fijne actie.
Had dit al eens eerder gevraagd maar zit mobiel dus lastig terug te vinden maar wat is er nog meer een bezoekje waard in Rotterdam? Kom er nooit dus meteen maar wat meer bekijken.
Toevallig moet ik nodig naar de kapper maar met die wachtijden bij schorem moet ik daar een hele dag voor uittrekkenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Woei, oqium, gorilli, country house, sevenply en gelijk maar langs schorem om je een goede coupe aan te laten meten.
Ja en? Lekker zitten, boekje mee en beetje grappen maken en biertjes drinken etc.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Toevallig moet ik nodig naar de kapper maar met die wachtijden bij schorem moet ik daar een hele dag voor uittrekken
Toegegeven, het klinkt niet slecht maar er staat naat nog meer op het programma.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja en? Lekker zitten, boekje mee en beetje grappen maken en biertjes drinken etc.
Is dat dit weekend? Ik zou graag mijn 8113D afgeven namelijk, ben erg benieuwd wat ze ervan kunnen maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wil em zelf wel eens zien en voelen, maar ga dit weekend waarschijnlijk niet langs daily rush. Misschien alleen even om m'n paar red wing wabasha te droppen om ze te laten oppoetsen en verzorgen. Deze zaterdag doen ze dat voor nop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |