Vast wel. Maar de 07xx is een bazenfit, so why bother?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:45 schreef bokkepoot het volgende:
Een Momotaro 202 kan toch ook eventueel via Jay?
Je zou nudie tight long John kunnen proberen of cheap monday dezequote:
Gewoon een keer wassen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:14 schreef Ditty het volgende:
Bij mijn railcar is de naad aan de buitenkant van me dij uitgerekt wat nu dus wit draad laat zien, waarschijnlijk door veel fietseneven kijken nog wat ik er mee ga doen. Donker blauw kleuren met een stift lijkt nu de beste optie
Foto's zijn altijd goed. Hoeveel wear zit er nu in?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:38 schreef Ditty het volgende:
Wassen wil ik voorlopig nog niet, maar het is gewoon jammer zo een witte lijn tussen de blauwe stof door. Kijk wel even of ik er morgen foto van kan maken wordt sowieso wel weer tijd voor een update
Hebben zeker leuke broeken in het assortiment. Kijk in Antwerpen altijd even met m'n vriendin bij de urban outfitters of ze nog wat leuks hebben. Voor mannen is het een beetje vormloos imo. Pasvormen zijn niet zo. De shirts van ze zijn wel fijn.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:15 schreef electronique het volgende:
ooh die cheap monday is wel nice!
kom bijna dagelijks langs een winkel die cheap monday verkoopt, dus misschien toch een keer binnen lopen haha
Denk een maand of 3 echte wear, heb hem sinds juli maar in de zomervakantie bijna niet aan gehadquote:Op donderdag 13 december 2012 23:44 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Foto's zijn altijd goed. Hoeveel wear zit er nu in?
Dat blijft zo'n bazending.quote:Op zaterdag 15 december 2012 08:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ali je moet ff je pm legen ofzo, kan je niet pm'en![]()
Ben nu in denpassar dus ga proberen bij die bbq plaats te eten voor het schort haha
Heb maar 38% ingebruikquote:Op zaterdag 15 december 2012 08:57 schreef Atta-boy het volgende:
Ali je moet ff je pm legen ofzo, kan je niet pm'en![]()
Ben nu in denpassar dus ga proberen bij die bbq plaats te eten voor het schort haha
Wat meer idd voor Indo-begrippenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef Atta-boy het volgende:
Nu doet ie het idd weer. Het bbq schort was out of stock
Het eten was vet duur dus hadden we ergens anders gegeten. Zelfs een cocktail was al meer als 8 euro terwijl je daarvoor meestal voor 4 mensen te eten hebt![]()
Misschien dat we over ong 2,5 week nog terugkomen om te kijken of het dan weer in stock is want ze hadden wel bijbesteld.
Tja, die selvage moet ergens van betaald wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef Atta-boy het volgende:
Nu doet ie het idd weer. Het bbq schort was out of stock
Het eten was vet duur dus hadden we ergens anders gegeten. Zelfs een cocktail was al meer als 8 euro terwijl je daarvoor meestal voor 4 mensen te eten hebt![]()
Misschien dat we over ong 2,5 week nog terugkomen om te kijken of het dan weer in stock is want ze hadden wel bijbesteld.
Ok zal die in m'n hoofd houden voor als we weer terug gaan naar Bali, ik vertrek morgen al weer naar Ambon dus kan nu ff niet meer in Bali etenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:06 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Wat meer idd voor Indo-begrippenMaar die spareribs zijn lekker
120.000rp voor een stuk toch?
Hopen dat ze idd weer in stock zijn dan, anders zijn ze in Ubud ook te vinden waar ik het vandaan heb.
Voor cheap lkkr eten: Warung Makan Nikmat:"Jl. bakung sari Gg. Biduri no6a Kuta
Ja gwn terug lezenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:16 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ok zal die in m'n hoofd houden voor als we weer terug gaan naar Bali, ik vertrek morgen al weer naar Ambon dus kan nu ff niet meer in Bali eten![]()
Morgen weer lekker de dag beginnen met een bordje nasi, weltrusten allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |