SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
[ Bericht 1% gewijzigd door wolfrolf op 04-12-2012 19:03:14 ]lekker faxen heel de dag echt genot
Die jurkjens draag ik zelf dan niet, maar ik ben er wel voorstander vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:09 schreef Bloempje. het volgende:
Ja en zonder jas en jurkjes en korte broekjes
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die jurkjens draag ik zelf dan niet, maar ik ben er wel voorstander van
Ik ontvang je cv graag in pm of dm.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:25 schreef SpacyColours het volgende:
Pardon piraatjes, ik kom alleen vragen of deze topicreeks slechts voor een besloten groep is of voor elke piraat out there?
deze topikje is alleen voor de clic jwtquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:25 schreef SpacyColours het volgende:
Pardon piraatjes, ik kom alleen vragen of deze topicreeks slechts voor een besloten groep is of voor elke piraat out there?
Ben je een lekker wijf? Dan mag je zonder problemen meeposten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:25 schreef SpacyColours het volgende:
Ik ben een eckte lekkere dushiquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ben je een lekker wijf? Dan mag je zonder problemen meeposten.
Voor jou wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ben je een lekker wijf? Dan mag je zonder problemen meeposten.
Direct afwijzen, SpacyColours wil te graagquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ontroerende sollicitatie+cv ontvangen.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Direct afwijzen, SpacyColours wil te graag
Aaargh, er valt geen land te bezeilen met jullie!quote:
ghihihi lueken garpquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Aaargh, er valt geen land te bezeilen met jullie!
seewhatididthere
Arr, walk the plaaank.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:21 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Aaargh, er valt geen land te bezeilen met jullie!
seewhatididthere
Vaarwel, wrede wereld!quote:
Hoi ik ben SpacyColours Tussen Aanhalingstekens ik ben achttien jaar ik woon in Leiden ik hou van schrijven muziek en kaneel en mijn tandpasta smaakt naar mint en ik lijd aan SomsSpontaanKomma'sAmnesia. Dat was het wel, aangenaam!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, ok ok we ben jij, SpacyColours, jij oude ziel?
Moest even nadenken bij haken, kwam spontaan een Spongebob-aflevering naar bovendrijven, komt vast door al die zeevaartsverwijzingen waar ik een beetje in blijf hangen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben Bloempje, ik probeerde de vlegels hier in het gareel te houden maar dat heb ik opgegeven. Ik ben 21 en woon bijna in Den Haag met Haarklip. Ik hoop zuster te worden en houd van haken. Haken is tevens cool en niet voor bejaarden. Ook bak ik graag taarten en cupcakes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |