PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ook nog die edit, wat droevigquote:
droevig?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ook nog die edit, wat droevig.
Ja, dat staat er toch?quote:
quote:
PS3 al uit en aangezet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:13 schreef no1uknow het volgende:
Hoe krijg ik die melding "Meld je aan voor de FIWC" die nu prominent linksboven in mijn scherm staat weg? Hij blijft ook staan bij carrière en andere delen van het spel en het is rete-irritant.
Maar ik zal er nu even bij verklappen dat ik een ps3 heb. In het menu naar dat fiwc gaan en vervolgens annuleren levert ook niks op. Iemand een bruikbare oplossing? Ik zal zo het spel wel ff opnieuw opstarten..
Jongens, vooral lekker stemmen op Rutte!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Fuszy het volgende:
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
dit is zo belachelijk he.
Zijn die mensen nou echt zo dom?
quote:
Het lollige is nog wel dat ik ook nog twee keer 15k heb geboden op IF Cazorla.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:14 schreef DutchSL het volgende:
Die IF Kompany voor 15kdat zou voor NIF Kompany al geweldig zijn.
Ik had geboden op IF Lewandowski, maar dat bod heeft het ook niet gered.
Is Geluidssysteem ook zo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:20 schreef Meess het volgende:
En iedereen die het politiek incorrecte feit blootlegt dat Yassin D. van Marokkaanse afkomst is, is natuurlijk 'een racist'. Het bekende woordje, jarenlang georkestreerd door de linkse kerk in Nederland:
Volledig mee eens dit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:20 schreef Meess het volgende:
En iedereen die het politiek incorrecte feit blootlegt dat Yassin D. van Marokkaanse afkomst is, is natuurlijk 'een racist'. Het bekende woordje, jarenlang georkestreerd door de linkse kerk in Nederland:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
[18:21:46] L: hey messi is verkocht
[18:21:47] L: voor 6m
not bad
Er zijn wel degelijk dingen veranderd in de wet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:25 schreef BDIL het volgende:
Het is te triest voor woorden dat er na alle incidenten hier een Nederland geen verandering in de wet en straffen heeft plaatsgevonden omtrent dit soort tuigDit gaat blijven gebeuren tot het escaleert en Nederland een politiestaat moet worden om alle mongolen te verdringen. Ik zeg niet hier opsluiten maar iedereen meteen deporteren en klaar is kees.
Serieuze vraag hè, waarom zijn Turken expliciet anders dan Marokkanen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Daarom heb ik zo'n haat op Marokkanen.Het zijn allemaal kleine etterbakken met een te grote mond en allemaal dezelfde kapsel, maar owee als je ze een keer alleen tegen komt. Dan zijn het opeens hele beleefde jongens die het liefst zo snel mogelijk aan je kontje gaan likken.
En meteen Turks tegen je gaan lullen "Abeee nasilsin"
Hoezo niet mogelijk deporteren ? Als jij een crimineel bent of constant om andere misdrijven bij de politie zit en je hebt een dubbele nationaliteit dan kan er zo een regel voor gemaakt worden. Gevangenissen stellen hier niks voor, sommige hebben meer binnen dan buiten een gevangenis en scheppen op met hun 'crimineel' verleden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk dingen veranderd in de wet.
Maar de dingen die jij wilt zijn niet mogelijk. Of ja, juist in die achterlijke sharia landen, daar wellicht nog wel ja. Misschien moeten wij eens massaal daarheen verhuizen.
Survival of the fittest. Soms belanden we op een punt dat het escaleert. Dan worden extreme denkbeelden ineens geuit en gaan mensen vechten om een stuk land. Ik zei een paar jaar geleden als dat de derde wereldoorlog niet meer lang op zich laat wachten en ik weet ook wie de dupe ervan gaan worden en dat zijn wij niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk dingen veranderd in de wet.
Maar de dingen die jij wilt zijn niet mogelijk. Of ja, juist in die achterlijke sharia landen, daar wellicht nog wel ja. Misschien moeten wij eens massaal daarheen verhuizen.
Warom zijn sjinezen anders dan zuid-afrikanen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieuze vraag hè, waarom zijn Turken expliciet anders dan Marokkanen?
Moet je niet aan mij vragenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Warom zijn sjinezen anders dan zuid-afrikanen?
Turken krijgen vaak een echte Turkse opvoeding thuis, en in ons cultuur is het belangrijk om je te gedragen bij mensen die je kent, maar ook bij de mensen die je niet kent. Zo heb ik het van thuis altijd mee gekregen en zie het ook terug in 80% van andere Turkse jongeren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieuze vraag hè, waarom zijn Turken expliciet anders dan Marokkanen?
want wat jou betreft zijn al die buitenlanders hetzelfdequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen
Ik vind Turken prima mensen hoor, maar het geloof is nu wel achterhaald lijkt me. Naar mijn idee is het altijd het begin van alle ellende.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Turken krijgen vaak een echte Turkse opvoeding thuis, en in ons cultuur is het belangrijk om je te gedragen bij mensen die je kent, maar ook bij de mensen die je niet kent. Zo heb ik het van thuis altijd mee gekregen en zie het ook terug in 80% van andere Turkse jongeren.
En naar mijn idee hebben de Turken ook meer met het geloof en wat ze ook weer tegen houd van criminaliteit. En dat heb ik bij de Marokkaanse jongeren veel minder.
Hmm, de Turken die ik ken zien zich allemaal als een type Tony Montana later, maar die vallen vast onder die 20%.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Turken krijgen vaak een echte Turkse opvoeding thuis, en in ons cultuur is het belangrijk om je te gedragen bij mensen die je kent, maar ook bij de mensen die je niet kent. Zo heb ik het van thuis altijd mee gekregen en zie het ook terug in 80% van andere Turkse jongeren.
En naar mijn idee hebben de Turken ook meer met het geloof en wat ze ook weer tegen houd van criminaliteit. En dat heb ik bij de Marokkaanse jongeren veel minder.
Vind dat er vaak misbruik van wordt gemaakt. Mensen maken er gebruik van als het in hun straatje past, en anders nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind Turken prima mensen hoor, maar het geloof is nu wel achterhaald lijkt me. Naar mijn idee is het altijd het begin van alle ellende.
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, de Turken die ik ken zien zich allemaal als een type Tony Montana later, maar die vallen vast onder die 20%.
[..]
Vind dat er vaak misbruik van wordt gemaakt. Mensen maken er gebruik van als het in hun straatje past, en anders niet
Dat is jou mening, ik probeer altijd eerst een goed mens te zijn. Als je leeft volgens de Koran dan ben je al een heel eind. Alles wat in de bijbel staat met de geboden enzo staat ook in de Koran.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind Turken prima mensen hoor, maar het geloof is nu wel achterhaald lijkt me. Naar mijn idee is het altijd het begin van alle ellende.
Zal wel met de leeftijd te maken hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, de Turken die ik ken zien zich allemaal als een type Tony Montana later, maar die vallen vast onder die 20%.
[..]
Vind dat er vaak misbruik van wordt gemaakt. Mensen maken er gebruik van als het in hun straatje past, en anders niet
Dat inderdaad, maar ik kan wel makkelijk gaan praten over alle turken en marokkanen. Uiteindelijk ken ik er maar een paar goed.quote:
Soort zoekt soort, doet iedereen, wellicht onbewustquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar ik kan wel makkelijk gaan praten over alle turken en marokkanen. Uiteindelijk ken ik er maar een paar goed.
Ik denk dat Turken en Marokkanen liever met hun 'eigen' soort mensen om gaat dan met echte Hollanders. Ik denk ook andersom.
Je hebt ook Turken, Arabieren en negers die alleen met Aziaten om willen gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar ik kan wel makkelijk gaan praten over alle turken en marokkanen. Uiteindelijk ken ik er maar een paar goed.
Ik denk dat Turken en Marokkanen liever met hun 'eigen' soort mensen om gaat dan met echte Hollanders. Ik denk ook andersom.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Uiteraard, is ook heel normaal. Maar leer op zijn minst Nederlands als je hier gaat wonen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, doet iedereen, wellicht onbewust
Dat is het probleem niet, Aziaten hebben hetzelfde. Heel veel contact binnen hun eigen community, leven hun eigen leven en je hebt nooit problemen met ze. Maar waarom is dat niet het geval met bijvoorbeeld Marokkanen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kunt het ook bekijken. Je bent op een meeting met PSV'ers, Feyenoorders en Ajacieden. En je bent zelf een fanatieke PSV supporter. Met welke groep zou jij makkelijker een praatje maken?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oneindige discussie over het integreren enzo. Vind het alleen wel erg respectloos als buitenlanders - maakt niet uit welk ras/afkomst - in hun eigen taaltje gaan praten tegen elkaar in het bijzijn van Nederlandersquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard, is ook heel normaal. Maar leer op zijn minst Nederlands als je hier gaat wonen.
Andere normen en waarden? Aziaten zijn van nature toch heel nederig? Zie Rijst, die doet ook alles wat je hem vraagt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, Aziaten hebben hetzelfde. Heel veel contact binnen hun eigen community, leven hun eigen leven en je hebt nooit problemen met ze. Maar waarom is dat niet het geval met bijvoorbeeld Marokkanen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Halve quote van Ozzquote:
vooral in de snackbar toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso Chinezen
Nooit problemen, altijd hard werken
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Andere normen en waarden? Aziaten zijn van nature toch heel nederig? Zie Rijst, die doet ook alles wat je hem vraagt.Die mensen werken hard om wat te bereiken, zitten niemand dwars en zijn prima om mee te leven en beleefd. Velen kunnen hiervan wel leren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Ik was bezig met wat typen, toen was ik het ff kwijt, maar mijn kut laptop had hem nog een keer gequote. Dus was ik hetzelfde verhaaltje gaan typen.quote:
Dat doen Chinezen vaak.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oneindige discussie over het integreren enzo. Vind het alleen wel erg respectloos als buitenlanders - maakt niet uit welk ras/afkomst - in hun eigen taaltje gaan praten tegen elkaar in het bijzijn van Nederlanders
Mja dat gebeurt andersom ook snel heb ik gemerkt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oneindige discussie over het integreren enzo. Vind het alleen wel erg respectloos als buitenlanders - maakt niet uit welk ras/afkomst - in hun eigen taaltje gaan praten tegen elkaar in het bijzijn van Nederlanders
Precies, wat ik zeiquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mja dat gebeurt andersom ook snel heb ik gemerkt.
Nouja, volgens mij zijn Nederlanders wel van het zo snel mogelijk aanpassen. Een Nederlander die op vakantie gaat naar Frankrijk probeert zijn beste Frans, maar als je vraagt of die Fransman Engels praat kan je de pot op. Nederlanders zijn volgens mij wel mensen die zich willen aanpassen wanneer nodigquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mja dat gebeurt andersom ook snel heb ik gemerkt.
IF Cazorla voor 1k, ja hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef Der_Rudi het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ik niet meer weet of nou eerst de gewone kwam of eerst de IF's
Ik had ook IF Kompany voor 15k dus wat is nu precies je vergelijking?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
IF Cazorla voor 1k, ja hoorDe NIF is al 12k waard.
Dat het zieke deals zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik had ook IF Kompany voor 15k dus wat is nu precies je vergelijking?
Van extreem naar nog extremerquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:50 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik had ook IF Kompany voor 15k dus wat is nu precies je vergelijking?
Waar baseer je dit allemaal op?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een Nederlander die op vakantie gaat naar Frankrijk probeert zijn beste Frans, maar als je vraagt of die Fransman Engels praat kan je de pot op. Nederlanders zijn volgens mij wel mensen die zich willen aanpassen wanneer nodig![]()
Eigen ervaringen. Toen ik in Luxemburg was en je vroeg of iemand Engels sprak liepen ze gewoon wegquote:
Ik zie de app liever weer online komenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:52 schreef Der_Rudi het volgende:
Mag van mij nog best even down blijven. Volgens mij had ik boden tot een uur of 5 na de start van de downtime lopen.
Ik denk dat je te veel generaliseert.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eigen ervaringen. Toen ik in Luxemburg was en je vroeg of iemand Engels sprak liepen ze gewoon wegAls hier iemand iets vraagt probeer je zoveel mogelijk te helpen
Dat weegt niet op tegen 16 jaar. Kutquote:
Nogal ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat je te veel generaliseert.
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk dat je te veel generaliseert.
17. Tevens doe ik niet alsof ik overal alles vanaf weet want dat is niet zo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat weegt niet op tegen 16 jaar. Kut
Eerste jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo?
Amerikanen zijn dik, allochtonen dieven en negers kunnen hard rennen. Gewoon feiten !
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo?
Amerikanen zijn dik, allochtonen dieven en negers kunnen hard rennen. Gewoon feiten !
quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Nuff said.
nuffsaidquote:
vind ik nergens op slaan.quote:Frankrijk probeert zijn beste Frans, maar als je vraagt of die Fransman Engels praat kan je de pot op.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas Pindakaas
'Nuff said.
Alle Chinezen zijn goed in basketbal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Nuff said.
Goeie plaatjes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alle Chinezen zijn goed in basketbal.
Yaoming.jpg, Jeremylin.jpg
100M in 12.19 seconden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Denk je dat Wartaal snel kan rennen?
Ik zwengel ook even de app aanquote:
Ik had 296k coins toen ik begon.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoeveel coins had je voor vandaag?
Wat is je verwachte aantal coinsquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:16 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik had 296k coins toen ik begon.
Nu nog 110k over.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:34 schreef BDIL het volgende:
Net bij VI vandaag over Danny Hoesen, die was kennelijk mislukt in 2 jaar tijd bij Fulham. Vraag me af of hij ooit de top haalt
Wat ? Die gast is 22 over 2 maanden, als je het nu niet laat zien binnen 2 jaar is het over.quote:
jepquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat ? Die gast is 22 over 2 maanden, als je het nu niet laat zien binnen 2 jaar is het over.
Quatarquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar speelt Bougherra nu eigenlijk want in FUT11 toen hij bij Rangers speelde was hij een CB met 84 pace
Spelend bij Lekhwiya SCquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar speelt Bougherra nu eigenlijk want in FUT11 toen hij bij Rangers speelde was hij een CB met 84 pace
http://nl.wikipedia.org/wiki/Madjid_Bougherraquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Omdat je in de Premier League mislukt kun je natuurlijk niets meer van je loopbaan maken, ook al ben je pas 21quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat ? Die gast is 22 over 2 maanden, als je het nu niet laat zien binnen 2 jaar is het over.
Mwah volgend jaar beginnen we toch weer opnieuw!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
Hoi, middagje niet online en een hoop gemist zie ik. Wat voor een mongolen zijn het dat ze die markt niet meteen dicht hebben gegooid..Achterlijk dat de mods en admins van het forum niet eens een lijntje hebben naar de mensen die dat kunnen. Markt voor eeuwig verneukt dus?
Ik had hem op Career Mode toen, wat een baasje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet alleen dat er iets met 15 miljoen was. Meer nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:39 schreef Tim86 het volgende:
Hoi, middagje niet online en een hoop gemist zie ik. Wat voor een mongolen zijn het dat ze die markt niet meteen dicht hebben gegooid..Achterlijk dat de mods en admins van het forum niet eens een lijntje hebben naar de mensen die dat kunnen. Markt voor eeuwig verneukt dus?
Hij is daar in de jeugd van Fulham mislukt en hij heeft 2 jaar de tijd gehad. Hij is niet pas 21, maar wordt al over 2 maanden 22. Kijk maar op andere velden buiten de eredivisie wat voor talenten zo oud zijn en wat ze presteren. Ik zeg het nogmaals als hij het nu niet laat zien binnen de komende 2 jaar dan wordt het niks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Omdat je in de Premier League mislukt kun je natuurlijk niets meer van je loopbaan maken, ook al ben je pas 21.
Ik zit het nu terug te lezen ja, maar halverwege gaat het ineens alleen nog maar over jouquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat er iets met 15 miljoen was. Meer niet
Dan ben je klaar, vanaf daar gaat het alleen nog maar over mijquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zit het nu terug te lezen ja, maar halverwege gaat het ineens alleen nog maar over jou
Counter Counter Brawliequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is daar in de jeugd van Fulham mislukt en hij heeft 2 jaar de tijd gehad. Hij is niet pas 21, maar wordt al over 2 maanden 22. Kijk maar op andere velden buiten de eredivisie wat voor talenten zo oud zijn en wat ze presteren. Ik zeg het nogmaals als hij het nu niet laat zien binnen de komende 2 jaar dan wordt het niks.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan ben je klaar, vanaf daar gaat het alleen nog maar over mij
Hij heeft 8 wedstrijdjes gespeeld in het 2e van Fulham en 0 in de hoofdmacht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is daar in de jeugd van Fulham mislukt en hij heeft 2 jaar de tijd gehad. Hij is niet pas 21, maar wordt al over 2 maanden 22. Kijk maar op andere velden buiten de eredivisie wat voor talenten zo oud zijn en wat ze presteren. Ik zeg het nogmaals als hij het nu niet laat zien binnen de komende 2 jaar dan wordt het niks.
Schaken, Pellè...quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij heeft 8 wedstrijdjes gespeeld in het 2e van Fulham en 0 in de hoofdmacht.
Ooit gehoord van 'laatbloeiers' ?
Spelers als Forlán, Ribéry, Drogba, Toni. Allemaal vrij laat pas doorgebroken.
Fischer basisquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Boerrigter, Hoesen, Fischer. #reaaja
Spelen in de Eredivisie voor, met alle respect, Feyenoord, is nou niet echt een 'doorbraak' imo.quote:
Hoesen word als talent gezien. Als je kijkt wat voor groei Schaken heeft meegemaakt laat hij zien dat alles kan. Van de grootste loser bij Cambuur tot een interland tegen Duitsland.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Spelen in de Eredivisie voor, met alle respect, Feyenoord, is nou niet echt een 'doorbraak' imo.
E- Al is Schaken wel in aanraking gekomen met het Nederlands Elftal, dus in principe zou je die wel mee kunnen tellen.
quote:Paris Saint Germain gaat in de winterstop een bod van 36 miljoen euro doen op Marek Hamsik, aanvaller van Napoli.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Ooh kunne we toch genieten van Benzema, Ronaldo, Kaka en Modric.
quote:Het seizoen 2012/13 is nog niet eens op de helft, maar Chelsea heeft nu al de eerste aankoop voor het volgende voetbaljaar gedaan. De Champions League-winnaar meldt op de website van de club dat er een akkoord is bereikt met Fluminense over een overgang van Wallace, een Braziliaanse rechtsback. Hij zal tot de zomer bij Fluminense blijven en vervolgens naar Londen verhuizen.
Aanpakkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:51 schreef Tim86 het volgende:
Real: Adan, Nacho, Varane, Carvalho, Coentrao; Callejon, Khedira, Kaka, Modric, Ronaldo, Benzema
Squillaciquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:02 schreef Thorb het volgende:
Arsenal team: Szczesny, Jenkinson, Squillaci, Vermaelen, Meade, Rosicky, Coquelin, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Gervinho, Chamakh. #OLYvAFC
Substitutes: Shea, Monteiro, Hajrovic, Angha, Arshavin, Ansah, Akpom. #OLYvAFC
Even alternatief doen, zal je zien dat Vermaelen geblesseerd raakt
packs openen tot je ze krijgtquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:24 schreef leoon. het volgende:
Godver, ik moet nog twee spelers hebben voor me team. Nu kan dat dus niet meer.
Hm toure kan nog lukken, maar fellaini IF 83 rated niet of welquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
packs openen tot je ze krijgt [ afbeelding ]
Ja wrijf het er nog even in, dat ik maar 1 team gereed heb en bij me andere nog 2 spelers moetquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Dat is lastiger ja. De NIF kan wel. Ben benieuwd hoe lang dit kan duren..was wel een serieus probleem dus zal wel weer lang duren. Wel fijn dat alleen de auctions plat liggen, niet FUT zelf..al zal dat straks nog wel gebeuren
Het is heel simpel, Ajax staat 1 punt voor en heeft beter onderling resultaat tov City.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:35 schreef n0ir het volgende:
Met welke uitslagen kan Ajax derde worden?
20-0 winnen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:35 schreef n0ir het volgende:
Met welke uitslagen kan Ajax derde worden?
'quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is heel simpel, Ajax staat 1 punt voor en heeft beter onderling resultaat tov City.
Als City niet wint is Ajax door. Als Ajax zelf wint is Ajax door.
Als City wint en Ajax niet dan zijn ze 4e.
Jij volgt het allemaal niet zo goed.quote:
Goed gelezenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:37 schreef leoon. het volgende:
[..]
'
Kortom als city winst is ajax fucked
Oja ik snap 't.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is heel simpel, Ajax staat 1 punt voor en heeft beter onderling resultaat tov City.
Als City niet wint is Ajax door. Als Ajax zelf wint is Ajax door.
Als City wint en Ajax niet dan zijn ze 4e.
Veredeld B-team..Man City met beste 11. Ik vrees het ergste. Enige hoop die ik heb is dat die Man City spelers helemaal niet de EL in willen..quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oja ik snap 't.
Gaat Dortmund spelen om te winnen of doen ze rustig aan?
Ja, ik denk dat dat 2e nu wel duidelijk is bij Cityquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veredeld B-team..Man City met beste 11. Ik vrees het ergste. Enige hoop die ik heb is dat die Man City spelers helemaal niet de EL in willen..
Maar aan de andere kant heeft de club het coëfficiënt wel nodig om dit soort kutlotingen de komende jaren te voorkomen.
Ik denk niet dat City op de EL zit te wachten, valt me mee dat ze met een A team spelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veredeld B-team..Man City met beste 11. Ik vrees het ergste. Enige hoop die ik heb is dat die Man City spelers helemaal niet de EL in willen..
Maar aan de andere kant heeft de club het coëfficiënt wel nodig om dit soort kutlotingen de komende jaren te voorkomen.
TV geld in Engeland is wel een stuk hoger en City heeft wél kans om ook echt de EL te winnen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk niet dat City op de EL zit te wachten, valt me mee dat ze met een A team spelen
Als ze hun B team opstellen zijn dat nog steeds namen waar we als Nederlandse clubs van zouden dromen dat we ze konden halen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
TV geld in Engeland is wel een stuk hoger en City heeft wél kans om ook echt de EL te winnen...
CM Götze? Of is hij zo duur daar?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:44 schreef DutchSL het volgende:
Weer een paar leuke dealtjes erbij:
[ afbeelding ]
Minder dan de helft nog maar op xboxquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij was het CM inderdaad, maar hij is op PS3 ook gewoon 19k waard
Zo clubben?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oja ik snap 't.
Gaat Dortmund spelen om te winnen of doen ze rustig aan?
is dit de IF of NIF die zoveel waard is op de ps3?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Volgens mij was het CM inderdaad, maar hij is op PS3 ook gewoon 19k waard
Na dat twitter bericht dat ze er naar zouden kijken had ik het wel verwacht ja, zoals anderen hier ook (met nog meer succes).quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Minder dan de helft nog maar op xbox
Lekkere koopjes zo..was die maintenance al aangekondigd of speculeerde je gewoon op het onvermijdelijke offline gaan van de markt?Dat deed ik vannacht wel, maar toen ging hij maar niet offline
Ja maar de reputatie van de EL is nou niet om over naar huis te schrijven. Spurs worden ook redelijk belachelijk gemaakt omdat ze steeds op donderdag EL spelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
TV geld in Engeland is wel een stuk hoger en City heeft wél kans om ook echt de EL te winnen...
Jij hebt gewoon echt niets te doen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was bezig met het bekijken van al mijn kaarten op FUT11, maar bij pagina 245 ofzo klikte ik per ongeluk op een speler en nu moet ik overnieuwWaarschijnlijk werkt CE hier ook wel voor.
Ga Ajax kijken johquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was bezig met het bekijken van al mijn kaarten op FUT11, maar bij pagina 245 ofzo klikte ik per ongeluk op een speler en nu moet ik overnieuwWaarschijnlijk werkt CE hier ook wel voor.
Nee, ik heb niks te doen. Maar nu wel want ik ga bij mijn broer Ajax kijkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon echt niets te doen?
Joh, hele timeline ook vol met dat soort troep.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:55 schreef Fuszy het volgende:
paal en afgekeurd doelpunt al.
toch trots op de jongens straks. Dat is tenminste wat ik ga lezen als ik over een uurtje facebook open
In fifa lukt het me altijd wel om de sweaty af te schermen, heerlijke momentjes zijn dat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:58 schreef vandermar het volgende:
Die twee verdedigers van ajax die in het goal gaan lopen
Dat soort momentjes kick ik ook wel op, je weet al dat het gaat gebeuren en dan precies goed positioneren dat hij mist. Als hij gewoon had geschoten zou hij wel zittenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
In fifa lukt het me altijd wel om de sweaty af te schermen, heerlijke momentjes zijn dat.
Dat is heerlijk jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat soort momentjes kick ik ook wel op, je weet al dat het gaat gebeuren en dan precies goed positioneren dat hij mist. Als hij gewoon had geschoten zou hij wel zitten
Niet teveel happen want ik heb al een flinke knoepert in de broekquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Johnbon het volgende:
Dat je als supporter van een andere eredivisie club zo blij bent als een ander team scoort.
Misschien zijn ze wel voor de club die scoort?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Johnbon het volgende:
Dat je als supporter van een andere eredivisie club zo blij bent als een ander team scoort.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Johnbon het volgende:
Daar verbaas ik me hier steeds weer over ja..vooral omdat het zo slecht is voor het NL voetbal als we dadelijk zelfs die rechtstreekse CL plek kwijt zijn na een paar jaren als deze.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:00 schreef Johnbon het volgende:
En Sinterklaas is echt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel voor de club die scoort?
Goed kijken naar Ajax, zo gaan wij het straks met clubs niet doen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
In fifa lukt het me altijd wel om de sweaty af te schermen, heerlijke momentjes zijn dat.
Dit dus. En alsnog als Feyenoord zou spelen dan zou ik ook oprecht blij zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me hier steeds weer over ja..vooral omdat het zo slecht is voor het NL voetbal als we dadelijk zelfs die rechtstreekse CL plek kwijt zijn na een paar jaren als deze.
Zoek mijn posts maar op dan en dan zie je dat ik het toen ook gewoon kut vondquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef Fuszy het volgende:
Ik hoor ze nog gaan nadat Feyenoord uitgeschakeld werd door Kiev en niet veel later door Praag
Nee, ze zei dat is mijn navel Timquote:
Jij vat het persoonlijk opquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoek mijn posts maar op dan en dan zie je dat ik het toen ook gewoon kut vond
hoaxquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat ajax europa league haalt hoor, alleen vind ik een nederlaag wel zo fijn voor mijn vriendjes
Geldt niet voor iedereen maar het is makkelijker om iedereen te zeggen dan alle namen op te zoeken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoek mijn posts maar op dan en dan zie je dat ik het toen ook gewoon kut vond
Hoe dan ? Via de post versturen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:03 schreef leoon. het volgende:
Kan iemand me niet even twee goedkope barclays CM's lenen dat ik kan gaan futten?
Generaliserenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedereen maar het is makkelijker om iedereen te zeggen dan alle namen op te zoeken.
Haha gekkie, vrienden danquote:
Dan moeten we wel naar plaats 13 zakken, waar Belgie nu staat. Als wikipedia het goed heeftquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me hier steeds weer over ja..vooral omdat het zo slecht is voor het NL voetbal als we dadelijk zelfs die rechtstreekse CL plek kwijt zijn na een paar jaren als deze.
Ik discardde een speler die 15 miljoen waard was voor 3 coinsquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:07 schreef Fuszy het volgende:
Nu snap ik de hack. Mensen waren boos omdat ze geen mini bronze packs meer kregen
Wie?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik discardde een speler die 15 miljoen waard was voor 3 coins
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik discardde een speler die 15 miljoen waard was voor 3 coins
Puma van Duo Panotti reclame ahaahahahaquote:
Hij mikt niet eens op een hoek. Gewoon een harde zwabberbal op goal...quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die vrije trappen van Ronaldo die 1 op de 100 keer erin gaan.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:13 schreef DutchSL het volgende:
Weer LB+Y![]()
Volgende keer shhh en ragequit.
VOrig jaar was hij ook zo goed tegen Ajax iddquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij scoort nooit, behalve tegen Ajax zo'n beetje.
Ozil is beterquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
Het is toch belachelijk dat die Modric normaal gesproken op de bank zit.
Nou nee, het is gewoon belachelijk dat Real zo'n selectie heeftquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
Ja, bizar. Sowieso raar om voor iemand op zijn positie 50 miljoen te betalen als je al zoveel hebt rondlopen. Ook als Kaka straks weg is dan heb je alsnog Ozil en allebei opstellen is niet echt ideaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij is beter op LM ja.
Of op CDM.
Als Mourinho 4-3-3 met de punt naar voren aandurft , Xabi en Modric CM en Ozil CAM zouden ze wrss nog beter spelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
Hij rolde er net al bijna inquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Nog 1 FK rand 16 en hij zit er in..vragen om (nog meer) problemen.
Ronaldo schiet ze er echt niet in hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:17 schreef Tim86 het volgende:
Nog 1 FK rand 16 en hij zit er in..vragen om (nog meer) problemen.
En dan? voorhoede Ronaldo - Benzema - Di Mariaquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als Mourinho 4-3-3 met de punt naar voren aandurft , Xabi en Modric CM en Ozil CAM zouden ze wrss nog beter spelen
Khedira is een goede speler en die best wel belangrijk is voor Real Madrid.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als Mourinho 4-3-3 met de punt naar voren aandurft , Xabi en Modric CM en Ozil CAM zouden ze wrss nog beter spelen
Op de bank, verkopen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En dan? voorhoede Ronaldo - Benzema - Di Maria
waar laat je Kaka dan?
Kaka gaat misschien naar LA Galaxyquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Op de bank, verkopen.
Ik vind Modric beter dan Kaka.
Die gaat waarschijnlijk weg, of je speel 4-3-3 punt naar achter en Modric controlerend maar dat durft Mourinho al helemaal niet terwijl Modric verdedigend best vaak aanwezig is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
En dan? voorhoede Ronaldo - Benzema - Di Maria
waar laat je Kaka dan?
Dat systeem heeft geen CAM...quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Modric op CAM in een 4312 op FIFA is sick
CF dan, whateverquote:
Dat zeker, net ook een geweldige tackle, maar Khedira staat er meestal in. Als hij niet geblesseerd is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die gaat waarschijnlijk weg, of je speel 4-3-3 punt naar achter en Modric controlerend maar dat durft Mourinho al helemaal niet terwijl Modric verdedigend best vaak aanwezig is.
gewoon aardig van ze, de bal teruggevenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, wat was dat dan... Kan je zeiken op die FK's van Ronaldo, maar hier heb je ook niks aan
Niemand zal ooit Monsieur 50% Juninho overtreffenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon de vrije trappen van Zidane.Of van Pi-Air
Pi-airquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand zal ooit Monsieur 50% Juninho overtreffen
Leuk man. Ik had dezequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had vorig jaar dit:
Ibra--Pato
--Modric--
Mihaljovic scoorde gewoon hattricks aan vrije trappenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand zal ooit Monsieur 50% Juninho overtreffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |