PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ook nog die edit, wat droevigquote:
droevig?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ook nog die edit, wat droevig.
Ja, dat staat er toch?quote:
quote:
PS3 al uit en aangezet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:13 schreef no1uknow het volgende:
Hoe krijg ik die melding "Meld je aan voor de FIWC" die nu prominent linksboven in mijn scherm staat weg? Hij blijft ook staan bij carrière en andere delen van het spel en het is rete-irritant.
Maar ik zal er nu even bij verklappen dat ik een ps3 heb. In het menu naar dat fiwc gaan en vervolgens annuleren levert ook niks op. Iemand een bruikbare oplossing? Ik zal zo het spel wel ff opnieuw opstarten..
Jongens, vooral lekker stemmen op Rutte!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Fuszy het volgende:
http://politiekincorrectblog.blogspot.nl/2012/12/free-yassin.html
dit is zo belachelijk he.
Zijn die mensen nou echt zo dom?
quote:
Het lollige is nog wel dat ik ook nog twee keer 15k heb geboden op IF Cazorla.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:14 schreef DutchSL het volgende:
Die IF Kompany voor 15kdat zou voor NIF Kompany al geweldig zijn.
Ik had geboden op IF Lewandowski, maar dat bod heeft het ook niet gered.
Is Geluidssysteem ook zo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:20 schreef Meess het volgende:
En iedereen die het politiek incorrecte feit blootlegt dat Yassin D. van Marokkaanse afkomst is, is natuurlijk 'een racist'. Het bekende woordje, jarenlang georkestreerd door de linkse kerk in Nederland:
Volledig mee eens dit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:20 schreef Meess het volgende:
En iedereen die het politiek incorrecte feit blootlegt dat Yassin D. van Marokkaanse afkomst is, is natuurlijk 'een racist'. Het bekende woordje, jarenlang georkestreerd door de linkse kerk in Nederland:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:26 schreef poker4lifee het volgende:
[18:21:46] L: hey messi is verkocht
[18:21:47] L: voor 6m
not bad
Er zijn wel degelijk dingen veranderd in de wet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:25 schreef BDIL het volgende:
Het is te triest voor woorden dat er na alle incidenten hier een Nederland geen verandering in de wet en straffen heeft plaatsgevonden omtrent dit soort tuigDit gaat blijven gebeuren tot het escaleert en Nederland een politiestaat moet worden om alle mongolen te verdringen. Ik zeg niet hier opsluiten maar iedereen meteen deporteren en klaar is kees.
Serieuze vraag hè, waarom zijn Turken expliciet anders dan Marokkanen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Daarom heb ik zo'n haat op Marokkanen.Het zijn allemaal kleine etterbakken met een te grote mond en allemaal dezelfde kapsel, maar owee als je ze een keer alleen tegen komt. Dan zijn het opeens hele beleefde jongens die het liefst zo snel mogelijk aan je kontje gaan likken.
En meteen Turks tegen je gaan lullen "Abeee nasilsin"
Hoezo niet mogelijk deporteren ? Als jij een crimineel bent of constant om andere misdrijven bij de politie zit en je hebt een dubbele nationaliteit dan kan er zo een regel voor gemaakt worden. Gevangenissen stellen hier niks voor, sommige hebben meer binnen dan buiten een gevangenis en scheppen op met hun 'crimineel' verleden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk dingen veranderd in de wet.
Maar de dingen die jij wilt zijn niet mogelijk. Of ja, juist in die achterlijke sharia landen, daar wellicht nog wel ja. Misschien moeten wij eens massaal daarheen verhuizen.
Survival of the fittest. Soms belanden we op een punt dat het escaleert. Dan worden extreme denkbeelden ineens geuit en gaan mensen vechten om een stuk land. Ik zei een paar jaar geleden als dat de derde wereldoorlog niet meer lang op zich laat wachten en ik weet ook wie de dupe ervan gaan worden en dat zijn wij niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk dingen veranderd in de wet.
Maar de dingen die jij wilt zijn niet mogelijk. Of ja, juist in die achterlijke sharia landen, daar wellicht nog wel ja. Misschien moeten wij eens massaal daarheen verhuizen.
Warom zijn sjinezen anders dan zuid-afrikanen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieuze vraag hè, waarom zijn Turken expliciet anders dan Marokkanen?
Moet je niet aan mij vragenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Warom zijn sjinezen anders dan zuid-afrikanen?
Turken krijgen vaak een echte Turkse opvoeding thuis, en in ons cultuur is het belangrijk om je te gedragen bij mensen die je kent, maar ook bij de mensen die je niet kent. Zo heb ik het van thuis altijd mee gekregen en zie het ook terug in 80% van andere Turkse jongeren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Serieuze vraag hè, waarom zijn Turken expliciet anders dan Marokkanen?
want wat jou betreft zijn al die buitenlanders hetzelfdequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen
Ik vind Turken prima mensen hoor, maar het geloof is nu wel achterhaald lijkt me. Naar mijn idee is het altijd het begin van alle ellende.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Turken krijgen vaak een echte Turkse opvoeding thuis, en in ons cultuur is het belangrijk om je te gedragen bij mensen die je kent, maar ook bij de mensen die je niet kent. Zo heb ik het van thuis altijd mee gekregen en zie het ook terug in 80% van andere Turkse jongeren.
En naar mijn idee hebben de Turken ook meer met het geloof en wat ze ook weer tegen houd van criminaliteit. En dat heb ik bij de Marokkaanse jongeren veel minder.
Hmm, de Turken die ik ken zien zich allemaal als een type Tony Montana later, maar die vallen vast onder die 20%.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Turken krijgen vaak een echte Turkse opvoeding thuis, en in ons cultuur is het belangrijk om je te gedragen bij mensen die je kent, maar ook bij de mensen die je niet kent. Zo heb ik het van thuis altijd mee gekregen en zie het ook terug in 80% van andere Turkse jongeren.
En naar mijn idee hebben de Turken ook meer met het geloof en wat ze ook weer tegen houd van criminaliteit. En dat heb ik bij de Marokkaanse jongeren veel minder.
Vind dat er vaak misbruik van wordt gemaakt. Mensen maken er gebruik van als het in hun straatje past, en anders nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind Turken prima mensen hoor, maar het geloof is nu wel achterhaald lijkt me. Naar mijn idee is het altijd het begin van alle ellende.
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, de Turken die ik ken zien zich allemaal als een type Tony Montana later, maar die vallen vast onder die 20%.
[..]
Vind dat er vaak misbruik van wordt gemaakt. Mensen maken er gebruik van als het in hun straatje past, en anders niet
Dat is jou mening, ik probeer altijd eerst een goed mens te zijn. Als je leeft volgens de Koran dan ben je al een heel eind. Alles wat in de bijbel staat met de geboden enzo staat ook in de Koran.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind Turken prima mensen hoor, maar het geloof is nu wel achterhaald lijkt me. Naar mijn idee is het altijd het begin van alle ellende.
Zal wel met de leeftijd te maken hebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, de Turken die ik ken zien zich allemaal als een type Tony Montana later, maar die vallen vast onder die 20%.
[..]
Vind dat er vaak misbruik van wordt gemaakt. Mensen maken er gebruik van als het in hun straatje past, en anders niet
Dat inderdaad, maar ik kan wel makkelijk gaan praten over alle turken en marokkanen. Uiteindelijk ken ik er maar een paar goed.quote:
Soort zoekt soort, doet iedereen, wellicht onbewustquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar ik kan wel makkelijk gaan praten over alle turken en marokkanen. Uiteindelijk ken ik er maar een paar goed.
Ik denk dat Turken en Marokkanen liever met hun 'eigen' soort mensen om gaat dan met echte Hollanders. Ik denk ook andersom.
Je hebt ook Turken, Arabieren en negers die alleen met Aziaten om willen gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat inderdaad, maar ik kan wel makkelijk gaan praten over alle turken en marokkanen. Uiteindelijk ken ik er maar een paar goed.
Ik denk dat Turken en Marokkanen liever met hun 'eigen' soort mensen om gaat dan met echte Hollanders. Ik denk ook andersom.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Uiteraard, is ook heel normaal. Maar leer op zijn minst Nederlands als je hier gaat wonen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, doet iedereen, wellicht onbewust
Dat is het probleem niet, Aziaten hebben hetzelfde. Heel veel contact binnen hun eigen community, leven hun eigen leven en je hebt nooit problemen met ze. Maar waarom is dat niet het geval met bijvoorbeeld Marokkanen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |