We trouwen in Fort William en hebben het klein gehouden alleen ouders een een paar kennissen.
quote:Bedankt voor dit stukje, hier hebben we wat aan. Dan kunnen we hier toch wel even goed over onderhandelen. Want chagerijnen wil ik niet hebben en ook niet dat er drank op is na een tijdje.
Op zondag 6 oktober 2002 10:45 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Nou, dan zijn we elkaar net mis gelopen, want om 21.45 uur zijn wij voor dat feest gearriveerd in het Delta Hotel!!! Wat een kleine wereld he. Heb je het ook nog gehoord dat de zaal waar wij zaten een uur zonder stroom en dus ook band (Voom Alive, geweldig trouwens) heeft gezeten? Delta hotel moest dus de Eneco bellen omdat ze niet berekend waren op zoveel stroom verbruik
, onder onze zaal hoorde wij later was een bruiloft aan de gang en dat feest hebben ze afgelast, wegens geen stroom. Dat is echt balen.....
Voor welke zaal hebben jullie gekozen? De nieuwe boven? Daar zaten wij nl.
Ik raad trouwens wel aan een beetje op de bediening te letten, ik heb nog nooit zo'n stelletje chagerijnen bij elkaar gezien! Om 23.30 uur was trouwens de cola op....
Hoe vond je de zalen zelf? Ben je ook nog beneden bij dat seventies feestje geweest?
Wij hebben gekozen voor de zaal beneden, maar dan met een totaal andere indeling. Ik vond de indeling niet leuk. En hierdoor verloor je een hoop ruimte om te lopen. Wij hebben ook een dj en geen band, anders was beneden totaal ongeschikt vind ik.
De bar die daar dan voor ligt is dan ook open en in die gang komen dan wat luxe zitten om even te chillen
Big Yin en DuchessX & Juup zijn dus de volgende die gaan trouwen.
Vertel er eens meer over.
Duchess? Wanneer gaan jullie weg? Wanneer moeten we jullie hier uiterlijk gaan uitzwaaien en alvast veel liefs enzo toewensen?
quote:Little Angel en vriend trouwen op 16 dec 2004 (eerst 18 dec 2003, maar getuige zit 6 maanden in macedonie dan)
Op maandag 7 oktober 2002 10:43 schreef Kleintje het volgende:
Big-Yin: 16-10-2002
DuchessX & Juup: 19 oktober 2002
Tally + vriendje: ongeveer begin november: geregistreerd partnerschap
fee-tje & Darkrider: 9 december 2002
LD & Phoentje: jan. 2003 op hawai
Kleintje & Zuurtje: 21 maart 2003
fee-tje: ergens rond april 2003
Reus: 5 april 2003
Digger & Elegantly Wasted: Voorjaar 2003
Tinkerbell & Havoc: 26 april 2003
Tearsong: 16 mei 2003
Belana & Kbot2000: 20 mei 2003.
Astra & ??: 19 juni 2003
Defender & Chevrolet: 25 juni 2003
Slaapmeisje: 26 juni 2003
Anonieme_Lafaard: 30 Augustus 2003
Belana & Kbot2000: september 2003
Little Angel & vriend: 16 dec 2004
Shai: 4 augustus 2007
Kore & Maverick:Ooit...
Weer 1 ding te regelen minder...
quote:En nu?
Op maandag 7 oktober 2002 12:58 schreef DIGGER het volgende:
* DIGGER heeft een pak gekocht (wordt nu op maat gemaakt) en gaat er verder lekker helemaal niets over zeggen, blijft het mooi nog geheim![]()
Weer 1 ding te regelen minder...
quote:Nog wat verder lijnen, ik kan nog wel wat afvallen binnen de maten van het pak hoor. Hooguit moet een paar weken van te voren de taille van de broek nog iets ingenomen worden, maar het is allemaal geen enkel probleem.
Op maandag 7 oktober 2002 13:08 schreef Kleintje het volgende:En nu?
Niet meer lijnen gezien je pak nu al op maat wordt gemaakt?
Of eerst verder lijnen en pas op het laatste moment op maat laten maken????
Krijg um volgende week woensdag oid per post opgestuurd.
quote:Waar heb je uiteindelijk je pak gekocht?
Op maandag 7 oktober 2002 13:25 schreef DIGGER het volgende:[..]
Krijg um volgende week woensdag oid per post opgestuurd.
quote:Piet Zoomers in Wilp, op de koopzondag (was er zaterdag ook al geweest).
Op maandag 7 oktober 2002 13:41 schreef SilkTie het volgende:Waar heb je uiteindelijk je pak gekocht?
En meer vertel ik er niet over, blijft ook mijn kleding nog redelijk geheim
quote:Mag ik nog 1 vraagje stellen?
Op maandag 7 oktober 2002 17:27 schreef DIGGER het volgende:[..]
Piet Zoomers in Wilp, op de koopzondag (was er zaterdag ook al geweest).
twas echt godvergetenteringdruk, ben uuuren bezig geweest, maar tis echt een schitterend pak (3 deel)En meer vertel ik er niet over, blijft ook mijn kleding nog redelijk geheim
quote:http://www.pietzoomers.nl/
Op maandag 7 oktober 2002 17:31 schreef Kleintje het volgende:Mag ik nog 1 vraagje stellen?
Je mag hem ook via mail beantwoorden.
Welke merken hebben ze daar en aan welke prijsklasses moet ik denken???
Mijn lief moet dus ook nog echt wat uitzoeken.
Daar staat sowieso het antwoord op je 1e vraag, en de prijzen kun je bij de meeste merken er wel bij verzinnen.
De goedkoopste pakken die ik zo ff gezien heb waren +/- 300 Euro, maar de modemall is groot en ik heb ook niet alles gezien, dus wellicht is goedkoper mogelijk.
En tot hoe duur, geen idee eigenlijk. maaruh, niet dat ik de site ken maar surf er eens rond voor een indruk zou ik zeggen.
quote:Hehe dus jij weet straks ook niet hoe hij eruit ziet kwa kleding ipv alleen andersom?
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:10 schreef Kleintje het volgende:
Tnx Digger.
Ik kreeg van mijn lief het advies om me er niet mee te bemoeien...
Hij zei dat ik geen idee had hoe ver hij hier al mee was dus of ik maar gewoon rustig in mijn stoel wil afwachten tot 21 maart
quote:idd.
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:18 schreef DIGGER het volgende:[..]
Hehe dus jij weet straks ook niet hoe hij eruit ziet kwa kleding ipv alleen andersom?
Digger in pak? Dat lijkt me een heel vreemd gezicht
*zien wil*
quote:Tnx Lois!
Op dinsdag 8 oktober 2002 20:25 schreef Lois het volgende:
Wat een lijst al Kleintje![]()
Ik heb hem even aangevuld in de openingspost van dit topic.Digger in pak? Dat lijkt me een heel vreemd gezicht
![]()
*zien wil*
quote:Och, ik heb d'r wel meer in de kast liggen hoor, zo bijzonder ist (tegenwoordig) ook weer niet.
Op dinsdag 8 oktober 2002 20:25 schreef Lois het volgende:Digger in pak? Dat lijkt me een heel vreemd gezicht
![]()
*zien wil*
Maar dit pak is natuurlijk nu wel heel speciaal
En ik laat er van te voren helemaal niks van zien, alleen EW en m'n mams weten hoe ik eruit kom te zien.
Op 28-10-2002 om 9 uur zullen wij ons 'ja' (weet niet of dat ook bij geregistreerd partnerschap is ) geven in IJsselstein...
Maar oke.. wij hebben trouwringen uitgezocht en besteld. Witgoud, rond model, ik 3 mm en hij 3,5 mm. Hij heeft kleren gekocht daarnet, een donkergrijze broek en een bordeauxrood en een lichtgrijs overhemd. We zien wel even welke van de 2 overhemden bij mijn jurk het best past.
*kriebels, nog 2 maanden*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |