quote:Broers/zussen heb ik niet. DarkRider 1 broertje. Ik zal het zo zeggen: de relatie tussen ons en onze ouders is tamelijk uhm.. laak zeggen datk ze er gewoon niet bij wil hebben. Alle 4 de ouders zijn niet zo lief als wij zouden willen dat ze zijn...
Op vrijdag 27 september 2002 16:55 schreef Kleintje het volgende:
fee-tje????
Geen ouders erbij??? Geen broers/zussen???
Dat lijkt mij toch niets. Maar goed, ieder zijn/haar manier!
quote:We trouwen in Doetinchem, dat is in de Achterhoek zeg maar. En evt. (eik liever) gaak na het echte "huwelijk" ff omkleeje en wat makkelijkers doch moois aantrekken. (kZie mezelf nie de hele dag in ene lange tere jurk lopen...)
Op vrijdag 27 september 2002 17:20 schreef Kleintje het volgende:
Dat is balen fee-tje, dat met jullie ouders!
Dan kan zo'n dag inderdaad leuker zijn zonder je ouders!
In welke omgeving trouwen jullie? Dan kan ik gaan meedenken over iets leuks als jullie getrouwd zijn...
quote:Ik heb er al helemaal zin in. Ik word over een uurtje opgehaald door mijn zus, schoonzus en vriendinnen en dan gaan we er een lekker meidendagje van maken. Ik ben beniewd of ik een leuke jurk zie....tot nu toe nog niet echt gedaan namelijk en ik heb nog "maar" 6 en een halve maand!
Op donderdag 26 september 2002 10:01 schreef Kleintje het volgende:
EW... veel plezier op de beurs dit weekend!
Ik zat gisteren bij de nagelstudio en gezellig te kletsen over trouwen en alles dat erbij hoort. Er zat ook een gezellige vrouw mee te kleppen en we lagen samen helemaal in een deuk. Vraagt zij opeens: "heb je al een ambtenaar van de burgelijke stand uitgekozen?" Ik antwoorde dat we dat al gedaan hadden, maar geen idee wie het was omdat we hem alleen op naam hadden uitgekozen. Zegt ze: "oh, jammer ik trouw namelijk ook mensen hier, als jullie mij hadden gekozen dan kon het nog wel eens een gezellig boel worden". Om een lang verhaal kort te maken, ik denk dat ik van mijn geloof stap en dat we toch een vrouw gaan vragen om het huwlijk te voltrekken. Met mij klikte het in ieder geval erg goed en ik verwacht niet dat Diggie er problemen mee zal hebben.
Ze vertelde trouwens ook over aparte stellen die voor haar neus stonden en hoe sommige 'lolbroeken' het ja-woord omzeilen door heel 'grappig' nee te zeggen of zoiets van "nou vooruit dan maar"
Nooit grappig!
quote:Ik kan wel iets vertellen, maar laat het voor EW, kan ze zelf haar verhaal doen.
Op zondag 29 september 2002 21:25 schreef Kleintje het volgende:
Hoe was het????
Tell me!!!
Heb ondertussen lekker voetbal gekeken en bier gezopen, vond het wel een lekker dagje zo
quote:Little Angel & vriend: dec 2003
Op maandag 26 augustus 2002 09:45 schreef Kleintje het volgende:
Trouwen en zo
Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3)DuchessX & Juup: 19 oktober 2002
Kleintje & Zuurtje: 21 maart 2003
fee-tje: ergens rond april 2003
Reus: 5 april 2003
Digger & Elegantly Wasted: Voorjaar 2003
Tinkerbell & Havoc: 26 april 2003
Tearsong: 16 mei 2003
Astra & ??: 19 juni 2003
Defender & Chevrolet: 25 juni 2003
Slaapmeisje: 26 juni 2003
Belana & Kbot2000: september 2003
Shai: 4 augustus 2007
Kore & Maverick:Ooit...
Van Bianca & Michael weet ik helaas geen datum!
quote:Eerlijk gezegd viel het een beetje tegen...
Op zondag 29 september 2002 21:25 schreef Kleintje het volgende:
Hoe was het????
Tell me!!!
Het was super gezellig met de meiden hoor, erg gelachen. Maar de show was een zware teleurstelling, van de 100 geshowde jurken vond ik er 1 (één!) wel aardig. Ik heb wel een hele mooie jurk op een paspop gezien. Ik was er meteen weg van en de meiden waren het roerend met mij eens. Leuke bijkomstigheid is dat de "aardige" jurk uit de show en 'de' jurk allebei uit dezelfde winkel komen. Dus ik ga ze beide passen. Ik moet nog even met mijn ouders kijken wanneer zij tijd hebben (ik krijg de jurk van mijn paps en mams) en dan ga ik me voor het eerst in mijn leven in een trouwjurk hijsen
Ow ja, Elizabeeb, winkel zit in Tilbabwe dus zet de koffie maar vast klaar
quote:Daar had iets anders zwarts moeten staan
Op maandag 30 september 2002 15:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:Ow ja, Elizabeeb, winkel zit in Tilbabwe dus zet de koffie maar vast klaar
Najja twas nog geen 17 uur toen je postte
* DIGGER is wel nieuwsgierig naar d ejurk maa rja, kmag niks zien/weten....
quote:Sja... je moet ze toch zelf aan hebben. In een goede winkel kunnen ze je een hoop vertellen. Jij vertelt wat je mooi vindt, hun zoeken van alles uit en je gaat passen.
Op maandag 30 september 2002 15:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
Eerlijk gezegd viel het een beetje tegen...
Heel verhaal verder
Ik zou wel snel een afspraak maken want het duurt echt een tijd voordat zo'n jurk in de winkel ligt.
Die van mij heb ik eind maart gekocht en was half augustus in de winkel. 4,5 maand dus. En dat was erg snel!!!
Succes in ieder geval!
quote:Is goed, bel maar
Op maandag 30 september 2002 15:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
En mag ik dan mee? Passen?
Vorige week heeft mijn vriendin zo'n dame van felicitas op bezoek gehad, die je van allerlei dingen aan probeert te smeren. Als mijn vriendin erg goed gelovig was geweest, dan had ze zo ruim 200 euro lichter geweest Ach, wel leuk op zich, we hebben een fotoalbum en receptieboek gekocht, en twee boekjes die we aan de getuigen hebben gegeven.
En alle kortingsbonnen die er in zitten komen ook vast wel van pas..
Anyway, het begint wel steeds leuker te worden zo! Deze aankomende twee weken gaan we gebruiken voor het maken van de gastenlijst, het uitzoeken van een leuke locatie en het boeken daarvan als het lukt!
Ja die felicitas zooi moeten we ook nog insturen voor de rest moet alleen het formele gedeelte voor het buitenland nog geregeld worden.
quote:Is het die winkel op de Katterug? In het centrum is dat. Die hebben mooie jurken!
Op maandag 30 september 2002 15:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:
quote:Tuttut, jij hebt nog geen aanzoek gehad
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:16 schreef YPPY het volgende:Is het die winkel op de Katterug? In het centrum is dat. Die hebben mooie jurken!
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:09 schreef DIGGER het volgende:[..]
Tuttut, jij hebt nog geen aanzoek gehad
Wil je weten waar die winkel is? Dan kun je vast gaan voorshoppen.
Feli nog LD! Wel gaaf om in het buitenland te trouwen! Nemen jullie nog familie of vrienden mee?
quote:Daar is het dan, neem ik aan, wel lekker weer?
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
LD & Phoentje .. jan. 2003 op hawai
O btw Kleintje, zondagavond even je 'trouwpagina' gezien van trouwen.nl oid, was leuk
quote:En niet even tekenen in het gastenboek he...
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:20 schreef DIGGER het volgende:
O btw Kleintje, zondagavond even je 'trouwpagina' gezien van trouwen.nl oid, was leuk
Dit weekend (morgen) ga ik eens voor het eerst rondneuzen naar trouwpakken: wat ideeen en zo opdoen bij Piet Zoomers in Wilp. Heb al gezien dat een mooi klassiek pak lastig wordt, daar het lijkt alsof iedere ontwerper het idee heeft dat het 'iets anders' moet waardoor je de meest vreselijke kleuren pakken ziet met lelijke stoffen ervoor gebruikt etc.
Enfin, ik zie het morgen wel.
quote:Niet getrouwd = niet wipkippen, dat weet je he?
Op vrijdag 4 oktober 2002 11:16 schreef Tally het volgende:
Is net als een huwelijk maar hebben net niet dezelfde rechten als een huwelijk.
quote:Ja... Helaas... Ach doen we het maar op dezelfde manier als nu he..
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:53 schreef DIGGER het volgende:[..]
Niet getrouwd = niet wipkippen, dat weet je he?
Trouwens is volgende week donderdag om 10 uur
---
Wij komen net terug van het Deltahotel. Er was een groot feest en we hebben de zalen nu beter kunnen bekijken.
We hebben nu dus een keuze gemaakt in welke zaal we willen dineren en in welke zaal we willen feesten. Allebei voor hetzelfde gekozen.
Maandag doorbellen aan onze contactpersoon en dan vlak voor de bruiloft de opstelling van de tafels voor het diner doornemen, het menu en alle andere details. Maar dit is nu verder helemaal oké!!!
quote:Nou, dan zijn we elkaar net mis gelopen, want om 21.45 uur zijn wij voor dat feest gearriveerd in het Delta Hotel!!! Wat een kleine wereld he. Heb je het ook nog gehoord dat de zaal waar wij zaten een uur zonder stroom en dus ook band (Voom Alive, geweldig trouwens) heeft gezeten? Delta hotel moest dus de Eneco bellen omdat ze niet berekend waren op zoveel stroom verbruik
[Wij komen net terug van het Deltahotel. Er was een groot feest en we hebben de zalen nu beter kunnen bekijken.
We hebben nu dus een keuze gemaakt in welke zaal we willen dineren en in welke zaal we willen feesten. Allebei voor hetzelfde gekozen.Maandag doorbellen aan onze contactpersoon en dan vlak voor de bruiloft de opstelling van de tafels voor het diner doornemen, het menu en alle andere details. Maar dit is nu verder helemaal oké!!!
Voor welke zaal hebben jullie gekozen? De nieuwe boven? Daar zaten wij nl.
Ik raad trouwens wel aan een beetje op de bediening te letten, ik heb nog nooit zo'n stelletje chagerijnen bij elkaar gezien! Om 23.30 uur was trouwens de cola op....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |