quote:Kleintje,
Op zaterdag 14 september 2002 09:18 schreef Kleintje het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ze zijn allemaal mooi en geschikt. EN ALLEMAAL NOG VRIJ!
Wat gaan we doen, verschrikkelijk mooi, met uitzicht over de maas, met mooi dik tapijt, mooie houten dansvloer, mooie kroonluchters, een bar etc.
Is dit in Rotterdam ??
Kun je misschien vertellen welke gelegenheden dit zijn ??
Misschien kan ik in de nabije toekomst ook wel zoiets gebruiken
quote:ondertrouw document???
Op donderdag 19 september 2002 07:47 schreef astra het volgende:
Kleine update van mijn kant, morgen dus in ondertrouw, en daarna met de auto laagvliegen naar Groningen om te kijken of de locatie die wij hebben uitgezocht ook nog geboekt kan worden voor onze datum, en uiteraard het officiele ondertrouw document laten zien aan de (schoon)ouders...
quote:Vlaardingen, dus in de buurt van Rotterdam.
Op donderdag 19 september 2002 08:21 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Kleintje,
Is dit in Rotterdam ??
Kun je misschien vertellen welke gelegenheden dit zijn ??
Misschien kan ik in de nabije toekomst ook wel zoiets gebruiken
quote:eyh
Op donderdag 19 september 2002 09:20 schreef Kleintje het volgende:[..]
ondertrouw document???
Wat heb ik gemist???
Wij hebben niets gekregen!!!!
Tja, en het feit dat je binnen een kwartier weer buiten staat, na drie handtekeningen gezet te hebben, dat nemen we maar voor lief...
Verder had je wel gelijk, je krijgt niks mee. Ik kan hoogstens volgende week de melding uit ons lokale regioblaadje knippen, want daar wordt het in vermeld...
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 22-09-2002 07:34]
quote:oh dat is dan nog wel grappig, dat doen ze hier niet eens!
Op zaterdag 21 september 2002 23:55 schreef astra het volgende:
Verder had je wel gelijk, je krijgt niks mee. Ik kan hoogstens volgende week de melding uit ons lokale regioblaadje knippen, want daar wordt het in vermeld...
quote:Niet? Volgens mij horen ze dat te doen, omdat het bij wet verplicht is om dit aanstaande huwelijk aan te kondigen, zodat iemand die er bezwaar tegen heeft, dit nog kan uiten of zo...
Op zondag 22 september 2002 09:36 schreef TearSong het volgende:[..]
oh dat is dan nog wel grappig, dat doen ze hier niet eens!
We strálen echt en de fotograaf wist echt wat hij deed!
Ik vind het geweldig en heb het al 10 keer gekeken, krijg er geen genoeg van!
quote:LOL. Wij hebben onze foto's ook al diverse malen geshowed en ook wij krijgen er geen genoeg van!
Op zondag 22 september 2002 15:12 schreef DarkElf het volgende:
We hebben het echte trouwboek en de foto's zijn GE-WEL-DIG!!!!
We strálen echt en de fotograaf wist echt wat hij deed!
Ik vind het geweldig en heb het al 10 keer gekeken, krijg er geen genoeg van!
quote:Ja het is geweldig he?
Op zondag 22 september 2002 15:53 schreef SilkTie het volgende:[..]
LOL. Wij hebben onze foto's ook al diverse malen geshowed en ook wij krijgen er geen genoeg van!
quote:Ja, maar nu de video nog ...
Op zondag 22 september 2002 16:03 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ja het is geweldig he?
Dat wil maar niet vlotten met die vent. Ik denk dat ik maar eens uit mijn spreekwoordelijke slof moet gaan schieten.
quote:Mijn moeder moest zo nodig een video maken, haat het om mezelf zo te zien.
Op maandag 23 september 2002 08:02 schreef SilkTie het volgende:[..]
Ja, maar nu de video nog ...
Dat wil maar niet vlotten met die vent. Ik denk dat ik maar eens uit mijn spreekwoordelijke slof moet gaan schieten.
Ik zou idd maar eens bozig worden zo langzamerhand
quote:Zitten al in boek, bestel er wel een paar na voor de familie om te sturen en mijn moeder, Rtificial's moeder en zus en mijn zus willen nabestellen, dus ik zal eens kijken maar beloof niets
Op zondag 22 september 2002 20:19 schreef Kleintje het volgende:
Fijn Darkelf, dat de foto's zo zijn als je had gehoopt. Je betaalt er toch een hoop geld voor.
*lief kijkt*
Krijgen wij nog wat foto's te zien???
Maar we zijn vreselijk tevreden!
quote:Zag van het weekend weer wat vakantiefoto's van EW en mij en vraag me nog steeds af hoeveel duizenden foto's de fotograaf nodig heeft om een stuk of 60 goeie van ons 2 te schieten
Op zondag 22 september 2002 16:03 schreef DarkElf het volgende:Ja het is geweldig he?
quote:Psies, het staat zo lullig als alleen EW prachtig op elke foto staat en jij er maar een beetje bijbungelt
Op maandag 23 september 2002 13:03 schreef DIGGER het volgende:[..]
vraag me nog steeds af hoeveel duizenden foto's de fotograaf nodig heeft om een stuk of 60 goeie van ons 2 * mij te schieten
Met het sporten gaat het btw goed, ben nog zelfde gewicht, maar wel een stuk strakker in me vel al (en daardoor dus betere vormen). EW. idem dito.
We gaan op 9 december om 9:00 trouwen, een maandagochtend trouwerij. Geen grote heisa, wel allemaal beetje netjes maar niet teveel gedoe. Geen feest of receptie (nog). Dit doen we over een aantal jaar ofzo wel. Heel klein, alleen DarkRider en ik, mijn beste vriendin (getuige 1), zijn beste vriend (getuige 2) en diens vriendin. Daarna gaan we met zijn allen even ergens koffie drinken met gebakje etcetera. 's Avonds met zijn tweetjes uit eten en die vrijdag gaan we op reis naar Spanje.
Iemand nog een idee om op die dag zelf (de 9e dus) iets leuks te doen, met zn tweetjes of met zn vijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |