quote:En terecht
Op maandag 09 september 2002 17:10 schreef Kleintje het volgende:Ik wilde eigenlijk in Schoonhoven trouwen, daar ben ik opgegroeid, maar dat kwam er bij mijn lief niet in.
* DIGGER trouwt overigens alleen voor de wet
O en sinds afgelopen weekend weten we waar we op honeymoon heen gaan
Deze zaal bedoel ik dan....
quote:Bekend bij ons. Als ik uit het raam kijk dan kijk ik hier tegenaan.
Op dinsdag 10 september 2002 13:19 schreef bianca en michael het volgende:
http://www.tropicana.nl/ornament/indexhtm.htmDeze zaal bedoel ik dan....
quote:O ja joh
Op dinsdag 10 september 2002 13:15 schreef DIGGER het volgende:
O en sinds afgelopen weekend weten we waar we op honeymoon heen gaan![]()
![]()
Hebbuw fiejanseej al een linkje bekeken aangaande jurken??
quote:En hoe heet de zaal dan?
Op dinsdag 10 september 2002 13:42 schreef Kleintje het volgende:[..]
Bekend bij ons. Als ik uit het raam kijk dan kijk ik hier tegenaan.
Wij vonden deze belachelijk duur en niet leuk omdat het hetzelfde uitzicht heeft als dat wij thuis al hebben.
Het feest van ons is ook aan de maas, maar dan in Vlaardingen...
quote:Ow, dus dat heb je, ondanks het letterlijk leegdrinken van alle Guinness op een Iers feestje, nog wel onthouden?
Op dinsdag 10 september 2002 13:49 schreef ElizabethR het volgende:O ja joh
![]()
quote:Nope, nog niet. heb hem naar ons thuisadres doorgestuurd, maar heb daar nog niet achter de PC gezeten en daar komt het ws de hele week plus weekend niet van...
Hebbuw fiejanseej al een linkje bekeken aangaande jurken??
quote:Deltahotel.
Op dinsdag 10 september 2002 15:56 schreef bianca en michael het volgende:[..]
En hoe heet de zaal dan?
quote:Ja dat is na de brand nu toch verbouwd?
Op dinsdag 10 september 2002 20:37 schreef Kleintje het volgende:[..]
Deltahotel.
Bekend???
Ik (B) ben er nooit binnen geweest maar Michael weet te melden dat hij het klein vond, en dat ze een slechte kwaliteit keuken hebben/hadden. Maar deze mening is gebaseerd op ervaring ongeveer 10 jaar geleden!
* astra gaat ook trouwen met zijn vriendin...
19 juni volgend jaar is de grote dag! en 20 september gaan we in ondertrouw.
Moet alleen nog veel te veel regelen....
quote:Het is nu net sinds 1 september weer open.
Op dinsdag 10 september 2002 22:37 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Ja dat is na de brand nu toch verbouwd?
Ik (B) ben er nooit binnen geweest maar Michael weet te melden dat hij het klein vond, en dat ze een slechte kwaliteit keuken hebben/hadden. Maar deze mening is gebaseerd op ervaring ongeveer 10 jaar geleden!
Vrijdag gaan we het bewonderen en een zaal uitzoeken. Hebben meerdere zalen en ook zalen die je kan combineren zodat je een enorme ruime zaal hebt.
Astra... Gefeliciteerd.
Ik zal je er in de lijst bij gaan zetten...
Van Bianca & Michael weet ik helaas geen datum!
quote:Dank je... dat kon ik niet meer doen en ik wil het graag compleet houden, kan het weer mee met de nieuwe pagina!
Op woensdag 11 september 2002 10:20 schreef Karin het volgende:
Ik heb je lijstje op de eerste pagina ook eventjes aangepast Kleintje
quote:Zet ons voorlopig maar op voorjaar 2004... We zouden wel eerder willen maar hebben nogal héél véél centjes nodig om het feestje wat Michael in gedachten heeft te financiėren. Ik ga net zo lief met ouders en schoonouders naar een zonnig eilandje, maar goed, ik pas me aan...
[b]Van Bianca & Michael weet ik helaas geen datum!
quote:Dankjewel
Op dinsdag 10 september 2002 20:44 schreef nipeng het volgende:
Hee Digger, ik wist niet dat je ging trouwen.
Top.
Trouwens, het is al een poosje September, m.a.w. de trouwbeurzen komen er weer aan
Wie gaat er heen en waar?
En wie is er al wel eens geweest en wil daar wat over vertellen?
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 11-09-2002 12:50]
quote:Dank je! Mijn vriendin was dan ook erg verrast...
Op woensdag 11 september 2002 10:20 schreef Karin het volgende:
Gefeliciteerd Astra!Ik heb je lijstje op de eerste pagina ook eventjes aangepast Kleintje
En voor de mensen die het leuk vinden, klik hier
[offtopic]
Karin! nog steeds Fok!mod? na ruim een jaar weggeweest te zijn (was FP-mod) toch zo nu en dan weer even kijken hier... is veel te leuk!
[/offtopic]
quote:Gefeliciteerd beiden!
Op woensdag 11 september 2002 08:15 schreef astra het volgende:* astra gaat ook trouwen met zijn vriendin...
quote:Relax, je hebt tijd zat, gewoon nu meteen beginnen maar ga je ook niet overhaasten, nergens voor nodig.
Moet alleen nog veel te veel regelen....
Belangrijkste is eerst locatie trouwen, locatie feest/receptie of wat je moge doen en een fotograaf, die worden altijd snel vastgelegd dus...
quote:Wij zijn vorig jaar geweest. Toen zaten we nog in de oriėnterende fase. Kijken wat alles kost, wat vinden we mooi, wat willen we.
Op woensdag 11 september 2002 12:47 schreef DIGGER het volgende:
Trouwens, het is al een poosje September, m.a.w. de trouwbeurzen komen er weer aanWie gaat er heen en waar?
En wie is er al wel eens geweest en wil daar wat over vertellen?
Maar wij gaan wel. Ik wil daar kijken voor mooie ringen, ze hebben altijd beursaanbiedingen en om afspraken te maken voor een mooie bruidstaart, eventueel kaarten en bedankjes!
Wij gaan dus en wij gaan in Rotterdam!
19 en 20 oktober is dat!
De modeshow is erg aan te raden mochten jullie nog geen kleding hebben uitgezocht. Je doet er veel ideeėn op en ziet dan de echte uitstraling van een jurk en niet een mooi plaatje waarvoor geposseerd is!
quote:EW gaat naar Breda is het geloof ik, met name voor de trouwjurken dan
Op donderdag 12 september 2002 09:12 schreef Kleintje het volgende:Wij gaan dus en wij gaan in Rotterdam!
19 en 20 oktober is dat!
quote:Ik zou meegaan als ik jou was.
Op donderdag 12 september 2002 12:51 schreef DIGGER het volgende:[..]
EW gaat naar Breda is het geloof ik, met name voor de trouwjurken dan
quote:Ik wou met m'n zwager dan juist gaan bierproeven
Op donderdag 12 september 2002 12:54 schreef Kleintje het volgende:Ik zou meegaan als ik jou was.
Lekker samen de sfeer proeven.
EW gaat met een aantal vriendinnen.
(Vandaag zijn we een jaar samen! Ik hou van je schat!)
quote:dat zal bbij mijn schoonouders vermoedelijk niet zo zijn. mar ach, who cares?
Op maandag 26 augustus 2002 10:14 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
Ehm, nog effies.....
Ja het is allemaal gelukt en DIGGER is ook nog es goedgekeurd door mijn oma, tantes, ooms, neven, nichten, oudooms, oudtantes, achterneven, achternichten en ook nog eens het halve dorp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |