abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 september 2002 @ 18:22:31 #76
13909 annabegins
dappere Galliër
pi_5656465
* annabegins is helemaal weg van de jurk

En je haar zat super, ooit wil ik er ook zo trouwerig uitzien. Beetje laat, maar toch heel erg gefeliciteerd

pi_5656523
quote:
Op woensdag 04 september 2002 18:22 schreef annabegins het volgende:
* annabegins is helemaal weg van de jurk

En je haar zat super, ooit wil ik er ook zo trouwerig uitzien. Beetje laat, maar toch heel erg gefeliciteerd

Dank je wel.

Je voelt je ook echt geweldig op zo'n dag!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5656600
Je was supermooi
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_5656866
Wat staat de jurk je verschrikkelijk mooi.
Heel romantisch ook zo met dat haar!!!

* Kleintje wordt nu nog ongeduldiger... IK WIL OOK!!!!

pi_5656887
oh... toen jullie trouwden was het stadhuis helemaal ingepakt.
Baal je daar niet van??? Is toch minder leuk met de foto's...

Weet iemand overigens wanneer het stadhuis van Rotterdam weer echt toonbaar is???

pi_5656952
quote:
Op woensdag 04 september 2002 18:55 schreef Kleintje het volgende:
oh... toen jullie trouwden was het stadhuis helemaal ingepakt.
Baal je daar niet van??? Is toch minder leuk met de foto's...

Weet iemand overigens wanneer het stadhuis van Rotterdam weer echt toonbaar is???

Ik geloof ergens volgend jaar, je moet gewoon ffies bellen anders.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 5 september 2002 @ 07:59:18 #82
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5664181
Al dat geleuter over haar en jurk ... Mooie vrolijke das heeft Rtficial. Moet je zeker SilkTie voor heten om zoiets te zien .

Nee hoor, je ziet er geweldig uit, jullie stralen geluk uit. Hopelijk voel je je nu nog even gelukkig als op die dag. (Uit ervaring kan ik zeggen dat dat kan .)

En die auto is toch wel wat anders dan de Daihatsu Charade waarin ik rondtufte ... (geen spijt van hoor, zou er toch geen tijd en rust voor hebben gehad om ervan te genieten).

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_5664308
quote:
Op donderdag 05 september 2002 07:59 schreef SilkTie het volgende:
Al dat geleuter over haar en jurk ... Mooie vrolijke das heeft Rtficial. Moet je zeker SilkTie voor heten om zoiets te zien .

Nee hoor, je ziet er geweldig uit, jullie stralen geluk uit. Hopelijk voel je je nu nog even gelukkig als op die dag. (Uit ervaring kan ik zeggen dat dat kan .)

En die auto is toch wel wat anders dan de Daihatsu Charade waarin ik rondtufte ... (geen spijt van hoor, zou er toch geen tijd en rust voor hebben gehad om ervan te genieten).

Ja was een mooie das, door mij uitgezocht

We waren en zijn heel gelukkig, al straal je op zo'n dag toch meer als anders!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5665839
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:37 schreef DarkElf het volgende:
Zo eindelijk heb wat foto's voor jullie.

Gemaakt door mijn moeder, de echte foto's duren nog twee weken.

Maar goed, bij deze:

--plaatjes--

Ooh wat waren jullie mooi... Uh zijn.. uh nou ja je vat het wel... En kijken zo verliefd enzo... *zwijmel*
pi_5665869
Mm ja ik heb ze dus gebeld, en nu moet ik ze een briefje sturen en dan sturen ze het me toe. Op zich wel een beetje tegenvallend, dan moeten we nog ff wachten... Maar ja, het geeft ook wel een beetje aan dat het toch iets speciaals is waarvoor je wel even wat moeite moet doen. *loek on tuh brait sait* Nou hopen dat de gemeente Nijmegen ook die acceptgiro vergeet
pi_5700927
quote:
Op woensdag 04 september 2002 14:53 schreef Koningin het volgende:

Echter er is wel iets wat mij opvalt, ook als ik het verhaal van Darkelf lees: trouwen jullie allemaal alleen voor de wet of ook voor de kerk??

Alleen voor de wet, m'n vriend en ik zijn allebei niet gelovig dus dan zou het 'schijnhelig' zijn om voor de kerk te trouwen. Bovendien vind ik 1 keer wel genoeg

Wij zijn overigens nu op zoek naar een goede fotograaf, liefst provincie utrecht. Heeft er iemand toevallig tips??

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_5708568
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ze liggen thuis, neem ze morgen mee om te scannen!

En? Hoe zijn de foto's geworden die je zus gemaakt heeft???
#geen
pi_5710162
quote:
Op zondag 08 september 2002 16:55 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Het waren toch foto's die haar moeder had gemaakt en die staan op de vorige pagina...
Of zijn dit weer andere foto's??
ANDERS WIL IK ZE ZIEN!
  maandag 9 september 2002 @ 07:07:19 #89
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5717691
Ruim vier weken alweer ...

Donderdagavond hebben we de foto's gekregen! En ze zijn precies geworden wat we ervan gehoopt hadden. Ook het 'mooie album' (grafisch album wordt dat hier genoemd, geen idee hoe men dat in Nederland noemt) is werkelijk een juweeltje geworden. Ze hebben erg mooi met de foto's gespeeld en op een subtiele en creatieve wijze geknipt en geplakt, erg mooi. Gisteren hadden we gasten en de ohhh's en ahhhh's waren niet van de lucht. Eentje zei: "Ik dacht dat wij mooie huwelijksfoto's hadden, maar dit is werkelijk klasse!"

Je kan dus begrijpen dat we behoorlijk trots zijn op deze aanwinst .

Ook hebben we voor het eerst gebruik gemaakt van het servies en bestek van onze cadeaulijst (helaas is een bord al licht beschadigd, ga met de winkel praten hoe we dat kunnen oplossen ...): ook hiervan waren de gasten onder de indruk, net zoals wijzelf toen wij de tafel inspecteerden toen we het gedekt hadden. Dat geeft toch wel een erg goed gevoel, je huis ingericht te hebben met dingen die je mooi vindt en in die sfeer van plezier in je huis dan ook mensen te kunnen ontvangen en een goede tijd geven (met behulp van geweldig eten ).

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_5717749
quote:
Op zondag 08 september 2002 16:55 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ze zijn leuk, maar ik zit nu echt te wachten op de foto's van de fotograaf!

Kiekjes zijn leuk maar nu wil ik het echte werk zien!

Nog anderhalve week geduld.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5718857
quote:
Op zondag 08 september 2002 18:51 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Het waren toch foto's die haar moeder had gemaakt en die staan op de vorige pagina...
Of zijn dit weer andere foto's??
ANDERS WIL IK ZE ZIEN!

Nee het zijn weer andere foto's
#geen
pi_5721131
quote:
Echter er is wel iets wat mij opvalt, ook als ik het verhaal van Darkelf lees: trouwen jullie allemaal alleen voor de wet of ook voor de kerk??
Wij alleen voor de wet. DarkRider is 100% atheist. ("God is niet dood, hij bestaat gewoon niet. Eikel.") No offense btw. Ikzelf ben Wicca. Nee, ze zien ons aankomen daarzo.
Het schijnt wel mooi kiekjes schieten zijn in de kerk. Maarja, om het instituur kerk te misbruiken voor je trouwalbum is ook zo wat....
pi_5721173
quote:
Op maandag 09 september 2002 07:07 schreef SilkTie het volgende:

Donderdagavond hebben we de foto's gekregen! En ze zijn precies geworden wat we ervan gehoopt hadden. Ook het 'mooie album' (grafisch album wordt dat hier genoemd, geen idee hoe men dat in Nederland noemt) is werkelijk een juweeltje geworden. Ze hebben erg mooi met de foto's gespeeld en op een subtiele en creatieve wijze geknipt en geplakt, erg mooi. Gisteren hadden we gasten en de ohhh's en ahhhh's waren niet van de lucht. Eentje zei: "Ik dacht dat wij mooie huwelijksfoto's hadden, maar dit is werkelijk klasse!"

Je kan dus begrijpen dat we behoorlijk trots zijn op deze aanwinst .

klinkt geweldig!!!! Hoop dat wij ook zo tevreden zijn binnenkort!

Morgen zijn we al 4 weken getrouwd!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 september 2002 @ 15:50:45 #94
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5721811
quote:
[..] trouwen jullie allemaal alleen voor de wet of ook voor de kerk??
Hier in Israel is bijna ieder huwelijk een religieus huwelijk, ieder volgens zijn eigen geloofswetten (Joods, Christelijk, Moslim, Druzisch etc.). Alleen in uitzonderlijke gevallen kan er 'burgerlijk' getrouwd worden.

In alle andere gevallen dat een stel ieder contact met een religieuze ceremonie wil vermijden, gaat men voornamelijk naar Cyprus om daar het huwelijk te laten voltrekken. In dat geval accepteert Israel het natuurlijk wel, want er is in het buitenland volgens de aldaar geldende regels getrouwd.

pi_5721839
Oh,

Rtificial en ik zijn alleen voor de wet getrouwd.

We zijn beiden niet religieus van huis uit en nu ook niet.

Ik geloof wel dingen maar niet volgens een vast geloof zeg maar.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5723374
Van harte gefeliciteerd (veel te laat) en jullie zagen er schitterend uit!!!

Helaas pas ik (maat 44-46) niet in mijn moeders trouwjurk (toen maat 32 maar werkelijk schitterend dat je die hebt gedragen!

Hoe was het om in het Rotterdamse stadhuis te trouwen? Wij twijfelen nog steeds tussen Vlaardingen, Schiedam en Rooterdam, maar ik (Bianca) wil iig wel de keus hebben om door een man getrouwd te worden (vraag me niet waarom).

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_5723448
quote:
Op maandag 09 september 2002 17:05 schreef bianca en michael het volgende:
Hoe was het om in het Rotterdamse stadhuis te trouwen? Wij twijfelen nog steeds tussen Vlaardingen, Schiedam en Rooterdam, maar ik (Bianca) wil iig wel de keus hebben om door een man getrouwd te worden (vraag me niet waarom).
Ik wilde eigenlijk in Schoonhoven trouwen, daar ben ik opgegroeid, maar dat kwam er bij mijn lief niet in. Er is geen ander stadhuis in Nederland dan die van Rotterdam volgens hem

Ik vind het stadhuis van Schiedam wel wat hebben.
Wij hebben daar in Schiedam ook een hele leuke zaal bezocht voor het feest, bijna tegenover het stadhuis.
Hebben jullie al een zaal? Anders is dit misschien wel heel leuk!

pi_5732668
quote:
Op maandag 09 september 2002 17:10 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk in Schoonhoven trouwen, daar ben ik opgegroeid, maar dat kwam er bij mijn lief niet in. Er is geen ander stadhuis in Nederland dan die van Rotterdam volgens hem

Ik vind het stadhuis van Schiedam wel wat hebben.
Wij hebben daar in Schiedam ook een hele leuke zaal bezocht voor het feest, bijna tegenover het stadhuis.
Hebben jullie al een zaal? Anders is dit misschien wel heel leuk!

Welke bedoel je? Zaal Beatrix? Wij zijn eigenlijk allebei een beetje verliefd op de ronde zaal boven zwembad Tropicana...Al is het een tijdje geleden dat we daarnaar geïnformeerd hebben; misschien is die al wel niet meer te huur.
pi_5735122
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 07:59 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Welke bedoel je? Zaal Beatrix? Wij zijn eigenlijk allebei een beetje verliefd op de ronde zaal boven zwembad Tropicana...Al is het een tijdje geleden dat we daarnaar geïnformeerd hebben; misschien is die al wel niet meer te huur.

Yeps... zaal Beatrix.
Ik vond het een warme uitstraling hebben en het is totaal niet duur. In vergelijking met andere zalen zit je op dezelfde kosten, maar dan wel met buitenlands gedistilleerd..
pi_5736028
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:56 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Yeps... zaal Beatrix.
Ik vond het een warme uitstraling hebben en het is totaal niet duur. In vergelijking met andere zalen zit je op dezelfde kosten, maar dan wel met buitenlands gedistilleerd..

Mijn ouders hebben hier twee jaar geleden hun 25 jarig huwelijksfeest gegeven. Het is zeker een intieme zaal, maar de verwachte opkomst bij ons huwelijksfeestje zal rond de 175 mensen liggen... dan wordt het toch iets té intiem ben ik bang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')