abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5553390
Van het weekend ben ik bij mijn moeder die zelf ook foto's genomen heeft, die kan ik dan volgende week wel inscannen.

Wachten op de echte foto's zal nog wel even duren want er staat 4 tot 6 weken voor.

Maar ja die zijn zo voorbij!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5554564
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:03 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ik wist het, maar ik ben het vergeten.

Vrijdag je geheugen opfrissen?

btw Darkelf, allicht dat je de foto's niet lang vindt duren: Je zweeft

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_5554607
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:05 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Vrijdag je geheugen opfrissen?

btw Darkelf, allicht dat je de foto's niet lang vindt duren: Je zweeft

Dat is goed, maar ik beloof niet dat ik er ben.

vanaf woensdag ofzo parkeren op het dak!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † dinsdag 27 augustus 2002 @ 22:05:59 #54
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_5562329
Hoi Darkelf! Wat een prachtig verslag van jullie dag zeg. Het is vantevoren bijna niet voor te stellen hoe speciaal je je op die dag kan voelen, maar ik kan mij na het lezen van jouw verslag er toch een beetje een beeld van vormen.

Wij hebben ondertussen onze fotograaf uitgezocht en geboekt. Vorige week zijn we bij haar langsgeweest en vielen meteen voor haar persoontje en haar stijl van fotograferen. Vol enthousiasme hebben we aan het einde van ons bezoek aan haar meteen toegezegd dat zij onze reportage mag doen Helaas is de prijs iets hoger uitgevallen dan we hadden gebudgetteerd, maar ik kon het geruwd lederen fotoalbum gewoon niet negeren. De omslag doet denken aan zo´n oud versleten motorjack en ik was meteen verliefd. Verder hebben we een fotoreportage van 90 foto´s besteld, de hele reportage op CD-ROM (lekker makkelijk voor de nabestellingen), twee kleine albumpjes voor de ouders met ieder 6 foto´s erin en nog een grote artistiek bewerkte foto. Totaal EURO 2149,-

Verder ben ik ook begonnen aan het ontwerp van onze uitnodigingsCD en Slaapvriendje en ik hebben onze CD kast uitgeplozen voor de nummers die erop moesten komen te staan. Hier werden we zo enthousiast van dat we pas om 4 uur ´s nachts naar bed gingen. Het ontwerp voor het boekje begint ook al aardige vormen aan te nemen. De voorkant worden een trouwfoto´s van onze beide ouders (helaas is Slaapvriendjes vader 5 jaar geleden overleden, maar op deze manier wordt hij er toch bij betrokken). Onder de foto´s komt dan de tekst te staan: Als dit niet had plaatsgevonden... en dan op pagina 2: ... dan was ons leven waarschijnlijk anders verlopen!

Wat prachtig trouwens dat zowel Darkelf als SilkTie een mooie manier hebben gevonden om de vaders die er helaas niet bij konden zijn toch op een hele speciale manier in hun dag te verweven. Op onze trouwdag wil ik Slaapvriendje verrassen en zal hiervoor aan zijn moeder vragen of ik hem een mooi aandenken aan zijn vader mag schenken.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_5564769
Gefeliciteerd DarkElf en SilkTie! Jullie beiden klinken zeer gelukkig! Het verslag is hartverwarmend, echt.

Mijn datum dan... nu geprikt op 9 of 23 december. (Vage kwestie, hangt af van de huwelijskreis en de getuigen.) Jurk wordt binnenkort gevolmaakt, DarkRider zorgt voor de bloemen en een vriend van hem behelpt met zijn kleding. (Gut wat een stress als je hem niet mag adviseren ) Over 2 weken gaan we in ondertrouw, na ongeveer een jaar verloving. Ringen uitzoeken vlak daarna. 'k Kan al haast niet meer wachten. Ik heb ontzettend het gevoel 100.00 dingen te vergeten, het lijkt nu allemaal heel snel te gaan. Dit mede dankzij wat andere zaken die ineens zijn gaan meespelen, maar toch ook omdat het steeds dichterbij komt. En nee hoor, ondanks wat ik veel gehoord hebt geen tweede gedachten, twijfels of angsten. Wel een beetje gespannen kriebels... iewwwww

pi_5608637
Hum, hier zijn we ook een aantal posts kwijtgeraakt. Zonde... Maar oke, on to the real news:
Zijn getuige heeft ja gezegd. We hebben er nu 2. Pff, wat een opluchting. Ze zijn de dag erna iets van 1,5 uur samen gaan wandelen en praten, en nu is het helemaal "ja". In het begin was hij wat wantrouwig-achtig, en na dat uur-en-nog-wat-minuten kon hij ons begrijpen. *blij en opgelucht is*

Ik heb een jurk! Ik heb 'm gekocht bij een alternative-meets-breezah winkeltje in Arnhem. De bordeauxrode variant hing voor de deur, en ik vond hem geweldig. In wit was 'ie zo mogelijk nog mooier. *kippevel* Een creme-achtige kleur, met wrinkels over het geheel, tot op de enkels. Bestaat uit 2 lagen, de onderste laag eindigt ong. 10 cm onder de bovenste laag. Hele dunne bandjes aan de bovenkant. Ik wil er graag nog een soort sjaal-achtig ding overheen, iets duns en doorzichtig. Nu zoek ik alleen nog schoenen en een soort ketting voor om mn hals. Binnenkort maak ik foto's van de jurk. Tegen het bijgeloof in, heeft DarkRider hem al gezien. Met de foto's bij de hand ga ik op zoek naar schoenen en hij naar het bruidsboeket.

Volgende week gaan we een afspraak maken voor de ondertrouw. Het begint nu echte vormen aan te nemen, zo lijkt het.

zondag 1 september 2002 @ 16:01:42 #57
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5608791
Geniet van alle voorbereidingen!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_5620986
Uhmmmm waarom is er hier een bericht van mij, met daarop nog een reactie van Karin die ik nog gelezen heb, verdwenen
En wat is er nog meer verdwenen

pi_5621014
quote:
Op maandag 02 september 2002 13:00 schreef DIGGER het volgende:
Uhmmmm waarom is er hier een bericht van mij, met daarop nog een reactie van Karin die ik nog gelezen heb, verdwenen
En wat is er nog meer verdwenen

Fok is down geweest en er is iets niet goed gegaan zodat de back-up van vrijdagochtend is teruggezet.
#geen
pi_5621027
Slaapmeisje wat klinkt dat goooooooeeeeeeeeeeed!!!

Scan je eens wat in, wanneer mogelijk?

#geen
  FOK!fossiel maandag 2 september 2002 @ 13:03:26 #61
2628 Karin
pi_5621033
Helaas Digger, de posts van vrijdag zijn verdwenen. Downtime en de gevolgen daarvan...
pi_5621079
Nou, kan iik dus voor de 2e keer 'uit de kast' komen:

* DIGGER is net begonnen om middels flink zeten bij de sportschool zijn buikje terug te dringen zodat ik perfect in een pak kan glijden komend voorjaar

pi_5621272
Diggie Diggie... je gaat burgerlijk worden

Ook ik ben flink aan het lijnen. Het gaat goed maar ben er nog niet!

Verder is de locatie helemaal af.
Zijn er vrijdag even langsgereden en gisteren ging het officieel open.

We hebben een tafeltje besproken voor 14 september, dan draaien ze al weer even, zijn ze gewend aan de nieuwe situatie enzo.
We wilden het niet gelijk doen want ja... ook bij het serveren zullen ze moeten wennen en we willen geen verkeerde indruk krijgen.

Verder zijn wij druk met een tekst te verzinnen voor in de trouwkaart. Valt allemaal flink tegen!!!

Ook wij willen geld, maar willen eigenlijk geen envelopje in de kaart laten drukken. Waarom niet??? Omdat wij mensen in de familie hebben zitten die in een enveloppenfabriek werken en we geen zin hebben in deze standaard grap.

Jubileum moderator maandag 2 september 2002 @ 13:54:42 #64
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5621696
quote:
Op maandag 02 september 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:

* DIGGER is net begonnen om middels flink zeten bij de sportschool zijn buikje terug te dringen zodat ik perfect in een pak kan glijden komend voorjaar

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5626375
quote:
Op maandag 02 september 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:

* fee-tje stond in de winkel haar jurk te passen, voor de neus van de verkoopster: "Ben ik niet te dik? Ik ben te dik! Kijk dan wat dik!..." etc
Maar ja, als ik ga lijnen pas ik er straks niet meer in.
Succes trouwens, en respect, ik zou het niet kunnen. Ik denk dat ik van stress nu al een pak koekjes per week wegvreet, kun je nagaan wat ik doe if the time is really there...
pi_5636440
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:43 schreef DarkElf het volgende:
Van het weekend ben ik bij mijn moeder die zelf ook foto's genomen heeft, die kan ik dan volgende week wel inscannen.
En?
pi_5636520
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 12:45 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En?

ze liggen thuis, neem ze morgen mee om te scannen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5642092
Aargh. Ik was gans vergeten dat ik voor de ondertrouw een uittreksel van het geboorteregister nodig heb. Op zich niet zo'n probleem... als je in je geboortegemeente trouwt. Nog geen probleem, DarkRider is hier geboren. Nu wel probleem, ik niet. Aargh... kan ik eerst de burgerlijke stand van Nijmegen gaan bellen en.. argh...

* fee-tje komt erachter dat trouwen moeilijker is dan ze dacht

woensdag 4 september 2002 @ 07:01:33 #69
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5648108
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 19:15 schreef fee-tje het volgende:
Aargh. Ik was gans vergeten dat ik voor de ondertrouw een uittreksel van het geboorteregister nodig heb. Op zich niet zo'n probleem... als je in je geboortegemeente trouwt. Nog geen probleem, DarkRider is hier geboren. Nu wel probleem, ik niet. Aargh... kan ik eerst de burgerlijke stand van Nijmegen gaan bellen en.. argh...

* fee-tje komt erachter dat trouwen moeilijker is dan ze dacht

Ik leef met je mee, wij hebben dat ook gehad: mijn vrouw komt uit Engeland.

Ik wens je toe dat dit de grootste tegenslag is tijdens de voorbereidingen, dat de rest gemakkelijker gaat.

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_5650994
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 19:15 schreef fee-tje het volgende:
kan ik eerst de burgerlijke stand van Nijmegen gaan bellen en.. argh...
Relax:

1. als je belt en het ze vraagt sturen ze het je op
2. De administratie is kennelijk zo'n puinhoop dat als je de meegestuurde acceptgiro niet betaald, je er nooit meer iets van hoort

Althans, zo gaat het in Arnhem kennelijk

pi_5653079
Ik ben vrij nieuw op dit 'trouwen-forum', maar vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen. Kan ik altijd nog wat van leren als ik zelf ga trouwen.

Echter er is wel iets wat mij opvalt, ook als ik het verhaal van Darkelf lees: trouwen jullie allemaal alleen voor de wet of ook voor de kerk??

Ik wil ook graag voor de kerk trouwen, niet omdat ik super katholiek ben, maar het heeft wel iets (brengt ook meer kosten mee, maar das niet erg...).

pi_5654143
*kriebelt...*
Het duurt nog zo lang maar we zijn WEER een stap dichterbij.
Het hotel is helemaal af.
Vrijdag 13 september (ohoh... als dat maar goed gaat op die dag )gaan we naar de zalen kijken en daarna hebben we daar een tafeltje voor 2 in dat restaurant!
Eens kijken hoe de zalen zijn, eens kiezen welke zaal we willen, eens kijken hoe het eten is... gewoon even voorproefje nemen...

Arno (ook wel Zuurtje genoemd) is druk bezig met zijn pak. Wil niets loslaten of hij huurt, koopt, tweedehands, kleur etc.
Ik ben reuzebenieuwd en de voorbeelden die hij mij heeft laten zien waren om te smullen...
Volgens mij komt hij perfect uit in zo'n pak!!!

Soms lijkt het alsof we al heel veel hebben geregeld, maar dan kijk je weer naar het lijstje en dan zie je dat er nog HEEL VEEL geregeld moet worden. Maar zoveel dingen kunnen pas op het laatst!

Denk dat we ons nu maar zorgen moeten gaan maken over de huwelijksreis...

pi_5655930
Zo eindelijk heb wat foto's voor jullie.

Gemaakt door mijn moeder, de echte foto's duren nog twee weken.

Maar goed, bij deze:

Nou een kleine impressie maar ja, wat vinden jullie ervan?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5656251
oh, je haar zo mooi!
pi_5656260
quote:
Op woensdag 04 september 2002 18:05 schreef Tinkerbell het volgende:
oh, je haar zo mooi!
Dank je
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: