abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5538114
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:31 schreef Joene het volgende:

[..]

ligt dat aan jou of aan jarno of aan beide

Trouwen lijkt me wel roeleren eigenlijk

Aan mij, of eik meer aan mijn familie.

Het idee van trouwens is wel erg romantisch
Maar ja, ik wil dan wel een fantastische dag en dat gaat niet als ik voortdurend geconfronteerd word met mindere dingen.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_5538125
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:35 schreef YPPY het volgende:

[..]

Aan mij, of eik meer aan mijn familie.

Het idee van trouwens is wel erg romantisch
Maar ja, ik wil dan wel een fantastische dag en dat gaat niet als ik voortdurend geconfronteerd word met mindere dingen.

Hmm das dan wel balen

Pcies , trouwen moet cool zijn!

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_5538151
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:37 schreef Joene het volgende:

[..]

Hmm das dan wel balen

Pcies , trouwen moet cool zijn!

'T is gewoon pech. Maar nu hebben we niet de kosten van een bruiloft en kunnen we lekker vaak op vakantie.

Hebben jullie al een datum?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_5538292
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:40 schreef YPPY het volgende:

[..]

'T is gewoon pech. Maar nu hebben we niet de kosten van een bruiloft en kunnen we lekker vaak op vakantie.

Hebben jullie al een datum?

LOl nah dat is wel wat voorbarig na nog niet eens 4 maanden verkering

Maar ehm als we bijelkaar blijven willen we beide absoluut trouwen

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2002 @ 10:56:16 #30
7074 moussy
kuttekop
pi_5538316
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:54 schreef Joene het volgende:

[..]

Toen was ik al met de voorbereidingen bezig

*plop* weer in de mee-lurk stand.

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_5538566
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:56 schreef moussy het volgende:

[..]

Damn, das wel super snel
pi_5539817
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:56 schreef moussy het volgende:

[..]

Ohhhhhhhhhh... stiekem meelezen hè

Wij zijn ons nu weer aan het buigen over de gastenlijst, dan gaan we teksten voor de uitnodigingen zoeken en dan boeken bij de drukkerij halen om wat kaarten te bekijken!

pi_5539919
Ehhh ja, ben dus terug uit Italie:

Bomboniere mee, hebben de reis goed overleefd en zijn erg mooi.
Trouwringen gehaald, zijn ook vreselijk mooi en ook heb ik inmiddels een 18 Krt gouden ketting om m'n nek hangen en EW een mooie armband met dank aan m'n schoonouders.

Halve dorp was wel 'ergens' familie, ben dus aan werkelijk Jan en alleman voorgesteld maar dat was erg leuk en ik geloof dat iedereen zeer tevree was met EW haar aanstaande.
Of die mensen allemaal komen: Neen. Ik schat dat zeker de helft van die mensen nooit de dorpsgrens, laat staan gemeentegrens gepasseerd is, dus die zullen echt niet komen.
Hoop op een enkeling die aanwezig zal zijn.

Overigens is het voor die mensen daar dus zeer vreemd dat ik een stuk jonger ben dan EW.

Verder idd de trouwkaart eindelijk gevonden, nu de tekst nog, zowel in het Nederlands als het Italiaans, maar daar geraken we wel vrij snel uit denk ik zo.

Dan, beetje off-topic, over die 'bruiloft bands':

Donderdag wouden we sowieso gaan, vrijdag moet ik ff kijken ivm m'n moeder die een weekend weg wil en waar ik op de honden ga passen (dus zaterdag ben ik er zeker niet) maar de telefoonlijn is vanavond wel open Elizabeeb (bel liefst tussen 19 en 20 uur ergens svp)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 26 augustus 2002 @ 13:51:00 #34
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5540302
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:54 schreef Joene het volgende:

[..]

Maar ehm als we bijelkaar blijven willen we beide absoluut trouwen

quote:
Op maandag 26 augustus 2002 11:26 schreef Joene het volgende:

[..]

Damn, das wel super snel

Binnen die periode was ik nog een stap verder ... 18 april eerste ontmoeting en al stapel, 7 augustus getrouwd.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_5540738
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 13:51 schreef SilkTie het volgende:Binnen die periode was ik nog een stap verder ... 18 april eerste ontmoeting en al stapel, 7 augustus getrouwd.
Maar jij bent een uitzondering!
pi_5541564
Terug van huwelijksreis!

GEWELDIG!!!!!

Ik zal proberen zo snel mogelijk een verslag te schrijven, foto's moeten jullie nog even op wachten

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5541670
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 15:11 schreef DarkElf het volgende:
Terug van huwelijksreis!

GEWELDIG!!!!!

Ik zal proberen zo snel mogelijk een verslag te schrijven, foto's moeten jullie nog even op wachten

Blij dat je terug bent... ik wil alles weten!

Nogmaals gefeliciteerd!

pi_5541684
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 15:17 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Blij dat je terug bent... ik wil alles weten!

Nogmaals gefeliciteerd!

Komt goed, verslag komt vandaag of morgen, foto's weet ik nog niet

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 26 augustus 2002 @ 15:33:19 #39
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5541968
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 14:19 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Maar jij bent een uitzondering!

En dat was wat ik nou graag wilde horen .

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  maandag 26 augustus 2002 @ 15:36:30 #40
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5542022
quote:
Terug van huwelijksreis!

GEWELDIG!!!!!

Ook van mij nogmaals: gefeliciteerd.

En uit ervaring kan ik je vertellen dat erover schrijven ook erg leuk is, beleef je het nog een keer.

We wachten rustig af ...

* Onrustig op zijn stoel zit te hupsen om ook andermans kersverse ervaringen te lezen.

pi_5545938
13 augustus 2002

Een stralende dag lacht ons tegemoet als we allebei onze ogen open doen.

Gisteren dachten we nog dat we niet konden slapen, waren allebei zo wakker en hebben heel veel gepraat. Maar uiteindelijk won de vermoeidheid het toch en hebben we allebei heerlijk geslapen.

Snel onder de douche gesprongen, ik mocht mijn haar niet natmaken. Had het gisteren al gewassen zodat de kapster toch iets kan beginnen met die grote bos.

Half negen waren we bij de kapper. We hadden eerst gisteren een teleustelling gekregen, de bestelde bloemen voor mijn haar waren er niet. Pas om half 2 werden we gebeld. Pffff Overal naar toe bellen maar niemand kon het leveren. Dan maar andere gekozen, ook mooi maar anders...

Nadat Rtificial geknipt is haast hij zich naar huis, de taart kan bezorgd worden!

Ik ben maar liefst twee volle uren kwijt aan de kapper maar het resultaat mocht er wezen. Ik heb echt sprakeloos in de spiegel gekeken... Was ik dat? (foto's volgen nog hebben we nog niet )

Snel Rtificial gebeld om me te halen want de getuigen zouden om 11 uur komen om lekker te tutten en te kletsen.

Thuis gekomen heb ik eerst water gedronken en valium genomen, begon erg hyper te worden en dat is niet goed voor mij! Maar dat weten jullie misschien wel.
De getuigen, Rtificial's zus en mijn zus en mijn vriendin waren er gelijk met ons aangekomen en het was een drukte van belang.

De taart was er al en hij was schitterend! We hadden de voorkant van onze trouwkaart erop laten printen en verder hadden ze het afgemaakt met roosjes en blaadjes van niet te zoet marsepein. Heel mooi.

Natuurlijk kwam mijn moeder toch weer eerder ( *zucht* lang verhaal) maar ik ben met de zussen mij op gaan maken nadat Rtificial zich in zijn schitterende pak had gehesen. Hij droeg de gouden manchetknopen van mijn vader, wat echt heel veel betekende voor ons allebei.

Van iedereen kregen we vast cadeaus omdat ze dat in rust wilden geven, mooie cadeaus, lieve cadeaus, ik werd er stil van kan ik vertellen.

Ik heb me, met hulp van de zussen aangekleed, en ondertussen waren alle mensen gearriveerd die voor de hele dag waren uitgenodigd. Tevens waren de fotograaf en de chauffeur van onze auto gekomen.

Onze auto was een citroen uit 1950, zo'n witte met van die grote wielkappen voorop! ( ook hiervan zal ik later een foto plaatsen).

Toen was het tijd voor mij om mij grande entree te maken! Mijn oma begon spontaan te huilen, zo ontroerd was ze.

Ik voelde me mooi, en heel speciaal.

Kreeg geweldige reacties van iedereen! Was toch wel zenuwachtig geweest ervoor, maar Rtificial was helemaal gelukkig, hij straalde!!

Mijn bruidsboeket was schitterend, witte lelies met witte roosjes, bordeauxrode mini besjes (harde), gipskruid en stephanotes. Het was prachtig!

We hebben de taart aangesneden ( lekker onconventioneel hadden we besloten voor de huwelijksvoltrekking taart te eten) en hij was heerlijk, precies wat we wilden.

Daarna zijn de mensen vertrokken naar het stadhuis, de zus van Rtificial bleef achter met ons, wij om foto's te maken, zij om eventjes snel op te ruimen.

Daarna snel naar het stadhuis, daar aangekomen werden we door de bode opgewacht die ons naar de trouwzaal bracht.

Mevrouw de ambtenaar (ook weer een verhaal apart, heb bijna ruzie met haar gekregen een dag voor de builoft maar ja...) hield een mooi speech.

Toen we allebei ja moesten gaan zeggen keek ik eens even goed naar Rtificial, zijn liefhebben ogen en zijn stevige druk in mijn handen, en zei volmondig ja!

Ringen uitwisselen, en dan de kus!

Nog wat foto's gemaakt na de felicitaties en toen gingen wij naar de Maas om foto's te maken, de rest ging naar de diner en receptie locatie toe waar ze heerlijk op de binnenplaats verzorgd werden door de obers.

Het foto's maken bij de Maas was heerlijk, het was nogal warm en dit was eventjes lekker uitwaaien onder begeleiding van de fotograaf die de domste dingen riep om een leuke reactie voor een foto te krijgen. Vreselijk leuk maar wat een boel foto's heeft hij genomen! Ben zo vreselijk benieuwd naar hoe het geworden is!!!!

Daarna werden ook wij naar de locatie gereden, nog eventjes genieten van de auto en het speciale gevoel wat de auto en de kleding je geven.

Op locatie gekomen hebben we ons eerst eventjes opgefrist en even rust genomen voor we naar de gasten gingen.

Die zaten heerlijk in de schaduw.

Wij erbij en lekker met zijn allen getoost met champagne!

Daarna kregen we een grote kartonnen doos, daarin had iedereen iets gedaan wat herinneringen had voor ons.

Vreselijk leuk gedaan, van foto albums tot een memoryspel! Zo creatief en zo leuk om al die dingen weer te zien!!!!

We hebben vreselijk veel lol gehad om oude foto's (mijn god wat heb ik eruit gezien!!!! En Rtificial ook, echt we lagen in een deuk!)

Erg leuk!!!

Om 17.00 uur zijn we met het fantastisch verzorgde diner begonnen. Verrukkelijk gewoon en super netjes opgediend door de zeer correcte bediening..

De vader van Rtificial hield een fantastische speech, heel mooi en ontroerend. Mijn moeder hield ook een speech, mooi, confronterend door het gemis van papa....

Hij was er helemaal bij, iedereen refereerde aan hem en daardoor was hij er gewoon!

Rtificial hield aan het einde van het diner nog een dankwoord, kort en bondig, precies zoals hij is.
Iedereen bedankt die zoveel voor ons gedaan had.

Om half 8 begon de receptie en ondanks dat er vele mensen op vakantie waren waren er genoeg mensen en was het heel gezellig. Vond het vreselijk leuk om al die felicitaties te ontvangen (en de envelopjes natuurlijk ).

Wat ik ook heel erg fijn vond was dat DuchessX en Juup er waren, zij zijn toch echte vrienden van mij (ons) geworden. Een heel fijn stel vrienden.

Maar ook Joene was er, met zijn lieve vriendin. En natuurlijk Roonaan, mijn fok lieffie . Vond het vreselijk leuk hem te zien!

Het was een schitterende avond die we afsloten met de mensen die er de hele dag bij geweest waren.

Moe maar gelukkig hebben mijn zus en haar vriend ons afgezet in ons huis met alle cadeaus.

Ons bed lag vol met hartjes van zilverpapier.

Eindlijk mocht ik mijn schoenen uit doen, die ik natuurlijk niet had ingelopen .

Champagne open gemaakt en toen hebben we toch eventjes envelopjes geteld, konden het niet weerstaan!

Maar daarna hebben we heerlijk ................ geslapen!!! We waren kapot! Het was een schitterende dag vol emoties en waar wij met vreselijk veel plezier op terug zullen kijken.

Onze huwlijksreis was geweldig: we zijn naar Noorwegen geweest en hebben het fantastisch gehad.
Uit gebreid genoten van elkaar maar zeker ook van het schitterende land.

Trouwen is een ervaring om nooit te vergeten gebleken, eentje die ik zeker zal koesteren.
Verbonden met de man waar ik van hou............ Wat een prachtig iets.

Hier nog eventjes twee foto's van noorwegen, meer heb ik eventjes niet bij de hand en zodra ik trouwfoto's heb om neer te gooien zal ik dat zeker doen!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_5545976
quote:
Terug van huwelijksreis!

GEWELDIG!!!!!

Moppie
#geen
  maandag 26 augustus 2002 @ 20:03:42 #43
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5546071
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 19:54 schreef DarkElf het volgende:
KNIP
Ik heb dit met een glimlach zitten lezen.
Je klinkt ontzettend gelukkig!
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_5546106
Wat een schitterend verslag DarkElf! En wat geweldig dat je zo sterk het gevoel had dat je vader er ook bij was! Ik weet zeker dat dat ook zo was!

Wanneer is de fotoreportage klaar? Ik ben benieuwd naar de foto's die die maffe fotograaf gemaakt heeft!!!

Ik ben blij dat ik je snel weer zie, mijn lieve getrouwde vriendinnetje! Je bent echt een scheet en ik ben hartstikke blij dat jullie zo'n geweldige dag én vakantie hebben gehad

Tot heel gauw irl!!!!

* DuchessX heeft DarkElf gemist

#geen
pi_5546219
Mooi verhaal Darkelf!
Ik heb het ook met een glimlach gelezen en het laat mij nog meer naar mijn mooie dag toeleven!
Ik kan me nu al een beetje voorstellen hoe jij je voelde!
Het duurt voor mij nog erg lang... maar het komt er zeker aan!

Ik hoop dat je, nu je getrouwd bent, hier nog wel in het topic aanwezig blijft om gezellig je ervaringen te delen en nog lekker na te genieten!

Jubileum moderator maandag 26 augustus 2002 @ 20:17:39 #46
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5546234
Geweldig verslag DarkElf, ik kijk al uit naar de foto's.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5547615
Mooi verslag
  dinsdag 27 augustus 2002 @ 07:33:04 #48
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_5551690
Kan ik nog iets anders zeggen na al die lovende reacties? Nee, en dat hoeft ook niet. Heerlijk om het te lezen, van de eerste tot de laatste letter genoten van je enthousiasme en geluk die dag (en nu nog )dat er werkelijk uitspringt.

Maar bij de manchetknopen moest ik even stoppen, ik heb hetzelfde gedaan met het horloge van mijn schoonvader. En toen tijdens de ceremonie een herdenkingsgebed voor hem werd uitgesproken, heb ik mijn vrouw haar hand gepakt en samen hebben we het vastgehouden om hem niet alleen in gedachten maar ook fysiek aanwezig te hebben. Het zijn kleine dingen die zoveel kunnen betekenen.

Bij je envelopjes tellen moest ik glimlachen: gisteren bij het opruimen, vond ik nog een stapeltje enveloppen die mijn ouders uit Nederland hadden meegenomen. En het bleek dat ze nog niet geopend waren! Dus bijna drie weken (mijn hemel, drie weken alweer) na De Dag, nog een verassing en nog meer cadeaus. Dat was weer even zwijmelen en nagenieten ... Maar dat zou jou dus niet overkomen zijn, merk ik al

* Nog steeds zit te hupsen van ongeduld, maar nu nog om de foto's van d'een of d'andere knettergekke fotograaf te kunnen zien.

pi_5552540
wow, wat een dag zeg DarkElf
pi_5552854
Wow wat leuk verslag DarkElf.
En wat fijn dat jullie zo goede vrienden gevonden hebben in DuchessX en Juup.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')