quote:Waarom
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:01 schreef Tally het volgende:
Het was de bedoeling dat mijn vriend en ik daar met de getuige naar toe zouden gaan om daarna gewoon door te gaan met werken en andere dingen.. Maar het word toch een heel gebeuren.. De familie gaat helemaal mee en savonds een soort van receptie..
quote:Hebben we wel zelf geregeld... Maar mn ma heeft de rest ff geregeld
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:07 schreef Kleintje het volgende:[..]
Waarom
Hebben jullie dit dan niet zelf geregeld???
Het is toch jullie dag? Familie kan je toch niet verplichten om dit te doen? Gewoon zelf de baas blijven hoor. Als je het niets vind dan moet je het gewoon niet doen!
quote:oei! kun je dit waarderen of niet : /
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:36 schreef Tally het volgende:[..]
Hebben we wel zelf geregeld... Maar mn ma heeft de rest ff geregeld
quote:Ik zou haar dan duidelijk maken dat ik dat niet zou willen.
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:36 schreef Tally het volgende:[..]
Hebben we wel zelf geregeld... Maar mn ma heeft de rest ff geregeld
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 20:25 schreef Lois het volgende:Digger in pak?
Hoewel het helemaal niet de bedoeling was heb ik dus DIGGER geholpen met het uitkiezen van het pak. Hij heeft alleen nog het overhemd er niet bij gekocht omdat de tint wit van mijn jurk nog niet vast staat, en het toch het mooiste is als dat een beetje overeen komt. Ook zijn er al de nodige kilootjes af bij DIGGER en als het goed is volgen er nog een paar dus kan zijn boordmaat nog afnemen....
Doen we 3 weekje voor het trouwen.
quote:Ik heb het geprobeerd maar t gaat er echt niet in... of ze wil t gewoon niet horen..
Op zondag 13 oktober 2002 21:57 schreef Kleintje het volgende:[..]
Ik zou haar dan duidelijk maken dat ik dat niet zou willen.
Het is toch jullie dag.
Als je erzo over denkt...
quote:vervelend zeg
Op maandag 14 oktober 2002 10:10 schreef Tally het volgende:[..]
Ik heb het geprobeerd maar t gaat er echt niet in... of ze wil t gewoon niet horen..
quote:We zien wel wat t word.. T moest allemaal klein blijven maar word steeds groter
Op maandag 14 oktober 2002 10:15 schreef DarkElf het volgende:[..]
vervelend zeg
quote:sterkte
Op maandag 14 oktober 2002 11:56 schreef Tally het volgende:[..]
We zien wel wat t word.. T moest allemaal klein blijven maar word steeds groter
*afwacht*
quote:Erg jammer dat het niet voor de volle 100% jouw keus is. Probeer je er wel voor de volle 100% van te genieten?
Op maandag 14 oktober 2002 11:56 schreef Tally het volgende:We zien wel wat t word.. T moest allemaal klein blijven maar word steeds groter
*afwacht*
Waarom heeft ze dit achter je rug om gedaan? wist/weet ze dat je dit niet wil? En is het nog terug te draaien?
Kweenie hoe je relatie met je ma is maar feitelijk zou ik alleen doen wat ik zelf wens en m'n ma de boel laten afblazen en als dat laatste niet meer mogelijk is: haar pech, zij heeft zonder overleg de boel geregeld, het risico lopende dat het niet gewenst is.
Ow BTW EW: De babystunter is iid dicht vandaag, wordt dus morgen
quote:Sja, zo denk ik er ook over. Ik zou het haar ook lekker laten terugdraaien. Of mogen jullie dan ook een dag in haar leven bepalen
Op maandag 14 oktober 2002 13:15 schreef DIGGER het volgende:
Waarom heeft ze dit achter je rug om gedaan? wist/weet ze dat je dit niet wil? En is het nog terug te draaien?Kweenie hoe je relatie met je ma is maar feitelijk zou ik alleen doen wat ik zelf wens en m'n ma de boel laten afblazen en als dat laatste niet meer mogelijk is: haar pech, zij heeft zonder overleg de boel geregeld, het risico lopende dat het niet gewenst is.
quote:Wat proberen jullie ons hier duidelijk te maken
Ow BTW EW: De babystunter is iid dicht vandaag, wordt dus morgen
quote:Ah, ik was niet de enige die zich dat afvroeg?
Op maandag 14 oktober 2002 13:53 schreef Kleintje het volgende:
Wat proberen jullie ons hier duidelijk te maken![]()
quote:ik durfde het niet te vragen
Op maandag 14 oktober 2002 14:00 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Ah, ik was niet de enige die zich dat afvroeg?
Niet om iemand jalioers te maken hoor maar hier verblijven we tijdens ons trouwen
met privéstrand etc,,
Oh het hotelletje heet : The Hyatt Regency Kauai Resort & Spa
quote:Pffff....wat ben jij toch een pestkop!!
Op maandag 14 oktober 2002 13:15 schreef DIGGER het volgende:Ow BTW EW: De babystunter is iid dicht vandaag, wordt dus morgen
Mocht het ooit echt zover komen, dan gelooft niemand ons nog!!
ff off topic
We zijn op zoek naar een baby eetstoel voor ons neefje, vandaar.....
Mijn relatie met mijn moeder is nogal moeilijk Digger.. Als ik t zou afblazen komt t toch nog wel een keer en gebeurt t toch op haar manier... De volgende keer (lees bij mn echte bruiloft) woon ik niet thuis en kan ze zich er niet mee bemoeien.. Doek alles in t geheim
Afgelopen week eindelijk de gastenlijst gemaakt, en wat gebeurt er? dag daarna crashed de harddisk van mijn laptop. gastenlijst weer pleite.
kunnen we weer overnieuw beginnen...
Verder zijn we alvast bezig met het uitzoeken van de bedankkado's voor de gasten die langskomen. Klinkt erg raar ik weet het, maar wij houden er een ietwat onlogische volgorde van dingen regelen op na...
quote:Och, ik heb die al 2 maanden in huis
Op dinsdag 15 oktober 2002 09:30 schreef astra het volgende:Verder zijn we alvast bezig met het uitzoeken van de bedankkado's voor de gasten die langskomen. Klinkt erg raar ik weet het, maar wij houden er een ietwat onlogische volgorde van dingen regelen op na...
quote:...jaloers
Op maandag 14 oktober 2002 14:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
Niet om iemand jalioers te maken hoormaar hier verblijven we tijdens ons trouwen
met privéstrand etc,,Oh het hotelletje heet : The Hyatt Regency Kauai Resort & Spa
quote:HEY!!!
Op maandag 14 oktober 2002 14:00 schreef Gaoxing het volgende:Ah, ik was niet de enige die zich dat afvroeg?
[off topic] Waar bent u tegenwoordig via e-mail op te bereiken?
En zoals EW al zei: Zijn op zoek naar een mooie eetstoel voor ons neefje die dit weekend gedoopt wordt, en heb er zojuist 1 gevonden
Alvast gefeliciteerd!
quote:Ik sluit mij volledig bij de vorige spreekster aan!
Op woensdag 16 oktober 2002 09:08 schreef Kleintje het volgende:
Big Yin, een ontzettend fijne trouwdag vandaag!
Geniet ervan en ik hoop dat jullie stralend weer hebben!Alvast gefeliciteerd!
quote:idd.
Op woensdag 16 oktober 2002 09:08 schreef Kleintje het volgende:
Big Yin, een ontzettend fijne trouwdag vandaag!
Geniet ervan en ik hoop dat jullie stralend weer hebben!Alvast gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |