Big-Yin: 16-10-2002
DuchessX & Juup: 19 oktober 2002
Tally + vriendje: ongeveer begin november: geregistreerd partnerschap
fee-tje & Darkrider: 9 december 2002
LD & Phoentje: jan. 2003 op hawai
Kleintje & Zuurtje: 21 maart 2003
fee-tje: ergens rond april 2003
Reus: 5 april 2003
Digger & Elegantly Wasted: Voorjaar 2003
Tinkerbell & Havoc: 26 april 2003
Tearsong: 16 mei 2003
Belana & Kbot2000: 20 mei 2003.
Astra & ??: 19 juni 2003
Defender & Chevrolet: 25 juni 2003
Slaapmeisje: 26 juni 2003
Anonieme_Lafaard: 30 Augustus 2003
Belana & Kbot2000: september 2003
Little Angel & vriend: 16 dec 2004
Shai: 4 augustus 2007
Kore & Maverick: Ooit...
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 08-10-2002 20:24]
Heel veel geregeld voor de bruiloft. We hebben onze trouwringen, bedankjes en bruidssuikers meegenomen uit Italiė. Het begint nu echt vorm te krijgen allemaal.
Dit weekend ook (in het elfde boek dat we van de drukker hebben meegekregen) onze trouwkaart uitgezocht, nu nog een leuke tekst en dan is dat ook weer geregeld
quote:Maar wanneer trouwen jullie nu?
Op maandag 26 augustus 2002 09:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hier zijn wij al wel terug van vakantie.Heel veel geregeld voor de bruiloft. We hebben onze trouwringen, bedankjes en bruidssuikers meegenomen uit Italiė. Het begint nu echt vorm te krijgen allemaal.
Dit weekend ook (in het elfde boek dat we van de drukker hebben meegekregen) onze trouwkaart uitgezocht, nu nog een leuke tekst en dan is dat ook weer geregeld
Belana & Kbot2000 20 mei 2003.
toevallig!!!!! ;-)
quote:Ik wist het, maar ik ben het vergeten.
Op maandag 26 augustus 2002 10:02 schreef Kleintje het volgende:[..]
Maar wanneer trouwen jullie nu?
Roep in ieder geval eens even de maand...
quote:Hmmm, ik dacht dat DIGGER je dat wel gemaild zou hebben.
Op maandag 26 augustus 2002 10:02 schreef Kleintje het volgende:Maar wanneer trouwen jullie nu?
Roep in ieder geval eens even de maand...
quote:Gaan jullie je huwelijk nog voorbereiden op de zomerfeesten?
Op maandag 26 augustus 2002 10:05 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
Hmmm, ik dacht dat DIGGER je dat wel gemaild zou hebben.
We staan iig op de goede plek in het rijtje
quote:Daar moet ik die muts over spreken, maar ze is heel de tijd in gesprek
Op maandag 26 augustus 2002 10:07 schreef YPPY het volgende:[..]
Gaan jullie je huwelijk nog voorbereiden op de zomerfeesten?
Gaaf dat het allemaal gelukt is in Italia EW!! Ik ben zeer benieuwd!
quote:Yep, we willen wel ff gaan kijken hoe de Sjonnies het doen als bruiloftsband. Voor de rest niet echt tijd.
Op maandag 26 augustus 2002 10:07 schreef YPPY het volgende:Gaan jullie je huwelijk nog voorbereiden op de zomerfeesten?
quote:ga jij ook?
Op maandag 26 augustus 2002 10:09 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Daar moet ik die muts over spreken, maar ze is heel de tijd in gesprek
Gaaf dat het allemaal gelukt is in Italia EW!! Ik ben zeer benieuwd!
Wel foto's posten van alle Italiaanse aankopen!
quote:jep, er komt een Ierse band die we al hier in Tilbabwe hebben gezien, zeer de moeite waard!! Verder blijf ik hier maar even weg met mijn offtopic gedoe.....
Op maandag 26 augustus 2002 10:12 schreef YPPY het volgende:[..]
ga jij ook?
quote:Wij gaan ms vrijdag of zaterdag bruiloftsbands bekijken.
Op maandag 26 augustus 2002 10:10 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
Yep, we willen wel ff gaan kijken hoe de Sjonnies het doen als bruiloftsband. Voor de rest niet echt tijd.
en ik ben nog steeds ontopic
quote:Ehm, nog effies.....
Op maandag 26 augustus 2002 10:09 schreef ElizabethR het volgende:
Daar moet ik die muts over spreken, maar ze is heel de tijd in gesprekGaaf dat het allemaal gelukt is in Italia EW!! Ik ben zeer benieuwd!
Ja het is allemaal gelukt en DIGGER is ook nog es goedgekeurd door mijn oma, tantes, ooms, neven, nichten, oudooms, oudtantes, achterneven, achternichten en ook nog eens het halve dorp!
quote:Dat kon ik me toch niet voorstellen, dat Digger door nog meer mensen goedgekeurd zou worden
Op maandag 26 augustus 2002 10:14 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
Ehm, nog effies.....
Ja het is allemaal gelukt en DIGGER is ook nog es goedgekeurd door mijn oma, tantes, ooms, neven, nichten, oudooms, oudtantes, achterneven, achternichten en ook nog eens het halve dorp!
Fijn... het schiet bij jullie dus ook al op!
Wij gaan komend weekend weer kijken bij de trouwlocatie, dan is ie ECHT af!
Gisteren hebben we de auto in het eggie gezien, die was vorige week afgeleverd.
MIJN GOD... wat een wagen... *zucht*
quote:Wanneer luiden voor jullie de huwelijksklokken dan?
Op maandag 26 augustus 2002 10:13 schreef YPPY het volgende:Wij gaan ms vrijdag of zaterdag bruiloftsbands bekijken.
quote:Niet.
Op maandag 26 augustus 2002 10:17 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
Wanneer luiden voor jullie de huwelijksklokken dan?
Maar ik moet ontopic blijven, vandaar.
Mooi dat Diggie goed gekeurd is, vonden ze het niet erg dat hij niet voor Italiė is met het voetballen?
Kleintje: leuk dat de locatie af is. Ga je nu elke week daar zitten zwijmelen?
quote:Heb jij die al nodig dan ?
Op maandag 26 augustus 2002 10:13 schreef YPPY het volgende:[..]
Wij gaan ms vrijdag of zaterdag bruiloftsbands bekijken.
quote:Ik bel vnaaf wel effe, moet weg nu!
Ehm, nog effies.....
quote:En die komen allemaal naar de bruiloft?? Hoeveel inwoners heeft dat dorp?
quote:Nee dus. Ik denk niet dat ik ooit ga trouwen.
Op maandag 26 augustus 2002 10:21 schreef Joene het volgende:[..]
Heb jij die al nodig dan ?
quote:Nee dat niet, maar we kunnen nu eindelijk kiezen in welke zaal we het feest willen houden, in welke zaal we het diner willen hebben en dan weten we tenminste hoe we bepaalde dingen willen gaan inrichten.
Op maandag 26 augustus 2002 10:19 schreef YPPY het volgende:Kleintje: leuk dat de locatie af is. Ga je
nu elke week daar zitten zwijmelen?
quote:Wat voor eentje is het ook al weer?
Op maandag 26 augustus 2002 10:16 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren hebben we de auto in het eggie gezien, die was vorige week afgeleverd.
MIJN GOD... wat een wagen... *zucht*
Ik heb bij old timers toch altijd weer het spookbeeld voor ogen dat de accu er mee ophoudt of dat de motor gewoon niets meer doet en dat ik daar dan sta in mijn witte jurk ergens is de middle of nowhere (omdat je daar juist de leukste foto's kon maken) en je hebt geen bereik op je GSM dus daar sta je dan en je kersverse echtgenoot besluit in zijn goeie goed om dan toch maar ook ff onder de motorkap te kijken en er komen donkere regenwolken aan en......
Beetje paniekhoofdje hé?!
quote:Spiksplinternieuwe donkerblauwe, bijna zwarte, Lexus GS300.
Op maandag 26 augustus 2002 10:24 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wat voor eentje is het ook al weer?
quote:ligt dat aan jou of aan jarno of aan beide
Op maandag 26 augustus 2002 10:24 schreef YPPY het volgende:[..]
Nee dus. Ik denk niet dat ik ooit ga trouwen.
Trouwen lijkt me wel roeleren eigenlijk
quote:Geen last van old timer waanbeelden dus...
Op maandag 26 augustus 2002 10:28 schreef Kleintje het volgende:Spiksplinternieuwe donkerblauwe, bijna zwarte, Lexus GS300.
quote:Aan mij, of eik meer aan mijn familie.
Op maandag 26 augustus 2002 10:31 schreef Joene het volgende:[..]
ligt dat aan jou of aan jarno of aan beide
Trouwen lijkt me wel roeleren eigenlijk
Het idee van trouwens is wel erg romantisch
Maar ja, ik wil dan wel een fantastische dag en dat gaat niet als ik voortdurend geconfronteerd word met mindere dingen.
quote:Hmm das dan wel balen
Op maandag 26 augustus 2002 10:35 schreef YPPY het volgende:[..]
Aan mij, of eik meer aan mijn familie.
Het idee van trouwens is wel erg romantisch
![]()
Maar ja, ik wil dan wel een fantastische dag en dat gaat niet als ik voortdurend geconfronteerd word met mindere dingen.
Pcies , trouwen moet cool zijn!
quote:'T is gewoon pech.
Op maandag 26 augustus 2002 10:37 schreef Joene het volgende:[..]
Hmm das dan wel balen
Pcies , trouwen moet cool zijn!
Hebben jullie al een datum?
quote:LOl nah dat is wel wat voorbarig na nog niet eens 4 maanden verkering
Op maandag 26 augustus 2002 10:40 schreef YPPY het volgende:[..]
'T is gewoon pech.
Maar nu hebben we niet de kosten van een bruiloft en kunnen we lekker vaak op vakantie.
Hebben jullie al een datum?
Maar ehm als we bijelkaar blijven willen we beide absoluut trouwen
quote:Toen was ik al met de voorbereidingen bezig
Op maandag 26 augustus 2002 10:54 schreef Joene het volgende:[..]
LOl nah dat is wel wat voorbarig na nog niet eens 4 maanden verkering
*plop* weer in de mee-lurk stand.
quote:Damn, das wel super snel
Op maandag 26 augustus 2002 10:56 schreef moussy het volgende:[..]
Toen was ik al met de voorbereidingen bezig
quote:Ohhhhhhhhhh... stiekem meelezen hč
Op maandag 26 augustus 2002 10:56 schreef moussy het volgende:[..]
Toen was ik al met de voorbereidingen bezig
Wij zijn ons nu weer aan het buigen over de gastenlijst, dan gaan we teksten voor de uitnodigingen zoeken en dan boeken bij de drukkerij halen om wat kaarten te bekijken!
Bomboniere mee, hebben de reis goed overleefd en zijn erg mooi.
Trouwringen gehaald, zijn ook vreselijk mooi en ook heb ik inmiddels een 18 Krt gouden ketting om m'n nek hangen en EW een mooie armband met dank aan m'n schoonouders.
Halve dorp was wel 'ergens' familie, ben dus aan werkelijk Jan en alleman voorgesteld maar dat was erg leuk en ik geloof dat iedereen zeer tevree was met EW haar aanstaande.
Of die mensen allemaal komen: Neen. Ik schat dat zeker de helft van die mensen nooit de dorpsgrens, laat staan gemeentegrens gepasseerd is, dus die zullen echt niet komen.
Hoop op een enkeling die aanwezig zal zijn.
Overigens is het voor die mensen daar dus zeer vreemd dat ik een stuk jonger ben dan EW.
Verder idd de trouwkaart eindelijk gevonden, nu de tekst nog, zowel in het Nederlands als het Italiaans, maar daar geraken we wel vrij snel uit denk ik zo.
Dan, beetje off-topic, over die 'bruiloft bands':
Donderdag wouden we sowieso gaan, vrijdag moet ik ff kijken ivm m'n moeder die een weekend weg wil en waar ik op de honden ga passen (dus zaterdag ben ik er zeker niet) maar de telefoonlijn is vanavond wel open Elizabeeb (bel liefst tussen 19 en 20 uur ergens svp)
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:54 schreef Joene het volgende:[..]
LOl nah dat is wel wat voorbarig na nog niet eens 4 maanden verkering
Maar ehm als we bijelkaar blijven willen we beide absoluut trouwen
quote:Binnen die periode was ik nog een stap verder ... 18 april eerste ontmoeting en al stapel, 7 augustus getrouwd.
Op maandag 26 augustus 2002 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]Damn, das wel super snel
quote:Maar jij bent een uitzondering!
Op maandag 26 augustus 2002 13:51 schreef SilkTie het volgende:Binnen die periode was ik nog een stap verder ... 18 april eerste ontmoeting en al stapel, 7 augustus getrouwd.
GEWELDIG!!!!!
Ik zal proberen zo snel mogelijk een verslag te schrijven, foto's moeten jullie nog even op wachten
quote:Blij dat je terug bent... ik wil alles weten!
Op maandag 26 augustus 2002 15:11 schreef DarkElf het volgende:
Terug van huwelijksreis!GEWELDIG!!!!!
Ik zal proberen zo snel mogelijk een verslag te schrijven, foto's moeten jullie nog even op wachten
Nogmaals gefeliciteerd!
quote:Komt goed, verslag komt vandaag of morgen, foto's weet ik nog niet
Op maandag 26 augustus 2002 15:17 schreef Kleintje het volgende:[..]
Blij dat je terug bent... ik wil alles weten!
Nogmaals gefeliciteerd!
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 14:19 schreef Kleintje het volgende:[..]
Maar jij bent een uitzondering!
En dat was wat ik nou graag wilde horen
.
quote:Ook van mij nogmaals: gefeliciteerd.
En uit ervaring kan ik je vertellen dat erover schrijven ook erg leuk is, beleef je het nog een keer.
We wachten rustig af ...
* Onrustig op zijn stoel zit te hupsen om ook andermans kersverse ervaringen te lezen.
Een stralende dag lacht ons tegemoet als we allebei onze ogen open doen.
Gisteren dachten we nog dat we niet konden slapen, waren allebei zo wakker en hebben heel veel gepraat. Maar uiteindelijk won de vermoeidheid het toch en hebben we allebei heerlijk geslapen.
Snel onder de douche gesprongen, ik mocht mijn haar niet natmaken. Had het gisteren al gewassen zodat de kapster toch iets kan beginnen met die grote bos.
Half negen waren we bij de kapper. We hadden eerst gisteren een teleustelling gekregen, de bestelde bloemen voor mijn haar waren er niet. Pas om half 2 werden we gebeld. Pffff Overal naar toe bellen maar niemand kon het leveren. Dan maar andere gekozen, ook mooi maar anders...
Nadat Rtificial geknipt is haast hij zich naar huis, de taart kan bezorgd worden!
Ik ben maar liefst twee volle uren kwijt aan de kapper maar het resultaat mocht er wezen. Ik heb echt sprakeloos in de spiegel gekeken... Was ik dat? (foto's volgen nog hebben we nog niet )
Snel Rtificial gebeld om me te halen want de getuigen zouden om 11 uur komen om lekker te tutten en te kletsen.
Thuis gekomen heb ik eerst water gedronken en valium genomen, begon erg hyper te worden en dat is niet goed voor mij! Maar dat weten jullie misschien wel.
De getuigen, Rtificial's zus en mijn zus en mijn vriendin waren er gelijk met ons aangekomen en het was een drukte van belang.
De taart was er al en hij was schitterend! We hadden de voorkant van onze trouwkaart erop laten printen en verder hadden ze het afgemaakt met roosjes en blaadjes van niet te zoet marsepein. Heel mooi.
Natuurlijk kwam mijn moeder toch weer eerder ( *zucht* lang verhaal) maar ik ben met de zussen mij op gaan maken nadat Rtificial zich in zijn schitterende pak had gehesen. Hij droeg de gouden manchetknopen van mijn vader, wat echt heel veel betekende voor ons allebei.
Van iedereen kregen we vast cadeaus omdat ze dat in rust wilden geven, mooie cadeaus, lieve cadeaus, ik werd er stil van kan ik vertellen.
Ik heb me, met hulp van de zussen aangekleed, en ondertussen waren alle mensen gearriveerd die voor de hele dag waren uitgenodigd. Tevens waren de fotograaf en de chauffeur van onze auto gekomen.
Onze auto was een citroen uit 1950, zo'n witte met van die grote wielkappen voorop! ( ook hiervan zal ik later een foto plaatsen).
Toen was het tijd voor mij om mij grande entree te maken! Mijn oma begon spontaan te huilen, zo ontroerd was ze.
Ik voelde me mooi, en heel speciaal.
Kreeg geweldige reacties van iedereen! Was toch wel zenuwachtig geweest ervoor, maar Rtificial was helemaal gelukkig, hij straalde!!
Mijn bruidsboeket was schitterend, witte lelies met witte roosjes, bordeauxrode mini besjes (harde), gipskruid en stephanotes. Het was prachtig!
We hebben de taart aangesneden ( lekker onconventioneel hadden we besloten voor de huwelijksvoltrekking taart te eten) en hij was heerlijk, precies wat we wilden.
Daarna zijn de mensen vertrokken naar het stadhuis, de zus van Rtificial bleef achter met ons, wij om foto's te maken, zij om eventjes snel op te ruimen.
Daarna snel naar het stadhuis, daar aangekomen werden we door de bode opgewacht die ons naar de trouwzaal bracht.
Mevrouw de ambtenaar (ook weer een verhaal apart, heb bijna ruzie met haar gekregen een dag voor de builoft maar ja...) hield een mooi speech.
Toen we allebei ja moesten gaan zeggen keek ik eens even goed naar Rtificial, zijn liefhebben ogen en zijn stevige druk in mijn handen, en zei volmondig ja!
Ringen uitwisselen, en dan de kus!
Nog wat foto's gemaakt na de felicitaties en toen gingen wij naar de Maas om foto's te maken, de rest ging naar de diner en receptie locatie toe waar ze heerlijk op de binnenplaats verzorgd werden door de obers.
Het foto's maken bij de Maas was heerlijk, het was nogal warm en dit was eventjes lekker uitwaaien onder begeleiding van de fotograaf die de domste dingen riep om een leuke reactie voor een foto te krijgen. Vreselijk leuk maar wat een boel foto's heeft hij genomen! Ben zo vreselijk benieuwd naar hoe het geworden is!!!!
Daarna werden ook wij naar de locatie gereden, nog eventjes genieten van de auto en het speciale gevoel wat de auto en de kleding je geven.
Op locatie gekomen hebben we ons eerst eventjes opgefrist en even rust genomen voor we naar de gasten gingen.
Die zaten heerlijk in de schaduw.
Wij erbij en lekker met zijn allen getoost met champagne!
Daarna kregen we een grote kartonnen doos, daarin had iedereen iets gedaan wat herinneringen had voor ons.
Vreselijk leuk gedaan, van foto albums tot een memoryspel! Zo creatief en zo leuk om al die dingen weer te zien!!!!
We hebben vreselijk veel lol gehad om oude foto's (mijn god wat heb ik eruit gezien!!!! En Rtificial ook, echt we lagen in een deuk!)
Erg leuk!!!
Om 17.00 uur zijn we met het fantastisch verzorgde diner begonnen. Verrukkelijk gewoon en super netjes opgediend door de zeer correcte bediening..
De vader van Rtificial hield een fantastische speech, heel mooi en ontroerend. Mijn moeder hield ook een speech, mooi, confronterend door het gemis van papa....
Hij was er helemaal bij, iedereen refereerde aan hem en daardoor was hij er gewoon!
Rtificial hield aan het einde van het diner nog een dankwoord, kort en bondig, precies zoals hij is.
Iedereen bedankt die zoveel voor ons gedaan had.
Om half 8 begon de receptie en ondanks dat er vele mensen op vakantie waren waren er genoeg mensen en was het heel gezellig. Vond het vreselijk leuk om al die felicitaties te ontvangen (en de envelopjes natuurlijk ).
Wat ik ook heel erg fijn vond was dat DuchessX en Juup er waren, zij zijn toch echte vrienden van mij (ons) geworden. Een heel fijn stel vrienden.
Maar ook Joene was er, met zijn lieve vriendin. En natuurlijk Roonaan, mijn fok lieffie . Vond het vreselijk leuk hem te zien!
Het was een schitterende avond die we afsloten met de mensen die er de hele dag bij geweest waren.
Moe maar gelukkig hebben mijn zus en haar vriend ons afgezet in ons huis met alle cadeaus.
Ons bed lag vol met hartjes van zilverpapier.
Eindlijk mocht ik mijn schoenen uit doen, die ik natuurlijk niet had ingelopen .
Champagne open gemaakt en toen hebben we toch eventjes envelopjes geteld, konden het niet weerstaan!
Maar daarna hebben we heerlijk ................ geslapen!!! We waren kapot! Het was een schitterende dag vol emoties en waar wij met vreselijk veel plezier op terug zullen kijken.
Onze huwlijksreis was geweldig: we zijn naar Noorwegen geweest en hebben het fantastisch gehad.
Uit gebreid genoten van elkaar maar zeker ook van het schitterende land.
Trouwen is een ervaring om nooit te vergeten gebleken, eentje die ik zeker zal koesteren.
Verbonden met de man waar ik van hou............ Wat een prachtig iets.
Hier nog eventjes twee foto's van noorwegen, meer heb ik eventjes niet bij de hand en zodra ik trouwfoto's heb om neer te gooien zal ik dat zeker doen!
quote:Moppie
quote:Ik heb dit met een glimlach zitten lezen.
Op maandag 26 augustus 2002 19:54 schreef DarkElf het volgende:
KNIP
Wanneer is de fotoreportage klaar? Ik ben benieuwd naar de foto's die die maffe fotograaf gemaakt heeft!!!
Ik ben blij dat ik je snel weer zie, mijn lieve getrouwde vriendinnetje! Je bent echt een scheet en ik ben hartstikke blij dat jullie zo'n geweldige dag én vakantie hebben gehad
Tot heel gauw irl!!!!
* DuchessX heeft DarkElf gemist
Ik hoop dat je, nu je getrouwd bent, hier nog wel in het topic aanwezig blijft om gezellig je ervaringen te delen en nog lekker na te genieten!
Maar bij de manchetknopen moest ik even stoppen, ik heb hetzelfde gedaan met het horloge van mijn schoonvader. En toen tijdens de ceremonie een herdenkingsgebed voor hem werd uitgesproken, heb ik mijn vrouw haar hand gepakt en samen hebben we het vastgehouden om hem niet alleen in gedachten maar ook fysiek aanwezig te hebben. Het zijn kleine dingen die zoveel kunnen betekenen.
Bij je envelopjes tellen moest ik glimlachen: gisteren bij het opruimen, vond ik nog een stapeltje enveloppen die mijn ouders uit Nederland hadden meegenomen. En het bleek dat ze nog niet geopend waren! Dus bijna drie weken (mijn hemel, drie weken alweer) na De Dag, nog een verassing en nog meer cadeaus. Dat was weer even zwijmelen en nagenieten ... Maar dat zou jou dus niet overkomen zijn, merk ik al
* Nog steeds zit te hupsen van ongeduld, maar nu nog om de foto's van d'een of d'andere knettergekke fotograaf te kunnen zien.
Wachten op de echte foto's zal nog wel even duren want er staat 4 tot 6 weken voor.
Maar ja die zijn zo voorbij!
quote:Vrijdag je geheugen opfrissen?
Op maandag 26 augustus 2002 10:03 schreef YPPY het volgende:[..]
Ik wist het, maar ik ben het vergeten.
btw Darkelf, allicht dat je de foto's niet lang vindt duren: Je zweeft
quote:Dat is goed, maar ik beloof niet dat ik er ben.
Op dinsdag 27 augustus 2002 13:05 schreef DIGGER het volgende:[..]
Vrijdag je geheugen opfrissen?
btw Darkelf, allicht dat je de foto's niet lang vindt duren: Je zweeft
vanaf woensdag ofzo parkeren op het dak!
Wij hebben ondertussen onze fotograaf uitgezocht en geboekt. Vorige week zijn we bij haar langsgeweest en vielen meteen voor haar persoontje en haar stijl van fotograferen. Vol enthousiasme hebben we aan het einde van ons bezoek aan haar meteen toegezegd dat zij onze reportage mag doen Helaas is de prijs iets hoger uitgevallen dan we hadden gebudgetteerd, maar ik kon het geruwd lederen fotoalbum gewoon niet negeren. De omslag doet denken aan zo“n oud versleten motorjack en ik was meteen verliefd. Verder hebben we een fotoreportage van 90 foto“s besteld, de hele reportage op CD-ROM (lekker makkelijk voor de nabestellingen), twee kleine albumpjes voor de ouders met ieder 6 foto“s erin en nog een grote artistiek bewerkte foto. Totaal EURO 2149,-
Verder ben ik ook begonnen aan het ontwerp van onze uitnodigingsCD en Slaapvriendje en ik hebben onze CD kast uitgeplozen voor de nummers die erop moesten komen te staan. Hier werden we zo enthousiast van dat we pas om 4 uur “s nachts naar bed gingen. Het ontwerp voor het boekje begint ook al aardige vormen aan te nemen. De voorkant worden een trouwfoto“s van onze beide ouders (helaas is Slaapvriendjes vader 5 jaar geleden overleden, maar op deze manier wordt hij er toch bij betrokken). Onder de foto“s komt dan de tekst te staan: Als dit niet had plaatsgevonden... en dan op pagina 2: ... dan was ons leven waarschijnlijk anders verlopen!
Wat prachtig trouwens dat zowel Darkelf als SilkTie een mooie manier hebben gevonden om de vaders die er helaas niet bij konden zijn toch op een hele speciale manier in hun dag te verweven. Op onze trouwdag wil ik Slaapvriendje verrassen en zal hiervoor aan zijn moeder vragen of ik hem een mooi aandenken aan zijn vader mag schenken.
Jompels,
Slaapmeisje
Mijn datum dan... nu geprikt op 9 of 23 december. (Vage kwestie, hangt af van de huwelijskreis en de getuigen.) Jurk wordt binnenkort gevolmaakt, DarkRider zorgt voor de bloemen en een vriend van hem behelpt met zijn kleding. (Gut wat een stress als je hem niet mag adviseren ) Over 2 weken gaan we in ondertrouw, na ongeveer een jaar verloving. Ringen uitzoeken vlak daarna. 'k Kan al haast niet meer wachten. Ik heb ontzettend het gevoel 100.00 dingen te vergeten, het lijkt nu allemaal heel snel te gaan. Dit mede dankzij wat andere zaken die ineens zijn gaan meespelen, maar toch ook omdat het steeds dichterbij komt. En nee hoor, ondanks wat ik veel gehoord hebt geen tweede gedachten, twijfels of angsten. Wel een beetje gespannen kriebels... iewwwww
Ik heb een jurk! Ik heb 'm gekocht bij een alternative-meets-breezah winkeltje in Arnhem. De bordeauxrode variant hing voor de deur, en ik vond hem geweldig. In wit was 'ie zo mogelijk nog mooier. *kippevel* Een creme-achtige kleur, met wrinkels over het geheel, tot op de enkels. Bestaat uit 2 lagen, de onderste laag eindigt ong. 10 cm onder de bovenste laag. Hele dunne bandjes aan de bovenkant. Ik wil er graag nog een soort sjaal-achtig ding overheen, iets duns en doorzichtig. Nu zoek ik alleen nog schoenen en een soort ketting voor om mn hals. Binnenkort maak ik foto's van de jurk. Tegen het bijgeloof in, heeft DarkRider hem al gezien. Met de foto's bij de hand ga ik op zoek naar schoenen en hij naar het bruidsboeket.
Volgende week gaan we een afspraak maken voor de ondertrouw. Het begint nu echte vormen aan te nemen, zo lijkt het.
quote:Fok is down geweest en er is iets niet goed gegaan zodat de back-up van vrijdagochtend is teruggezet.
Op maandag 02 september 2002 13:00 schreef DIGGER het volgende:
Uhmmmm waarom is er hier een bericht van mij, met daarop nog een reactie van Karin die ik nog gelezen heb, verdwenen
En wat is er nog meer verdwenen
* DIGGER is net begonnen om middels flink zeten bij de sportschool zijn buikje terug te dringen zodat ik perfect in een pak kan glijden komend voorjaar
Ook ik ben flink aan het lijnen. Het gaat goed maar ben er nog niet!
Verder is de locatie helemaal af.
Zijn er vrijdag even langsgereden en gisteren ging het officieel open.
We hebben een tafeltje besproken voor 14 september, dan draaien ze al weer even, zijn ze gewend aan de nieuwe situatie enzo.
We wilden het niet gelijk doen want ja... ook bij het serveren zullen ze moeten wennen en we willen geen verkeerde indruk krijgen.
Verder zijn wij druk met een tekst te verzinnen voor in de trouwkaart. Valt allemaal flink tegen!!!
Ook wij willen geld, maar willen eigenlijk geen envelopje in de kaart laten drukken. Waarom niet??? Omdat wij mensen in de familie hebben zitten die in een enveloppenfabriek werken en we geen zin hebben in deze standaard grap.
quote:
Op maandag 02 september 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:
Nou, kan iik dus voor de 2e keer 'uit de kast' komen:* DIGGER is net begonnen om middels flink zeten bij de sportschool zijn buikje terug te dringen zodat ik perfect in een pak kan glijden komend voorjaar
quote:* fee-tje stond in de winkel haar jurk te passen, voor de neus van de verkoopster: "Ben ik niet te dik? Ik ben te dik! Kijk dan wat dik!..." etc
Op maandag 02 september 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:
Nou, kan iik dus voor de 2e keer 'uit de kast' komen:* DIGGER is net begonnen om middels flink zeten bij de sportschool zijn buikje terug te dringen zodat ik perfect in een pak kan glijden komend voorjaar
quote:En?
Op dinsdag 27 augustus 2002 11:43 schreef DarkElf het volgende:
Van het weekend ben ik bij mijn moeder die zelf ook foto's genomen heeft, die kan ik dan volgende week wel inscannen.
quote:ze liggen thuis, neem ze morgen mee om te scannen!
Op dinsdag 03 september 2002 12:45 schreef DIGGER het volgende:[..]
En?
* fee-tje komt erachter dat trouwen moeilijker is dan ze dacht
quote:Ik leef met je mee, wij hebben dat ook gehad: mijn vrouw komt uit Engeland.
Op dinsdag 03 september 2002 19:15 schreef fee-tje het volgende:
Aargh. Ik was gans vergeten dat ik voor de ondertrouw een uittreksel van het geboorteregister nodig heb. Op zich niet zo'n probleem... als je in je geboortegemeente trouwt. Nog geen probleem, DarkRider is hier geboren. Nu wel probleem, ik niet. Aargh... kan ik eerst de burgerlijke stand van Nijmegen gaan bellen en.. argh...* fee-tje komt erachter dat trouwen moeilijker is dan ze dacht
Ik wens je toe dat dit de grootste tegenslag is tijdens de voorbereidingen, dat de rest gemakkelijker gaat.
quote:Relax:
Op dinsdag 03 september 2002 19:15 schreef fee-tje het volgende:
kan ik eerst de burgerlijke stand van Nijmegen gaan bellen en.. argh...
1. als je belt en het ze vraagt sturen ze het je op
2. De administratie is kennelijk zo'n puinhoop dat als je de meegestuurde acceptgiro niet betaald, je er nooit meer iets van hoort
Althans, zo gaat het in Arnhem kennelijk
Echter er is wel iets wat mij opvalt, ook als ik het verhaal van Darkelf lees: trouwen jullie allemaal alleen voor de wet of ook voor de kerk??
Ik wil ook graag voor de kerk trouwen, niet omdat ik super katholiek ben, maar het heeft wel iets (brengt ook meer kosten mee, maar das niet erg...).
Arno (ook wel Zuurtje genoemd) is druk bezig met zijn pak. Wil niets loslaten of hij huurt, koopt, tweedehands, kleur etc.
Ik ben reuzebenieuwd en de voorbeelden die hij mij heeft laten zien waren om te smullen...
Volgens mij komt hij perfect uit in zo'n pak!!!
Soms lijkt het alsof we al heel veel hebben geregeld, maar dan kijk je weer naar het lijstje en dan zie je dat er nog HEEL VEEL geregeld moet worden. Maar zoveel dingen kunnen pas op het laatst!
Denk dat we ons nu maar zorgen moeten gaan maken over de huwelijksreis...
Gemaakt door mijn moeder, de echte foto's duren nog twee weken.
Maar goed, bij deze:
Nou een kleine impressie maar ja, wat vinden jullie ervan?
quote:Dank je
Op woensdag 04 september 2002 18:05 schreef Tinkerbell het volgende:
oh, je haar zo mooi!
En je haar zat super, ooit wil ik er ook zo trouwerig uitzien. Beetje laat, maar toch heel erg gefeliciteerd
quote:Dank je wel.
Op woensdag 04 september 2002 18:22 schreef annabegins het volgende:
* annabegins is helemaal weg van de jurkEn je haar zat super, ooit wil ik er ook zo trouwerig uitzien. Beetje laat, maar toch heel erg gefeliciteerd
Je voelt je ook echt geweldig op zo'n dag!
* Kleintje wordt nu nog ongeduldiger... IK WIL OOK!!!!
Weet iemand overigens wanneer het stadhuis van Rotterdam weer echt toonbaar is???
quote:Ik geloof ergens volgend jaar, je moet gewoon ffies bellen anders.
Op woensdag 04 september 2002 18:55 schreef Kleintje het volgende:
oh... toen jullie trouwden was het stadhuis helemaal ingepakt.
Baal je daar niet van??? Is toch minder leuk met de foto's...Weet iemand overigens wanneer het stadhuis van Rotterdam weer echt toonbaar is???
Nee hoor, je ziet er geweldig uit, jullie stralen geluk uit. Hopelijk voel je je nu nog even gelukkig als op die dag. (Uit ervaring kan ik zeggen dat dat kan .)
En die auto is toch wel wat anders dan de Daihatsu Charade waarin ik rondtufte ... (geen spijt van hoor, zou er toch geen tijd en rust voor hebben gehad om ervan te genieten).
quote:Ja was een mooie das, door mij uitgezocht
Op donderdag 05 september 2002 07:59 schreef SilkTie het volgende:
Al dat geleuter over haar en jurk ... Mooie vrolijke das heeft Rtficial. Moet je zeker SilkTie voor heten om zoiets te zien.
Nee hoor, je ziet er geweldig uit, jullie stralen geluk uit. Hopelijk voel je je nu nog even gelukkig als op die dag. (Uit ervaring kan ik zeggen dat dat kan
.)
En die auto is toch wel wat anders dan de Daihatsu Charade waarin ik rondtufte ... (geen spijt van hoor, zou er toch geen tijd en rust voor hebben gehad om ervan te genieten).
We waren en zijn heel gelukkig, al straal je op zo'n dag toch meer als anders!
quote:Ooh wat waren jullie mooi... Uh zijn.. uh nou ja je vat het wel... En kijken zo verliefd enzo...
Op woensdag 04 september 2002 17:37 schreef DarkElf het volgende:
Zo eindelijk heb wat foto's voor jullie.Gemaakt door mijn moeder, de echte foto's duren nog twee weken.
Maar goed, bij deze:
--plaatjes--
quote:Alleen voor de wet, m'n vriend en ik zijn allebei niet gelovig dus dan zou het 'schijnhelig' zijn om voor de kerk te trouwen. Bovendien vind ik 1 keer wel genoeg
Op woensdag 04 september 2002 14:53 schreef Koningin het volgende:Echter er is wel iets wat mij opvalt, ook als ik het verhaal van Darkelf lees: trouwen jullie allemaal alleen voor de wet of ook voor de kerk??
Wij zijn overigens nu op zoek naar een goede fotograaf, liefst provincie utrecht. Heeft er iemand toevallig tips??
quote:En? Hoe zijn de foto's geworden die je zus gemaakt heeft???
Op dinsdag 03 september 2002 12:51 schreef DarkElf het volgende:[..]
ze liggen thuis, neem ze morgen mee om te scannen!
quote:Het waren toch foto's die haar moeder had gemaakt en die staan op de vorige pagina...
Op zondag 08 september 2002 16:55 schreef DuchessX het volgende:[..]
En? Hoe zijn de foto's geworden die je zus gemaakt heeft???
Donderdagavond hebben we de foto's gekregen! En ze zijn precies geworden wat we ervan gehoopt hadden. Ook het 'mooie album' (grafisch album wordt dat hier genoemd, geen idee hoe men dat in Nederland noemt) is werkelijk een juweeltje geworden. Ze hebben erg mooi met de foto's gespeeld en op een subtiele en creatieve wijze geknipt en geplakt, erg mooi. Gisteren hadden we gasten en de ohhh's en ahhhh's waren niet van de lucht. Eentje zei: "Ik dacht dat wij mooie huwelijksfoto's hadden, maar dit is werkelijk klasse!"
Je kan dus begrijpen dat we behoorlijk trots zijn op deze aanwinst .
Ook hebben we voor het eerst gebruik gemaakt van het servies en bestek van onze cadeaulijst (helaas is een bord al licht beschadigd, ga met de winkel praten hoe we dat kunnen oplossen ...): ook hiervan waren de gasten onder de indruk, net zoals wijzelf toen wij de tafel inspecteerden toen we het gedekt hadden. Dat geeft toch wel een erg goed gevoel, je huis ingericht te hebben met dingen die je mooi vindt en in die sfeer van plezier in je huis dan ook mensen te kunnen ontvangen en een goede tijd geven (met behulp van geweldig eten ).
Ruim vier weken alweer ...
quote:Ze zijn leuk, maar ik zit nu echt te wachten op de foto's van de fotograaf!
Op zondag 08 september 2002 16:55 schreef DuchessX het volgende:[..]
En? Hoe zijn de foto's geworden die je zus gemaakt heeft???
Kiekjes zijn leuk maar nu wil ik het echte werk zien!
Nog anderhalve week geduld.
quote:Nee het zijn weer andere foto's
Op zondag 08 september 2002 18:51 schreef Kleintje het volgende:[..]
Het waren toch foto's die haar moeder had gemaakt en die staan op de vorige pagina...
Of zijn dit weer andere foto's??
ANDERS WIL IK ZE ZIEN!
quote:Wij alleen voor de wet. DarkRider is 100% atheist. ("God is niet dood, hij bestaat gewoon niet. Eikel.")
Op woensdag 04 september 2002 14:53 schreef Koningin het volgende:
Echter er is wel iets wat mij opvalt, ook als ik het verhaal van Darkelf lees: trouwen jullie allemaal alleen voor de wet of ook voor de kerk??
quote:klinkt geweldig!!!! Hoop dat wij ook zo tevreden zijn binnenkort!
Op maandag 09 september 2002 07:07 schreef SilkTie het volgende:
Ruim vier weken alweer ...Donderdagavond hebben we de foto's gekregen! En ze zijn precies geworden wat we ervan gehoopt hadden. Ook het 'mooie album' (grafisch album wordt dat hier genoemd, geen idee hoe men dat in Nederland noemt) is werkelijk een juweeltje geworden. Ze hebben erg mooi met de foto's gespeeld en op een subtiele en creatieve wijze geknipt en geplakt, erg mooi. Gisteren hadden we gasten en de ohhh's en ahhhh's waren niet van de lucht. Eentje zei: "Ik dacht dat wij mooie huwelijksfoto's hadden, maar dit is werkelijk klasse!"
Je kan dus begrijpen dat we behoorlijk trots zijn op deze aanwinst
.
Ruim vier weken alweer ...
Morgen zijn we al 4 weken getrouwd!
quote:Hier in Israel is bijna ieder huwelijk een religieus huwelijk, ieder volgens zijn eigen geloofswetten (Joods, Christelijk, Moslim, Druzisch etc.). Alleen in uitzonderlijke gevallen kan er 'burgerlijk' getrouwd worden.
Op woensdag 04 september 2002 14:53 schreef Koningin het volgende:
[..] trouwen jullie allemaal alleen voor de wet of ook voor de kerk??
In alle andere gevallen dat een stel ieder contact met een religieuze ceremonie wil vermijden, gaat men voornamelijk naar Cyprus om daar het huwelijk te laten voltrekken. In dat geval accepteert Israel het natuurlijk wel, want er is in het buitenland volgens de aldaar geldende regels getrouwd.
Rtificial en ik zijn alleen voor de wet getrouwd.
We zijn beiden niet religieus van huis uit en nu ook niet.
Ik geloof wel dingen maar niet volgens een vast geloof zeg maar.
Helaas pas ik (maat 44-46) niet in mijn moeders trouwjurk (toen maat 32 maar werkelijk schitterend dat je die hebt gedragen!
Hoe was het om in het Rotterdamse stadhuis te trouwen? Wij twijfelen nog steeds tussen Vlaardingen, Schiedam en Rooterdam, maar ik (Bianca) wil iig wel de keus hebben om door een man getrouwd te worden (vraag me niet waarom).
quote:Ik wilde eigenlijk in Schoonhoven trouwen, daar ben ik opgegroeid, maar dat kwam er bij mijn lief niet in. Er is geen ander stadhuis in Nederland dan die van Rotterdam volgens hem
Op maandag 09 september 2002 17:05 schreef bianca en michael het volgende:
Hoe was het om in het Rotterdamse stadhuis te trouwen? Wij twijfelen nog steeds tussen Vlaardingen, Schiedam en Rooterdam, maar ik (Bianca) wil iig wel de keus hebben om door een man getrouwd te worden (vraag me niet waarom).
Ik vind het stadhuis van Schiedam wel wat hebben.
Wij hebben daar in Schiedam ook een hele leuke zaal bezocht voor het feest, bijna tegenover het stadhuis.
Hebben jullie al een zaal? Anders is dit misschien wel heel leuk!
quote:Welke bedoel je? Zaal Beatrix? Wij zijn eigenlijk allebei een beetje verliefd op de ronde zaal boven zwembad Tropicana...Al is het een tijdje geleden dat we daarnaar geļnformeerd hebben; misschien is die al wel niet meer te huur.
Op maandag 09 september 2002 17:10 schreef Kleintje het volgende:[..]
Ik wilde eigenlijk in Schoonhoven trouwen, daar ben ik opgegroeid, maar dat kwam er bij mijn lief niet in. Er is geen ander stadhuis in Nederland dan die van Rotterdam volgens hem
Ik vind het stadhuis van Schiedam wel wat hebben.
Wij hebben daar in Schiedam ook een hele leuke zaal bezocht voor het feest, bijna tegenover het stadhuis.
Hebben jullie al een zaal? Anders is dit misschien wel heel leuk!
quote:Yeps... zaal Beatrix.
Op dinsdag 10 september 2002 07:59 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Welke bedoel je? Zaal Beatrix? Wij zijn eigenlijk allebei een beetje verliefd op de ronde zaal boven zwembad Tropicana...Al is het een tijdje geleden dat we daarnaar geļnformeerd hebben; misschien is die al wel niet meer te huur.
quote:Mijn ouders hebben hier twee jaar geleden hun 25 jarig huwelijksfeest gegeven. Het is zeker een intieme zaal, maar de verwachte opkomst bij ons huwelijksfeestje zal rond de 175 mensen liggen... dan wordt het toch iets té intiem ben ik bang.
Op dinsdag 10 september 2002 11:56 schreef Kleintje het volgende:[..]
Yeps... zaal Beatrix.
Ik vond het een warme uitstraling hebben en het is totaal niet duur. In vergelijking met andere zalen zit je op dezelfde kosten, maar dan wel met buitenlands gedistilleerd..
quote:En terecht
Op maandag 09 september 2002 17:10 schreef Kleintje het volgende:Ik wilde eigenlijk in Schoonhoven trouwen, daar ben ik opgegroeid, maar dat kwam er bij mijn lief niet in.
* DIGGER trouwt overigens alleen voor de wet
O en sinds afgelopen weekend weten we waar we op honeymoon heen gaan
Deze zaal bedoel ik dan....
quote:Bekend bij ons. Als ik uit het raam kijk dan kijk ik hier tegenaan.
Op dinsdag 10 september 2002 13:19 schreef bianca en michael het volgende:
http://www.tropicana.nl/ornament/indexhtm.htmDeze zaal bedoel ik dan....
quote:O ja joh
Op dinsdag 10 september 2002 13:15 schreef DIGGER het volgende:
O en sinds afgelopen weekend weten we waar we op honeymoon heen gaan![]()
![]()
Hebbuw fiejanseej al een linkje bekeken aangaande jurken??
quote:En hoe heet de zaal dan?
Op dinsdag 10 september 2002 13:42 schreef Kleintje het volgende:[..]
Bekend bij ons. Als ik uit het raam kijk dan kijk ik hier tegenaan.
Wij vonden deze belachelijk duur en niet leuk omdat het hetzelfde uitzicht heeft als dat wij thuis al hebben.
Het feest van ons is ook aan de maas, maar dan in Vlaardingen...
quote:Ow, dus dat heb je, ondanks het letterlijk leegdrinken van alle Guinness op een Iers feestje, nog wel onthouden?
Op dinsdag 10 september 2002 13:49 schreef ElizabethR het volgende:O ja joh
![]()
quote:Nope, nog niet. heb hem naar ons thuisadres doorgestuurd, maar heb daar nog niet achter de PC gezeten en daar komt het ws de hele week plus weekend niet van...
Hebbuw fiejanseej al een linkje bekeken aangaande jurken??
quote:Deltahotel.
Op dinsdag 10 september 2002 15:56 schreef bianca en michael het volgende:[..]
En hoe heet de zaal dan?
quote:Ja dat is na de brand nu toch verbouwd?
Op dinsdag 10 september 2002 20:37 schreef Kleintje het volgende:[..]
Deltahotel.
Bekend???
Ik (B) ben er nooit binnen geweest maar Michael weet te melden dat hij het klein vond, en dat ze een slechte kwaliteit keuken hebben/hadden. Maar deze mening is gebaseerd op ervaring ongeveer 10 jaar geleden!
* astra gaat ook trouwen met zijn vriendin...
19 juni volgend jaar is de grote dag! en 20 september gaan we in ondertrouw.
Moet alleen nog veel te veel regelen....
quote:Het is nu net sinds 1 september weer open.
Op dinsdag 10 september 2002 22:37 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Ja dat is na de brand nu toch verbouwd?
Ik (B) ben er nooit binnen geweest maar Michael weet te melden dat hij het klein vond, en dat ze een slechte kwaliteit keuken hebben/hadden. Maar deze mening is gebaseerd op ervaring ongeveer 10 jaar geleden!
Vrijdag gaan we het bewonderen en een zaal uitzoeken. Hebben meerdere zalen en ook zalen die je kan combineren zodat je een enorme ruime zaal hebt.
Astra... Gefeliciteerd.
Ik zal je er in de lijst bij gaan zetten...
Van Bianca & Michael weet ik helaas geen datum!
quote:Dank je... dat kon ik niet meer doen en ik wil het graag compleet houden, kan het weer mee met de nieuwe pagina!
Op woensdag 11 september 2002 10:20 schreef Karin het volgende:
Ik heb je lijstje op de eerste pagina ook eventjes aangepast Kleintje
quote:Zet ons voorlopig maar op voorjaar 2004... We zouden wel eerder willen maar hebben nogal héél véél centjes nodig om het feestje wat Michael in gedachten heeft te financiėren. Ik ga net zo lief met ouders en schoonouders naar een zonnig eilandje, maar goed, ik pas me aan...
[b]Van Bianca & Michael weet ik helaas geen datum!
quote:Dankjewel
Op dinsdag 10 september 2002 20:44 schreef nipeng het volgende:
Hee Digger, ik wist niet dat je ging trouwen.
Top.
Trouwens, het is al een poosje September, m.a.w. de trouwbeurzen komen er weer aan
Wie gaat er heen en waar?
En wie is er al wel eens geweest en wil daar wat over vertellen?
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 11-09-2002 12:50]
quote:Dank je! Mijn vriendin was dan ook erg verrast...
Op woensdag 11 september 2002 10:20 schreef Karin het volgende:
Gefeliciteerd Astra!Ik heb je lijstje op de eerste pagina ook eventjes aangepast Kleintje
En voor de mensen die het leuk vinden, klik hier
[offtopic]
Karin! nog steeds Fok!mod? na ruim een jaar weggeweest te zijn (was FP-mod) toch zo nu en dan weer even kijken hier... is veel te leuk!
[/offtopic]
quote:Gefeliciteerd beiden!
Op woensdag 11 september 2002 08:15 schreef astra het volgende:* astra gaat ook trouwen met zijn vriendin...
quote:Relax, je hebt tijd zat, gewoon nu meteen beginnen maar ga je ook niet overhaasten, nergens voor nodig.
Moet alleen nog veel te veel regelen....
Belangrijkste is eerst locatie trouwen, locatie feest/receptie of wat je moge doen en een fotograaf, die worden altijd snel vastgelegd dus...
quote:Wij zijn vorig jaar geweest. Toen zaten we nog in de oriėnterende fase. Kijken wat alles kost, wat vinden we mooi, wat willen we.
Op woensdag 11 september 2002 12:47 schreef DIGGER het volgende:
Trouwens, het is al een poosje September, m.a.w. de trouwbeurzen komen er weer aanWie gaat er heen en waar?
En wie is er al wel eens geweest en wil daar wat over vertellen?
Maar wij gaan wel. Ik wil daar kijken voor mooie ringen, ze hebben altijd beursaanbiedingen en om afspraken te maken voor een mooie bruidstaart, eventueel kaarten en bedankjes!
Wij gaan dus en wij gaan in Rotterdam!
19 en 20 oktober is dat!
De modeshow is erg aan te raden mochten jullie nog geen kleding hebben uitgezocht. Je doet er veel ideeėn op en ziet dan de echte uitstraling van een jurk en niet een mooi plaatje waarvoor geposseerd is!
quote:EW gaat naar Breda is het geloof ik, met name voor de trouwjurken dan
Op donderdag 12 september 2002 09:12 schreef Kleintje het volgende:Wij gaan dus en wij gaan in Rotterdam!
19 en 20 oktober is dat!
quote:Ik zou meegaan als ik jou was.
Op donderdag 12 september 2002 12:51 schreef DIGGER het volgende:[..]
EW gaat naar Breda is het geloof ik, met name voor de trouwjurken dan
quote:Ik wou met m'n zwager dan juist gaan bierproeven
Op donderdag 12 september 2002 12:54 schreef Kleintje het volgende:Ik zou meegaan als ik jou was.
Lekker samen de sfeer proeven.
EW gaat met een aantal vriendinnen.
(Vandaag zijn we een jaar samen! Ik hou van je schat!)
quote:dat zal bbij mijn schoonouders vermoedelijk niet zo zijn. mar ach, who cares?
Ehm, nog effies.....
Wat betreft ondertrouw, je moet in ondertrouw, minimaal 2 weken voordat je gaat trouwen, om mensen uit je omgeving de kans te geven bezwaar te maken tegen jouw huwelijk, moeten dan uiteraard wel heel legitieme redenen zijn. En het is geloof ik ook een soort van bezinning voor jezelf.
O ja, en het is verplicht door de wet.
Verder moet je gewoon zeker zijn van je zaak ('tot de dood ons scheidt') voordat je een beslissing neemt, maar da's mijn mening.
Tegenwoordig is dit allemaal bij de burgerlijke stand geregistreerd en is het aanplakken en bezwaar maken niet meer nodig, maar is het iets wat nog steeds verplicht is bij de wet. Je geeft aan dat je gaat trouwen en je maakt je getuigen bekend. Je mag maximaal 1 jaar van te voren in ondertrouw gaan en uiterlijk moet je 2 weken voor je trouwdatum in ondertrouw.
Vanmiddag gaan Zuurtje en ik de trouwzalen bekijken. Ik heb er zin in!!!
(edit.. een enorme typo waar ik me voor schaam.. )
[Dit bericht is gewijzigd door Kleintje op 13-09-2002 10:33]
Dan sta je tussen de geboortes, overlijdingen en bouwvergunnigen in...
quote:Hier kan ik me wel in vinden
Op donderdag 12 september 2002 13:34 schreef _Flash_ het volgende:
*meldt*
_FlasH_ en Deepfreeze gaan ook trouwen, maar pas over een X aantal jaar. Eerst maar eens het tweede jaar ingaan :-)(Vandaag zijn we een jaar samen! Ik hou van je schat!)
quote:Ach, het was wel leuk, een klein dorp waarvan de helft van de inwoners zo ongeveer ineens schoonfamilie van je wordt
Op vrijdag 13 september 2002 01:50 schreef speedfreakssj het volgende:dat zal bbij mijn schoonouders vermoedelijk niet zo zijn. mar ach, who cares?
ik en Trueno iig niet.
1 van de leuke dingen wa sook dat we natuurlijk ver van te voren wisten dat we gingen.
Wat daar nog heel belangrijk is: Wat doen je ouders. Dus er was gevraagd aan EW wat mijn vader en moeder deden kwa werk. Dus EW zegt dat m'n pa arts is.
Zegt haar Oma na een kleine stilte: Maar je weet toch dat wij maar een stelletje arme boeren zijn he?
Ik heb zo moeten lachen om die opmerking
Mij boeit het toch niks wat me ouders doen en het zegt ook eigenlijk niks over mij.
Ik hoop alleen dat wat van EW haar familie uit Italie komt, vooral haar Ooms dan, dat is zo'n komisch stel
En zo ja; hoe was het, en heb je er achteraf toch geen spijt van gekregen dat je er niet een 'echt' huwelijksfeest met familie en vrienden van hebt gemaakt?
quote:Zodat je niet na een uit de hand gelopen alcoholische zondagnacht met je dronken harses samen met je scharrel van die avond voor het gemeentehuis staat alwaar trouwen maandag in de meeste gemeentes gratis is.
Op vrijdag 13 september 2002 01:57 schreef speedfreakssj het volgende:en waarom moet je in ondertrouw?
quote:Na 19-10 kunnen we je meer vertellen
Op vrijdag 13 september 2002 12:54 schreef Nuoro het volgende:
Zijn er eigenlijk ook Fok!kers die in Las Vegas getrouwd zijn?En zo ja; hoe was het, en heb je er achteraf toch geen spijt van gekregen dat je er niet een 'echt' huwelijksfeest met familie en vrienden van hebt gemaakt?
Vanwaar de vraag?
quote:Je laat het uit je hoofd om dan een 'spijtverhaal' op te hangen.
Op vrijdag 13 september 2002 13:21 schreef DuchessX het volgende:Na 19-10 kunnen we je meer vertellen
En anders krijg ik Zito.
Toch?
quote:O, zomaar...
Op vrijdag 13 september 2002 13:21 schreef DuchessX het volgende:[..]
Na 19-10 kunnen we je meer vertellen
Vanwaar de vraag?
Maar jullie gaan dus ook in Vegas trouwen? Leuk. Ben zeer benieuwd naar je ervaringen.
quote:Ik ben dan wel niet in Las Vegas getrouwd maar heb dus ook geen "echt" huwelijksfeest gehad. Nu bijna 5 jaar later heb ik er nog steeds absoluut geen spijt van. Integendeel zelfs.
Op vrijdag 13 september 2002 12:54 schreef Nuoro het volgende:
Zijn er eigenlijk ook Fok!kers die in Las Vegas getrouwd zijn?En zo ja; hoe was het, en heb je er achteraf toch geen spijt van gekregen dat je er niet een 'echt' huwelijksfeest met familie en vrienden van hebt gemaakt?
quote:
Op maandag 21 januari 2002 21:26 schreef Karin het volgende:
Ik heb mijn "bruiloft" (2 feb alweer 4 jaar geleden) in 2,5 week geregeld. Kon niet sneller want je moet 2 weken in ondertrouw.
Wij hadden net een huis gekocht en waren op zoek naar een goedkope oplossing om alles een beetje te regelen. Omdat een samenlevingscontract toch best prijzig is en we van dat geld liever wat voor ons huis wilden kopen hebben wij besloten om op maandagochtend 9 uur gratis te trouwen.
We hadden onze ouders mee als getuigen en meer mensen mochten en konden er niet bijzijn. Het was namelijk in het ondertrouwkamertje in het gemeentehuis en er konden maar 4 mensen zitten (de vaders stonden erachter met de fotocamera). Daarna hadden we koffie en taart bij ons thuis met de zussen er ook bij en 's avonds hadden we met een aantal vrienden lekker geborreld.
We hadden alletwee gewoon iets aan wat we al in de kast hadden hangen (wel heel netjes natuurlijk).'s Morgens werden we om 7 uur al gewekt door gebons op de deur. Lois had een enorm uitgebreid ontbijt voor ons gemaakt en dat voor de deur gezet
.
Ook had Lois gelukkig opgevangen waar wij taart besteld hadden (dat zou zij namelijk ophalen op het moment dat wij in het gemeentehuis waren) en het afbesteld want zij had ook een bruidstaart geregeld!
Het hele trouwen heeft trouwens maar 5 minuten geduurd. We stonden om 5 voor 9 alweer buiten! We gingen zitten. Ambtenaar van de burgelijke stand: "Welkom allemaal, Peter en Karin hebben besloten dat ze graag op deze manier willen trouwen. Dus neemt gij ........ tot uw wettige echtgenoot?" Geweldig! Het handtekeningen zetten duurde het langst!
Wij hadden toen zelf nog het idee dat als we nog een keertje "echt" wilden trouwen we het gewoon nog een keertje in de kerk zouden doen en dan wel met toeters en bellen. Maar eigenlijk zijn we nog steeds enorm blij met de manier waarop we het gedaan hebben. Ik zit nog steeds met een enorme glimlach op mijn mond als ik dit aan iemand vertel. En hoor ook heel veel reacties van mensen die wilden dat ze het ook zo gedaan hadden.
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 12:54 schreef DIGGER het volgende:[..]
Zodat je niet na een uit de hand gelopen alcoholische zondagnacht met je dronken harses samen met je scharrel van die avond voor het gemeentehuis staat alwaar trouwen maandag in de meeste gemeentes gratis is.
quote:
Op maandag 21 januari 2002 21:26 schreef Karin het volgende:
Het hele trouwen heeft trouwens maar 5 minuten geduurd.
quote:Nee vast geen spijtverhaal!
Op vrijdag 13 september 2002 13:24 schreef DIGGER het volgende:[..]
Je laat het uit je hoofd om dan een 'spijtverhaal' op te hangen.
En anders krijg ik Zito.
Toch?
Allemaal leuk en aardig, maar ze zijn allemaal mooi en geschikt. EN ALLEMAAL NOG VRIJ!
Wat gaan we doen, verschrikkelijk mooi, met uitzicht over de maas, met mooi dik tapijt, mooie houten dansvloer, mooie kroonluchters, een bar etc.
Of gaan we voor een intieme zaal, de verzonken stad, met een benedendek en een bovendek lijkt het op een schip, knus en hier zal de sfeer actiever zijn en intiemer omdat men dan aan de reling hangt om de mensen die op de dansvloer beneden dansen te kunnen zien.
Het is verschrikkelijk moeilijk. We zijn er gewoon nog niet uit. 5 oktober is er een groot feest en dan gaan we kijken. Alle zalen zijn dan bezet en dan kunnen we van alle zalen wat zien terwijl het feest in volle gang is. Dan zie je een stuk van de sfeer van de zaal + het feest, dat waar de zaal voor bedoeld is.
Gisteravond zijn we ook nog wezen eten in het restaurant. Erg lekker, gezellig, goede bediening etc.
Het was echt top.
Ja.. we hebben er goed aan gedaan om deze locatie te kiezen.
Ben vanmorgen al vroeg wakker geworden omdat ik de kriebels heb. Kan maar aan 1 ding denken.. onze bruiloft!
Darkelf... hebben jullie de foto's al?
Hoe is het met de voorbereidingen bij alle anderen???
quote:Aanstaande vrijdag gaan we het boek halen!!!
Op woensdag 18 september 2002 09:51 schreef Kleintje het volgende:
Wat is het hier stil de laatste dagen!Darkelf... hebben jullie de foto's al?
Gisteren belden ze ons op dus bijna!!!
Ben zo vreselijk benieuwd.
Bevalt alles nog goed, als getrouwd stel?
Merk je er nu nog weleens wat van, dat het anders is???
quote:Alleen mijn nieuwe naam is wennen
Op woensdag 18 september 2002 10:33 schreef Kleintje het volgende:
Vrij snel, een ruime maand.
Je hoort weleens dat ze er langer over doen!Bevalt alles nog goed, als getrouwd stel?
Merk je er nu nog weleens wat van, dat het anders is???
Maar verder blijft alles hetzelfde, behalve dus die naam.
En we zijn nog steeds erg gelukkig dus dat zit wel
Nu de foto's nog!!!
quote:Sja heb ook niet zo veel te vertellen nu, we doen nu ff kalm aan weer mbt de voorbereidingen.
Op woensdag 18 september 2002 09:51 schreef Kleintje het volgende:
Wat is het hier stil de laatste dagen!Darkelf... hebben jullie de foto's al?
kan alleen zeggen dat de sportschool z'n effect niet mist
quote:FOTO'S!!!
Op woensdag 18 september 2002 12:53 schreef DIGGER het volgende:
kan alleen zeggen dat de sportschool z'n effect niet mist![]()
![]()
quote:Kleintje,
Op zaterdag 14 september 2002 09:18 schreef Kleintje het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ze zijn allemaal mooi en geschikt. EN ALLEMAAL NOG VRIJ!
Wat gaan we doen, verschrikkelijk mooi, met uitzicht over de maas, met mooi dik tapijt, mooie houten dansvloer, mooie kroonluchters, een bar etc.
Is dit in Rotterdam ??
Kun je misschien vertellen welke gelegenheden dit zijn ??
Misschien kan ik in de nabije toekomst ook wel zoiets gebruiken
quote:ondertrouw document???
Op donderdag 19 september 2002 07:47 schreef astra het volgende:
Kleine update van mijn kant, morgen dus in ondertrouw, en daarna met de auto laagvliegen naar Groningen om te kijken of de locatie die wij hebben uitgezocht ook nog geboekt kan worden voor onze datum, en uiteraard het officiele ondertrouw document laten zien aan de (schoon)ouders...
quote:Vlaardingen, dus in de buurt van Rotterdam.
Op donderdag 19 september 2002 08:21 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
Kleintje,
Is dit in Rotterdam ??
Kun je misschien vertellen welke gelegenheden dit zijn ??
Misschien kan ik in de nabije toekomst ook wel zoiets gebruiken
quote:eyh
Op donderdag 19 september 2002 09:20 schreef Kleintje het volgende:[..]
ondertrouw document???
Wat heb ik gemist???
Wij hebben niets gekregen!!!!
Tja, en het feit dat je binnen een kwartier weer buiten staat, na drie handtekeningen gezet te hebben, dat nemen we maar voor lief...
Verder had je wel gelijk, je krijgt niks mee. Ik kan hoogstens volgende week de melding uit ons lokale regioblaadje knippen, want daar wordt het in vermeld...
[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 22-09-2002 07:34]
quote:oh dat is dan nog wel grappig, dat doen ze hier niet eens!
Op zaterdag 21 september 2002 23:55 schreef astra het volgende:
Verder had je wel gelijk, je krijgt niks mee. Ik kan hoogstens volgende week de melding uit ons lokale regioblaadje knippen, want daar wordt het in vermeld...
quote:Niet? Volgens mij horen ze dat te doen, omdat het bij wet verplicht is om dit aanstaande huwelijk aan te kondigen, zodat iemand die er bezwaar tegen heeft, dit nog kan uiten of zo...
Op zondag 22 september 2002 09:36 schreef TearSong het volgende:[..]
oh dat is dan nog wel grappig, dat doen ze hier niet eens!
We strįlen echt en de fotograaf wist echt wat hij deed!
Ik vind het geweldig en heb het al 10 keer gekeken, krijg er geen genoeg van!
quote:LOL. Wij hebben onze foto's ook al diverse malen geshowed en ook wij krijgen er geen genoeg van!
Op zondag 22 september 2002 15:12 schreef DarkElf het volgende:
We hebben het echte trouwboek en de foto's zijn GE-WEL-DIG!!!!
We strįlen echt en de fotograaf wist echt wat hij deed!
Ik vind het geweldig en heb het al 10 keer gekeken, krijg er geen genoeg van!
quote:Ja het is geweldig he?
Op zondag 22 september 2002 15:53 schreef SilkTie het volgende:[..]
LOL. Wij hebben onze foto's ook al diverse malen geshowed en ook wij krijgen er geen genoeg van!
quote:Ja, maar nu de video nog ...
Op zondag 22 september 2002 16:03 schreef DarkElf het volgende:[..]
Ja het is geweldig he?
Dat wil maar niet vlotten met die vent. Ik denk dat ik maar eens uit mijn spreekwoordelijke slof moet gaan schieten.
quote:Mijn moeder moest zo nodig een video maken, haat het om mezelf zo te zien.
Op maandag 23 september 2002 08:02 schreef SilkTie het volgende:[..]
Ja, maar nu de video nog ...
Dat wil maar niet vlotten met die vent. Ik denk dat ik maar eens uit mijn spreekwoordelijke slof moet gaan schieten.
Ik zou idd maar eens bozig worden zo langzamerhand
quote:Zitten al in boek, bestel er wel een paar na voor de familie om te sturen en mijn moeder, Rtificial's moeder en zus en mijn zus willen nabestellen, dus ik zal eens kijken maar beloof niets
Op zondag 22 september 2002 20:19 schreef Kleintje het volgende:
Fijn Darkelf, dat de foto's zo zijn als je had gehoopt. Je betaalt er toch een hoop geld voor.
*lief kijkt*
Krijgen wij nog wat foto's te zien???
Maar we zijn vreselijk tevreden!
quote:Zag van het weekend weer wat vakantiefoto's van EW en mij en vraag me nog steeds af hoeveel duizenden foto's de fotograaf nodig heeft om een stuk of 60 goeie van ons 2 te schieten
Op zondag 22 september 2002 16:03 schreef DarkElf het volgende:Ja het is geweldig he?
quote:Psies, het staat zo lullig als alleen EW prachtig op elke foto staat en jij er maar een beetje bijbungelt
Op maandag 23 september 2002 13:03 schreef DIGGER het volgende:[..]
vraag me nog steeds af hoeveel duizenden foto's de fotograaf nodig heeft om een stuk of 60 goeie van ons 2 * mij te schieten
Met het sporten gaat het btw goed, ben nog zelfde gewicht, maar wel een stuk strakker in me vel al (en daardoor dus betere vormen). EW. idem dito.
We gaan op 9 december om 9:00 trouwen, een maandagochtend trouwerij. Geen grote heisa, wel allemaal beetje netjes maar niet teveel gedoe. Geen feest of receptie (nog). Dit doen we over een aantal jaar ofzo wel. Heel klein, alleen DarkRider en ik, mijn beste vriendin (getuige 1), zijn beste vriend (getuige 2) en diens vriendin. Daarna gaan we met zijn allen even ergens koffie drinken met gebakje etcetera. 's Avonds met zijn tweetjes uit eten en die vrijdag gaan we op reis naar Spanje.
Iemand nog een idee om op die dag zelf (de 9e dus) iets leuks te doen, met zn tweetjes of met zn vijven?
quote:Broers/zussen heb ik niet. DarkRider 1 broertje. Ik zal het zo zeggen: de relatie tussen ons en onze ouders is tamelijk uhm.. laak zeggen datk ze er gewoon niet bij wil hebben. Alle 4 de ouders zijn niet zo lief als wij zouden willen dat ze zijn...
Op vrijdag 27 september 2002 16:55 schreef Kleintje het volgende:
fee-tje????
Geen ouders erbij??? Geen broers/zussen???
Dat lijkt mij toch niets. Maar goed, ieder zijn/haar manier!
quote:We trouwen in Doetinchem, dat is in de Achterhoek zeg maar. En evt. (eik liever) gaak na het echte "huwelijk" ff omkleeje en wat makkelijkers doch moois aantrekken. (kZie mezelf nie de hele dag in ene lange tere jurk lopen...)
Op vrijdag 27 september 2002 17:20 schreef Kleintje het volgende:
Dat is balen fee-tje, dat met jullie ouders!
Dan kan zo'n dag inderdaad leuker zijn zonder je ouders!
In welke omgeving trouwen jullie? Dan kan ik gaan meedenken over iets leuks als jullie getrouwd zijn...
quote:Ik heb er al helemaal zin in. Ik word over een uurtje opgehaald door mijn zus, schoonzus en vriendinnen en dan gaan we er een lekker meidendagje van maken. Ik ben beniewd of ik een leuke jurk zie....tot nu toe nog niet echt gedaan namelijk en ik heb nog "maar" 6 en een halve maand!
Op donderdag 26 september 2002 10:01 schreef Kleintje het volgende:
EW... veel plezier op de beurs dit weekend!
Ik zat gisteren bij de nagelstudio en gezellig te kletsen over trouwen en alles dat erbij hoort. Er zat ook een gezellige vrouw mee te kleppen en we lagen samen helemaal in een deuk. Vraagt zij opeens: "heb je al een ambtenaar van de burgelijke stand uitgekozen?" Ik antwoorde dat we dat al gedaan hadden, maar geen idee wie het was omdat we hem alleen op naam hadden uitgekozen. Zegt ze: "oh, jammer ik trouw namelijk ook mensen hier, als jullie mij hadden gekozen dan kon het nog wel eens een gezellig boel worden". Om een lang verhaal kort te maken, ik denk dat ik van mijn geloof stap en dat we toch een vrouw gaan vragen om het huwlijk te voltrekken. Met mij klikte het in ieder geval erg goed en ik verwacht niet dat Diggie er problemen mee zal hebben.
Ze vertelde trouwens ook over aparte stellen die voor haar neus stonden en hoe sommige 'lolbroeken' het ja-woord omzeilen door heel 'grappig' nee te zeggen of zoiets van "nou vooruit dan maar"
Nooit grappig!
quote:Ik kan wel iets vertellen, maar laat het voor EW, kan ze zelf haar verhaal doen.
Op zondag 29 september 2002 21:25 schreef Kleintje het volgende:
Hoe was het????
Tell me!!!
Heb ondertussen lekker voetbal gekeken en bier gezopen, vond het wel een lekker dagje zo
quote:Little Angel & vriend: dec 2003
Op maandag 26 augustus 2002 09:45 schreef Kleintje het volgende:
Trouwen en zo
Trouwen en zo (deel 2)
Trouwen en zo (deel 3)DuchessX & Juup: 19 oktober 2002
Kore & Maverick:Ooit...
Van Bianca & Michael weet ik helaas geen datum!
quote:Eerlijk gezegd viel het een beetje tegen...
Op zondag 29 september 2002 21:25 schreef Kleintje het volgende:
Hoe was het????
Tell me!!!
Het was super gezellig met de meiden hoor, erg gelachen. Maar de show was een zware teleurstelling, van de 100 geshowde jurken vond ik er 1 (één!) wel aardig. Ik heb wel een hele mooie jurk op een paspop gezien. Ik was er meteen weg van en de meiden waren het roerend met mij eens. Leuke bijkomstigheid is dat de "aardige" jurk uit de show en 'de' jurk allebei uit dezelfde winkel komen. Dus ik ga ze beide passen. Ik moet nog even met mijn ouders kijken wanneer zij tijd hebben (ik krijg de jurk van mijn paps en mams) en dan ga ik me voor het eerst in mijn leven in een trouwjurk hijsen
Ow ja, Elizabeeb, winkel zit in Tilbabwe dus zet de koffie maar vast klaar
quote:Daar had iets anders zwarts moeten staan
Op maandag 30 september 2002 15:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:Ow ja, Elizabeeb, winkel zit in Tilbabwe dus zet de koffie maar vast klaar
Najja twas nog geen 17 uur toen je postte
* DIGGER is wel nieuwsgierig naar d ejurk maa rja, kmag niks zien/weten....
quote:Sja... je moet ze toch zelf aan hebben. In een goede winkel kunnen ze je een hoop vertellen. Jij vertelt wat je mooi vindt, hun zoeken van alles uit en je gaat passen.
Op maandag 30 september 2002 15:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
Eerlijk gezegd viel het een beetje tegen...
Heel verhaal verder
Ik zou wel snel een afspraak maken want het duurt echt een tijd voordat zo'n jurk in de winkel ligt.
Die van mij heb ik eind maart gekocht en was half augustus in de winkel. 4,5 maand dus. En dat was erg snel!!!
Succes in ieder geval!
quote:Is goed, bel maar
Op maandag 30 september 2002 15:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:[..]
En mag ik dan mee? Passen?
Vorige week heeft mijn vriendin zo'n dame van felicitas op bezoek gehad, die je van allerlei dingen aan probeert te smeren. Als mijn vriendin erg goed gelovig was geweest, dan had ze zo ruim 200 euro lichter geweest Ach, wel leuk op zich, we hebben een fotoalbum en receptieboek gekocht, en twee boekjes die we aan de getuigen hebben gegeven.
En alle kortingsbonnen die er in zitten komen ook vast wel van pas..
Anyway, het begint wel steeds leuker te worden zo! Deze aankomende twee weken gaan we gebruiken voor het maken van de gastenlijst, het uitzoeken van een leuke locatie en het boeken daarvan als het lukt!
Ja die felicitas zooi moeten we ook nog insturen voor de rest moet alleen het formele gedeelte voor het buitenland nog geregeld worden.
quote:Is het die winkel op de Katterug? In het centrum is dat. Die hebben mooie jurken!
Op maandag 30 september 2002 15:54 schreef Elegantly Wasted het volgende:
quote:Tuttut, jij hebt nog geen aanzoek gehad
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:16 schreef YPPY het volgende:Is het die winkel op de Katterug? In het centrum is dat. Die hebben mooie jurken!
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:09 schreef DIGGER het volgende:[..]
Tuttut, jij hebt nog geen aanzoek gehad
Wil je weten waar die winkel is? Dan kun je vast gaan voorshoppen.
Feli nog LD! Wel gaaf om in het buitenland te trouwen! Nemen jullie nog familie of vrienden mee?
quote:Daar is het dan, neem ik aan, wel lekker weer?
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
LD & Phoentje .. jan. 2003 op hawai
O btw Kleintje, zondagavond even je 'trouwpagina' gezien van trouwen.nl oid, was leuk
quote:En niet even tekenen in het gastenboek he...
Op dinsdag 1 oktober 2002 13:20 schreef DIGGER het volgende:
O btw Kleintje, zondagavond even je 'trouwpagina' gezien van trouwen.nl oid, was leuk
Dit weekend (morgen) ga ik eens voor het eerst rondneuzen naar trouwpakken: wat ideeen en zo opdoen bij Piet Zoomers in Wilp. Heb al gezien dat een mooi klassiek pak lastig wordt, daar het lijkt alsof iedere ontwerper het idee heeft dat het 'iets anders' moet waardoor je de meest vreselijke kleuren pakken ziet met lelijke stoffen ervoor gebruikt etc.
Enfin, ik zie het morgen wel.
quote:Niet getrouwd = niet wipkippen, dat weet je he?
Op vrijdag 4 oktober 2002 11:16 schreef Tally het volgende:
Is net als een huwelijk maar hebben net niet dezelfde rechten als een huwelijk.
quote:Ja... Helaas... Ach doen we het maar op dezelfde manier als nu he..
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:53 schreef DIGGER het volgende:[..]
Niet getrouwd = niet wipkippen, dat weet je he?
Trouwens is volgende week donderdag om 10 uur
---
Wij komen net terug van het Deltahotel. Er was een groot feest en we hebben de zalen nu beter kunnen bekijken.
We hebben nu dus een keuze gemaakt in welke zaal we willen dineren en in welke zaal we willen feesten. Allebei voor hetzelfde gekozen.
Maandag doorbellen aan onze contactpersoon en dan vlak voor de bruiloft de opstelling van de tafels voor het diner doornemen, het menu en alle andere details. Maar dit is nu verder helemaal oké!!!
quote:Nou, dan zijn we elkaar net mis gelopen, want om 21.45 uur zijn wij voor dat feest gearriveerd in het Delta Hotel!!! Wat een kleine wereld he. Heb je het ook nog gehoord dat de zaal waar wij zaten een uur zonder stroom en dus ook band (Voom Alive, geweldig trouwens) heeft gezeten? Delta hotel moest dus de Eneco bellen omdat ze niet berekend waren op zoveel stroom verbruik
[Wij komen net terug van het Deltahotel. Er was een groot feest en we hebben de zalen nu beter kunnen bekijken.
We hebben nu dus een keuze gemaakt in welke zaal we willen dineren en in welke zaal we willen feesten. Allebei voor hetzelfde gekozen.Maandag doorbellen aan onze contactpersoon en dan vlak voor de bruiloft de opstelling van de tafels voor het diner doornemen, het menu en alle andere details. Maar dit is nu verder helemaal oké!!!
Voor welke zaal hebben jullie gekozen? De nieuwe boven? Daar zaten wij nl.
Ik raad trouwens wel aan een beetje op de bediening te letten, ik heb nog nooit zo'n stelletje chagerijnen bij elkaar gezien! Om 23.30 uur was trouwens de cola op....
We trouwen in Fort William en hebben het klein gehouden alleen ouders een een paar kennissen.
quote:Bedankt voor dit stukje, hier hebben we wat aan. Dan kunnen we hier toch wel even goed over onderhandelen. Want chagerijnen wil ik niet hebben en ook niet dat er drank op is na een tijdje.
Op zondag 6 oktober 2002 10:45 schreef bianca en michael het volgende:[..]
Nou, dan zijn we elkaar net mis gelopen, want om 21.45 uur zijn wij voor dat feest gearriveerd in het Delta Hotel!!! Wat een kleine wereld he. Heb je het ook nog gehoord dat de zaal waar wij zaten een uur zonder stroom en dus ook band (Voom Alive, geweldig trouwens) heeft gezeten? Delta hotel moest dus de Eneco bellen omdat ze niet berekend waren op zoveel stroom verbruik
, onder onze zaal hoorde wij later was een bruiloft aan de gang en dat feest hebben ze afgelast, wegens geen stroom. Dat is echt balen.....
Voor welke zaal hebben jullie gekozen? De nieuwe boven? Daar zaten wij nl.
Ik raad trouwens wel aan een beetje op de bediening te letten, ik heb nog nooit zo'n stelletje chagerijnen bij elkaar gezien! Om 23.30 uur was trouwens de cola op....
Hoe vond je de zalen zelf? Ben je ook nog beneden bij dat seventies feestje geweest?
Wij hebben gekozen voor de zaal beneden, maar dan met een totaal andere indeling. Ik vond de indeling niet leuk. En hierdoor verloor je een hoop ruimte om te lopen. Wij hebben ook een dj en geen band, anders was beneden totaal ongeschikt vind ik.
De bar die daar dan voor ligt is dan ook open en in die gang komen dan wat luxe zitten om even te chillen
Big Yin en DuchessX & Juup zijn dus de volgende die gaan trouwen.
Vertel er eens meer over.
Duchess? Wanneer gaan jullie weg? Wanneer moeten we jullie hier uiterlijk gaan uitzwaaien en alvast veel liefs enzo toewensen?
quote:Little Angel en vriend trouwen op 16 dec 2004 (eerst 18 dec 2003, maar getuige zit 6 maanden in macedonie dan)
Op maandag 7 oktober 2002 10:43 schreef Kleintje het volgende:
DuchessX & Juup: 19 oktober 2002
Tally + vriendje: ongeveer begin november: geregistreerd partnerschap
fee-tje & Darkrider: 9 december 2002
LD & Phoentje: jan. 2003 op hawai
Belana & Kbot2000: 20 mei 2003.
Anonieme_Lafaard: 30 Augustus 2003
Little Angel & vriend: 16 dec 2004
Kore & Maverick:Ooit...
Weer 1 ding te regelen minder...
quote:En nu?
Op maandag 7 oktober 2002 12:58 schreef DIGGER het volgende:
* DIGGER heeft een pak gekocht (wordt nu op maat gemaakt) en gaat er verder lekker helemaal niets over zeggen, blijft het mooi nog geheim![]()
Weer 1 ding te regelen minder...
quote:Nog wat verder lijnen, ik kan nog wel wat afvallen binnen de maten van het pak hoor. Hooguit moet een paar weken van te voren de taille van de broek nog iets ingenomen worden, maar het is allemaal geen enkel probleem.
Op maandag 7 oktober 2002 13:08 schreef Kleintje het volgende:En nu?
Niet meer lijnen gezien je pak nu al op maat wordt gemaakt?
Of eerst verder lijnen en pas op het laatste moment op maat laten maken????
Krijg um volgende week woensdag oid per post opgestuurd.
quote:Waar heb je uiteindelijk je pak gekocht?
Op maandag 7 oktober 2002 13:25 schreef DIGGER het volgende:[..]
Krijg um volgende week woensdag oid per post opgestuurd.
quote:Piet Zoomers in Wilp, op de koopzondag (was er zaterdag ook al geweest).
Op maandag 7 oktober 2002 13:41 schreef SilkTie het volgende:Waar heb je uiteindelijk je pak gekocht?
En meer vertel ik er niet over, blijft ook mijn kleding nog redelijk geheim
quote:Mag ik nog 1 vraagje stellen?
Op maandag 7 oktober 2002 17:27 schreef DIGGER het volgende:[..]
Piet Zoomers in Wilp, op de koopzondag (was er zaterdag ook al geweest).
twas echt godvergetenteringdruk, ben uuuren bezig geweest, maar tis echt een schitterend pak (3 deel)En meer vertel ik er niet over, blijft ook mijn kleding nog redelijk geheim
quote:http://www.pietzoomers.nl/
Op maandag 7 oktober 2002 17:31 schreef Kleintje het volgende:Mag ik nog 1 vraagje stellen?
Je mag hem ook via mail beantwoorden.
Welke merken hebben ze daar en aan welke prijsklasses moet ik denken???
Mijn lief moet dus ook nog echt wat uitzoeken.
Daar staat sowieso het antwoord op je 1e vraag, en de prijzen kun je bij de meeste merken er wel bij verzinnen.
De goedkoopste pakken die ik zo ff gezien heb waren +/- 300 Euro, maar de modemall is groot en ik heb ook niet alles gezien, dus wellicht is goedkoper mogelijk.
En tot hoe duur, geen idee eigenlijk. maaruh, niet dat ik de site ken maar surf er eens rond voor een indruk zou ik zeggen.
quote:Hehe dus jij weet straks ook niet hoe hij eruit ziet kwa kleding ipv alleen andersom?
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:10 schreef Kleintje het volgende:
Tnx Digger.
Ik kreeg van mijn lief het advies om me er niet mee te bemoeien...
Hij zei dat ik geen idee had hoe ver hij hier al mee was dus of ik maar gewoon rustig in mijn stoel wil afwachten tot 21 maart
quote:idd.
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:18 schreef DIGGER het volgende:[..]
Hehe dus jij weet straks ook niet hoe hij eruit ziet kwa kleding ipv alleen andersom?
Digger in pak? Dat lijkt me een heel vreemd gezicht
*zien wil*
quote:Tnx Lois!
Op dinsdag 8 oktober 2002 20:25 schreef Lois het volgende:
Wat een lijst al Kleintje![]()
Ik heb hem even aangevuld in de openingspost van dit topic.Digger in pak? Dat lijkt me een heel vreemd gezicht
![]()
*zien wil*
quote:Och, ik heb d'r wel meer in de kast liggen hoor, zo bijzonder ist (tegenwoordig) ook weer niet.
Op dinsdag 8 oktober 2002 20:25 schreef Lois het volgende:Digger in pak? Dat lijkt me een heel vreemd gezicht
![]()
*zien wil*
Maar dit pak is natuurlijk nu wel heel speciaal
En ik laat er van te voren helemaal niks van zien, alleen EW en m'n mams weten hoe ik eruit kom te zien.
Op 28-10-2002 om 9 uur zullen wij ons 'ja' (weet niet of dat ook bij geregistreerd partnerschap is ) geven in IJsselstein...
Maar oke.. wij hebben trouwringen uitgezocht en besteld. Witgoud, rond model, ik 3 mm en hij 3,5 mm. Hij heeft kleren gekocht daarnet, een donkergrijze broek en een bordeauxrood en een lichtgrijs overhemd. We zien wel even welke van de 2 overhemden bij mijn jurk het best past.
*kriebels, nog 2 maanden*
quote:Waarom
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:01 schreef Tally het volgende:
Het was de bedoeling dat mijn vriend en ik daar met de getuige naar toe zouden gaan om daarna gewoon door te gaan met werken en andere dingen.. Maar het word toch een heel gebeuren.. De familie gaat helemaal mee en savonds een soort van receptie..
quote:Hebben we wel zelf geregeld... Maar mn ma heeft de rest ff geregeld
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:07 schreef Kleintje het volgende:[..]
Waarom
Hebben jullie dit dan niet zelf geregeld???
Het is toch jullie dag? Familie kan je toch niet verplichten om dit te doen? Gewoon zelf de baas blijven hoor. Als je het niets vind dan moet je het gewoon niet doen!
quote:oei! kun je dit waarderen of niet : /
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:36 schreef Tally het volgende:[..]
Hebben we wel zelf geregeld... Maar mn ma heeft de rest ff geregeld
quote:Ik zou haar dan duidelijk maken dat ik dat niet zou willen.
Op zaterdag 12 oktober 2002 17:36 schreef Tally het volgende:[..]
Hebben we wel zelf geregeld... Maar mn ma heeft de rest ff geregeld
quote:
Op dinsdag 8 oktober 2002 20:25 schreef Lois het volgende:Digger in pak?
Hoewel het helemaal niet de bedoeling was heb ik dus DIGGER geholpen met het uitkiezen van het pak. Hij heeft alleen nog het overhemd er niet bij gekocht omdat de tint wit van mijn jurk nog niet vast staat, en het toch het mooiste is als dat een beetje overeen komt. Ook zijn er al de nodige kilootjes af bij DIGGER en als het goed is volgen er nog een paar dus kan zijn boordmaat nog afnemen....
Doen we 3 weekje voor het trouwen.
quote:Ik heb het geprobeerd maar t gaat er echt niet in... of ze wil t gewoon niet horen..
Op zondag 13 oktober 2002 21:57 schreef Kleintje het volgende:[..]
Ik zou haar dan duidelijk maken dat ik dat niet zou willen.
Het is toch jullie dag.
Als je erzo over denkt...
quote:vervelend zeg
Op maandag 14 oktober 2002 10:10 schreef Tally het volgende:[..]
Ik heb het geprobeerd maar t gaat er echt niet in... of ze wil t gewoon niet horen..
quote:We zien wel wat t word.. T moest allemaal klein blijven maar word steeds groter
Op maandag 14 oktober 2002 10:15 schreef DarkElf het volgende:[..]
vervelend zeg
quote:sterkte
Op maandag 14 oktober 2002 11:56 schreef Tally het volgende:[..]
We zien wel wat t word.. T moest allemaal klein blijven maar word steeds groter
*afwacht*
quote:Erg jammer dat het niet voor de volle 100% jouw keus is. Probeer je er wel voor de volle 100% van te genieten?
Op maandag 14 oktober 2002 11:56 schreef Tally het volgende:We zien wel wat t word.. T moest allemaal klein blijven maar word steeds groter
*afwacht*
Waarom heeft ze dit achter je rug om gedaan? wist/weet ze dat je dit niet wil? En is het nog terug te draaien?
Kweenie hoe je relatie met je ma is maar feitelijk zou ik alleen doen wat ik zelf wens en m'n ma de boel laten afblazen en als dat laatste niet meer mogelijk is: haar pech, zij heeft zonder overleg de boel geregeld, het risico lopende dat het niet gewenst is.
Ow BTW EW: De babystunter is iid dicht vandaag, wordt dus morgen
quote:Sja, zo denk ik er ook over. Ik zou het haar ook lekker laten terugdraaien. Of mogen jullie dan ook een dag in haar leven bepalen
Op maandag 14 oktober 2002 13:15 schreef DIGGER het volgende:
Waarom heeft ze dit achter je rug om gedaan? wist/weet ze dat je dit niet wil? En is het nog terug te draaien?Kweenie hoe je relatie met je ma is maar feitelijk zou ik alleen doen wat ik zelf wens en m'n ma de boel laten afblazen en als dat laatste niet meer mogelijk is: haar pech, zij heeft zonder overleg de boel geregeld, het risico lopende dat het niet gewenst is.
quote:Wat proberen jullie ons hier duidelijk te maken
Ow BTW EW: De babystunter is iid dicht vandaag, wordt dus morgen
quote:Ah, ik was niet de enige die zich dat afvroeg?
Op maandag 14 oktober 2002 13:53 schreef Kleintje het volgende:
Wat proberen jullie ons hier duidelijk te maken![]()
quote:ik durfde het niet te vragen
Op maandag 14 oktober 2002 14:00 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Ah, ik was niet de enige die zich dat afvroeg?
Niet om iemand jalioers te maken hoor maar hier verblijven we tijdens ons trouwen
met privéstrand etc,,
Oh het hotelletje heet : The Hyatt Regency Kauai Resort & Spa
quote:Pffff....wat ben jij toch een pestkop!!
Op maandag 14 oktober 2002 13:15 schreef DIGGER het volgende:Ow BTW EW: De babystunter is iid dicht vandaag, wordt dus morgen
Mocht het ooit echt zover komen, dan gelooft niemand ons nog!!
ff off topic
We zijn op zoek naar een baby eetstoel voor ons neefje, vandaar.....
Mijn relatie met mijn moeder is nogal moeilijk Digger.. Als ik t zou afblazen komt t toch nog wel een keer en gebeurt t toch op haar manier... De volgende keer (lees bij mn echte bruiloft) woon ik niet thuis en kan ze zich er niet mee bemoeien.. Doek alles in t geheim
Afgelopen week eindelijk de gastenlijst gemaakt, en wat gebeurt er? dag daarna crashed de harddisk van mijn laptop. gastenlijst weer pleite.
kunnen we weer overnieuw beginnen...
Verder zijn we alvast bezig met het uitzoeken van de bedankkado's voor de gasten die langskomen. Klinkt erg raar ik weet het, maar wij houden er een ietwat onlogische volgorde van dingen regelen op na...
quote:Och, ik heb die al 2 maanden in huis
Op dinsdag 15 oktober 2002 09:30 schreef astra het volgende:Verder zijn we alvast bezig met het uitzoeken van de bedankkado's voor de gasten die langskomen. Klinkt erg raar ik weet het, maar wij houden er een ietwat onlogische volgorde van dingen regelen op na...
quote:...jaloers
Op maandag 14 oktober 2002 14:06 schreef Lord Dreamer het volgende:
Niet om iemand jalioers te maken hoormaar hier verblijven we tijdens ons trouwen
met privéstrand etc,,Oh het hotelletje heet : The Hyatt Regency Kauai Resort & Spa
quote:HEY!!!
Op maandag 14 oktober 2002 14:00 schreef Gaoxing het volgende:Ah, ik was niet de enige die zich dat afvroeg?
[off topic] Waar bent u tegenwoordig via e-mail op te bereiken?
En zoals EW al zei: Zijn op zoek naar een mooie eetstoel voor ons neefje die dit weekend gedoopt wordt, en heb er zojuist 1 gevonden
Alvast gefeliciteerd!
quote:Ik sluit mij volledig bij de vorige spreekster aan!
Op woensdag 16 oktober 2002 09:08 schreef Kleintje het volgende:
Big Yin, een ontzettend fijne trouwdag vandaag!
Geniet ervan en ik hoop dat jullie stralend weer hebben!Alvast gefeliciteerd!
quote:idd.
Op woensdag 16 oktober 2002 09:08 schreef Kleintje het volgende:
Big Yin, een ontzettend fijne trouwdag vandaag!
Geniet ervan en ik hoop dat jullie stralend weer hebben!Alvast gefeliciteerd!
quote:Hoop dat je een hele fijne dag hebt!
Op maandag 26 augustus 2002 09:45 schreef Kleintje het volgende:
Gisteren de zalen echt vastgelegd.
Nog even de problemen aangegeven die ze op 5 oktober hadden, dat het stroom uitviel, dat er niet genoeg cola was en dat het personeel chagrijnig was. Ze waren zich vooral van het laatste bewust. Hier werd hard aan gewerkt. De andere twee dingen hadden nooit mogen gebeuren, maar het eerste is al verholpen, er was iets niet goed gegaan bij de verbouwing.
Vandaag nog even samen goed gaan zitten voor het budget en alles is nu goed rond en begroot, alles gaat lukken en er zit nog een leuke huwelijksreis aan te komen!
Nog 5 maanden en 5 dagen (hoe bedoel je... ik ben al aan het aftellen )
quote:Waarheen?
Op woensdag 16 oktober 2002 21:21 schreef Kleintje het volgende:
er zit nog een leuke huwelijksreis aan te komen!
Btw: Bali is honeymoon bestemming nr 1, maar denk dat dat nu wel gaat veranderen....
quote:Och, ben ik ok al hoor, niks raars aan
Nog 5 maanden en 5 dagen (hoe bedoel je... ik ben al aan het aftellen)
EN onze huwelijksreis gaat hoogstwaarschijnlijk naar... Noorwegen! weer eens wat anders, maar dat land zijn wij helemaal verliefd op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |