quote:Inderdaad! Alle zooi uit van die pakjes benadert het toch nog niet eens. Gewoon lekker zelf maken dus!!
Op maandag 26 augustus 2002 09:46 schreef amnesiac het volgende:
Je had het kunnen verwachten
Bovendien is Thais eten helemaal niet zo moeilijk om te maken dus ik zou zeggen; leef je uit in de keuken!
quote:Je hebt gelijk, maar ben net thuis en nog geen tijd gehad om dingen in te slaan... ik weet trouwens niet eens of er überhaupt een toko is in Enschede waar ik de benodigde ingrediënten kan kopen, nu heb ik wel een lijstje met eventuele vervangers, maarja ga aankomend weekend waarschijnlijk eens lekker experimenteren ermee.
Op maandag 26 augustus 2002 10:00 schreef Noayla_ het volgende:
En dat verbaast je
Die dingen worden gemaakt met de gemiddelde Nederlandse smaak voor ogen; flauw en weinig kruiden dus. Dat had je kunnen weten.Bovendien is Thais eten helemaal niet zo moeilijk om te maken dus ik zou zeggen; leef je uit in de keuken!
quote:He, en als het dan lekker is enzo en je bent er tevreden over, kun je het recept dan ook met ons delen?
Op maandag 26 augustus 2002 10:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je hebt gelijk, maar ben net thuis en nog geen tijd gehad om dingen in te slaan... ik weet trouwens niet eens of er überhaupt een toko is in Enschede waar ik de benodigde ingrediënten kan kopen, nu heb ik wel een lijstje met eventuele vervangers, maarja ga aankomend weekend waarschijnlijk eens lekker experimenteren ermee.
quote:Ik kan ze wel scannen.. (heb namelijk een kookboekje gekregen bij die kookcursus daar..)
Op maandag 26 augustus 2002 10:06 schreef Babs_voor_intimi het volgende:[..]
He, en als het dan lekker is enzo en je bent er tevreden over, kun je het recept dan ook met ons delen?
![]()
![]()
![]()
quote:* Babs_voor_intimi zit klaar om zo naar de winkel te gaan voor de benodigde ingrediënten
Op maandag 26 augustus 2002 10:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik kan ze wel scannen.. (heb namelijk een kookboekje gekregen bij die kookcursus daar..)
quote:Zo, jij voelt je aangevallen. Relax joh!
Op maandag 26 augustus 2002 10:11 schreef Stranger het volgende:
BHFH waarom koop jij ooit nog dingen bij de albert heyn???? ga toch lekker alles in je eigen volkstuintje klaarmaken, en vang je vlees zelf, dan kan je tenminste alleen maar op jezelf zeiken
quote:In de zuidmolen zit een toko, die volgens mij best wel veel heeft (mijn ervaring met toko's is, dat ze alles wat ik wilde hebben we hadden
Op maandag 26 augustus 2002 10:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Je hebt gelijk, maar ben net thuis en nog geen tijd gehad om dingen in te slaan... ik weet trouwens niet eens of er überhaupt een toko is in Enschede waar ik de benodigde ingrediënten kan kopen, nu heb ik wel een lijstje met eventuele vervangers, maarja ga aankomend weekend waarschijnlijk eens lekker experimenteren ermee.
Maaruh, leef je uit
Dus als je weer een Thai ziet, vraag hem gelijk alle recepten die je lekker vindt, suc6 er mee nog!
quote:Oewwww, zelf Tsatsiki maken is helemaal niet zo moeilijk en zooooo veel lekkerder dan een of ander supermarktsausje
Op maandag 26 augustus 2002 10:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jammer, maar goed weet je dat ook weer. Ik wou een keertje Griekse salade maken (was net terug uit Griekenland) en ik zocht Tsatsiki saus, dat was nergens! Maar gelukkig had ik een Griek in mijn klas zitten, en die gaf mij het recept!Dus als je weer een Thai ziet, vraag hem gelijk alle recepten die je lekker vindt, suc6 er mee nog!
quote:zuidmolen? tnx ga ik van de week eens inslaan..
Op maandag 26 augustus 2002 10:13 schreef WaVe het volgende:[..]
In de zuidmolen zit een toko, die volgens mij best wel veel heeft (mijn ervaring met toko's is, dat ze alles wat ik wilde hebben we hadden
)
Maaruh, leef je uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |