abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 augustus 2002 @ 09:44:37 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5537726
Ik dacht nog even in de vakantiesferen te blijven en heb gisterenavond nog even zo'n kip siam pakket klaargemaakt dat ik zaterdan bij de Albert Heyn klaar had gekocht. Het Thaise eten was op vakantie zo lekker immers en ik dacht dat dit een makkelijke manier was zoiets klaar te maken zonder naar de toko etc.. te moeten. Aparte zakjes met kruiden, rijst en noten, alleen kip en lenteui toevoegen, klaar is kees... na het gegeten te hebben moet ik echter tot de conclusie komen dat het echt nergens naar smaakt, bleh, wat een flauwe meuk. Bijna geen smaak en deed me in de verste verte niet denken aan iets dat ik in thailand heb gegeten.... Dat woord "Thais" moet maar even van het pakje gehaald worden graag meneer Heyn, of ze moeten even daarheen op vakantie gaan, want ik weet zeker dat de makers van dit pakket nog nooit in Thailand zijn geweest...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 26 augustus 2002 @ 09:46:50 #2
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_5537738
Je had het kunnen verwachten
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_5537749
Ach, ze zijn gewoon de salmonella vergeten...
pi_5537756
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 09:46 schreef amnesiac het volgende:
Je had het kunnen verwachten
Inderdaad! Alle zooi uit van die pakjes benadert het toch nog niet eens. Gewoon lekker zelf maken dus!!
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_5537813
Volgens mij weet je dat van tevoren als je zo'n pakje koopt. Deze pakjes zijn namelijk erop gericht een zo groot mogelijk gedeelte van het Nederlandse volk aan te spreken. Dit kan door een zo vlak mogelijke smaak. Hierdoor kan bep die normaal alleen maar aardappels eet ook eens een keertje iets 'speciaals' maken, zonder dat de hele familie eerst een uur of drie onder de kraan moet hangen omdat het te heet is, en lust het zoontje het ook omdat er geen stukjes in de saus zitten. Als je in Nederland lekker buitenlands wilt koken zul je het toch echt zelf klaar moeten maken. Desnoods een klein zakje geconcentreerde kruiden, maar die hoeveelheid moet je dan ook bijna verdubbelen.
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
  maandag 26 augustus 2002 @ 10:00:17 #6
545 dop
:copyright: dop
pi_5537824
ik verdenk BHFM er van die zooi te kopen om er hier een topic over te kunnen openen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  maandag 26 augustus 2002 @ 10:00:38 #7
19105 Noayla_
Love me tender
pi_5537826
En dat verbaast je
Die dingen worden gemaakt met de gemiddelde Nederlandse smaak voor ogen; flauw en weinig kruiden dus. Dat had je kunnen weten.

Bovendien is Thais eten helemaal niet zo moeilijk om te maken dus ik zou zeggen; leef je uit in de keuken!

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  maandag 26 augustus 2002 @ 10:04:55 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5537860
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:00 schreef Noayla_ het volgende:
En dat verbaast je
Die dingen worden gemaakt met de gemiddelde Nederlandse smaak voor ogen; flauw en weinig kruiden dus. Dat had je kunnen weten.

Bovendien is Thais eten helemaal niet zo moeilijk om te maken dus ik zou zeggen; leef je uit in de keuken!

Je hebt gelijk, maar ben net thuis en nog geen tijd gehad om dingen in te slaan... ik weet trouwens niet eens of er überhaupt een toko is in Enschede waar ik de benodigde ingrediënten kan kopen, nu heb ik wel een lijstje met eventuele vervangers, maarja ga aankomend weekend waarschijnlijk eens lekker experimenteren ermee.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_5537871
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar ben net thuis en nog geen tijd gehad om dingen in te slaan... ik weet trouwens niet eens of er überhaupt een toko is in Enschede waar ik de benodigde ingrediënten kan kopen, nu heb ik wel een lijstje met eventuele vervangers, maarja ga aankomend weekend waarschijnlijk eens lekker experimenteren ermee.

He, en als het dan lekker is enzo en je bent er tevreden over, kun je het recept dan ook met ons delen?
  maandag 26 augustus 2002 @ 10:06:59 #10
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_5537877
Sorry hoor maar ik vind het een beetje erug naief om te denken dat eten uit een pakje de smaak uit het originele land ook maar kan benaderen!
[b]
Fok!Forum
[/b]
  maandag 26 augustus 2002 @ 10:09:55 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5537896
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:06 schreef Babs_voor_intimi het volgende:

[..]

He, en als het dan lekker is enzo en je bent er tevreden over, kun je het recept dan ook met ons delen?

Ik kan ze wel scannen.. (heb namelijk een kookboekje gekregen bij die kookcursus daar..)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_5537900
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ik kan ze wel scannen.. (heb namelijk een kookboekje gekregen bij die kookcursus daar..)

* Babs_voor_intimi zit klaar om zo naar de winkel te gaan voor de benodigde ingrediënten
pi_5537903
BHFH waarom koop jij ooit nog dingen bij de albert heyn???? ga toch lekker alles in je eigen volkstuintje klaarmaken, en vang je vlees zelf, dan kan je tenminste alleen maar op jezelf zeiken
pi_5537917
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:11 schreef Stranger het volgende:
BHFH waarom koop jij ooit nog dingen bij de albert heyn???? ga toch lekker alles in je eigen volkstuintje klaarmaken, en vang je vlees zelf, dan kan je tenminste alleen maar op jezelf zeiken
Zo, jij voelt je aangevallen. Relax joh!
  maandag 26 augustus 2002 @ 10:13:29 #15
21865 WaVe
WaVe detected
pi_5537922
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

In de zuidmolen zit een toko, die volgens mij best wel veel heeft (mijn ervaring met toko's is, dat ze alles wat ik wilde hebben we hadden )

Maaruh, leef je uit

pi_5537968
Jammer, maar goed weet je dat ook weer. Ik wou een keertje Griekse salade maken (was net terug uit Griekenland) en ik zocht Tsatsiki saus, dat was nergens! Maar gelukkig had ik een Griek in mijn klas zitten, en die gaf mij het recept!

Dus als je weer een Thai ziet, vraag hem gelijk alle recepten die je lekker vindt, suc6 er mee nog!

Billie Holiday is Lady Day!
pi_5537980
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jammer, maar goed weet je dat ook weer. Ik wou een keertje Griekse salade maken (was net terug uit Griekenland) en ik zocht Tsatsiki saus, dat was nergens! Maar gelukkig had ik een Griek in mijn klas zitten, en die gaf mij het recept!

Dus als je weer een Thai ziet, vraag hem gelijk alle recepten die je lekker vindt, suc6 er mee nog!

Oewwww, zelf Tsatsiki maken is helemaal niet zo moeilijk en zooooo veel lekkerder dan een of ander supermarktsausje
  maandag 26 augustus 2002 @ 10:22:14 #18
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_5538002
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 10:13 schreef WaVe het volgende:

[..]

In de zuidmolen zit een toko, die volgens mij best wel veel heeft (mijn ervaring met toko's is, dat ze alles wat ik wilde hebben we hadden )

Maaruh, leef je uit

zuidmolen? tnx ga ik van de week eens inslaan.. eigenlijk dom dat ik dat niet in thailand heb gedaan, ik ben op zoveel markten geweest, kruiden had ik zo mee kunnen nemen...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')