7 seconde voor tijd, nadat hij Condit 2.5 ronde gedomineerd had, ja.quote:
En dit gaat dan de TUP doen ..quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat nou weer missen
Vanmiddag maar even naar Specsavers.
Hij is goed bezig. Hij heeft al laten zien dat hij te sterk is voor de middenmoot en nu wordt het tijd voor een paar grote namen. Ik zie BJ ook graag winnen hoor, maar na zijn laatste fights ga ik hem echt niet picken.quote:
Ik dacht dat niemand deze opmerking zou gaan maken en dan komt hij weerquote:
7,50 op Yves Edwardsquote:
Condit had hardloper moeten wordenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
7 seconde voor tijd, nadat hij Condit 2.5 ronde gedomineerd had, ja.
En Condit is gewoon een held
weten we iig wie er geen TUP wordtquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:36 schreef Hooidraad het volgende:
Ik dacht dat niemand deze opmerking zou gaan maken en dan komt hij weer
Ik denk dat Geo nu alles gaat natellenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weten we iig wie er geen TUP wordt
Don't be scared homie..quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weten we iig wie er geen TUP wordt
Kan ook gewoon blijft GnP'den tot de ref het stopt.. BJ gaat toch een dutje doen op het canvas na de eerste ronde, niet KO maar omdat hij een luie dikke is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:48 schreef THEFXR het volgende:
Wie heeft BJ KO geslagen? aangzien sommige voor een rory KO gaan
Een TKO, dus ref stoppage.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:48 schreef THEFXR het volgende:
Wie heeft BJ KO geslagen? aangzien sommige voor een rory KO gaan
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ook gewoon blijft GnP'den tot de ref het stopt.. BJ gaat toch een dutje doen op het canvas na de eerste ronde, niet KO maar omdat hij een luie dikke is.
ik zal het hem tweeten, namens jouquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ook gewoon blijft GnP'den tot de ref het stopt.. BJ gaat toch een dutje doen op het canvas na de eerste ronde, niet KO maar omdat hij een luie dikke is.
Wel zeggen dat ik fan ben he, maar wel realistisch. Voordat hij mij komt RNC'enquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zal het hem tweeten, namens jou
Echt he.. erger dan fitch en guida bij elkaar deze 2quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:01 schreef Nober het volgende:
Heerlijk 5 ronde's rollebollen tussen Henderson v Diaz vannacht, tis maar wat je leuk vind.
Dan kijk jij lekker naar het gevecht van Pacman vanavondquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:01 schreef Nober het volgende:
Heerlijk 5 ronde's rollebollen tussen Henderson v Diaz vannacht, tis maar wat je leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |