Gewoon niet eten en als je van je stokje gaat een blokje kaas wegknagen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:49 schreef Tegan het volgende:
[..]. Gewoon een paar druiven per dag, en je houdt het nog wel vol tot je dun bent
.
Kaasquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon niet eten en als je van je stokje gaat een blokje kaas wegknagen.
Zie het gewoon als een fitnesscentrum. Dus tis puur voor de fysieke arbeid. Dat is heel anders dan vreemdgaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik even nog een paar mannen regelen, en ik doe niet aan vreemdgaan.
2 weken heb ik dat volgehouden! Niet eten. Alleen drinkenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon niet eten en als je van je stokje gaat een blokje kaas wegknagen.
Ik zal het morgen even voorstellen bij date.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zie het gewoon als een fitnesscentrum. Dus tis puur voor de fysieke arbeid. Dat is heel anders dan vreemdgaan.
Niet eten is makkelijker dan meer sex?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zal het morgen even voorstellen bij date.
Gewoon niet eten lijkt me wel makkelijker.
Jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Niet eten is makkelijker dan meer sex?
Ja, ik leefde vroeger op kauwgom. Misschien dat dat wel de reden is dat ik nu een propje benquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kaas.
Ik ben echt nog nooit flauwgevallen, en ik leefde vroeger weken van een paar druiven enzo.
Jij bent geen propje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik leefde vroeger op kauwgom. Misschien dat dat wel de reden is dat ik nu een propje ben
En het gebrek aan beweging enzo.
jij was toch sexverslaafd?quote:
Ik heb gewoon een buikquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik leefde vroeger op kauwgom. Misschien dat dat wel de reden is dat ik nu een propje ben
propje?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je er ook grotere borsten door gekregen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een buik, verder kan ik er nog wel mee door.
dus extra fitnessneukers erbij zoeken!quote:
Daarom, als deze date niet wil dan wel een andere.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Betere date regelen. Het is toch geen relatie, dus je kunt er zo vanaf.
Dat is wel stoerquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil ook nog een keer zo'n woordklok maken trouwens.
[ afbeelding ]
Ik zou me best ongemakkelijk voelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:57 schreef Tegan het volgende:
Ik heb laatst dates baas een hele avond gesproken en gisteren op het werk zei hij tegen date dat ik onwijs lekker was, en dat als het uit was met date dat hij me dan echt wel gruwelijk wilde doen. En toen zei hij dat het eigenlijk niet nodig was dat het uit was.
.
Jawel, maar niet in verhouding met mijn buikquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heb je er ook grotere borsten door gekregen?
En toen gaf date hem een slag voor zijn kop? Wat onbeleefd.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:57 schreef Tegan het volgende:
Ik heb laatst dates baas een hele avond gesproken en gisteren op het werk zei hij tegen date dat ik onwijs lekker was, en dat als het uit was met date dat hij me dan echt wel gruwelijk wilde doen. En toen zei hij dat het eigenlijk niet nodig was dat het uit was.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |