Na 5 minuten was ik het een beetje zat. Het eindoproduct is vast heel bijzonder maar het filmpje is naar mijn mening saai.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef NutKees het volgende:
Ah, er is een cul slowchat (wist ik natuurlijk al maar ik kom hier nooit).
Geen idee of het oud is, maar ik dump deze even hier:
http://www.wimp.com/strawberrydessert/
Groenten van Marsquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:06 schreef borisz het volgende:
Een leuk plaatje zoeken bij de TT valt niet mee dit keer, nou we houden het maar bij deze van DIsney.
Waarom? Is het iets exclusiefs, bijzonder bijzonders?quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:26 schreef NutKees het volgende:
Ah, er is een cul slowchat (wist ik natuurlijk al maar ik kom hier nooit).
Geen idee of het oud is, maar ik dump deze even hier:
http://www.wimp.com/strawberrydessert/
Steer is er mee bezigquote:
quote:De Chinezen maken er serieus werk van: ze willen een leven op Mars mogelijk maken. Met een nieuw experiment zijn ze weer een stapje dichterbij die droom gekomen.
Chinese astronauten willen op de maan en op Mars hun eigen groenten telen, zodat ze tijdens hun verblijf daar de beschikking hebben over verse producten. Een experiment in de hoofdstad Peking is geslaagd, melden Chinese media.
Enorm ecologisch systeem
Groenten werden geteeld onder omstandigheden die met die op de maan en op Mars vergelijkbaar zijn. Vier groenten werden geteeld in een 'ecologisch levensondersteunend systeem', een cabine van 300 kubieke meter. Het systeem berust op planten en algen.
Om welke groenten het gaat, wordt niet gemeld. De deelnemers aan het experiment konden 'verse groenten voor maaltijden oogsten', zei onderzoeker Deng Yibing tegen het persbureau Xinhua. Het is volgens hem het eerste experiment van deze aard in China.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Net het asbestteam gebeld om te vragen wat al dat slijpsel in de wc was (onder de deur door gekomen) en ze zeiden dat het niet van hun kon zijn omdat er een plastic tent had gestaan. Ze zijn toch maar even gaan kijken en hebben het verwijderd.
Gisteren kon ik mijn eigen huis niet in omdat de inspecteur het nog niet had vrijgegeven en de luchtkwaliteit nog een keer gemeten moest worden (allemaal heel streng en zo) en dan zie ik 's avonds echt een 2 mm dikke laag wit slijpsel bij de wc wat alleen van de asbestverwijderaars kan komen en mag ik het zelf met een vochtig doekje opruimenquote:
Getverdemme.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren kon ik mijn eigen huis niet in omdat de inspecteur het nog niet had vrijgegeven en de luchtkwaliteit nog een keer gemeten moest worden (allemaal heel streng en zo) en dan zie ik 's avonds echt een 2 mm dikke laag wit slijpsel bij de wc wat alleen van de asbestverwijderaars kan komen en mag ik het zelf met een vochtig doekje opruimenZe zijn het dus toch zelf maar even komen doen
Bleh, ik heb dit jaar overgeslagen, ga over 2 jaar wel weerquote:
Haha je lijkt nu die ouwe knorrepot van mij wel met deze opmerkingquote:Op dinsdag 4 december 2012 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Waarom? Is het iets exclusiefs, bijzonder bijzonders?
Klinkt alsof jullie daar perfect tussen passenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:29 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was de (br)lunch Bij Babette. Hoog gehalte ouwe Bloemendaalse opgedirkte en geparfumeerde hormonen om mij heen. Eens maar nooit meer.
Vies als in de schoonmaakster kan niet schoonmaken/heeft te weinig tijd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |