Ga eens op een ananas zitten dan!quote:
ik ga voor elke dag pannenkoeken/wafelsquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ga eens op een ananas zitten dan!
Volgens mij ligt jouw inleiddatum voor die van mijquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:46 schreef Keshet het volgende:
Dit wordt jouw topic Liza!ik voel het aan mijn water.
Dat wilde ik nou altijd al eens zeggen.
Zo, nu even Sinterklaaskadootjes shoppen. E. wil een blauw kadootje.
En jij hebt nog een veel zwaardere drukkere baan dan ik, volgens mij. Dan vind ik dat je het nog lang hebt volgehouden hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Damn dat zuigtIk merk ook dat ik het reizen tussen en werken bij instellingen niet meer trek en wil dit na mijn vakantie bespreken zodat ik deels ziek wordt gemeld, maar shit wat is dat balen zeg... Het voelt op de een of andere manier toch als falen, ook al zeg je 100x tegen jezelf dat het dat niet is. Succes met het gesprek, maar voor zover ik het kan beoordelen zal het wel goed zitten
donequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:53 schreef L-E het volgende:
Liza, wil je in de OP mijn UD wijzigen naar 7 juni please?
Leuk eens een werkgever die wél meedenkt, fijn voor je!quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
[..]
En jij hebt nog een veel zwaardere drukkere baan dan ik, volgens mij. Dan vind ik dat je het nog lang hebt volgehouden hoor.
Het voelt idd als falen. Ik had gehoopt op weer een (lichamelijke) droomzwangerschap, zoals bij de eerste. Zo vroeg al de handdoek in de ring gooien is iets waar ik moeite mee heb, maar ik heb geen keus, dat merk ik aan alles, maar ik had het liever anders gezien.
Mijn leidinggevende reageerde geweldig. Mijn werkzaamheden worden aangepast, mijn uren ook, ze was een en al begrip en steunEn als dat kind er eenmaal uit is ga ik hopelijk weer ass kicken zoals ze van me gewend zijn daar!
Naja, mijn bekken valt (nog) niet uit elkaar, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:52 schreef L-E het volgende:
[..]
En jij hebt nog een veel zwaardere drukkere baan dan ik, volgens mij. Dan vind ik dat je het nog lang hebt volgehouden hoor.
Het voelt idd als falen. Ik had gehoopt op weer een (lichamelijke) droomzwangerschap, zoals bij de eerste. Zo vroeg al de handdoek in de ring gooien is iets waar ik moeite mee heb, maar ik heb geen keus, dat merk ik aan alles, maar ik had het liever anders gezien.
Mijn leidinggevende reageerde geweldig. Mijn werkzaamheden worden aangepast, mijn uren ook, ze was een en al begrip en steunEn als dat kind er eenmaal uit is ga ik hopelijk weer ass kicken zoals ze van me gewend zijn daar!
Volgens mij wordt het nooit juli. Dat is namelijk nádat ik een baby moet krijgen, maar dat duurt nog eeuwen. Of lichtjaren.quote:
Lichtjaren op zijn minst.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het nooit juli. Dat is namelijk nádat ik een baby moet krijgen, maar dat duurt nog eeuwen. Of lichtjaren.
Nietus!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet gewoon volgende maand bevallen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |