Ja waarin.. dan kun je beter geen opleiding hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een belediging, ik ben hoger opgeleid.. zo erg!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja waarin.. dan kun je beter geen opleiding hebben
Wil ik graag, maar de administratie is nog op de zaak en de vervoerder moet ook nog langskomen.quote:
Alle EVE trailers zijn zo.quote:
go h4rdc0re or go homequote:Op dinsdag 4 december 2012 15:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdomme zeg! Ik denk eerst maar eens even een mining drill te maken. Hebben ze dat recipe ook veranderdHeb je nu weer steel ingots voornodig. Wil je ze maken, moet je even blastfurnace bouwen. Kosten, 9 blaze rods, 9 slimes en hoop netherbrick
![]()
Aan de ene kant wel leuk dat het moeilijker is om te maken, maar aan de andere kant zijn dingen wel veel duurder nu. Solar panels kosten ook een fortuin
Een kloon van mijzelfquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van iemand hier of wa?
Laat het maar aan Loon over om met oude feitjes en weetjes te komenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Weersverwachting heeft op drumpie's server gespeeld toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |