SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door SosuaCafe op 04-12-2012 06:35:42 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ja alles eigenlijk maar kan alles eigenlijk thuis maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Veel verplichte lessen?
Ja ben vorige week al 2 dagen niet geweestquote:
Ja gelukkig hoef ik maar 17 minuutjes ongeveer. Ben bijna klaar met alles maar je moet verplicht naar school komen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hmm ja, ik had nooit verplichte lessen. De paar lessen die dat wel waren sloeg ik vaak over omdat ik anders een uur moest reizen voor twee blokken
Nicequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ah, op die manier.
Nu krijgen we binnekort ook de trein zodat we er met 20 min. kunnen zijn, maar dat duur nog een kleine 3 dagen.
dichtbijzijnste mac hier is 10 min fietsenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wel handig, kan ik in het vervolg met de trein naar de mac i.p.v. drie kwartier fietsen
So sad
Ja maar wie gaat er nou fietsend naar de mac, de meeste mensen komen nog niet eens op hun fiets.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dichtbijzijnste mac hier is 10 min fietsen
Mensen bij mij uit de klas die 3 wijken verderop wonen komen meestal niet op tijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar wie gaat er nou fietsend naar de mac, de meeste mensen komen nog niet eens op hun fiets.
Dat is altijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:04 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Mensen bij mij uit de klas die 3 wijken verderop wonen komen meestal niet op tijd
Fucking hinderlijk, als iemand die elke dag 35km moet reizen voordat ik op school ben frustreerd het mij dat hun echt gewoon een paar wijken verderop wonen en het gvd gewoon presteren te laat te komen :lquote:
ben daar wel eens geweestquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is wel hendig, in Kampen kun je makkelijk door de McDrive fietsen. Stukken sneller dan die trage trienen aan de balie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |