Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
SV heeft een betrouwbaar uiterlijk.
Dat zie je als je hem ontvangtquote:
Die is er wel vaak nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Praktijkopleider is er niet.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
[..]
Dat zie je als je hem ontvangt.
ja dat is waarquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:53 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje geduld PE, anders is het toch niet leuk.. is de verrassing er al af..
Wat voor kantoortijden heeft hij dan? Het is al 10 uurquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klopt wel jamaar hij is vaak ook wat later.
Dude hij is de baas.. hij heeft geen tijden, hij mag komen wanneer hij wil.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor kantoortijden heeft hij dan? Het is al 10 uur.
Hoe moet ik weten dat zijn praktijkbegeleider ook zijn baas is?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude hij is de baas.. hij heeft geen tijden, hij mag komen wanneer hij wil.
Zeker weten doe ik het ook niet maar gezien hoe vaak hij alleen is lijkt mij er op te duiden dat er weinig personeel is, klein zaakje, dus lijkt het me logisch dat die zelfde man de baas is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten dat zijn praktijkbegeleider ook zijn baas is?
Opleiding Mhbo Journalistiek & communicatie, loop stage bij een zakelijk weblogquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:56 schreef Geo4kant het volgende:
Wat voor opleiding doe je eigenlijk SV? Wat voor stage?
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik het ook niet maar gezien hoe vaak hij alleen is lijkt mij er op te duiden dat er weinig personeel is, klein zaakje, dus lijkt het me logisch dat die zelfde man de baas is.
Is wisselendquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor kantoortijden heeft hij dan? Het is al 10 uur.
Dat meen je niet?!quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van 12 tot 2 met een uur pauze
Mhbo, typ fout of bedoeld? Combi oid?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Opleiding Mhbo Journalistiek & communicatie, loop stage bij een zakelijk weblog
Combi ja, de helft van mijn vakkenpakket is op hbo-niveau. Maar zit wel op een ROC.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mhbo, typ fout of bedoeld? Combi oid?
Oke nicequote:Op dinsdag 4 december 2012 10:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Combi ja, de helft van mijn vakkenpakket is op hbo-niveau. Maar zit wel op een ROC.
Als ik hiervan m'n diploma heb dan krijg ik een propedeusevrijstelling en kan ik instromen naar het tweede jaar hbo Communicatiemanagment of Journalistiek en media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |