Nee hèquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeiemorgen snoepje![]()
![]()
Bwehehe, dat is niet zo handig. Wel goed geslapen?
Ik werd zelf ook pas om half 7 wakker, terwijl om 5 voor 7 de bus moest hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee hè
Ja opzich prima, ik viel gelijk in slaap wat niet zo vreemd is want ik was uitgeput, maar wel kort geslapen. Nu m&o, pff.
Dat is dan weer zeer jammer. Ik heb vandaag voor het eerst weer gefietst Sinds 2 weken ofzo en dan ook nog eens verschrikkelijke wind tegenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik werd zelf ook pas om half 7 wakker, terwijl om 5 voor 7 de bus moest hebben
Bwehehe, dat is niet chill, zo moe zijn. Ik heb hetzelfde eigenlijk.
aawh dat is zo kutquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is dan weer zeer jammer. Ik heb vandaag voor het eerst weer gefietst Sinds 2 weken ofzo en dan ook nog eens verschrikkelijke wind tegen
Haha let's hope so. M'n les is voorbij en ik heb precies niks gedaan. Pauzequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh dat is zo kutachja misschien op de terugweg wind mee
Ah oke, ging dat een beetje afgezien van die wind?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is dan weer zeer jammer. Ik heb vandaag voor het eerst weer gefietst Sinds 2 weken ofzo en dan ook nog eens verschrikkelijke wind tegen
doe je goedquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha let's hope so. M'n les is voorbij en ik heb precies niks gedaan. Pauze
Join the clubquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag weer een dagje werken FOK!ken op stage, ben weer de hele dag alleen
haha leuke stagequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag weer een dagje werken FOK!ken op stage, ben weer de hele dag alleen
SV heeft een betrouwbaar uiterlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Join the club.
Waarom laten ze je de hele dag alleen?
wat staat erop?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:49 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een kerstkaart hebben? Ik heb er nog wat over
Praktijkopleider is er niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Join the club.
Waarom laten ze je de hele dag alleen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |