haha mijn oma's willen niks weten van computers, gelukkig maar anders werd ik steeds gebeld van omg de computer doet raarquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijne is ook best slecht ermee... Gelukkig opent ze in ieder geval geen onzin meer
Zit vaker me moeders computer schoon van virussen te maken dan de computer van me opaterwijl mijn opa zijn computer nog meer gebruikt
Sinds ik me opa mijn oude computer heb gegeven kan die namelijk gewoon van alles erop doen inplaats van dat oude ding van hem uit 1999 ofzo
Haha nou me opa vind het juist hartstikke handigquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha mijn oma's willen niks weten van computers, gelukkig maar anders werd ik steeds gebeld van omg de computer doet raar
Ja maar mijn oma's zijn te vermoeiend om iets uit te moeten leggen dus is maar beter zoquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Haha nou me opa vind het juist hartstikke handigen als er problemen zijn (wat haast nooit gebeurt) rij ik gewoon even langs hij woont toch op 5 minuten rij afstand
Ik ga ook maar eens gezellig slapen! trustenquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar mijn oma's zijn te vermoeiend om iets uit te moeten leggen dus is maar beter zo
Ik ga slapen schatten, slaaplekker en sweetdreams![]()
Slaapsequote:
je hebt me wakker gemaaktquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:24 schreef Flodder450 het volgende:
wak-wak-wak-wakker worden, nieuwe dag nieuwe dag
haiquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt me wakker gemaakt
morgen
Had dat een paar uur eerder gedaan, dan was ik op tijd wakker gewordenquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:24 schreef Flodder450 het volgende:
wak-wak-wak-wakker worden, nieuwe dag nieuwe dag
Moggequote:Op dinsdag 4 december 2012 08:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt me wakker gemaakt
morgen
Ja weet ik, vannacht was ook wel een beetje erg laatquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Lekker geslapen?
Eerder naar bed gaan Vinniiee nachtbraker
Mijn wekker loopt om 5 uur af, om vervolgens nog 4x af te gaan voordat ik eruit moet. Maar daar ben ik doorheen geslapenquote:
ik donderde ook meteen in coma toen ik mijn telefoon weglegdequote:Op dinsdag 4 december 2012 08:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet ik, vannacht was ook wel een beetje erg laat.
Ik kan me er niks meer van herinneren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik donderde ook meteen in coma toen ik mijn telefoon weglegde
Van wat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me er niks meer van herinneren.
morgenquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen lieve chocoladecroissantjes van me!
Ik weer eens veel te laat opgestaan, ipv 7 uur 8 uur uit bed. Maar ik was op tijd en zit nu in de kapot saaie les.
Goeiemorgen snoepjequote:Op dinsdag 4 december 2012 09:20 schreef msacras het volgende:
Goeiemorgen lieve chocoladecroissantjes van me!
Ik weer eens veel te laat opgestaan, ipv 7 uur 8 uur uit bed. Maar ik was op tijd en zit nu in de kapot saaie les.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |