Op vakantie rondje Camp Nou telt nietquote:
Als je mijn post goed leest zie je dat ik vooral de bal leg bij de voorbeeldfunctie van de betaald-voetballers, en dat dat doorsijpelt naar de amateurs. Door dat gedrag aan te pakken voed je de jonge generatie op.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:56 schreef Tchock het volgende:
Jawel. Maar wat je net zei is ongefundeerde onzin. Voetbal is helemaal niet verrot. Er zijn in Nederland meer dan 1.200.000 amateurvoetballers waarvan de overgrote meerderheid nooit wat meemaakt.
Als je kijkt naar hoe profspelers uit hun plaat kunnen gaan tegen de arbitrage is het gedrag dat sommigen junioren en amateurs laten zien niet verwonderlijk. Tegen de profspelers mag best harder opgetreden worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel. Maar wat je net zei is ongefundeerde onzin. Voetbal is helemaal niet verrot. Er zijn in Nederland meer dan 1.200.000 amateurvoetballers waarvan de overgrote meerderheid nooit wat meemaakt.
Oh.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Op vakantie rondje Camp Nou telt niet
Precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:59 schreef DroogDok het volgende:
Als je kijkt naar hoe profspelers uit hun plaat kunnen gaan tegen de arbitrage is het gedrag dat sommigen junioren en amateurs laten zien niet verwonderlijk. Tegen de profspelers mag best harder opgetreden worden.
Is het al.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat een enorm kutland zou het dan worden zeg.
kutkoters met rolmodellen?, nahquote:Op dinsdag 4 december 2012 07:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je kijkt naar hoe profspelers uit hun plaat kunnen gaan tegen de arbitrage is het gedrag dat sommigen junioren en amateurs laten zien niet verwonderlijk. Tegen de profspelers mag best harder opgetreden worden.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:49 schreef Paxlie het volgende:
Peter R de Vries vindt dit een mooi moment om partijdigheid aan te kaarten...twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:18:56#grensrechter Feit is ook dat veel clubgrensrechters stuitend partijdig zijn en grenzeloos onsportief. Zie het elke week. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:20:21#grensrechter Veel clubs voeden onsportieve clubgrensrechters niet op, maar moedigen het aan en lachen er om. Onderdeel van het probleem. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:24:44#grensrechter Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten... reageer retweet
Ik denk dat als je iedere voetbalvereniging vraagt of ze wel eens te maken hebben met geweld in of op het veld bijna 100% ja zal zeggen. Stel je die zelfde vraag aan alle atletiek en tennisverenigingen dan denk ik dat het percentage daar drastisch lager zal zijn. Daaruit kun je denk ik concluderen dat voetbal wel degelijk verrot (aan het worden) is. Een belangrijke rol ligt daar ook voor de ouders, want hoe triest is het om ouders bij een F-jes wedstrijd te zien schreeuwen alsof het eredivisie is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga de gok nemen: jij hebt zeker zelf niet gevoetbald?
Tja... die kerel is een parasiet die zich voedt met de ellende van anderen. Ik had geen andere reactie van hem verwacht eigenlijk, dit doet ie al zijn hele carrierequote:
Ik ben Peter. Ik vind het alleen uitermate interessant wat ik zelf te melden heb!quote:Op dinsdag 4 december 2012 07:49 schreef Paxlie het volgende:
Peter R de Vries vindt dit een mooi moment om partijdigheid aan te kaarten...twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:18:56#grensrechter Feit is ook dat veel clubgrensrechters stuitend partijdig zijn en grenzeloos onsportief. Zie het elke week. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:20:21#grensrechter Veel clubs voeden onsportieve clubgrensrechters niet op, maar moedigen het aan en lachen er om. Onderdeel van het probleem. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 07:24:44#grensrechter Partijdige, onsportieve grensrechters verdienen natuurlijk nooit en te nimmer geweld, maar respect komt van twee kanten... reageer retweet
Die mogen ze wel eens een beste knal geven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:57 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik ben Peter. Ik vind het alleen uitermate interessant wat ik zelf te melden heb!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
WTF. Is ie helemaal gek geworden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:57 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik ben Peter. Ik vind het alleen uitermate interessant wat ik zelf te melden heb!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dit kan toch niet van zijn echte account zijn? Zou iemand zo triest kunnen zijn?quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:57 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vraag me ook af of hij het is... Hij heet ineens Peter R de V. Was dat al zo?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit kan toch niet van zijn echte account zijn? Zou iemand zo triest kunnen zijn?
Het staat er écht hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit kan toch niet van zijn echte account zijn? Zou iemand zo triest kunnen zijn?
Kijk maar verder, over Marianne Vaatstra. Het is hem echt, hij is serieus .quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vraag me ook af of hij het is... Hij heet ineens Peter R de V. Was dat al zo?
Dit meen je toch niet? Het is toch al langer duidelijk dat het eigenlijk een enorme löl is die graag aandacht wil over een nog warm lijk?quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Twitter heeft toch een symbooltje voor 'bekende' mensen? Dat ze echt zijn zeg maarquote:Op dinsdag 4 december 2012 09:04 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Het staat er écht hoor.
(hoewel mijn punt eigenlijk ook was dat ie zo narcistisch is, dat hij alleen zichzelf volgt op Twitter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |