Tot voor kort had dat niets uitgemaakt. Maar de PVV wil zich wat breder profileren dus gaat Aagje vertellen over de misstanden in de zorg. Hoe "onze gepensioneerden die hun leven lang keihard hebben gewerkt voor ons mooie land nu aan hun lot worden overgelaten." Of zoiets.quote:Op maandag 3 december 2012 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, voor dat onderwerp is ze niet uitgenodigd.
Huhquote:Op maandag 3 december 2012 23:27 schreef Copycat het volgende:
En dan is Remlof ook op zwart gegaan. Een complot, ik zeg het je!
Demmink?quote:Op maandag 3 december 2012 23:27 schreef Copycat het volgende:
En dan is Remlof ook op zwart gegaan. Een complot, ik zeg het je!
Valt daar geen mooie TT uit te destilleren?quote:Op maandag 3 december 2012 23:29 schreef Gert het volgende:
Tot voor kort had dat niets uitgemaakt. Maar de PVV wil zich wat breder profileren dus gaat Aagje vertellen over de misstanden in de zorg. Hoe "onze gepensioneerden die hun leven lang keihard hebben gewerkt voor ons mooie land nu aan hun lot worden overgelaten." Of zoiets.
En Friso. Samen Vaatstra vermoord in een satanisch ritueel. Remlof wist te veel.quote:
Terwijl bajesklanten bijkans in vijfsterren hotels zitten hier in Nederland!quote:Op maandag 3 december 2012 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Tot voor kort had dat niets uitgemaakt. Maar de PVV wil zich wat breder profileren dus gaat Aagje vertellen over de misstanden in de zorg. Hoe "onze gepensioneerden die hun leven lang keihard hebben gewerkt voor ons mooie land nu aan hun lot worden overgelaten." Of zoiets.
Dat is een fijne grote ontevreden en ietwat bange doelgroep, ideaal voor haar partij.quote:Op maandag 3 december 2012 23:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Aha Kaltgesteltt.quote:Op maandag 3 december 2012 23:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Friso. Samen Vaatstra vermoord in een satanisch ritueel. Remlof wist te veel.
Met een on topic twist dan. "Opa bloeit op bij Fleur", zoiets. Verzin maar wat (maar zonder kleinkinderen aubquote:Op maandag 3 december 2012 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt daar geen mooie TT uit te destilleren?
Fleurop, Pleur op!quote:Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een on topic twist dan. "Opa bloeit op bij Fleur", zoiets. Verzin maar wat (maar zonder kleinkinderen aub)
Ik vind hem zo al prima. Of zullen we er fleurt op van maken?quote:Op maandag 3 december 2012 23:34 schreef Gert het volgende:
Met een on topic twist dan. "Opa bloeit op bij Fleur", zoiets. Verzin maar wat (maar zonder kleinkinderen aub)
Let me guess: iets met wachttorens en herdershonden? En Fleur rond paraderend met een lange zweep, in een strak latex pakje?quote:Op maandag 3 december 2012 23:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Terwijl bajesklanten bijkans in vijfsterren hotels zitten hier in Nederland!![]()
Je hebt toch ooit dat ontwerp voor een bajes van Fleur wel gezien![]()
Toppie!quote:Op maandag 3 december 2012 23:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind hem zo al prima. Of zullen we er fleurt op van maken?
Fleur maakte leuke lampenkappen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Let me guess: iets met wachttorens en herdershonden? En Fleur rondparaderend met een lange zweep, in een strak latex pakje?
Het eerste deel van je antwoord was........correct!quote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Let me guess: iets met wachttorens en herdershonden? En Fleur rond paraderend met een lange zweep, in een strak latex pakje?
quote:
En lekkere zeepjes!quote:
Hij zou niet meer durven!!!quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Let me guess: iets met wachttorens en herdershonden? En Fleur rond paraderend met een lange zweep, in een strak latex pakje?
Wilders afknallen denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]wat moet ik doen om in dat hotel te komen?
Nee, gewoon een appel stelen. Volgens opa ga je als Nederlander al jaren achter de tralies voor het stelen van een appel. Als Jian een Marokkaan was kon-ie verschillende moorden plegen en dan met 4 weken taakstraf weer de straat op.quote:
Foei toch!quote:Op maandag 3 december 2012 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]wat moet ik doen om in dat hotel te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Opa is natuurlijk ervaringsdeskundige.quote:Op maandag 3 december 2012 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, gewoon een appel stelen. Volgens opa ga je als Nederlander al jaren achter de tralies voor het stelen van een appel. Als Jian een Marokkaan was kon-ie verschillende moorden plegen en dan met 4 weken taakstraf weer de straat op.
Opa jatte kroketten, denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Opa is natuurlijk ervaringsdeskundige.
Oop ooit een appel zien eten?quote:Op maandag 3 december 2012 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Opa is natuurlijk ervaringsdeskundige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |