Oop geeft nu met boeren en scheten zijn recensiequote:Op woensdag 5 december 2012 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
Zie Oop lekker smullen van zijn prak
Oma heeft de worst er vakkundig doorgehak
Nu als dessert een handvol dropjes
en Oop is weer helemaal in zijn nopjes
![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Oop geeft nu met boeren en scheten zijn recensie
Omtrent het zojuist genoten maal.
Helaas hier geen symptomen voor hypertensie
Zijn opvoeding is de grote faal
91 jaar geworden!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is wel weer overlijdensweek trouwens...![]()
RIP Dave Brubeck
Nu niet allemaal Take Five posten mensen. Dat is een stuk van Paul Desmond die al lang niet meer leeft.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is wel weer overlijdensweek trouwens...![]()
RIP Dave Brubeck
Ik ga helemaal niks van 'm posten, vind er gewoon niet zoveel aanquote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu niet allemaal Take Five posten mensen. Dat is een stuk van Paul Desmond die al lang niet meer leeft.
Gebrek aan je smaak. Foei!quote:Op woensdag 5 december 2012 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks van 'm posten, vind er gewoon niet zoveel aan
Was inderdaad wel sneu dat Brubeck altijd de credits voor TF kreeg terwijl Desmond de componist was.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu niet allemaal Take Five posten mensen. Dat is een stuk van Paul Desmond die al lang niet meer leeft.
Nee hoor, alhoewel er wat uitzonderingen/uitschieters zijn, ben ik sowieso nooit een groot fan van het jazz-genre geweest ...quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel flauw trouwens dat Oop vandaag niet in Sinterklaasoutfit op de stream komt![]()
Tonja, kom er maar in zou ik zeggen...![]()
![]()
Juist wel! hij heeft er het postuur en de stem sowieso al voorquote:Op woensdag 5 december 2012 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]Vind Opa als Sinterklaas nou niet zo betrouwbaar overkomen hoor!!!!! sorry Opa
vind Opa meer iets voor een PaasHaas pak, met een mandje eieren aan zijn armquote:Op woensdag 5 december 2012 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist wel! hij heeft er het postuur en de stem sowieso al voor
Wordt al aan gewerktquote:Op woensdag 5 december 2012 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist wel! hij heeft er het postuur en de stem sowieso al voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |