Expert, 60 euro ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Waar gekoct, hoeveel en welke merk etc?
Ja, goedkoopste uit die lijnquote:
Max. 15 te besteden jaxquote:Op maandag 3 december 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, goedkoopste uit die lijn
Simpelste ding dat er is. Trimmertje en tondeuse
Khad nog in de reclame gezien over een trimmer die alle haren van het lichaam kon trimmen bij Marskramer en nog een andere winkel. Had ook een ledje voor accuratie en voor 14 of zo. Kan hem niet meer vinden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:44 schreef KleinVosje het volgende:
Vorige week nog zo'n ding bij de kruidvat gehaald voor ongeveer 10 euro, werkt ook goed
Klinkt goed. Weet je nog wat de merk ervan is?quote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef KleinVosje het volgende:
Bij deze zaten er nog van die "kammetjes" bij voor 4 verschillende lengtes, een opzetstukje voor uitdunnen, een borsteltje voor schoonmaken, een schaar en een kam. Verlichting moet je zelf voor zorgen
Teveel gedoe met dat witte shizzle.quote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
Gebruik er gewoon zo één
[ afbeelding ]
Is toch veel beter dan zo'n grasmaaier of van die plastic wegflikker mesjes van Gilette
Dan kan ik net zo goed scheerschuim kopen ja togquote:
Hair Essentials "Tondeuse oplaadbaar" normaal 12,99 nu 8,99quote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Klinkt goed. Weet je nog wat de merk ervan is?
the actual fuqquote:Op maandag 3 december 2012 22:55 schreef Sapstengel het volgende:
Het trim opzetstuk van de roze epilator van m'n vriendin.
Morge ff kijke dan. Bedanktquote:Op maandag 3 december 2012 22:55 schreef KleinVosje het volgende:
[..]
Hair Essentials "Tondeuse oplaadbaar" normaal 12,99 nu 8,99
Verschil?quote:Op maandag 3 december 2012 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het had trouwens nog gekund ook, zie ik nu![]()
Ik dacht eerst scheren, en toen trimmen en nu zie ik dat je wel scheren bedoelt
Scheren lees is als alles weg tot de oppervlakte, trimmen is korter makenquote:
Scheren dan, trimmer heb ik dus alquote:Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef KleinVosje het volgende:
[..]
Scheren lees is als alles weg tot de oppervlakte, trimmen is korter maken
Dat ding waar ik het over had kan dus niet helemaal glad, wel trimmen (dacht dat je dat bedoelde)
Stoppeltjes != baard in mijn ogen
Dat wat het vosje zegtquote:Op maandag 3 december 2012 22:59 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Scheren dan, trimmer heb ik dus al
Die dingen zijn ongeveer 10x zijn budget en lasting "met dat witte spul enzo", maar wel het beste soort scheermes wat ik ook heb gebruiktquote:Op maandag 3 december 2012 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wat het vosje zegt![]()
En dan voor scheren dus wel
[ afbeelding ]
Tja het is wel een investeringquote:Op maandag 3 december 2012 23:05 schreef KleinVosje het volgende:
[..]
Die dingen zijn ongeveer 10x zijn budget en lasting "met dat witte spul enzo", maar wel het beste soort scheermes wat ik ook heb gebruikt
Snij je daar niet in 1 keer je hele keel mee open als je niet op past?quote:Op maandag 3 december 2012 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wat het vosje zegt![]()
En dan voor scheren dus wel
[ afbeelding ]
Het is net Russisch roulette, maar dat houdt de ochtend spannendquote:Op dinsdag 4 december 2012 08:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Snij je daar niet in 1 keer je hele keel mee open als je niet op past?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op dinsdag 4 december 2012 08:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is net Russisch roulette, maar dat houdt de ochtend spannend
Dat is nog eens wakker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Goedkoper dan constant van die mesjes kopen zeker?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Op den duur wel natuurlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is nog eens wakker worden. Goedkoper dan constant van die mesjes kopen zeker?
Met mesjes is het glad. Met trimmen nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef The-Bazone het volgende:
Ik heb het liever helemaal glad dus....
Ja, dat had ik door deze topic wel al geleerd jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met mesjes is het glad. Met trimmen niet
Ik heb nu dus echt wel een halve cm bakkebaarden hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:45 schreef JRRY het volgende:
Heb nog niet zo'n gigantische hoeveelheid baardgroei, daarom Lidl-scheermesjes.
Dammnquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:51 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Ik heb nu dus echt wel een halve cm bakkebaarden hoor.
Lelijk man haal weg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:51 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Ik heb nu dus echt wel een halve cm bakkebaarden hoor.
Al gedaan. Met die gare merkloze wegwerp scheermesjesquote:
Je moet er wel scheerschuim of scheer/douchegel bijdoen.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:13 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Al gedaan. Met die gare merkloze wegwerp scheermesjesVollop irritatie in mijn gezicht.
Ok, voortaan kopen dan maar.quote:Op woensdag 5 december 2012 08:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je moet er wel scheerschuim of scheer/douchegel bijdoen.
Ideaal zo'n ding, en vele malen makkelijker dan nat scheren.quote:
blokker 3,50 die waar ook reclame mee gemaakt word om je nekhaar te scheren bedoel je tog?quote:Op maandag 3 december 2012 22:45 schreef The-Bazone het volgende:
[..]
Khad nog in de reclame gezien over een trimmer die alle haren van het lichaam kon trimmen bij Marskramer en nog een andere winkel. Had ook een ledje voor accuratie en voor 14 of zo. Kan hem niet meer vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |