Training op vrijdag? Je zit toch niet op hockey of wel jongen eikel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:21 schreef satecl het volgende:
Hopelijk gaat de training vanavond niet door. Lekker broekie uit en op de bank liggen. Bamihappie erbij. NIks mis mee. Wie is er vanavond de tafelgast?
Elke voetballer gaat na zijn carriere op zoek naar iets anders. Lekker tennissen joh. Is toch prima? Lekker balletje slaan. Heb je die kantinehelden wel een gezien!? Die zie je zelfs niet in een gemiddeld paaldans clubbie. Daar is de zus van Hans niets bij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Training op vrijdag? Je zit toch niet op hockey of wel jongen eikel?
HAHA, wat een overacting weer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Oliver23 het volgende:
Hansie ging vanochtend helemaal los over het voorspelde sneeuwval
terecht, hahahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Oliver23 het volgende:
Hansie met 2 vrouwen in de studio.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Oliver23 het volgende:
Hier (Nijmegen) lekker 13 cmquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie heeft stoeptegels gekopt, zoveel is zeker.
Vanavond voorspel ik een topshowtje, het ziet er echter naar uit dat ik uit moet gaan, maar ik hoop nog dat ik ingesneeuwd raak voor die tijd.
Niet dat er het hier ook maar gesneeuwd heeft maar dat geheel terzijde.
Had je mr. plakhaar beledigd? Dat vinden ze hier niet zo leuk, de admins hier zijn bekende Kooijemans adepten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef DrDentz het volgende:
Mijn stadionverbodje zit er ook weer op, liet me even meeslepen door dat ordinaire voetbalwereldje, maar ben er weer bij voor de nu al legendarische uitzending van vanavond.
Nee ik liet me even gaan op de tribune toen de grensrechter bij Real Madrid Ajax een fout leek te maken, ik had de lachers op m'n hand maar de rot steward zette me eruit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had je mr. plakhaar beledigd? Dat vinden ze hier niet zo leuk, de admins hier zijn bekende Kooijemans adepten.
Ja, dat herken ik volledig. Ik heb ook wel eens dat ik dan bij Dordrecht op de tribune zat en dan riep er achter mij eentje "Joden! Joden!", en dan zegt er eentje "Hee, doe dat thuis..." "Ja," zei ik "dat mogen ze juist niet!" ha ha ha.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee ik liet me even gaan op de tribune toen de grensrechter bij Real Madrid Ajax een fout leek te maken, ik had de lachers op m'n hand maar de rot steward zette me eruit.
En krijg jij nu alle ruimte om je verhaal te doen in Pauw&Witteman? En nemen ze het voor de veiligheid een paar uur van te voren op?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:34 schreef DrDentz het volgende:
Mijn stadionverbodje zit er ook weer op, liet me even meeslepen door dat ordinaire voetbalwereldje, maar ben er weer bij voor de nu al legendarische uitzending van vanavond.
Johan bracht maandag bij VI het nieuws dat Heracles een Tsjechische 20-jarige spits had aangetrokken, vilantil ofzo, ik ging hem opzoeken en hij speelde bij een club uit de 3e divisie van Tsjechië..quote:
quote:
iddquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die man staat ook nog bij ons in de OP.
Hij zou geroyeerd moeten worden net zoals Tijl en het Graydon Mannetje.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |