quote:
Faalhaas.quote:
Nee.quote:
Oh okee dan is het goedquote:
bier.quote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef GGMM het volgende:
Voorlopig is Poepen de TT, maar als iemand een betere suggestie heeft dan hoor ik dat graag.
Dramanolevquote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef GGMM het volgende:
Voorlopig is Poepen de TT, maar als iemand een betere suggestie heeft dan hoor ik dat graag.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef Type-R het volgende:
Eindelijk sinds lange tijd weer een topshow
sinds lange tijd valt ook wel meequote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef Type-R het volgende:
Eindelijk sinds lange tijd weer een topshow
Laat dan poepen maarquote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goeie, alleen liever iets dat met VI te maken heeft.
Inderdaadquote:Op maandag 3 december 2012 22:04 schreef Slobeend het volgende:
Uitzendingen met Bossie zijn altijd perfect.
´Met Aad weet je dat het goed gaat´quote:Op maandag 3 december 2012 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
'Dankzij Aad een natte naad'
'Aad bij Kavala, de psychopaat'quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
´Met Aad weet je dat het goed gaat´
twitter:aad300 twitterde op maandag 03-12-2012 om 17:22:33Omw to de sportschool#ffbijtanken. reageer retweet
Nee joh, dit zijn allemaal acteurs, er wordt anderhalf uur volgens een vast script gepraat.quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Die opmerking van Boskamp over de dochter van zijn vriendin moest wel perongeluk zijn
'Met Aad gaat het om de eindresultaat'quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
'Aad bij Kavala, de psychopaat'
Enkel als Hansie er zit en Derksen/Genee vormen een front vormen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee joh, dit zijn allemaal acteurs, er wordt anderhalf uur volgens een vast script gepraat.
'Aad, heeft een beste kwaliteit zaad'quote:Op maandag 3 december 2012 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
'Met Aad gaat het om de eindresultaat'
vleesbergenquote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is die Angela 23?Ze ziet eruit als 50
Homoquote:Op maandag 3 december 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Aad, heeft een beste kwaliteit zaad'
Hij zei alleen dat ze er goed uit zag, mannen van 65 vinden alle vrouwen onder de 30 er goed uit zien, dus ik denk dat het wel mee valtquote:Op maandag 3 december 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Die opmerking van Boskamp over de dochter van zijn vriendin moest wel perongeluk zijn
Hij gaf als reden niet naar vrouwen om hem heen te hebben gekeken omdat zijn vriendins dochter ook niet mis is.quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij zei alleen dat ze er goed uit zag, mannen van 65 vinden alle vrouwen onder de 30 er goed uit zien, dus ik denk dat het wel mee valt
Om van het getroll van Wilfred over ladies night af te wezen denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gaf als reden niet naar vrouwen om hem heen te hebben gekeken omdat zijn vriendins dochter ook niet mis is.
Dachten wij hier thuis ook!quote:Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Bal lijkt me toch duidelijk over de lijn, naar wij dachten.
overtreding van die nr7, goed door laten gaan van die scheids, fluit de pot niet kapotquote:Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeiden wij ook al op Fok!quote:Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
Die keeper liep die bal gewoon in het doel
quote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
DOELPUNT KEEPER MET BAL EN AL DE GOAL IN
quote:Op maandag 3 december 2012 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die keeper liep met de bal gewoon voer de doellijn.
dat zal Sise leuk vindenquote:Op maandag 3 december 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Jong Feyenoord kijkt VI op de terugweg van de gewonnen wedstrijd tegen Jong Ajax.
Die spits is de nieuwe Inzaghi, hij probeert in buitenspelpositie gewoon te scoren.quote:Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan allemaal in Almeloquote:Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2012 22:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat kan allemaal in Almelo
Daar heb ik ook gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |