Dat zou raar zijn als die er in zou zitten. Maak eens een foto?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar ken ik het alleen van, niet haten.
Oh en deo zat er ook nog in.
Mooie ethernet kabel die heb ik ook, zat bij mijn netgear router.quote:
Roze?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:31 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Die had ik ook, ander kleurtje alleen
Cat5 of Cat6 om via een kabel op internet te gaanquote:Op woensdag 5 december 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
Dat is toch een internet aansluiting kabel ding? Past in mn laptop volgens mij. Weet niet wat ik er mee moet.
wat een vreemde reactie.. ik wil ook gewoon mijn pakket! Niet geld terug, dat boeit me niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:31 schreef DennisFRL het volgende:
Net gebeld met C2B, vriendelijk geholpen en ze leggen wederom de schuld bij PostNL neer dat hun vertraging hebben. Heb dit gelijk even via twitter aan PostNL gevraagd of hun dit kunnen bevestigen. Morgen uiterlijk zou me pakket komen zoniet dan kreeg ik geld terug, dit wil ik helemaal niet ik wil gewoon me 2 dozen. ik kon dan weer bellen en dan zouden ze kijken wat ze konden doen. Ben benieuwdTot nu toe gaat alles vriendelijk
Nou weet niet wat voor afstanden jij moet afleggen maar heb genoeg wandcontact dozen waar ik hem zo kan inprikkenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:32 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat is toch veels te kort?
Dan kun je net zo goed draadloos gaan, die stopcontact troep is echt zo traag als stront.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:33 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Nou weet niet wat voor afstanden jij moet afleggen maar heb genoeg wandcontact dozen waar ik hem zo kan inprikken
Vind het ook eigenlijk een snelle reactie.. Bestaat het pakket niet ofzoquote:Op woensdag 5 december 2012 14:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
wat een vreemde reactie.. ik wil ook gewoon mijn pakket! Niet geld terug, dat boeit me niet.
Ik heb vandaag keurig 7 pakjes binnengehad die gisteren gepost waren, dus dat PostNL verhaal lijkt mij niet helemaal waar. (niet van clicktobuy overigens)quote:Op woensdag 5 december 2012 14:31 schreef DennisFRL het volgende:
Net gebeld met C2B, vriendelijk geholpen en ze leggen wederom de schuld bij PostNL neer dat hun vertraging hebben. Heb dit gelijk even via twitter aan PostNL gevraagd of hun dit kunnen bevestigen. Morgen uiterlijk zou me pakket komen zoniet dan kreeg ik geld terug, dit wil ik helemaal niet ik wil gewoon me 2 dozen. ik kon dan weer bellen en dan zouden ze kijken wat ze konden doen. Ben benieuwdTot nu toe gaat alles vriendelijk
Draadloos bagger max 12mbit ondanks N router en goed bereikquote:Op woensdag 5 december 2012 14:34 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed draadloos gaan, die stopcontact troep is echt zo traag als stront.
Ik zit op de bovenverdieping en de router ligt beneden
7 DOZEN?! wat zat hier in..quote:Op woensdag 5 december 2012 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb vandaag keurig 7 pakjes binnengehad die gisteren gepost waren, dus dat PostNL verhaal lijkt mij niet helemaal waar. (niet van clicktobuy overigens)
Ja of bedoelen ze je krijgt de dozen en zowel geld terug?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:33 schreef Sosa het volgende:
[..]
wat een vreemde reactie.. ik wil ook gewoon mijn pakket! Niet geld terug, dat boeit me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |