wat is slowchat ? slowchat klinkt mij alsof we maar heel weinig berichtjes er mogen inzitten terwijl we het tegenovergestelde deden... beetje raar woordquote:
ES HAD NICHT ANDERS VERDIENT!quote:
De eerste DOAquote:Op woensdag 5 december 2012 16:13 schreef NextTVH het volgende:
Het enige waar ik blij mee was in het pakket was de iomega iPhone dock, blijkt hij niet te werken
Ja of B-keuze artikelen. Die hebben we bij ibood ook eens gehad, ik herinner me die Phocus dvd/hdd recorder nog héél goedquote:Op woensdag 5 december 2012 15:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ze verkochten ze een dag of 3 geleden nog geloof ik. Retour zou dan wel snel zijn, hoewel de verpakking er inderdaad nogal gehavend uitziet.
Waarom haat jij zo op click to buy hun klantenservice is erg lief.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja of B-keuze artikelen. Die hebben we bij ibood ook eens gehad, ik herinner me die Phocus dvd/hdd recorder nog héél goed
Hou nou maar op met slijmen, die tv krijg je toch niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Waarom haat jij zo op click to buy hun klantenservice is erg lief.
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:44 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom haat jij zo op click to buy hun klantenservice is erg lief.
Hou nou maar op met slijmen, die tv krijg
Ja op facebook geen reactie van ze geloof ik, en ik wacht nog op mijn pakket. Misschien dat ik vanavond eindelijk iets op groen zie.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:52 schreef Guul het volgende:
Is ook heel rustig op hun fb pagina....
Volgen jullie het dat ook nog een beetje?
46 inch tv op mijn stoep morgen!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef Catch22- het volgende:
droefheid hier zeg... Allemaal moeilijk zenuwachtig om een doosje met wat rommel (letterlijk)
Dan zijn ze toch te laat hier.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:13 schreef lisa het volgende:
[..]
Nee hoor dat kan niet want volgen C2B is alles uiterlijk op pakjesavond binnen
mogen ze wel haasten want heb nog niksquote:Op woensdag 5 december 2012 18:13 schreef lisa het volgende:
[..]
Zending wordt voorbereid.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:14 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
mogen ze wel haasten want heb nog niks
Daarom ter compensatie een 46 inch tv op de stoep morgen.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:13 schreef lisa het volgende:
[..]
Precies, want ze zijn nog lang niet alle 28 verstuurd.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daarom ter compensatie een 46 inch tv op de stoep morgen.
Zal toch eerst de status moeten veranderen en bij mij staat nog steeds de welbekende nog niet geleverd aan PostNL meldingquote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daarom ter compensatie een 46 inch tv op de stoep morgen.
Elke dag een inch erbijquote:Op woensdag 5 december 2012 18:44 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Zal toch eerst de status moeten veranderen en bij mij staat nog steeds de welbekende nog niet geleverd aan PostNL melding
Hier ook... Ik denk dat ze maar 1 tv hebben verstuurd en de rest niet puur om de mensen stil te krijgen ik weet het niet. Vertrouw ze voor geen meter.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:44 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
Zal toch eerst de status moeten veranderen en bij mij staat nog steeds de welbekende nog niet geleverd aan PostNL melding
volgens mij bestaan zulke tv's nog niet in zon groot formaat (omdat het zolang uitgesteld word)quote:
Zou kunnen maar zo ga ik nog niet denken, ik denk maar zo niemand durft nog te melden dat ze een tv hebben omdat ze dan helemaal uitgepluist worden zowel in het verleden als hedenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:45 schreef Akantha het volgende:
[..]
Hier ook... Ik denk dat ze maar 1 tv hebben verstuurd en de rest niet puur om de mensen stil te krijgen ik weet het niet. Vertrouw ze voor geen meter.
Zouden ze nou nog niet in de gaten hebben dat men hier niet intrapt?quote:zojuist gebeld met c2b eerste maal 30 min in de wacht gestaan en word verteld dat postnl kampt met transport/verkeersproblemen.
daarna postnl gebeld om dit na te vragen maar dit klopte dus niet.
deze informatie was totaal nieuw voor hun.
wederom c2b bellen dan maar om uitleg te vragen en dan krijg je te horen na weer ellenlang in de wacht te hebben gestaan:
PIEP..... verbinding verbroken
Wellicht, wellicht ik hoop nog op eentje.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef DennisFRL het volgende:
[..]
volgens mij bestaan zulke tv's nog niet in zon groot formaat (omdat het zolang uitgesteld word)
[..]
Zou kunnen maar zo ga ik nog niet denken, ik denk maar zo niemand durft nog te melden dat ze een tv hebben omdat ze dan helemaal uitgepluist worden zowel in het verleden als heden
Ik moet wel een handtekening te zetten, maar als ze het in een doos stoppen... Dan kan ik het voor 6 euro terug sturen met post.nlquote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef Unknown90 het volgende:
Hehe, mijn pakket is ook in het sorteercentrum beland.
Helaas maar 6540 gram en dat voor twee pakketten...
Ook geen handtekening voor ontvangst noodzakelijk, zegt genoeg.
Gaan dus waarschijnlijk linea recta retour...
Voor 5,50 bij DHLforyou.nlquote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik moet wel een handtekening te zetten, maar als ze het in een doos stoppen... Dan kan ik het voor 6 euro terug sturen met post.nl
http://www.dhl4you.nl is goedkoperquote:Op woensdag 5 december 2012 19:16 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik moet wel een handtekening te zetten, maar als ze het in een doos stoppen... Dan kan ik het voor 6 euro terug sturen met post.nl
quote:
Een DHL kantoor ligt niet naast mijn deur.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:26 schreef Unknown90 het volgende:
[..]
http://www.dhl4you.nl is goedkoper
Ach en anders kan je ergens anders wel een grotere doos vandaan toveren neem ik aan.
Maar waar het mij om ging, ik ben één van de "gelukkige" welke de eerste 1000 dozen kon bestellen t.w.v. ¤ 175 per stuk.
Nu is deze discussie reeds gevoerd, maar snap mij wel, ik bestel 2 dozen.
Twee dozen ter waarde van ¤ 55,- wat ik heb betaald, volgens C2B een waarde van ¤ 350,- en dan geen handtekening voor ontvangst?
Op FB hadden zij toegegeven dat het systeem automatisch handtekening voor ontvangst rekent bij een xx bedrag.
Hoeveel troep moet er dan in mijn 2 dozen zitten wil ik geen handtekening voor ontvangst krijgen?
Ik bedoel kom op, ik bestel 2 dozen en ik haal niet eens het minimum volgens hun systeem?
Ach, ik wacht af, accepteer het pakket, bekijk wat erin zit en bevalt het niet stuur ik het terug.
Had C2B normaal gereageerd, over de vertraging gecommuniceerd en alles netjes opgepakt dan had ik mijn verlies genomen, helaas door hun optreden vind ik het een principekwestie geworden, aangezien zij hun klanten over één kam scheren, ga ik dat ook doen.
Aan de afmetingen van het pakket te zien zou het prima een tv kunnen zijn. Dan heb je in principe nog 2 pakketten tegoed. Even morgen afwachten en dan gaan drammen om de andere 2 pakketten.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:11 schreef Akantha het volgende:
Ok pakket in sorteercentrum!
Volgnummer:
Afmeting (lxbxh):
Gewicht (gr.):
Volume:
1
815x475x275
11860
106459
Dit is voor 3 pakketten snap er niets van.
4 kilo de pakket dat kan alleen rotzooi zijn toch maar weigeren?
Pfff ik ben echt slecht in wiskunde en nummers. Ik wil niet als een idioot gaan klinken maar hoeveel kilo is mijn pakket nu?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Aan de afmetingen van het pakket te zien zou het prima een tv kunnen zijn. Dan heb je in principe nog 2 pakketten tegoed. Even morgen afwachten en dan gaan drammen om de andere 2 pakketten.
11,8 kilo.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Pfff ik ben echt slecht in wiskunde en nummers. Ik wil niet als een idioot gaan klinken maar hoeveel kilo is mijn pakket nu?
Dat is niet zo veel... voor drie pakketten.quote:
Ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:43 schreef Unknown90 het volgende:
Ik ga morgen ook even bekijken of het één pakket is of dat het er twee zijn.
Als ik het gevoel heb dat het slechts één pakket is dan zal ik C2B direct contacteren.
Daarbij zijn de twee bestellingen wel samengevoegd, om verzendkosten te besparen, maja 6540 gram voor twee pakketten is wel erg weinig in mijn ogen...
Je houdt de spanning erin, ik hoop dat mijn pakket 30 kilo is veranderd als ik weer kijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef EdVe het volgende:
Pakje van 5300g ook binnen, is wel in sorteercentrum met 5 gram gegroeid.
Inhoud:
6 Atomic blikjes incl karton,
autowashandschoen,
ijskrabber,
strandlaken?,
axe shower gel,
2!! utpkabels,
Superhero charger
en een trust wireless toetsenbordje..
[ afbeelding ]
Dit is nog best oke voor die 25e, iig beter dan andere pakketjes die ik zagquote:Op woensdag 5 december 2012 20:56 schreef EdVe het volgende:
Pakje van 5300g ook binnen, is wel in sorteercentrum met 5 gram gegroeid.
Inhoud:
6 Atomic blikjes incl karton,
autowashandschoen,
ijskrabber,
strandlaken?,
axe shower gel,
2!! utpkabels,
Superhero charger
en een trust wireless toetsenbordje..
[ afbeelding ]
Ik verwacht hetzelfde persoonlijk, maar ik retour het dan toch gewoon dik. Het gekke is waarom weten ze van te voren dat je een handtekening moet zetten als het een retour pakket wordt? Ik snap er niets meer van daar bij clicktobuy.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef koopjeshunter het volgende:
Hier ook de status van afgelopen vrijdag verstuurd. Elke dag verplaatst de bezorgdag en staat de status op zending wordt voorbereid. Ik heb 2 mannen pakketten besteld bij Clicktobuy en 1 vrouwen pakket bij Cometicadeals. Gisteren met Postnl gebeld en die melde dat pakketten niet door hun zijn ontvangen en alleen maar zijn voorgemeld. Advies van hun gekregen dat ik verzenders moet bellen en dat die een onderzoek moeten starten. Clicktobuy heb ik niet kunnen bereiken gisteren, maar Cometicadeals wel. Ze zouden het gaan uitzoeken. Ik kon ook het bestelnummer van Clicktobuy doorgeven en ze zou dat ook gaan uitzoeken. Wel netjes van hun. Zie ik gisteravond dat de status van het pakket van Cometicadeals is veranderd in ontvangen door Postnl. En het gewicht is 1040 gram Wauw dat is zwaar zeg, haha. Verwacht niet een waarde van 195 euro zoals ze zeggen op de site. Status van Clicktobuy was nog niet veranderd. Vandaag dus vrouwenpakket ontvangen. Is echt niet 195 euro waard. Misschien net 25 euro. Ik heb geen verstand van make-up. Mijn vrouw is er tevreden mee. Vandaag stond status van de 2 pakketten nog steeds hetzelfde. Weer geprobeerd met Clicktobuy te bellen en ja hoor na 8 minuten had ik iemand aan de lijn. Het was dezelfde van gisteren bij Cosmeticadeals. Ze beloofde dat ik morgen de pakketten zal krijgen of ik kon mijn geld terug krijgen. En nu zie ik net dat pakket is ontvangen door Postnl. 6780 gram voor 2 dozen is denk ik niets bijzonders. Zouden ze 2 in 1 doen? Er staan geen maten bij en ik heb 1 T&T code. Wordt dus helaas geen tv. Ik moet wel handtekening zetten. Wat mij opvalt is dat zodra je er achteraan belt het pakket ineens de volgende dag komt. Ik vroeg nog wel of ik wel het pakket krijg wat vrijdag voor mij is klaargezet waarop ze ja zei. Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in en denk dat ik een pakket ontvang wat een ander retour heeft gedaan. We wachten af.
't is één en hetzelfde bedrijfquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef koopjeshunter het volgende:
Clicktobuy heb ik niet kunnen bereiken gisteren, maar Cometicadeals wel. Ze zouden het gaan uitzoeken. Ik kon ook het bestelnummer van Clicktobuy doorgeven en ze zou dat ook gaan uitzoeken. Wel netjes van hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |