1. Ik wil dat hostapd automatisch opgestart word op het moment dat mijn wlan usb stick de pc in gaat.quote:klopt maar:
1) wat probeer je nou in hemelsnaam precies te bereiken?
2) is dit niet veel meer stof voor het algemene linux-topic?
Doe mij maar Guild Warsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Jeuj. We kunnen een game uit 1998 spelen![]()
Doe mij maar Xonotic dan
Xonotic kan je inderdaad niet via Steam downloaden,het is een Nexuiz fork.Ik wil wel HoMM(Heroes of Might and Magic) 5/6 op mijn Kubuntuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
Jeuj. We kunnen een game uit 1998 spelen![]()
Doe mij maar Xonotic dan
Hoeveel frames?En wat het verschill tussen HoMM en Might and Magic Heroes?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Doe mij maar Guild Wars
Werkt echt super goed onder Ubuntu.
tip: rechter alt + sysrq (printscreen) + Kquote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hebben mensen last van vastloper van Half-Life 1(BETA)?ctrl+alt+backspace(kill the x.server) en consoles wilde niet werken,moest het helemaal handmatig rebooten.
Weet je het zeker ?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:31 schreef erikkll het volgende:
[..]
tip: rechter alt + sysrq (printscreen) + K
frames... geen idee...quote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoeveel frames?En wat het verschill tussen HoMM en Might and Magic Heroes?
HoMM is een turn based strategie en RPGquote:Op maandag 28 januari 2013 17:03 schreef wdn het volgende:
[..]
frames... geen idee...
Maar het speelt echt soepel. GW is een MMORPG. Is HoMM niet lijkt me
Jij wilt mij iets vertellen over HoMM?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
HoMM is een turn based strategie en RPG
Neuh, je bent ouder dan mij!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij wilt mij iets vertellen over HoMM?
Play on Linux heeft allemaal installer-scripts voor games.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Neuh, je bent ouder dan mij!
Hoe werkt Winehq,als je originele DVD's heb van Winblah spellen?
Aha,even checkenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Play on Linux heeft allemaal installer-scripts voor games.
Reuze makkelijk als het direct goed gaat
quote:
Duurt evenquote:
tskquote:
En een torrent server op mijn routerquote:
Op die manier kun je out-of-the-box dingen wel testen, maar een paar drivers installeren ga je er ook niet zonder meer doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon naar de mediamarkt lopen met je USB-stick en en even proberen
of typenummer+ubuntu googlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |