PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ik had eerst Xavi en Dani Alves erin, maar toen dacht ik... Fuck it! Ribery hoort er ook eigenlijk niet in maar ach... Hij is ook al heel lelijk enzo. Give the guy a break.quote:
Ctrl 4 en dan met je muis dat gebied selecteren. Dan kopieert ie automatisch de link en hoef je alleen maar te plakken hierquote:Op maandag 3 december 2012 20:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
En als ik dat plaatje gecaptured heb met ctrl+4 hoe krijg ik het dan hierop?
Jammer de bammerquote:
quote:
Nee, zet je hersens aan het werk, die je heb je volgens mij wel. Oh en volgens de TT ben ik een luie dikzak dus kan ik niets bedenkenquote:Op maandag 3 december 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Di natale en Cassano de rest Serie A
Weet je wat. Zak met je hoofd lekker door de stront.quote:Op maandag 3 december 2012 20:57 schreef vandermar het volgende:
je volgens mij wel. Oh en volgens de TT ben ik een luie dikzak dus kan ik niets bedenken
Ga kak vreten anders.quote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet je wat. Zak met je hoofd lekker door de stront.
Hebben ze daar wel geld voor?quote:
quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel geld voor? [ afbeelding ]
Transfervrij dadelijk volgens mij.quote:Op maandag 3 december 2012 20:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hebben ze daar wel geld voor? [ afbeelding ]
Toch nog de moeite doen jij, wat leukquote:
Ik heb graag wat over voor mijn medemensquote:Op maandag 3 december 2012 21:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Toch nog de moeite doen jij, wat leuk.
Past dus perfect bij Feyenoordquote:
Spoiler lulquote:Op maandag 3 december 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
nou de neger heeft het maar 3 seizoenen overleefderg matig
Wat lievquote:Op maandag 3 december 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb graag wat over voor mijn medemens
Told yaquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn vrije trappen en schlong shots.
je bent gewoon slegtquote:
JBGSquote:
70 goals in 16 wedstrijden met dat team, valt meequote:
Alleen maar LB+grieke ei op de spitsen zeker ja doei je moet gwoon lekker gefarieert spelen en ook af en afstandsgoten doen skkltjequote:Op maandag 3 december 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
70 goals in 16 wedstrijden met dat team, valt mee
Neuj, gewoon iedereen lekker in de anus boren met overpowerde steekpasses #yoloquote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen maar LB+Y op de spitsen zeker ja doei je moet gwoon lekker gefarieert spelen en ook af en afstandsgoten doen skkltje
Cool team maar ik wil geen zilver erin.quote:
Juistquote:Op maandag 3 december 2012 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moet je maar niet zo ver achter lopen.
quote:
Ik vond die seksscène van Carl wel echt bizar.quote:Op maandag 3 december 2012 21:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lori gaat dood en Merle gaat Glen en Maggie ontvoeren.
Niet coolquote:
Heb ik ook maar voor andere.quote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat jij ze allemaal al gezien had.
Leuk, Maar nu naai je wel meer mensen hier.quote:Op maandag 3 december 2012 21:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was alleen om Kevin terug te pakken.
Ik ben net geknipt. Echt wennen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
Morgen even een lekker kort pittig kapsel nemen
quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef vandermar het volgende:
Morgen even een lekker kort pittig kapsel nemen
Mijn vaste kapster zit de hele maand december vol, nu moet ik naar halve gehandicapten. Het scheelt dat het kort moet, kan je ook weinig fout doenquote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben net geknipt. Echt wennen.Het is heel kort.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:34 schreef Rijst het volgende:
Had hem beter kunnen DM'enVerwijder mijn quotes. Ik verwijder mijn posts jullie verwijderen mijn quotes
Zoals de eerste of 2e foto in mijn foboquote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef detennismaster het volgende:
Hoe is jullie haar? Ik weet alleen die van Kevin en Lindgren. Rijst heeft volgens mij elke week wat anders.
Mutsenquote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Zhano het volgende:
Ik laat het maar weer millimeteren denk ik. HaarEn dan gaat je haar ook niet in de war van een muts [ afbeelding ]
Ooit ga ik het 1 keer millimeteren daarna nooit meer. Gewoon om uit te proberen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:39 schreef Zhano het volgende:
Ik laat het maar weer millimeteren denk ik. HaarEn dan gaat je haar ook niet in de war van een muts [ afbeelding ]
Ik heb het nu dus ook anders.quote:Op maandag 3 december 2012 21:38 schreef detennismaster het volgende:
Hoe is jullie haar? Ik weet alleen die van Kevin en Lindgren. Rijst heeft volgens mij elke week wat anders.
Ik deed het een keer in de zomer, het is dan gewoon nog warmer op en om je hoofdquote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ooit ga ik het 1 keer millimeteren daarna nooit meer. Gewoon om uit te proberen.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik deed het een keer in de zomer, het is dan gewoon nog warmer op en om je hoofd
Ik zeg altijd licht opscheren, bovenop wat nonchalant maar wel kort en een beetje plukkerig zodat ik nonchalant kapsel kan.quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het nu dus ook anders.
Deze had ik als voorbeeld dus zo zit het nu ongeveer
[ afbeelding ]
Het is net alsof Fortuné met die blonde aan de gang gaatquote:Op maandag 3 december 2012 21:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
Misschien een repost maar:
[ afbeelding ]
Nou je het zegtquote:Op maandag 3 december 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is net alsof Fortuné met die blonde aan de gang gaat![]()
Maar die beste meneer heeft inmiddels al een stadionverbod geloof ik
quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb het nu dus ook anders.
Deze had ik als voorbeeld dus zo zit het nu ongeveer
[ afbeelding ]
Niet nog een paar haartjes boven je schedel? Als een ui?quote:
alleen in het weekend en door de weeks.quote:Op maandag 3 december 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet nog een paar haartjes boven je schedel? Als een ui?
Dus altijd?quote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
alleen in het weekend en door de weeks.
Ik ben zo blij dat ik nog 3.5 seizoen BB voor de boeg heb.quote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Zhano het volgende:
Ben nu bij met Breaking Bad, TWD. Wat nu?
rvp is slechtquote:Op maandag 3 december 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
Ik ga RvP kopen voor naast Balo balo
Hoe gaat het met je boekenbespreking?quote:
ik had dus bedacht.quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je boekenbespreking?
Jammer dat ze op het vmbo dat soort dingen geloven.quote:Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had dus bedacht.
ik kan een eigen briefje schrijven heb de handtekening van me moeder ingescant.
of ik zeg dat ze mijn boek niet hadden.
Falcao.quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef vandermar het volgende:
Lekker belangrijk wat jullie vinden.
RvP is altijd
ik weet alleen niet wat ik moet doen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat ze op het vmbo dat soort dingen geloven.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Het is zover, Farcry 3 is uitgespeeld, wat een epische shit is dit zeg, wel rete moeilijk naarmate het einde komt maar echt episch gewoon
Hoelang heb je erover gedaan?quote:Op maandag 3 december 2012 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Het is zover, Farcry 3 is uitgespeeld, wat een epische shit is dit zeg, wel rete moeilijk naarmate het einde komt maar echt episch gewoon
The Wire, OZ, The Shield, Sopranos,Battlestar Galactica, Game of Thrones, Sherlock, Luther, Dexter. Sons of Anarchy, Spartacus, Lost, Supernatural, Shameless US, 24, Hustlequote:Op maandag 3 december 2012 22:06 schreef Zhano het volgende:
Ben nu bij met Breaking Bad, TWD. Wat nu?
Prison Break!quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
The Wire, OZ, The Shield, Sopranos,Battlestar Galactica, Game of Thrones, Sherlock, Luther, Dexter. Sons of Anarchy, Spartacus, Lost, Supernatural, Shameless US, 24, Hustle
Moet iets bijzitten voor je, ik vond ze allemaal tof![]()
Meeste series zijn allang afgelopen overigens. Heb me even beperkt tot de hour long series
Daar heb ik zo'n nare smaak overgehouden aan die belachelijk slechte laatste seizoenen..dat was echt een belediging van de kijkerquote:
Van Persie en Aguero in me teamquote:Op maandag 3 december 2012 22:16 schreef vandermar het volgende:
Die comments onder van persie op futhead
quote:Op maandag 3 december 2012 22:18 schreef Zhano het volgende:
The Wire: Veel goeds over gehoord, nooit aan kunnen beginnen.
OZ: Geen idee, zal eens kijken.
The Shield: same.
Sopranos: Leek me echt niks op basis van kleine stukjes.
Battlestar Galactica: Staat ook nog op mn wanna watch lijstje maar nooit gedaan nog.
Game of Thrones: Ben bij begin season 2, vind er weinig aan.
Sherlock, Luther: Eens naar kijken.
Dexter: Moet ik niet teveel van achter elkaar kijken en nu ben ik kwijt waar ik ben.
Sons of Anarchy: Toffe serie. Was bij t/m 4 of 5 van dit seizoen, toen vol overgegaan op BB.
Spartacus: Eens naar kijken.
Lost: Grotendeels gezien, werd me te vaag.
Supernatural: Wil ik idd nog zien.
Shameless US: Eens naar kijken.
24, Hustle en Prison Break: Compleet gezien.
Thanks dus
quote:Op maandag 3 december 2012 22:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Van Persie en Aguero in mijn* team
jaquote:Op maandag 3 december 2012 22:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb nog een compleet leesdossier op mijn computer staan. Interesse?
Djeetje, wat ik mij nu tog is meemaak. Ik wil mijzelf ziekmelden omdat onze hond mijn zoon (of dochter, daar zijn we nog niet achter :p) zijn huiswerk heeft opgegetenen. Ik hoop dat u dit gelooft want over dit soort dingen lieg ik niet.quote:
Tja, ik vond het als geheel gewoon zo ontzettend vet. Alleen seizoen 4 vond ik wel echt duidelijk minder maar seizoen 1 tot en met 3 hebben ik echt genoten.quote:Op maandag 3 december 2012 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n nare smaak overgehouden aan die belachelijk slechte laatste seizoenen..dat was echt een belediging van de kijker![]()
Seizoen 1 was wel geniaal, seizoen 2 ook nog wel tof.
ik dacht meer aan dat ik versneden was als ui.quote:Op maandag 3 december 2012 22:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Djeetje, wat ik mij nu tog is meemaak. Ik wil mijzelf ziekmelden omdat onze hond mijn zoon (of dochter, daar zijn we nog niet achter :p) zijn huiswerk heeft opgegetenen. Ik hoop dat u dit gelooft want over dit soort dingen lieg ik niet.
Kusjekroel
Mijn moeder
Ik niet.quote:Op maandag 3 december 2012 22:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik dacht meer aan dat ik versneden was als ui.
en dat ik me nu dus weer opnieuw moet laten voortplanten.
Off Centre heb ik echt vaak gezien ja. Dat was zo geniaalquote:Op maandag 3 december 2012 22:22 schreef Zhano het volgende:
Opnieuw kijken doe ik eigenlijk alleen met comedy, niet met echt series met verhaalDat onthoud ik
Off Centre
done.quote:Op maandag 3 december 2012 22:23 schreef laucas het volgende:
[..]
DM je email maar dan stuur ik het morgen. Zit mobiel.
Ook tof ja, maar daar ben je na 12 uur doorheen ofzo, dat scheelt wel. The Pacific vond ik maar tegenvallenquote:
Elke dag 2 delen, zo rond het begin van de kerstvakantie, meestal de week ervoor alquote:Op maandag 3 december 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook tof ja, maar daar ben je na 12 uur doorheen ofzo, dat scheelt wel. The Pacific vond ik maar tegenvallen
ik zei het nog maarja jij vond zijn tackling stats niet goed genoegquote:Op maandag 3 december 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn vrije trappen en schlong shots.
Aaah, het leven van een uitkeringstrekkerquote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke dag 2 delen, zo rond het begin van de kerstvakantie, meestal de week ervoor al
Ik zeg niet dat jij dat moet weten, maar je kan toch wel bedenken dat de kans er is dat ik nog niet zover ben dus dat het beter is om niet te spoilerenquote:Op maandag 3 december 2012 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en hoe moest ik weten dat jij nog niet zo ver was? Maar anyway, sorry
Argh, helaas nietquote:Op maandag 3 december 2012 22:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aaah, het leven van een uitkeringstrekker
quote:Op maandag 3 december 2012 22:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik zei het nog maarja jij vond zijn tackling stats niet goed genoeg
BazenUIquote:
ach ze gaan toch allemaal een keer dood.quote:Op maandag 3 december 2012 22:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij dat moet weten, maar je kan toch wel bedenken dat de kans er is dat ik nog niet zover ben dus dat het beter is om niet te spoileren.
BB was mn max ook 3 hoor, mits goede cliffhanger. Is een redelijk 'zware' serie.quote:Op maandag 3 december 2012 22:25 schreef detennismaster het volgende:
Bij Breaking bad kan ik trouwens niet uren achterelkaar afleveringen kijken bij Prison Break en TWD deed ik dit wel.
TWD en Prison Break wilde ik eigenlijk altijd doorkijken.quote:Op maandag 3 december 2012 22:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
BB was mn max ook 3 hoor, mits goede cliffhanger. Is een redelijk 'zware' serie.
Daar kom ik liever zelf achterquote:Op maandag 3 december 2012 22:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach ze gaan toch allemaal een keer dood.
quote:
Die dikke gast is wel tof, zat ook in Reaperquote:
Zo zijn er wel meer. Zo raar. Er zijn ook spelers die vorig jaar een TOTY hadden die nu gedowngrade zijn..en ook veel UP's met een downgrade.quote:Op maandag 3 december 2012 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij 0 weight is terwijl hij vorig jaar nog een UP kreeg
IE EE.quote:Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer. Zo raar. Er zijn ook spelers die vorig jaar een TOTY hadden die nu gedowngrade zijn..en ook veel UP's met een downgrade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Vanaf seizoen 3 had ik het wel gezien bij Chuck. Reaper ook helemaal gezien, jammer van dat kut einde. Ik kijk nu ook Wedding Band, daarin zit die chick die in Reaper die demonische vriendin van die latino dude speelt.quote:Op maandag 3 december 2012 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die dikke gast is wel tof, zat ook in Reaper![]()
Chuck is trouwens ook een toffe serie
Piatti van een UP 78 of 79 naar een 74 silverquote:Op maandag 3 december 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer. Zo raar. Er zijn ook spelers die vorig jaar een TOTY hadden die nu gedowngrade zijn..en ook veel UP's met een downgrade.
Nice, zo kom je al die acteurs en actrices toch overal weer tegen. Bij HBO series is dat al helemaal erg, voora Ozquote:Op maandag 3 december 2012 22:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vanaf seizoen 3 had ik het wel gezien bij Chuck. Reaper ook helemaal gezien, jammer van dat kut einde. Ik kijk nu ook Wedding Band, daarin zit die chick die in Reaper die demonische vriendin van die latino dude speelt.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net EP 1 van TWD gezien.Ze gaan allemaal dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ja, dat was ook niks meer toen ze eenmaal weg waren uit de suburbsquote:Op maandag 3 december 2012 22:40 schreef Zhano het volgende:
Oh ze hebben Weeds ook uit zn lijden verlost. Werd ook wel eens tijd.
Dit geld voor alle series...quote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef Vijf_voor het volgende:
Jammer dat de meeste series stoppen of verneukt worden op het eind
Wat voor geld?quote:
lang genoeg, weet niet precies, ik denk een uur of 15 denk ikquote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoelang heb je erover gedaan?
Tja, wat moet je er meequote:Op maandag 3 december 2012 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn 5e team al wat ik vandaag heb gemaakt
Crossenquote:
Nog wel. Maar ook die gaat ooit stoppen en/of word kut.quote:Op maandag 3 december 2012 22:44 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Klopt, al is breaking bad redelijk stabiel wat de kwaliteit betreft.
Ze hebben nog 8 afleveringen om het te verneukenquote:Op maandag 3 december 2012 22:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nog wel. Maar ook die gaat ooit stoppen en/of word kut.
Dat wordt er eigenlijk alleen maar beter op ja. HBO series hebben dat vaak ook wel, maar andere networks echt totaal niet. Het meest irritante is nog als de helft vd cast ofzo weggaat en ze toch doorgaan met de showquote:Op maandag 3 december 2012 22:44 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Klopt, al is breaking bad redelijk stabiel wat de kwaliteit betreft.
Idd, die stoppen keurig op het hoogtepuntquote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ze hebben nog 8 afleveringen om het te verneuken
quote:Op maandag 3 december 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/144230500
p4l bedenkt in de 87' minuut dit.De 2-1 tegen Duitsers.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wordt er eigenlijk alleen maar beter op ja. HBO series hebben dat vaak ook wel, maar andere networks echt totaal niet. Het meest irritante is nog als de helft vd cast ofzo weggaat en ze toch doorgaan met de show
Sinds die Jake niet klein en dik meer is ja..Sinds het dus eigenlijk geen Two and a half men meer isquote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik kijk TAAHM nog steeds een beetje (tussendoor browsen enzo) maar die serie is écht afgegleden. Vroeger vond ik dat zo tof.
Sinds Charlie weg is. En misschien wel 1 of 2 seizoenen eerder. Ik wilde eigenlijk een college-spinoff met Jake en die andere stoner. Maar hoeft nu ook niet meer. Angusquote:Op maandag 3 december 2012 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sinds die Jake niet klein en dik meer is ja..Sinds het dus eigenlijk geen Two and a half men meer is
Dat was heel af en toe leuk, maar ook niet al te boeiend. Gewoon opdoeken die serie. Vond het met Charlie op het einde idd ook al niet meer boeiend, maar toen zag je ook al hoe verlept hij wasquote:Op maandag 3 december 2012 22:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sinds Charlie weg is. En misschien wel 1 of 2 seizoenen eerder. Ik wilde eigenlijk een college-spinoff met Jake en die andere stoner. Maar hoeft nu ook niet meer. Angus
Tempo ligt zo hoog iddquote:Op maandag 3 december 2012 22:53 schreef Zhano het volgende:
TWD is de laatste tijd echt van Prison Break/Lost s01 kwaliteit
Wat een megakneus zeg. Respect is lost.quote:Op maandag 3 december 2012 22:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik kijk TAAHM nog steeds een beetje (tussendoor browsen enzo) maar die serie is écht afgegleden. Vroeger vond ik dat zo tof.
Ik vind juist van niet, dit wordt een never ending verhaal ( ook alle kritiek die de schrijver kreeg op de 100ste issue). Actie is nu wel vollop aanwezig, alleen het verhaal eromheen is een beetje matig naar mij gevoel. Seizoen 1 Prison Break was geniaalquote:Op maandag 3 december 2012 22:53 schreef Zhano het volgende:
TWD is de laatste tijd echt van Prison Break/Lost s01 kwaliteit
Waarom is die RCBquote:Op maandag 3 december 2012 22:56 schreef detennismaster het volgende:
Wil die voorhoede + 433 is een keer proberen. In 3 jaren FUT nog nooit 433 gespeeld:
[ afbeelding ]
Best een leuk team, behalve die RCB.
quote:Op maandag 3 december 2012 22:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Is die vrouw van PB al dood in TWD? Dan ga ik het misschien ook eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen goed gevoel bij een CB met een lengte van 1.80.quote:Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom is die RCB, heb je hem al gebruikt dan?
Waarom is het zo moeilijk om te scoren met silvers
Totaal geen last vanquote:Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom is die RCB, heb je hem al gebruikt dan?
Waarom is het zo moeilijk om te scoren met silvers
Repost.quote:
Ik kom bijna elke wedstrijd achter en dan kom ik wel vaak terug maar ik heb teveel kansen nodig. Daardoor verloor ik net ook weer 2-1 in de finale.quote:Op maandag 3 december 2012 23:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb geen goed gevoel bij een CB met een lengte van 1.80.
Kan je niet scoren met silvers.![]()
Repostquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 22:56 schreef detennismaster het volgende:
Wil die voorhoede + 433 is een keer proberen. In 3 jaren FUT nog nooit 433 gespeeld:
[ afbeelding ]
Best een leuk team, behalve die RCB.Iemand nog een idee? LW ST LCM LB en LCB moeten sowieso blijven staan.
Jucileiquote:Op maandag 3 december 2012 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkerkant hoeft geen chem meer te hebben, alleen de RW nog. Iemand?
quote:Op maandag 3 december 2012 23:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkerkant hoeft geen chem meer te hebben, alleen de RW nog. Iemand?
quote:Op maandag 3 december 2012 23:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/1862131/#squad-player
Russian league, helaas.quote:
Anzhiquote:
IF popovquote:Op maandag 3 december 2012 23:12 schreef Vijf_voor het volgende:
Sowieso Ryazantsev proberen op CM te krijgen
Ik post het niet zomaar hier.quote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef Tim86 het volgende:
RCM: Ahmedov
CM: Jucilei
CB: Zelao
RB: Angbwa
edit: oh wacht die CB heeft 2 dode links
IF Popov RCM kan toch en CM Jucileiquote:Op maandag 3 december 2012 23:11 schreef Tim86 het volgende:
RCM: Ahmedov
CM: Jucilei
CB: Zelao
RB: Angbwa
edit: oh wacht die CB heeft 2 dode links
Dan haalt Jucilei geen 9 chem jungskequote:
Kanu heb ik al in 4321quote:Op maandag 3 december 2012 23:15 schreef DutchSL het volgende:
Kanu CM, Jucilei RCM, Braziliaanse RB, Kanu CB
Of mis ik nou iets dat je deze spelers perse niet wilde?
Schiet lekker op ja met Low/High work rates.quote:Op maandag 3 december 2012 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus, probeer Kolodin op CB te krijgen.Moet je eens bij zijn longshots kijken.
Als CB.
http://www.futhead.com/fifa/players/2356/
"Knipte ik nu in je tweede kin?"quote:Op maandag 3 december 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Verwachte vragen morgen bij de kapper.
Wat moet er gebeuren?
Goh je bent hier zeker al even niet meer geweest?
Je hebt zeker vrij vanmiddag?
Wat doe je voor opleiding?
Leuk hé die feestdagen die eraankomen?
Hoe wil je je bakkebaarden hebben?
Moet er ook gel in?
Heb jij dat weleens? Ik heb daar namelijk geen last vanquote:Op maandag 3 december 2012 23:22 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
"Knipte ik nu in je tweede kin?"
Het is wel een hele belevenis he, zo'n tochtje naar de kapper.quote:Op maandag 3 december 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Wat moet er gebeuren?
Moet er ook gel in?
quote:
Dat loopje ookquote:
Geniet er nou maar van. Het is het enige vrouwelijke contact buiten je zusje en je moeder die je de komende maanden gaat ervaren.quote:Op maandag 3 december 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Wat moet er gebeuren?
Moet er ook gel in?
Maar goed dat je moeder het doet, anders moest je nog naar buiten ookquote:Op maandag 3 december 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Wat moet er gebeuren?
Moet er ook gel in?
Toevallig heb ik vandaag contact gehad met een vrouwelijk dier.quote:Op maandag 3 december 2012 23:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geniet er nou maar van. Het is het enige vrouwelijke contact buiten je zusje en je moeder die je de komende maanden gaat ervaren.
Ja? Wat wilde ze bij haar McMenu?quote:Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vandaag contact gehad met een vrouwelijk dier.
Daar kom ik nooitquote:Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja? Wat wilde ze bij haar McMenu?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 december 2012 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:
Hele week al zemmelquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:01 schreef detennismaster het volgende:
http://www.chuzzz.com
Weer live en vernieuwd.
Niemand meldt dat, en ik zie het nu pasquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef Hoogstaande het volgende:
Gerucht: Arsenal geïnteresseerd in Lumu. Overdenken een bedrag van 5miljoen pond.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]Zo goed is Lumu nou ook weer niet
http://www.sportsdirectne(...)umu.php#.UL0wroPQRCcquote:Jeroen Lumu is a target for Arsenal.
The Willem II striker became the youngest player to score on his debut in Dutch league football when he netted on his first appearance for the club.
And the Holland Under-17 international is considered one of the brightest talents ever to emerge from the country, with Manchester City also takling an interest.
But Arsène Wenger is keen to steal a march on his rivals, and sent Tony Adams on a scouting mission to Holland to watch him in action against Heerenveen on Saturday ahead of a potential £5 million January bid.
Een koe zeker.quote:Op maandag 3 december 2012 23:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vandaag contact gehad met een vrouwelijk dier.
Ja ik geloof je wel, maar als nog is 5 miljoen pond echt complete onzin voor zo'n speler die nog niks heeft waargemaakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
http://www.sportsdirectne(...)umu.php#.UL0wroPQRCc
Ja nee ik wilde eigenlijk dat stukje tekst neerzetten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja ik geloof je wel, maar als nog is 5 miljoen pond echt complete onzin voor zo'n speler die nog niks heeft waargemaakt.
Jouw moeder is inderdaad best een struise mejuffrouwquote:
Nee man, dat is Eriksenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja nee ik wilde eigenlijk dat stukje tekst neerzetten.
Dat ze vinden dat hij een van de grootste talenten ooit is uit Nederland
Ha, hoe ironisch dat ik in mijn vrienden groep wordt gekut, omdat ze mijn moeder een MILF vindenquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw moeder is inderdaad best een struise mejuffrouw
net voor het eerst tijdens een potje clubsquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:36 schreef NumberSeven het volgende:
Heeft iemand weleens de melding gekregen dat je wedstrijd niet synchroon loopt en dat de verbinding direct word verbroken?
Ik ook vandaag voor het eerst, hiervoor nooit klachten gehad. Misschien heeft het te maken met de nieuwe update die vandaag beschikbaar was voor de ps3.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
net voor het eerst tijdens een potje clubs
herkenbaar jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 00:59 schreef Tim86 het volgende:
Die gasten die stoer met hun 5atb Engelse bronze team aan de silver cup mee gaan doen en dan quiten als ze na 10min 2-0 achterstaan
Kom ze echt vaak tegen
Prima spitsje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]Zo goed is Lumu nou ook weer niet
nu weer...quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:36 schreef NumberSeven het volgende:
Heeft iemand weleens de melding gekregen dat je wedstrijd niet synchroon loopt en dat de verbinding direct word verbroken?
en weer en weer en weerquote:
Ja, ik geloof dat de hele markt naar de klote gaat. Spelers worden verkocht voor miljoenen coinsquote:
wtfquote:Op dinsdag 4 december 2012 01:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat de hele markt naar de klote gaat. Spelers worden verkocht voor miljoenen coins
Ik zag er inderdaad vandaag een paar gaan voor 15 miljoen op ultimatedb. Als dat echt zo is, dan zal er wel weer een glitch zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat de hele markt naar de klote gaat. Spelers worden verkocht voor miljoenen coins
WAAR IS CONFETTI. BEL DE BRANDWEER. POLITIE.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zag er inderdaad vandaag een paar gaan voor 15 miljoen op ultimatedb. Als dat echt zo is, dan zal er wel weer een glitch zijn.
Beter koopt iemand mijn 15 miljoen BIN Aguëro.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:32 schreef detennismaster het volgende:
Beter sluit EA nu even de markt gewoon af.
Nee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:32 schreef detennismaster het volgende:
Beter sluit EA nu even de markt gewoon af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |