Dank jequote:Op maandag 3 december 2012 19:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
* geeft leven
Nu zal je spoedig merken dat je leeft. Hartslag en alles inclusief
Nu nog even op deze papyrusrollen je verhaal vertellen en je hebt mij tot God gemaakt (een kleine wederdienst als dat is toch niet teveel gevraagd, mijn zoon?)quote:
Hail Satan, 666quote:Op maandag 3 december 2012 19:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nu nog even op deze papyrusrollen je verhaal vertellen en je hebt mij tot God gemaakt (een kleine wederdienst als dat is toch niet teveel gevraagd, mijn zoon?)
Dat magquote:Op maandag 3 december 2012 19:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of je wil dat ik dit aan Petrus doorgeef of niet..
Wil je nu zeggen dat iedereen homo is?quote:Op maandag 3 december 2012 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pisvlek, dat wenst toch iedereen.
Dat zou wel een grappige conclusie zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 19:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat iedereen homo is?
Zo lang ik er maar geld voor krijg maakt mij het niet uit waarin ik geloofquote:Op maandag 3 december 2012 19:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hiergaanwedanology... klinkt wel mooi eigenlijk. Vind je ook niet?
Ik wil iemand een high five geven.quote:
Baksteen maar? Doe je nog netjesquote:Op maandag 3 december 2012 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil iemand een high five geven.
In z'n gezicht.
Met een baksteen.
Oke ik kan wel een piramidestructuur voor je opzetten. Jij recruteert mensen en dan doe ik de zaligmakingssessies. 50/50 van wat mensen geven voor mijn genezende gaven en de gave der totale rationaliteitquote:Op maandag 3 december 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang ik er maar geld voor krijg maakt mij het niet uit waarin ik geloof
Ik wil de impact graag zelf voelen.quote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Baksteen maar? Doe je nog netjes. Ik wil dat vaak doen met mijn bumper, zo in zijn oog
.
Sorry ik ben geen homoquote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een relatie met mijn crush.
Vraag haar uit dan?quote:Op maandag 3 december 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een relatie met mijn crush.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |