SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
quote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef teknomist het volgende:
Meth.Crocodile is toffer.
Dat spul is echt helemaal leip idd. Keer een documentaire over gezien pfffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
Krokodil (крокодил) is het gewoon.quote:
Slaat nergens op inderdaad.quote:Op maandag 3 december 2012 17:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie nu al een paar foto's ertussen van mensen die verbrande gezichten hebben.
Dat is Methylfenidaatquote:Op maandag 3 december 2012 17:44 schreef AnimeFan het volgende:
Dus dit gebeurt er als ik elke dag Ritalin slik? Of geldt het daar niet voor?
Indirect ook een gevolg van Meth, in de brand door het fabriceren van die troepquote:Op maandag 3 december 2012 17:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie nu al een paar foto's ertussen van mensen die verbrande gezichten hebben.
Ritalin is geen amfetamine, echt een vaak gehoorde misvatting.quote:Op maandag 3 december 2012 17:44 schreef AnimeFan het volgende:
Dus dit gebeurt er als ik elke dag Ritalin slik? Of geldt het daar niet voor?
quote:
Dit inderdaad, een explosie van een methlab is natuurlijk geen bijwerking van methamfetamine.quote:Op maandag 3 december 2012 17:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Geniet meth matequote:Op maandag 3 december 2012 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als met mate gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 december 2012 19:36 schreef my2cents het volgende:
Kiekeboe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |