Je hebt veel geluk gehad dat hij niet in je oog gezeten heeft. Dat was andere koek.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik vind het ook vreemd. Hij lag net alweer een halfuur op m'n schoot.
Al zou ik 'm willen optillen, dat kan ik nu niet... Mijn linkerhand doet nogal pijn als ik 'm beweeg.
Vandaag had ik toevallig m'n bril op (ipv contactlenzen).quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Je hebt veel geluk gehad dat hij niet in je oog gezeten heeft. Dat was andere koek.
Ook al niet zo'n slecht idee dus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vandaag had ik toevallig m'n bril op (ipv contactlenzen).
Als dit maar niet betekent dat ik weer brildrager moet worden...quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:39 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ook al niet zo'n slecht idee dus.
Dat zul je zelf moeten uitmaken. Ik draag er al jaren één en het went wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als dit maar niet betekent dat ik weer brildrager moet worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat zul je zelf moeten uitmaken. Ik draag er al jaren één en het went wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaliter vinden mijn katten het niet erg om opgetild te worden. Hij was volgens mij nog half in slaap en schoot waarschijnlijk direct in de verdediging, dat is m'n enige verklaring.
Lief van je! Maar heb ook 2x 10 kg besteld (maandag), dus dat wordt een beetje veel. Omdat PostNL nogsteeds niet bezorgd heeft en RC zo goed als op was wilde ik graag op sanabelle over. Nergens in Arnhem te vinden dus maar 800 gr. RC gekocht. Hopen dat t maandag wel binnenkomt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eergisteren 2x10kg besteld bij zooplus en gisteren ontvangen.Als je geen haast hebt, dan mag je volgende week donderdag (dan ben ik op school in Arnhem) wel een van de zakken van me overnemen.
In de winkel zie ik vaak alleen merken zoals RC, Whiskas, huismerk e.d. Sanabelle heb ik nooit gezien.
Oef.. Beterschap!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vanochtend ruzie gehad met een van m'n katten. Flink gekrabd en gebeten. Verband om beide armen.
Hij stelde het niet echt op prijs dat ik hem optilde, maar moest hij mij daarvoor echt flink krabben en bijten?![]()
Net nog naar de huisartsenpost geweest, want het bewegen van m'n hand is pijnlijk (hij heeft mij net boven de pols gebeten); de bijtwond is ook erg gevoelig. Tetanusprikje gehad (was alweer een jaar of 25 geleden volgens mij) en moet even aankijken of de wond gaat ontsteken.
Even nadat ie mij beet kwam ie nog naar mij om te knuffelen. Eerst gemeen doen, en dan lief kijken..![]()
Volgens mij wordt er op maandag niet bezorgd, dus dat wordt dan op z'n vroegst dinsdag denk ik.quote:Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef Goudvis87 het volgende:
[..]
Lief van je! Maar heb ook 2x 10 kg besteld (maandag), dus dat wordt een beetje veel. Omdat PostNL nogsteeds niet bezorgd heeft en RC zo goed als op was wilde ik graag op sanabelle over. Nergens in Arnhem te vinden dus maar 800 gr. RC gekocht. Hopen dat t maandag wel binnenkomt.
Pffff vervelend zech van zo'n plotselinge aanvalbeterschap!!
Mooi gedaanquote:Op zondag 16 december 2012 16:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Kattenbakkast (HOL Opbergkast van IKEA) met daarin een kattenbak en een Litter Locker.De kast staat in de woonkamer, bijna naast de tv-meubel.
Het kleedje op de kast en het matje in de kast moet ik nog vervangen (of goed neerleggen).
Ik ben benieuwd naar waar jullie de kattenbak hebben staan en hoe jullie omgaan met de poepjes en plasjes die eruit worden geschept? Ik woon op 5 hoog, heb geen balkon (Frans balkon) - ik ging dagelijks 1 á 2 keer naar buiten om een luierzakje in de ondergrondse vuilcontainer te deponeren.
De schepjes en luierzakjes naast de Litter Locker worden niet meer gebruikt.
tik eens bij google afbeeldingen "kiepraam kat"in en schrik nietquote:Op zondag 16 december 2012 19:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aangezien we Sophie pas in oktober hebben gekregen is de deur nog nooit helemaal open geweest, staat meestal op kiepstand. Maar sowieso zit er bij ons ook een glasplaat voor die zo.n 1.5 meter hoog is. Zit eerst nog wel een plastic bak/balk onder, met wat zijruimtes. Dus hoop niet dat ze daar in de zomer op gaat zitten. Maar goed wie dan leeft wie dan zorgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |