Die is defectquote:Op maandag 3 december 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
@prox: wut? Waar is die home toets heen dan?
het zijn echt lieffiesquote:Op maandag 3 december 2012 17:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
en zelfs met die flits die ze half verblind heeft slapen ze nu nog
Hoe beledigde ik je dan?quote:Op maandag 3 december 2012 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zijn echt lieffies
hoi AppelCake
quote:
Haha irritant is dat, kon je oude nummer dan niet mee met je nieuwe abonnement ofzo?quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Taexon het volgende:
Wel klote, morgen eerst maar al me werkplekken etc opbellen dat ik een nieuw nummer heb
en ook even bij de uitzendbureau's waar ik nog sta ingeschreven alles laten veranderen
Nee omdat me andere abbo nog tot sep2013 loopt...quote:Op maandag 3 december 2012 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha irritant is dat, kon je oude nummer dan niet mee met je nieuwe abonnement ofzo?
moet je dan 2 abonnementen betalen?quote:Op maandag 3 december 2012 17:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee omdat me andere abbo nog tot sep2013 loopt...
Hou die wel als 24/7 noodtelefoon voor als werk/familie me echt nodig hebben dat ze savonds op die kunnen bellen
Ja me oude is gelukkig maar 13 euro per maandquote:Op maandag 3 december 2012 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet je dan 2 abonnementen betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 17:36:22 ]
quote:Op maandag 3 december 2012 17:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja me oude is gelukkig maar 13 euro per maandooh dat scheeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je hebt nu ook een looptijd van 2 jaar? Word je die telefoons nooit al zat na 1 jaar ongeveer?
Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 3 december 2012 17:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja me oude is gelukkig maar 13 euro per maandLucky youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mhaw als ik er alles op kan doen wat ik nodig heb niet hoorquote:Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ooh dat scheelten je hebt nu ook een looptijd van 2 jaar? Word je die telefoons nooit al zat na 1 jaar ongeveer?
doe je goedquote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw als ik er alles op kan doen wat ik nodig heb niet hoor
Heb me blackberrys dik 2 jaar gehad
deze heb ik nu ehm 9 maandenquote:Op maandag 3 december 2012 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hou het nog altijd 2 jaar uit met mijn telefoons
Heb deze niet voor niks verzekerd... als ik werk gebeurt het regelmatig dat je in niet zo een lekker positie terecht komt en bijna alles uit je zakken dondert en sta ook vaak genoeg in de regenquote:Op maandag 3 december 2012 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe je goedde mijne hielden het hooguit een halfjaar tot een jaar uit
na 3x had ik het er wel mee gehad
ja ik verzeker ze ook wel want ik ben best een lompe boer wat telefoons betreftquote:Op maandag 3 december 2012 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb deze niet voor niks verzekerd... als ik werk gebeurt het regelmatig dat je in niet zo een lekker positie terecht komt en bijna alles uit je zakken dondert en sta ook vaak genoeg in de regen
Oh valt mee. Mijn ex kocht elkaar half jaar een nieuwe, omdat ze die andere niet leuk meer vondquote:Op maandag 3 december 2012 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze heb ik nu ehm 9 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |