Die is defectquote:Op maandag 3 december 2012 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
@prox: wut? Waar is die home toets heen dan?
het zijn echt lieffiesquote:Op maandag 3 december 2012 17:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
en zelfs met die flits die ze half verblind heeft slapen ze nu nog
Hoe beledigde ik je dan?quote:Op maandag 3 december 2012 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zijn echt lieffies
hoi AppelCake
quote:
Haha irritant is dat, kon je oude nummer dan niet mee met je nieuwe abonnement ofzo?quote:Op maandag 3 december 2012 17:28 schreef Taexon het volgende:
Wel klote, morgen eerst maar al me werkplekken etc opbellen dat ik een nieuw nummer heb
en ook even bij de uitzendbureau's waar ik nog sta ingeschreven alles laten veranderen
Nee omdat me andere abbo nog tot sep2013 loopt...quote:Op maandag 3 december 2012 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha irritant is dat, kon je oude nummer dan niet mee met je nieuwe abonnement ofzo?
moet je dan 2 abonnementen betalen?quote:Op maandag 3 december 2012 17:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee omdat me andere abbo nog tot sep2013 loopt...
Hou die wel als 24/7 noodtelefoon voor als werk/familie me echt nodig hebben dat ze savonds op die kunnen bellen
Ja me oude is gelukkig maar 13 euro per maandquote:Op maandag 3 december 2012 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet je dan 2 abonnementen betalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 17:36:22 ]
quote:Op maandag 3 december 2012 17:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja me oude is gelukkig maar 13 euro per maandooh dat scheeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je hebt nu ook een looptijd van 2 jaar? Word je die telefoons nooit al zat na 1 jaar ongeveer?
Tax wil tetten :)!
quote:Op maandag 3 december 2012 17:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja me oude is gelukkig maar 13 euro per maandLucky youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mhaw als ik er alles op kan doen wat ik nodig heb niet hoorquote:Op maandag 3 december 2012 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ooh dat scheelten je hebt nu ook een looptijd van 2 jaar? Word je die telefoons nooit al zat na 1 jaar ongeveer?
doe je goedquote:Op maandag 3 december 2012 17:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw als ik er alles op kan doen wat ik nodig heb niet hoor
Heb me blackberrys dik 2 jaar gehad
deze heb ik nu ehm 9 maandenquote:Op maandag 3 december 2012 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hou het nog altijd 2 jaar uit met mijn telefoons
Heb deze niet voor niks verzekerd... als ik werk gebeurt het regelmatig dat je in niet zo een lekker positie terecht komt en bijna alles uit je zakken dondert en sta ook vaak genoeg in de regenquote:Op maandag 3 december 2012 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe je goedde mijne hielden het hooguit een halfjaar tot een jaar uit
na 3x had ik het er wel mee gehad
ja ik verzeker ze ook wel want ik ben best een lompe boer wat telefoons betreftquote:Op maandag 3 december 2012 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb deze niet voor niks verzekerd... als ik werk gebeurt het regelmatig dat je in niet zo een lekker positie terecht komt en bijna alles uit je zakken dondert en sta ook vaak genoeg in de regen
Oh valt mee. Mijn ex kocht elkaar half jaar een nieuwe, omdat ze die andere niet leuk meer vondquote:Op maandag 3 december 2012 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deze heb ik nu ehm 9 maanden
zo verwend ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 3 december 2012 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh valt mee. Mijn ex kocht elkaar half jaar een nieuwe, omdat ze die andere niet leuk meer vond.
Dat zei ik ook nietquote:Op maandag 3 december 2012 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo verwend ben ik nou ook weer niet
mobiel FOK!ken is baas, zit meer op mn telefoon dan op de laptopquote:Op maandag 3 december 2012 17:47 schreef Taexon het volgende:
Ik bedenk me nu.... dat ik ook fatsoenlijk FOK! kan gebruiken op me mobiel nu
Als ik dadelijk thuis ben dan is hij bijna leeg denk ik. En dat binnen 1,5 uurquote:Op maandag 3 december 2012 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mobiel FOK!ken is baas, zit meer op mn telefoon dan op de laptopeigenlijk FOK! ik alleen maar mobiel met de oplader in de aanslag want het vreet batterij
Ach zal het merkenquote:Op maandag 3 december 2012 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mobiel FOK!ken is baas, zit meer op mn telefoon dan op de laptopeigenlijk FOK! ik alleen maar mobiel met de oplader in de aanslag want het vreet batterij
Dat is mooiquote:Op maandag 3 december 2012 17:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach zal het merkenben in ieder geval helemaal blij met me telefoon
Als je maar kan whatsappen tochquote:Op maandag 3 december 2012 17:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach zal het merkenben in ieder geval helemaal blij met me telefoon
Dat is wel het belangrijkstequote:Op maandag 3 december 2012 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als je maar kan whatsappen toch
Dat dacht ik ook! ik zou echt langzaam wegkwijnen zonder whatsappquote:
Ja maar ik snap het wel want dan krijg je geen ratjes foto'squote:Op maandag 3 december 2012 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! ik zou echt langzaam wegkwijnen zonder whatsapp
ernstig wel eigenlijk
Ja inderdaad, ik ga ze uitprinten en boven mijn bed hangen als back-upquote:Op maandag 3 december 2012 17:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het wel want dan krijg je geen ratjes foto's
is wel zo veiligquote:Op maandag 3 december 2012 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ga ze uitprinten en boven mijn bed hangen als back-up
Ja snel nog even op mijn geheugenkaart zetten voor het geval datquote:
Schelden!quote:Op maandag 3 december 2012 18:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja snel nog even op mijn geheugenkaart zetten voor het geval datmorgen maar eens die eikels van de phonehouse de huid vol schelden als ze niet doen wat ik wil
Hehe oja. Succes met je iPhonequote:Op maandag 3 december 2012 18:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja snel nog even op mijn geheugenkaart zetten voor het geval datmorgen maar eens die eikels van de phonehouse de huid vol schelden als ze niet doen wat ik wil
Owja dat ging om een iphonequote:
hahaha was zo geniaal, hij wilde me een iphone 5 aansmeren dus ik zeg zo van ik wil een iphone 4 hoor, begon hij met dat lulverhaal dat ze mensen naar de iphone 5 willen trekken door de 4 minder te leveren.quote:Op maandag 3 december 2012 18:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Schelden!dat kan ik goed
Alleen als mensen echt heel vervelend doen...
Kut verkopers altijdquote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha was zo geniaal, hij wilde me een iphone 5 aansmeren dus ik zeg zo van ik wil een iphone 4 hoor, begon hij met dat lulverhaal dat ze mensen naar de iphone 5 willen trekken door de 4 minder te leveren.
Zeg ik zo als ik een 4 wil hoef je niet met een telefoon aan te komen die geen 4 is omdat het geld me niet op mijn rug groeit.
Zegt ie waarom wil je uberhaupt een Apple dan? ik: nou 100 euro ligt meer in mijn budget dan 350 euro
Dus nu moet ik morgen terug om te kijken of die eikels hem voor me kunnen bestellen.
thanks, als die vent weer komt vraag ik wel om een ander die niet zo'n idioot isquote:Op maandag 3 december 2012 18:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kut verkopers altijd![]()
zoals ik al zei, succes morgen
Altijd lachen met verkopersquote:Op maandag 3 december 2012 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha was zo geniaal, hij wilde me een iphone 5 aansmeren dus ik zeg zo van ik wil een iphone 4 hoor, begon hij met dat lulverhaal dat ze mensen naar de iphone 5 willen trekken door de 4 minder te leveren.
Zeg ik zo als ik een 4 wil hoef je niet met een telefoon aan te komen die geen 4 is omdat het geld me niet op mijn rug groeit.
Zegt ie waarom wil je uberhaupt een Apple dan? ik: nou 100 euro ligt meer in mijn budget dan 350 euro
Dus nu moet ik morgen terug om te kijken of die eikels hem voor me kunnen bestellen.
Of mensen die je bellen voor een of andere aanbieding waar je geen neuk aan hebt. Meestal zeg ik als ik interesse heb weet ik de telefoon te vindenquote:Op maandag 3 december 2012 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd lachen met verkopers.
Ik had een keer muziek op in The Sting want ik haat die harde muziek, toen ging er zo'n verkoper naar mij gebaren dat ik mijn koptelefoon af moest doen omdat ik hem anders niet hoorde. Alsof je hem wel hoort met die hardd muziek
.
Ik heb er sowieso al niet om gevraagd om te praten, als ik dat wel wil dan zet ik 'm wel af ja.
Van die telefonische verkopers ja, terechte klacht welquote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Of mensen die je bellen voor een of andere aanbieding waar je geen neuk aan hebt. Meestal zeg ik als ik interesse heb weet ik de telefoon te vinden
Haha ja precies. Gelukkig word ik tegenwoordig niet meer zoveel gebeld door dat soort luiquote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Of mensen die je bellen voor een of andere aanbieding waar je geen neuk aan hebt. Meestal zeg ik als ik interesse heb weet ik de telefoon te vinden
meestal hou ik ze aan de praat door domme vragen te stellen of ze in eenhoorns geloven ofzoquote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Van die telefonische verkopers ja, terechte klacht wel
quote:Op maandag 3 december 2012 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
meestal hou ik ze aan de praat door domme vragen te stellen of ze in eenhoorns geloven ofzo
Heb net bij vodafone me gelijk in het bel me niet gebeuren laten zettenquote:Op maandag 3 december 2012 18:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb de huistelefoon daar ook voor opgegeven, werkt nog echt ookquote:Op maandag 3 december 2012 18:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb net bij vodafone me gelijk in het bel me niet gebeuren laten zetten
Ja nu hoef ik niet meer te zeggen dat ze me niet meer moeten stalkenquote:Op maandag 3 december 2012 18:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb de huistelefoon daar ook voor opgegeven, werkt nog echt ook
Balen je fans evenquote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja nu hoef ik niet meer te zeggen dat ze me niet meer moeten stalken
daarom kon ik je niet stalkenquote:Op maandag 3 december 2012 18:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik sta ook in het bel-me-niet register
Heb er 0quote:Op maandag 3 december 2012 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in bosjes toch, in bosjes
arme man mag hij niet eens druk doenquote:Op maandag 3 december 2012 18:34 schreef Taexon het volgende:
Heb ik trouwens weer loop ik naar benede komt de vriend van me moeder me achterna met een theedoekgaat die daarmee slaan
Als me moeder thuis is mag die dat niet van haar hahawant dan word die te druk
Yes nu heb ik eindelijk een fan...quote:Op maandag 3 december 2012 18:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallenmaar ik wil je fan wel zijn.
Dat zal het zijn jaquote:Op maandag 3 december 2012 18:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
daarom kon ik je niet stalken
Naja dat komt eigenlijk doordat ik dan ook druk word en dan me ma niet rustig op de bank kan zitten door ons omdat wij weer het hele huis door rennen uiteindelijkquote:Op maandag 3 december 2012 18:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
arme man mag hij niet eens druk doenzou me doodlachen om zo'n vent
Net een klein kindquote:Op maandag 3 december 2012 18:34 schreef Taexon het volgende:
Heb ik trouwens weer loop ik naar benede komt de vriend van me moeder me achterna met een theedoekgaat die daarmee slaan
Als me moeder thuis is mag die dat niet van haar hahawant dan word die te druk
hahahaha lig nu al dubbel bij het idee alleen alquote:Op maandag 3 december 2012 18:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja dat komt eigenlijk doordat ik dan ook druk word en dan me ma niet rustig op de bank kan zitten door ons omdat wij weer het hele huis door rennen uiteindelijk
Ik lach me ook altijd dood met hem hoor
Tijdens het eten praten we altijd met een Marokkaans accentword me ma gek van
quote:Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef Bart het volgende:
Zeer binnenkort komt er een nieuwe actie... Houd FOK! goed in de gaten!
Kun je lang wachten.quote:
iedereen heeft zitten wachten tot de dag dat jij terug zou komenquote:Op maandag 3 december 2012 19:11 schreef Jotcha het volgende:
Even kijken hoe het hier nu is, lange tijd geleden dat ik nog in een SC was
Kiekeboe!quote:Op maandag 3 december 2012 19:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
iedereen heeft zitten wachten tot de dag dat jij terug zou komen
oke gezelligquote:Op maandag 3 december 2012 19:11 schreef Jotcha het volgende:
Even kijken hoe het hier nu is, lange tijd geleden dat ik nog in een SC was
nopequote:Op maandag 3 december 2012 19:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
wie heeft weleens dat het behang rare geluiden maakt?
Hehe, neequote:Op maandag 3 december 2012 19:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
wie heeft weleens dat het behang rare geluiden maakt?
wtf?quote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, nee. Misschien zit er een kind achter.
dat kan best kloppen, mijn buren zijn net verhuist en misschien is die baby tussen het behang gekropenquote:Op maandag 3 december 2012 19:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, nee. Misschien zit er een kind achter.
Ja joh prachtige ventquote:
Haha, net ook weer tijdens het eten me moeder hele discussie dat ik en die vriend van haar elkaar te druk maken blablablaquote:Op maandag 3 december 2012 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha lig nu al dubbel bij het idee alleen alvooral als er iemand boos om wordt is het nog grappiger
Dat zeggen ze toch wel eens als kinderen irritant zijn, dat je die achter het behang moet plakkenquote:
Hehehequote:Op maandag 3 december 2012 19:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat kan best kloppen, mijn buren zijn net verhuist en misschien is die baby tussen het behang gekropen
hahaha is toch juist leuk wat leven in de brouwerijquote:Op maandag 3 december 2012 19:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja joh prachtige vent
[..]
Haha, net ook weer tijdens het eten me moeder hele discussie dat ik en die vriend van haar elkaar te druk maken blablabla
Ja daaromquote:Op maandag 3 december 2012 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha is toch juist leuk wat leven in de brouwerijanders is het ook zo'n dooie boel
Beter dat je het goed kan vinden met hem en hij druk van je wordt dan dat jullie elkaar in de haren vliegen tochquote:Op maandag 3 december 2012 19:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja daaromach we vermaken ons altijd wel
Inderdaad zo is hetquote:Op maandag 3 december 2012 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Beter dat je het goed kan vinden met hem en hij druk van je wordt dan dat jullie elkaar in de haren vliegen toch
Lekker door de regenquote:Op maandag 3 december 2012 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaad zo is het
Half uurtje wachten dan 7.7KM hardlopen
even eten laten zakken
lekker! hoelang doe je daar gemiddeld over?quote:Op maandag 3 december 2012 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Inderdaad zo is het
Half uurtje wachten dan 7.7KM hardlopen
even eten laten zakken
Oh dat is mooiquote:Op maandag 3 december 2012 20:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het is hier droogen buienradar zegt ook dat ik voorlopig droog zit!
Heb dit rondje 1x eerder gedaan en deed er toen 45 minuten overquote:Op maandag 3 december 2012 20:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker! hoelang doe je daar gemiddeld over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |