abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119889989
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 18:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als jij een reset hebt gedaan, zelf geen rare apps (bv buiten de market om) hebt geinstalleerd en niet hebt geroot / custom ROM dan is dit probleem ook gewoon garantie hoor.

Sowieso kunnen al die crashen best een achterliggende hardware oorzaak hebben, kapot memory oid bv.
Puike post. Sluit ik me bij aan. Opsturen dat ding en doe dat via HTC zelf en niet via je provider. De mijne had ik binnen 5 dagen weer terug (di opgestuurd, za terug)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  maandag 3 december 2012 @ 19:04:06 #52
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_119890016
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 18:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als jij een reset hebt gedaan, zelf geen rare apps (bv buiten de market om) hebt geinstalleerd en niet hebt geroot / custom ROM dan is dit probleem ook gewoon garantie hoor.

Sowieso kunnen al die crashen best een achterliggende hardware oorzaak hebben, kapot memory oid bv.
Thx, dat is een betere reactie :)
Ik denk dat het idd aan een programma buiten de market om ligt. Nu er nog achter komen welke het is. Die Titanium Backup Pro had ik er ook op staan maar gebruik ik nooit.

Weet iemand of er een makkelijke manier is om erachter te komen welke app er fout is?
Aan virus scanner heb je in principe ook niets
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_119890085
ik ben tot nu toe meer dan tevreden met mijn DHD, ook na 2 jaar!! en we krijgen dan weliswaar geen update naar ICS, maar zoveel maakt dat in mijn ogen niet uit...

en voordat ik eventueel een One X+ in bezit heb, zal de update naar JB wel overal beschikbaar zijn gekomen :P

neig zelf maar naar de One X+ dan de SIII, vind die laatste toch iets te fragiel (plastic) aanvoelen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_119890149
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:05 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben tot nu toe meer dan tevreden met mijn DHD, ook na 2 jaar!! en we krijgen dan weliswaar geen update naar ICS, maar zoveel maakt dat in mijn ogen niet uit...

en voordat ik eventueel een One X+ in bezit heb, zal de update naar JB wel overal beschikbaar zijn gekomen :P

neig zelf maar naar de One X+ dan de SIII, vind die laatste toch iets te fragiel (plastic) aanvoelen
Sowieso het design van die Samsung meuk :')_!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119890186
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:07 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sowieso het design van die Samsung meuk :')_!
Het is wel zo dat Samsung cheap plastic heeft voor de achterkant.
pi_119890250
quote:
13s.gif Op maandag 3 december 2012 19:08 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Het is wel zo dat Samsung cheap plastic heeft voor de achterkant.

Ik vind het maar lomp uitziende ondingen. Bovendien is het jasje van HTC om Android (Sense) veeeeeel mooier dan die van Samsung.

Dan is onderstaande toch 1000x mooier _O_

Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119890444
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vind het maar lomp uitziende ondingen. Bovendien is het jasje van HTC om Android (Sense) veeeeeel mooier dan die van Samsung.

[ afbeelding ]
Ja, dat industriele design is gewoon 10 keer beter.
pi_119890525
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik denk dat het idd aan een programma buiten de market om ligt. Nu er nog achter komen welke het is. Die Titanium Backup Pro had ik er ook op staan maar gebruik ik nooit.

Weet iemand of er een makkelijke manier is om erachter te komen welke app er fout is?
Aan virus scanner heb je in principe ook niets
TBP heb je pas iets aan als je ROOT hebt en dat heb je niet. Je kan zelfs geen instellingen terugzetten of apps herstellen. Alleen standaarddingetjes zoals SMS herstellen en nog wat dingetjes...

Mag ik ervan uitgaan dat je TBP niet op helemaal legale wijze hebt gekregen? Daar zou crap in kunnen zitten. Net als met alles wat je van piraterysites afhaalt.
pi_119890530
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:14 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja, dat industriele design is gewoon 10 keer beter.
Industriele design?
Ik doel meer op de lelijke kleuren van Samsung (glanzend wit en een rare kleur blauw) en de rondingen die de S3 aan zich heeft.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_119890580
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Industriele design?
Ik doel meer op de lelijke kleuren van Samsung (glanzend wit en een rare kleur blauw) en de rondingen die de S3 aan zich heeft.
Ja design van HTC. Het design is gewoon mooi, dat wil ik duidelijk maken.
pi_119890688
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[ afbeelding ]
HTC-design O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 3 december 2012 @ 19:21:17 #62
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_119890699
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:16 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

TBP heb je pas iets aan als je ROOT hebt en dat heb je niet. Je kan zelfs geen instellingen terugzetten of apps herstellen. Alleen standaarddingetjes zoals SMS herstellen en nog wat dingetjes...

Mag ik ervan uitgaan dat je TBP niet op helemaal legale wijze hebt gekregen? Daar zou crap in kunnen zitten. Net als met alles wat je van piraterysites afhaalt.
Waarschijnlijk niet helemaal legaal idd
Maar ik dacht als ie niet geroot is, mijn systeem afgeschermd was voor foute software
Maar ff goed die niet zo legale apps in de gaten houden dan maar.
pi_119890910
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Maar ik dacht als ie niet geroot is, mijn systeem afgeschermd was voor foute software
Maar ff goed die niet zo legale apps in de gaten houden dan maar.
Ik weet niet of een niet gerootte toestel wel 100% beschermd is tegen crap. Het is wel zo dat als ie wel geroot is crap veel meer kan doen. Dat ben ik wel met je eens...
  maandag 3 december 2012 @ 19:30:22 #64
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_119891055
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:27 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik weet niet of een niet gerootte toestel wel 100% beschermd is tegen crap. Het is wel zo dat als ie wel geroot is crap veel meer kan doen. Dat ben ik wel met je eens...
Ik kan zelf ook niets in mijn systeem veranderen, dus ik ging er vanuit dat andere apps ook niets aan het systeem kunnen veranderen. Natuurlijk lees ik wel altijd de rechten die een app nodig heeft.

Maar blijkbaar is het dus niet helemaal beschermd
pi_119891354
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 19:30 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Ik kan zelf ook niets in mijn systeem veranderen, dus ik ging er vanuit dat andere apps ook niets aan het systeem kunnen veranderen. Natuurlijk lees ik wel altijd de rechten die een app nodig heeft.

Maar blijkbaar is het dus niet helemaal beschermd
Dat heb ik niet gezegd. Ik weet niet of crap uberhaupt wel iets kan uitrichten op een niet gerootte phone. Je kan prima gelijk hebben, ik stond er ff niet bij stil dat je toestel helemaal niet geroot is.
pi_119891474
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 19:04 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Wtf? Ik heb dat sowieso al 2 keer geopperd, en nog meer users met mij... Als dat aan de software zou liggen, zou je niet de enige zijn met zulk soort problemen.
Extra geïnstalleerde software heeft geen invloed op het functioneren van de systeemapps. (Sporadische gevallen daar gelaten).
pi_119892006
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 19:21 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

:')

Sukkel. Je verdient alle ellende die je met 't toestel krijgt.
pi_119892127
Das wel een Darwin Award waard ja _O- apps zomaar ergens downloaden, terwijl all over the internet te lezen valt dat daar van alles ingepropt kan worden, en dan vervolgens HTC voor rotte vis uitmaken als je toestel niet goed functioneert _O- :')

Sowieso als je een backup doet, die terugzet na factory reset kan je ook zo alle ellende weer terugzetten natuurlijk.

Doe gewoon eens een factory reset, en gebruik hem een dagje ZONDER shit, download alleen 100% valide apps (nu.nl, facebook, whatsapp, etc.) die je ECHT nodig hebt, niks voor de fun.
  maandag 3 december 2012 @ 19:54:43 #69
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_119892151
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Ireyon het volgende:

[..]

:')

Sukkel. Je verdient alle ellende die je met 't toestel krijgt.
lol, misschien wel
maar ik heb daarnaast ook al jaren plezier van die software
  maandag 3 december 2012 @ 19:57:33 #70
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_119892282
Ik deed geen backup/herstel hoor, maar ik installeer wel alle software die ik ook op mijn DHD heb.
Ik zal nu in ieder geval beter opletten bij het installeren van apps.
pi_119894561
Hoi. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Uiteraard heb ik eerst zelf gezocht (maar waarschijnlijk niet goed...) Als ik een widget plaats (gmail, agenda) dan synchroniseert deze niet. De rest wel. Alvast bedankt voor de hulp!
  maandag 3 december 2012 @ 20:51:05 #72
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_119895237
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 20:40 schreef pokertime het volgende:
Hoi. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Uiteraard heb ik eerst zelf gezocht (maar waarschijnlijk niet goed...) Als ik een widget plaats (gmail, agenda) dan synchroniseert deze niet. De rest wel. Alvast bedankt voor de hulp!
Heb je de app al verwijderd,data verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
pi_119896212
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 20:51 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Heb je de app al verwijderd,data verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
De apps synchroniseren perfect, het zijn de widgets op de diverse bladen die niet verversen. Bedankt voor het meedenken!
  maandag 3 december 2012 @ 21:10:13 #74
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_119896324
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef pokertime het volgende:

[..]

De apps synchroniseren perfect, het zijn de widgets op de diverse bladen die niet verversen. Bedankt voor het meedenken!
De widgets zijn ondereel van de app, maar aan je reactie te zien heb je dat al gedaan :P
pi_119896732
quote:
14s.gif Op maandag 3 december 2012 21:10 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

De widgets zijn ondereel van de app, maar aan je reactie te zien heb je dat al gedaan :P
Ga het nu proberen, mijn reaktie was puur positief en zeker niet verkeerd bedoeld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')