Niet bij clubtopics, aangezien je in het verleden hebt bewezen jezelf niet normaal te kunnen gedragen.quote:Op maandag 3 december 2012 15:58 schreef De_kromme het volgende:
Triest, de laatste opent een nieuw topic man. Altijd hetzelfde met die kakkerlakken.
We gaan in hoger beroep, deze straf is natuurlijk belachelijk. En als jullie er weer met 3-0 af willen in eigen huis, dan zou ik vooral spelers rust gaan geven ja. Lijken wel Ajacieden hier manquote:Op maandag 3 december 2012 16:01 schreef elCholo het volgende:
Sjerry geschorst tegen Feyenoord.
Ik zeg Immers en Pelle allebei geel pakken tegen NAC en Clasie, de Vrij en Indi rust geven tegen dat zooitje.
Hoezo? Jullie stellen toch ook je tweede garnituur op?quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
We gaan in hoger beroep, deze straf is natuurlijk belachelijk. En als jullie er weer met 3-0 af willen in eigen huis, dan zou ik vooral spelers rust gaan geven ja. Lijken wel Ajacieden hier man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2012 16:03:48 ]
Ja, daarom staat ADO 8equote:Op maandag 3 december 2012 16:05 schreef DonRaja het volgende:
Tegen Ado en Nac kunnen we de B1 wel opstellen, wat zijn die baggerslecht dit seizoen zeg...
Wie is HMF?quote:Op maandag 3 december 2012 16:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, daarom staat ADO 8e. NAC bakt er inderdaad vrij weinig van, geluk voor jullie: dan kan je de beste spelers sparen voor de wedstrijd van het jaar die week daarop.
En sommige mensen posten trouwens uit naam van HMF, kijk het vorige topic maar eens na. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Een speler van jullie krijgt daar 3 wedstrijden voor, terwijl Pelle er maar 1 zou hebben gehad voor een dergelijke overtreding.quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef De_kromme het volgende:
We gaan in hoger beroep, deze straf is natuurlijk belachelijk.
HIj zegt dat je je niet zo moet aanstellen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, daarom staat ADO 8e. NAC bakt er inderdaad vrij weinig van, geluk voor jullie: dan kan je de beste spelers sparen voor de wedstrijd van het jaar die week daarop.
En sommige mensen posten trouwens uit naam van HMF, kijk het vorige topic maar eens na. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
Fascinatie is niet het juiste woord, je bedoelt obsessie.quote:Op maandag 3 december 2012 16:08 schreef Adames het volgende:
wat ben ik blij dat de kromme een feijenoord fascinatie heeft en geen ajax
het is inderdaad wel engquote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fascinatie is niet het juiste woord, je bedoelt obsessie.
Dat bedoel ik, als ze slim zijn laten ze de beelden van Pelle zien en de bijbehorende straf. Echt ongelooflijk weer dit, de KNVB werkt ADO altijd tegen. Anders waren we nu al fucking vier keer kampioen geweest man.quote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef elCholo het volgende:
[..]
Een speler van jullie krijgt daar 3 wedstrijden voor, terwijl Pelle er maar 1 had gehad voor een dergelijke overtreding.
Overigens gewoon terecht natuurlijk!
Die loopt rustig transfervrij weg. Wat dacht jij dan? Een neger die niet voor het grote geld gaat?quote:Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Duurt lang voordat er wat naar buiten komt m.b.t. de contractverlenging van Vilhena
Ik heb er niet veel vertrouwen in kut zaakwaarnemer van hem.Maar als die niet verlengt zit ie dan ook op de tribune?quote:Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Duurt lang voordat er wat naar buiten komt m.b.t. de contractverlenging van Vilhena
quote:Op maandag 3 december 2012 16:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die loopt rustig transfervrij weg. Wat dacht jij dan? Een neger die niet voor het grote geld gaat?
Wat denkt 'ie? Dat ie CR7 is ofzo? Die mongool schiet er een paar keer 100% kansen in (op aangeven van Verhoek en Immers), denkt meteen dat hij de koning van Rotterdam is.quote:
Het waren idd geen solo's vanaf de aftrap nee.quote:Op maandag 3 december 2012 16:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat denkt 'ie? Dat ie CR7 is ofzo? Die mongool schiet er een paar keer 100% kansen in (op aangeven van Verhoek en Immers), denkt meteen dat hij de koning van Rotterdam is.
Leuk zo'n speler in je elftal.
hebben ze dan nog een speler?quote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel vertrouwen in kut zaakwaarnemer van hem.Maar als die niet verlengt zit ie dan ook op de tribune?
Je moet dat boek van Andy trouwens eens lezen, geniaal man. Ik denk, ik zeg het even, zo net voor Sinterklaas, heb jij een mooi kado te pakken!quote:Op maandag 3 december 2012 16:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet, er is maar 1 koning van Rotterdam volgens hemzelf dan: Obiku.
quote:Op maandag 3 december 2012 16:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je moet dat boek van Andy trouwens eens lezen, geniaal man. Ik denk, ik zeg het even, zo net voor Sinterklaas, heb jij een mooi kado te pakken!
quote:
5 te weinig. #knvbisjoodsquote:Op maandag 3 december 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord heeft al 5 strafschoppen gehad. #Nutteloosfeitje
Vorig jaar een stuk of 8, Guidetti scoorde zijn eerste 4 enkel uit pingels.quote:Op maandag 3 december 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord heeft al 5 strafschoppen gehad. #Nutteloosfeitje
Pelle die penals laten nemen, wordt hij topscoorder.quote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Vorig jaar een stuk of 8, Guidetti scoorde zijn eerste 4 enkel uit pingels.
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 03-12-2012 om 16:27:42Kogel door de kerk: Tonny #Vilhena tot 2016 bij #Feyenoord reageer retweet
quote:Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 03-12-2012 om 16:27:42Kogel door de kerk: Tonny #Vilhena tot 2016 bij #Feyenoord reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi manquote:Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi. Laten we er alleen niet te overdreven over doen. Mannetje moet zichzelf nog volledig bewijzen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog minimaal tot de klassieker.quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Merkie het volgende:
Ben benieuwd hoeveel keer het AD nog gaat zeggen dat Vilhena niet gaat bijtekenen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed nieuws voor twente dit.quote:FSV doneert 15.000 euro aan jeugdopleiding
Voordat vrijdag jl. de winnaar van Professor Feyenoord bekend werd gemaakt overhandigde de voorzitter van de Feyenoord Supportersvereniging (FSV) Ron Smit een cheque ter waarde van 15.000 euro aan hoofdjeugdopleiding Stanley Brard.
Namens de jeugdopleiding nam Brard de cheque dankbaar in ontvangst en hij benadrukte nog eens de warme band die is ontstaan tussen de jeugdopleiding en de FSV. Zover mogelijk steunt de FSV de jeugdopleiding al jaren. Eerder maakte zij al een substantieel bedrag aan de jeugdopleiding over, die mede door haar leden/supporters en het bedrijfsleven was bijeen gebracht. Hiermee werd ondermeer een spelers/volgsysteem en apparatuur voor videoanalyse aangeschaft om het werk bij de jeugdopleiding makkelijker en efficiënter te maken. "Professionalisering die bij een club als Feyenoord hoort en wat mede mogelijk is gemaakt is dankzij jullie", sprak Brard de zaal toe.
Daarna was het de beurt aan Kees van Gent, de uiteindelijke winnaar van Professor Feyenoord 2012-2013.
[..]
Die loopt rustig transfervrij weg. Wat dacht jij dan? Een neger die niet voor het grote geld gaat?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord.nl dan maar?quote:Op maandag 3 december 2012 16:49 schreef De_kromme het volgende:
Mkrabby als betrouwbare bron gebruiken haha. Hoe wanhopig zijn jullie hier? Die jongen gaat niet bijtekenen, daar kan je de donder op zetten.
Zodra Koeman zijn handtekening heeft gezet zie ik dat inderdaad gewoon ook gebeuren. Van Geel.quote:Op maandag 3 december 2012 16:53 schreef Fuszy het volgende:
Verwacht nu ook wel dat de vrij bij gaat tekenen.
Dit vertrouw je natuurlijk ook nietquote:Op maandag 3 december 2012 16:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Server Error in '/' Application. Denk het ook. Iedere Feijenoorder zit al drie dagen te refreshen omdat ze denken dat deze negert bij gaat tekenen.
Als het waar is; mooi voor jullie want dan tekent de Vrij ook bij.
Dat zou ik ook niet vertrouwenquote:Op maandag 3 december 2012 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit vertrouw je natuurlijk ook niet
http://www.telegraaf.nl/t(...)bij_Feyenoord__.html
Met voetbal zitten ze toch vaak goedquote:Op maandag 3 december 2012 16:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet vertrouwen
Lekker man. Wat ook mee speelt is dat geen van de vertrokken gasten, Wijnaldum, Kastanje en Fer (die wel wat meer dan de rest) heeft aangetoond dat het verstandig is Feyenoord zo vroeg al te verlaten. En natuurlijk het feit dat Van Gaal ineens Feyenoorder is geworden en zelfs Schaken selecteert speelt mee denk ik.quote:Op maandag 3 december 2012 16:55 schreef Dekatria het volgende:
Wat lijkt de tijd van twee jaar geleden zo lang terug ineens.
Ietwat gekleurd, net als het AD overigens.quote:Op maandag 3 december 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met voetbal zitten ze toch vaak goed
Lag tot 2014 vast idioot.quote:Op maandag 3 december 2012 16:58 schreef De_kromme het volgende:
Wel zonde dat het contract maar met één jaar verlengd is..
Natuurlijk maar dit zijn gewoon nieuwtjes waar weinig kleur aan te geven valtquote:Op maandag 3 december 2012 16:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ietwat gekleurd, net als het AD overigens.
Hij is nog geen 18, dan is de maximale contractduur 3 jaar.quote:Op maandag 3 december 2012 16:58 schreef De_kromme het volgende:
Gast, donder op met je opzichtige gezuig en getroll. Alsof je niet weet dat Vilhena met 2 jaar is verlengdquote:Op maandag 3 december 2012 16:58 schreef De_kromme het volgende:
Truequote:Op maandag 3 december 2012 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar dit zijn gewoon nieuwtjes waar weinig kleur aan te geven valt
2016-2014=2.quote:Op maandag 3 december 2012 16:58 schreef De_kromme het volgende:
ditquote:Op maandag 3 december 2012 17:01 schreef Dekatria het volgende:
Dat bericht van Feyenoord.nl ook echt verkeerd overnemen om te zeggen dat het 1 jaar is
Ohjaquote:Op maandag 3 december 2012 17:01 schreef Dekatria het volgende:
Dat bericht van Feyenoord.nl ook echt verkeerd overnemen om te zeggen dat het 1 jaar is
Flauw ditquote:Feyenoord gaat niet in op uitnodiging biljartbond
Feyenoord heeft een ludiek voorstel van de Nederlandse biljartbond vriendelijk geweigerd. Die wilde topbiljarter Dick Jaspers naar de Rotterdamse club sturen om daar een heuse clinic te geven. Aanleiding was het incident van twee weken geleden met vier spelers. Die besloten een potje biljart af te maken, voordat ze weer teruggingen naar de tribune.
Tijdens de thuiswedstrijd tegen Willem II werden John Goossens, Guyon Fernandez, Kamohelo Mokotjo en Kaj Ramsteijn niet in de basis gezet door Ronald Koeman. Omdat er voor hen ook geen plaats was op de bank, namen de vier plaats op de tribune in De Kuip. De spelers misten echter een deel van de wedstrijd, omdat ze druk verwikkeld waren in een spelletje biljart in de catacomben.
Komena vond dat verre van professioneel en riep de vier op het matje. Omroep Brabant meldt nu dat de biljartbond Jaspers naar De Kuip wilde laten gaan om een echte clinic te geven. Gezien de aandacht voor het incident bij Feyenoord nam de aandacht voor de sport even toe en daar speelde men bij de bond op in. In Rotterdam is besloten de aanbieding voorbij te laten gaa
Pellè gaat echt never nooit blijven, helaas. Het mooiste zou zijn als Feyenoord voor volgend jaar een zelfde soort speler weet vast te leggen, de vraag is of daar dan wel geld voor is.quote:Op maandag 3 december 2012 17:08 schreef jakees het volgende:
Tis nou te hopen dat de hele zwik nog 1 a 2 jaar bij elkaar blijft. Het probleem dit jaar is dat je bij het begin weer heel erg hebt moeten wennen en ingespeeld moeten raken. Dat heeft gewoon veel punten gekost. En dat Pelle blijft. Man wat speelt die fantastisch.
Mag toch wel dromen?quote:Op maandag 3 december 2012 17:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pellè gaat echt never nooit blijven, helaas. Het mooiste zou zijn als Feyenoord voor volgend jaar een zelfde soort speler weet vast te leggen, de vraag is of daar dan wel geld voor is.
Nice !!quote:Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij komende zomer gewoon vertrekt.quote:Op maandag 3 december 2012 17:58 schreef TC03 het volgende:
Jammer dat Clasie maar tot 2015 vastligt, die moeten we volgend jaar ook alweer gaan verlengen dus.
Ik weet het niet, zou me niks verbazen als hij nog een jaar blijft hoor. Clasie wil zelf denk ik ook perspectief hebben op speelminuten en dan kan nog een jaartje Feyenoord geen kwaad.quote:Op maandag 3 december 2012 18:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat hij komende zomer gewoon vertrekt.
Nog 2 jaar contract, 2 jaar eredivisie-ervaring, veel interesse, en goede $$ voor Feyenoord, lijkt me niet al te ingewikkelde rekensom. (maar we mogen natuurlijk altijd hopen dat hij het gevoel heeft wekelijks nog bij te leren)
2e van Kayserisporquote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je hoort trouwens nooit meer wat over Bieseswar en die is pas 24 en als je dan bij Kayserispor speelt heb je echt je carriere verneukt
Misschien wel zijn financiele situatie wat verbeterdquote:Op maandag 3 december 2012 18:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je hoort trouwens nooit meer wat over Bieseswar en die is pas 24 en als je dan bij Kayserispor speelt heb je echt je carriere verneukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt er maar aan hoe je het wilt doen. Wil je spelers verkopen om zoveel mogelijk geld ervoor te krijgen of wil je spelers een jaar langer houden zodat ze echt een jaar lang de motor van een team kunnen zijn. Ik vrees dat Feyenoord nog 2 jaar gedwongen is het eerste te doen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat hij komende zomer gewoon vertrekt.
Nog 2 jaar contract, 2 jaar eredivisie-ervaring, veel interesse, en goede $$ voor Feyenoord, lijkt me niet al te ingewikkelde rekensom. (maar we mogen natuurlijk altijd hopen dat hij het gevoel heeft wekelijks nog bij te leren)
Vormer speelde als een baas bij Roda op zijn positie, en heeft al enigzins laten zien dat hij niet op andere posities op het middenveld kan spelen. Had er veel van verwacht, misschien kan hij Clasie's gat wel opvullen.quote:Op maandag 3 december 2012 18:39 schreef elCholo het volgende:
Een de Vrij of Indi verkopen zou sportief gezien redelijk op te vangen te zijn, met het volgende talent, Kongolo.
Clasie is lastiger te vervangen.
[..]
Waarom heet het eigenlijk Jong Feyenoord? Ziet eruit alsof het gewoon het tweede elftal is.quote:Op maandag 3 december 2012 19:12 schreef tammepiet het volgende:
Mulder, Leerdam, Ramstein, Mokotjo, Nelom; Singh, Vormer, Elabdellaoui; Cissé, Achahbar, Fernandez.
Meer transfergeld gekost als het eerste :/
Dat is toch wel vaker zo? Jonge jeugdpelers samen met reserves die conditie / wedstrijdritme op moeten doen? Het scheelt alleen dat bij ons de jeugd ook gewoon in het eerste staat waardoor er geen gemiddeld leeftijdverschil meer te zien isquote:Op maandag 3 december 2012 19:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk Jong Feyenoord? Ziet eruit alsof het gewoon het tweede elftal is.
*danquote:Op maandag 3 december 2012 19:12 schreef tammepiet het volgende:
Mulder, Leerdam, Ramstein, Mokotjo, Nelom; Singh, Vormer, Elabdellaoui; Cissé, Achahbar, Fernandez.
De Teen in zijn eentje jaquote:Op maandag 3 december 2012 19:12 schreef tammepiet het volgende:
Nou inderdaad ja. Hoe ver kun je er, minder dan een week geleden, naast zitten.quote:Op maandag 3 december 2012 16:33 schreef Merkie het volgende:
Ben benieuwd hoeveel keer het AD nog gaat zeggen dat Vilhena niet gaat bijtekenen.
Ook echt binnen één week allebei getekendquote:Op maandag 3 december 2012 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja. Hoe ver kun je er, minder dan een week geleden, naast zitten.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2012 19:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou inderdaad ja. Hoe ver kun je er, minder dan een week geleden, naast zitten.![]()
[ afbeelding ]
Jong Feyenoord is het tweede elftal?quote:Op maandag 3 december 2012 19:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk Jong Feyenoord? Ziet eruit alsof het gewoon het tweede elftal is.
Goed nieuws!!!quote:Op maandag 3 december 2012 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik had m'n bril niet op. Ik dacht dat je het twitterbericht van Martie nog eens postte, maar feitelijk quote je het. Mijn excuus.quote:
Wie?quote:
Jaquote:Op maandag 3 december 2012 20:47 schreef Grifte het volgende:
Hee jongens zou Armenteros op weg zijn naar Feyenoord?
Ja was sarcastisch man, werd hier 3x achter elkaar gepost.quote:
Ja die is constant geblesseerd ja, Asare is er wel 1 om in de gaten te houden.quote:Op maandag 3 december 2012 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is die gast niet altijd geblesseerd bij Utrecht? Of is dat Asare
Geld voor een transfer hebben ze ws toch nietquote:Op maandag 3 december 2012 20:50 schreef Tomasso het volgende:
Misschien is die Armenteros wel iets voor ons.
Asara is die Ghanees die bij ons onder contract heeft gestaan een paar jaar, daarna via België naar Utrecht. Redelijke speler, net als Mulenga. Of ze goed genoeg zijn voor Feyenoord betwijfel ik.quote:Op maandag 3 december 2012 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is die gast niet altijd geblesseerd bij Utrecht? Of is dat Asare
Hij is toch transfervrij?quote:Op maandag 3 december 2012 20:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geld voor een transfer hebben ze ws toch niet
Transfervrij in de zomer.quote:Op maandag 3 december 2012 20:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geld voor een transfer hebben ze ws toch niet
Net als Vagner Lovequote:Op maandag 3 december 2012 20:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Armenteros schijnt gesignaleerd te zijn bij de Kuip!
quote:Op maandag 3 december 2012 20:53 schreef Typisch het volgende:
Als De Vrij niet verlengt die Gouweleeuw of kijken naar die Van Dijk van Grunn
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 03-12-2012 om 20:46:29Armenteros wordt op dit moment medisch gekeurd!. reageer retweet
Nee hoor.quote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef vandermar het volgende:
[..]DOe normaal man, dat zijn twee vreselijke verdedigers.
Whut? Dit gaat snelquote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Joeriii het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op maandag 03-12-2012 om 20:46:29Armenteros wordt op dit moment medisch gekeurd!. reageer retweet
quote:Op maandag 3 december 2012 20:58 schreef Joeriii het volgende:
Hij schijnt in de winterstop al te komen, in een ruildeal met Leerdamquote:Op maandag 3 december 2012 21:08 schreef Dekatria het volgende:
Armenteros gaat morgen tekenen hoorde ik.
Dat zou op zich niet eens zo vervelend zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 21:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij schijnt in de winterstop al te komen, in een ruildeal met Leerdam
Is dat een gedachtespinsel van jou of heb je een bron? Lijkt mij een prima deal, alleen gaat Heracles Leerdam zijn salaris nooit kunnen betalen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:10 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij schijnt in de winterstop al te komen, in een ruildeal met Leerdam
Asare is best een aardige speler. Tis dat we al genoeg middenvelders hebben, anders had ik hem graag naar Feyenoord zien komen.quote:Op maandag 3 december 2012 20:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Asara is die Ghanees die bij ons onder contract heeft gestaan een paar jaar, daarna via België naar Utrecht. Redelijke speler, net als Mulenga. Of ze goed genoeg zijn voor Feyenoord betwijfel ik.
Ik zei maar wat, maar het zou best mooi zijnquote:Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef Typisch het volgende:
mmmmm
[..]
Is dat een gedachtespinsel van jou of heb je een bron? Lijkt mij een prima deal, alleen gaat Heracles Leerdam zijn salaris nooit kunnen betalen.
Gaat nooit gebeuren, want:quote:Op maandag 3 december 2012 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zei maar wat, maar het zou best mooi zijn
Nog steeds een vastzittende mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 3 december 2012 21:16 schreef Typisch het volgende:
mmmmm
[..]
Is dat een gedachtespinsel van jou of heb je een bron? Lijkt mij een prima deal, alleen gaat Heracles Leerdam zijn salaris nooit kunnen betalen.
Cisse gescoord volgen de mannen bij VI.quote:Op maandag 3 december 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
0-2 van de jonge joden winnen en Vilhena tot 2016. Ben wel eens slechter thuisgekomen op maandagavond.
En volgens Derkssen komt Armenteros naar Feyenoordquote:Op maandag 3 december 2012 21:54 schreef Caland het volgende:
0-2 van de jonge joden winnen en Vilhena tot 2016. Ben wel eens slechter thuisgekomen op maandagavond.
2013 gaat het jaar van de teen worden.quote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Cisse gescoord volgen de mannen bij VI.
Zomer 2011 riep ik al dat we die moesten halen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En volgens Derkssen komt Armenteros naar Feyenoord
2013, The year of the toequote:Op maandag 3 december 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
2013 gaat het jaar van de teen worden.
quote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zomer 2011 riep ik al dat we die moesten halen.
Wie wil me aanraken.
Goed gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie wil me aanraken.
Jij vond Koeman en Pelle toch niets ouwe visionair?quote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie wil me aanraken.
Pelle wel, Koeman niet.quote:Op maandag 3 december 2012 22:25 schreef jakees het volgende:
[..]
Jij vond Koeman en Pelle toch niets ouwe visionair?
En inmiddels is dat ook al 40-45x door anderen geroepen!quote:Op maandag 3 december 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie wil me aanraken.
Zag iemand het überhaupt toen wel in Koeman zitten? Volgens mij reageerden wij allemaal met afschuwquote:
Geloof het niet nee, al temperde dat al wat toen bleek dat Van Gasten en Van Bronckhorst zijn assistenten werden.quote:Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zag iemand het überhaupt toen wel in Koeman zitten? Volgens mij reageerden wij allemaal met afschuw
Wat dat betreft kunnen we beter Jack Tuyp halen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zag iemand het überhaupt toen wel in Koeman zitten? Volgens mij reageerden wij allemaal met afschuw
Dwerg.quote:Op maandag 3 december 2012 22:57 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wat er met Mulder gaat gebeuren nu hij weer iwedstrijdjes bij Jong keept. Ik zou denk ik lekker tot de winterstop die dwerg laten staan en daarna gewoon weer Mulder.
Lamprou keept alleen niet dramatisch als hij niets te doen krijgt.quote:Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dwerg.Gaat gewoon weer Muldert worden natuurlijk, al keept Lamprou helemaal niet zo dramatisch. We vergeten dat Mulder in z'n eerste serie wedstrijden ook grote fouten maakte.
Valt wel mee vind ik.quote:Op maandag 3 december 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lamprou keept alleen niet dramatisch als hij niets te doen krijgt.
Ja, maarja. Het zijn ook nog maar 3 potjes ofzo? Heeft Lamprou best verdient imo.quote:Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dwerg.Gaat gewoon weer Muldert worden natuurlijk, al keept Lamprou helemaal niet zo dramatisch. We vergeten dat Mulder in z'n eerste serie wedstrijden ook grote fouten maakte.
Aan de andere kant is het ook wel lekker om mulder wat te laten keepen, eerste pot na de winterstop is Ajax toch?quote:Op maandag 3 december 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maarja. Het zijn ook nog maar 3 potjes ofzo? Heeft Lamprou best verdient imo.
Vind ik ook. Doet 't niet slecht, maar in mijn ogen moeten we aan Mulder vasthouden. Lamprou is een prima 2e keeper.quote:Op maandag 3 december 2012 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maarja. Het zijn ook nog maar 3 potjes ofzo? Heeft Lamprou best verdient imo.
En daarnaast moet ie bij Utrecht juist weg vanwege het hoge salaris. De tijd van hoge salarissen voor middelmatige voetballers is hopelijk wel voorbij.quote:Op maandag 3 december 2012 20:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
idd, Mulenga is 28 ofzo en 90% geblesseerd.
Wie wil me aanraken?quote:![]()
Op donderdag 21 juli 2011 19:21 schreef jakees het volgende:
Ik vind het geen slechte zaak. Ik vind dat Koeman het als trainer niet slecht heeft gedaan en wel een winnaarstype. We zullen het allemaal wel zien!
Gewoon Toornstra transfervrij halen.quote:Op maandag 3 december 2012 23:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
En daarnaast moet ie bij Utrecht juist weg vanwege het hoge salaris. De tijd van hoge salarissen voor middelmatige voetballers is hopelijk wel voorbij.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 00:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat wil iedereen ineens aangeraakt worden, stelletje handtassenpoten... boelers
Zwarte dag voor Feyenoord enzo.quote:Op maandag 3 december 2012 22:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben echt voor Mulder maar welke wedstrijden heeft Lamprou Feyenoord punten gekost vinden jullie? Volgens mij staat die vanaf PSV uit in doel. Als je kijkt naar de verliespunten vanaf dat moment:quote:Op dinsdag 4 december 2012 01:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Lamprou laten keepen tot de winterstop omdat ie het verdient heeft.![]()
Ze spelen godverdomme bij Feyenoord, de beste elf of het beste team dient altijd te spelen. In dit geval gewoon Mulder dus. We zitten niet bij het G-team van een sociale instelling waarbij iedereen aan zijn minuten moet komen.
Tuurlijk, maar hij heeft de afgelopen wedstrijden geen bal gehad. Dat kan ook weer eens anders worden.quote:Op dinsdag 4 december 2012 02:35 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik ben echt voor Mulder maar welke wedstrijden heeft Lamprou Feyenoord punten gekost vinden jullie? Volgens mij staat die vanaf PSV uit in doel. Als je kijkt naar de verliespunten vanaf dat moment:
- Psv uit: eerste was dat schot van Toivonen waar die niet bij kon (kan je niet veel aan doen maar mulder had die gehad) 3e sloeg die voor de voeten van Narssing. Ondanks deze 2 fouten denk ik dat deze wedstrijd met Mulder niet was gewonnen / gelijk gespeeld.
- Groningen uit: Dat werd 2-2 2x een van richting verandert schot. Kon die niet veel aan doen.
- Ajax thuis. Toen vond ik dat bij de 2e die echt een fout maakte en ook bij de eerste stond die verkeerd. Met mulder denk wel gewonnen.
- Twente uit. Maakte bij 2 van de 3 doelpunten een fout (2 en 3-0). Ik denk niet dat met Mulder die wedstrijd was gewonnen maar wellicht wel een puntje gehaald. Twente was sterker maar kreeg maar 3 kansen.
Objectief gezien scheelt het dus 2 a 3 punten. Niet veel maar ja toch maar snel Mulder erin.
Logisch; Bony gaat met 95% zekerheid in de winterstop al vertrekken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:12 schreef Muto het volgende:
Ook Vitesse, Twente en PSV zouden interesse hebben in Armenteros. Vitesse zou hem zelfs al in de winterstop willen kopen.
Ook als Bony blijft, zouden ze hem willen halen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Logisch; Bony gaat met 95% zekerheid in de winterstop al vertrekken.
Denk dat jullie toch nog een stukje verder moeten zoeken; of heel snel actie ondernemen..
Lekker balletje van Singh op 2:16, alleen die kans die hij daarvoor verprutst.quote:
ja daar had hij wel veel tijd nodig, verbaasde mij ook welquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker balletje van Singh op 2:16, alleen die kans die hij daarvoor verprutst.
Welk balletje bedoel je?quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker balletje van Singh op 2:16, alleen die kans die hij daarvoor verprutst.
Yes.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:12 schreef Adames het volgende:
[..]
dat doortikken die kerel die buitenspel stond (fernandez?)
Ik wou net zeggen...quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:38 schreef Gijs_ het volgende:
Dat is toch Hakkebar met dat balletje? Singh speelt met 8.
Die was zeker snel overgehaald toen hij de tweede ring zagquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef De_kromme het volgende:
Ik zou maar snel zijn met Armenteros. Den Haag schijnt hem al bijna binnen te hebben.
ADO houdt aan de toptransfer van transfervrije Toornstra veel tekengeld over voor Armenteros.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die was zeker snel overgehaald toen hij de tweede ring zag
Ruilen, lijkt mij een eerlijke deal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:06 schreef satecl het volgende:
Toornstra naar Feyenoord. ¤ 0,-. Niks mis mee, als opvolger van Leerdam.
Je wilt een transfervrije speler ruilen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ruilen, lijkt mij een eerlijke deal.
Tegen Leerdam, waarom niet. In den Haag zijn ze niet de slimstequote:Op dinsdag 4 december 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt een transfervrije speler ruilen?
Ech welquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegen Leerdam, waarom niet. In den Haag zijn ze niet de slimste
Die Bibi is volgens mij nog best wel slim. In ieder geval verstandig.quote:
En lekker.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die Bibi is volgens mij nog best wel slim. In ieder geval verstandig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
Vormer komt niet tekort maar hoort op de positie van Clasie te spelen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:26 schreef Scarface88 het volgende:
Overigens denk ik dat Toornstra net als Vormer te kort komt.
Wat Jordania kan, kan Willem ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:53 schreef elCholo het volgende:
Willem heeft het voorspeld (drie jaar geleden) , dus dan komt het goed![]()
Willem ziet 't sowieso goed over 't algemeen. Alleen wat hij zegt is niet populistisch genoeg om in de smaak te vallen bij het grote publiek.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:53 schreef elCholo het volgende:
Mee eens, Feyenoord moet goed naar WIllem luisteren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem ziet 't sowieso goed over 't algemeen. Alleen wat hij zegt is niet populistisch genoeg om in de smaak te vallen bij het grote publiek.
Mulder maakt elke wedstrijd fouten. Hij heeft alleen de mazzel dat ze dit jaar vaak niet fataal zijn. Beide keepers zijn helaas niet goed genoeg voor Feyenoord 1.quote:Op maandag 3 december 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:37 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Mulder maakt elke wedstrijd fouten. Hij heeft alleen de mazzel dat ze dit jaar vaak niet fataal zijn. Beide keepers zijn helaas niet goed genoeg voor Feyenoord 1.
Die zat op mijn middelbare school, en dat was duidelijk niet in Den Haag.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die Bibi is volgens mij nog best wel slim. In ieder geval verstandig.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:37 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Mulder maakt elke wedstrijd fouten. Hij heeft alleen de mazzel dat ze dit jaar vaak niet fataal zijn. Beide keepers zijn helaas niet goed genoeg voor Feyenoord 1.
back to the kitchenquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:37 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Misschien diezelfde gup die ook bij ajax was langs geweest?quote:Man verstoort tot twee keer toe training Feyenoord
De spelers keken vorige week al raar op toen plotseling een onbekende man het veld betrad en de training van oefenmeester Ronald Koeman verstoorde. Vandaag bezocht dezelfde persoon nogmaals de oefensessie van de Rotterdammers en wederom liep de man het grasveld van Varkenoord op, waar de selectie bezig was zich voor te bereiden op de komende wedstrijd tegen NAC Breda.
Wat een mafketelquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Misschien diezelfde gup die ook bij ajax was langs geweest?
Wimpie!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:53 schreef elCholo het volgende:
Zou me niks verbazen als hij het nog echt was ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:52 schreef Dekatria het volgende:
Wat lees ik nou heeft De_Kromme het trainingsveld bestormd?
Die tweede alineaquote:Profvoetballers hebben geen verstand!
ENSCHEDE – Leroy Fer heeft zijn maandagavond op de Expo Talent Sale aangekochte springpaard Django na ampel beraad weer verkocht. “Maar ik was wel serieus, hoor.”
Dat verklaart de voetballer op de website hippischtwente.nl. De prof van FC Twente mengde zich zaterdagavond onder de bieders op de veiling in Go Planet. De paarden die daar onder de hamer kwamen waren geselecteerd door de springruiters Jeroen Dubbeldam uit Weerselo en de broers Wim en Ben Schröder uit Tubbergen.
Het oog van Fer viel op de vierjarige ruin Django. De profvoetballer deed mee aan het bieden en kreeg het paard toegewezen in ruil voor 28.000 euro. “Mijn vriendin is helemaal gek van paarden. En Django was gewoon een heel mooi paard, dus dit moest ik wel doen.” Fer realiseerde zich dat hij tegelijk met een probleem zat. “Ik woon op een appartement en heb dus helemaal geen plaats voor een paard. Maar ik was wel serieus, hoor.”
Na ampel beraad met Jeroen Dubbeldam besloot Fer het paard toch weer te verkopen en wel aan een klant van Willem Greve uit Markelo, een andere regionale springruiter. Die klant van Greve was bij het bieden afgetroefd door Fer. Dubbeldam beloofde de voetballer op zoek te gaan naar een passend paard voor de vriendin van Fer en dan ook een plek in zijn stal beschikbaar te stellen.
Die jongen komt uit het zuiden van Italie. Die is denk ik wel eea gewend.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:27 schreef elCholo het volgende:
[ afbeelding ]
Pelle staat klaar om te hoeken
Schitterend.quote:
Hehequote:Op dinsdag 4 december 2012 16:31 schreef Dekatria het volgende:
Pelle legt gewoon even een paardehoofd in die gast z'n bed.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:27 schreef elCholo het volgende:
[ afbeelding ]
Pelle staat klaar om te hoeken
Dan gaat HMF vanavond nog even langs met zijn F16quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij het nog echt was ook.
drie??quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:51 schreef SjaakBauer het volgende:
En ook de drie Hagenezen die direct vooraan staan
AC Milan scoutsquote:Dit keer had de man geen mes bij zich, maar wel een tas met daarin dvd’s en een kaart van Milaan, zo meldt het medium via Twitter. Nadat hij de golfbal voor Koeman had neergegooid kwamen de spelers direct in actie. De man schijnt nog niet opgepakt te zijn, maar de politie weet wel om wie het gaat.
Zo'n golfbal kan nog lelijk hard aankomen hoor...quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:13 schreef Dekatria het volgende:
Een golfbal ook echt
Volgend seizoen komt er iemand het trainingsveld op wanneer hij een juslepel neergooit voor Koeman. In z'n tas zit een CD van Nick & Simon en een Kabouter Plop-knuffel.
Een juslepel ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:16 schreef DonRaja het volgende:
Zo'n golfbal kan nog lelijk hard aankomen hoor...
Capuchonnetje op, sjaaltje om en die gozer eens een bezoekje brengen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:42 schreef RetRy32 het volgende:
Picture van het mokkeltje:
[ afbeelding ]
Goede zaak dat ook Koeman gewoon langer wil blijven. Want over de duur zullen ze sowieso wel uitkomen.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 20:15:16#Feyenoord wil met #Koeman graag een langdurige verbintenis aangaan, maar volgens #VI wil hij zijn contract maar met één seizoen verlengen. reageer retweet
De club zou zijn contract ook niet met meer dan 1 jaar moeten willen verlengen. In de meeste gevallen bedraagt de houdbaarheid van een trainer een jaar of drie. Bovendien valt er bij Feyenoord gezien de precaire financiële situatie weinig te garanderen mbt continuïteit. Zou IMO een goede zaak zijn als Koeman in januari voor één jaar bij zou tekenen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:35 schreef Muto het volgende:
Goede zaak dat ook Koeman gewoon langer wil blijven. Want over de duur zullen ze sowieso wel uitkomen.twitter:FeyenoordKanaal twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 20:15:16#Feyenoord wil met #Koeman graag een langdurige verbintenis aangaan, maar volgens #VI wil hij zijn contract maar met één seizoen verlengen. reageer retweet
Om de één of andere reden heb ik toch altijd het idee dat zo'n scenario niet verstandig is. JP en/of Gio moeten IMO eerst afstand nemen van de club om daarna succesvol terug te kunnen keren. Als je Koeman laat gaan en Gio of JP het roer over neemt, dan verandert er denk ik niet veel. Laat je een trainer na 3 jaar gaan, dan moet je denk ik de gehele technische staf vervangen (als je één van die gasten wilt aanstellen als hoofdtrainer) anders kan je die hoofdtrainer net zo goed laten zitten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:34 schreef satecl het volgende:
Ik vind 1 jaar ook wel genoeg. Na 3 seizoenen is de koek meestal wel op, en Koeman zal na WK 2014 wel bondscoach worden. Vanaf 2014 is het een mooi moment voor JP van Gastel om in te stappen als hoofdcoach van Feyenoord 1.
Maar dan alleen als je kunt garanderen dat het merendeel van de dragende spelers blijft en dat kan gewoon niet omdat de club nu eenmaal niet in de positie is om een enigszins redelijk bod af te slaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:43 schreef TC03 het volgende:
Toch zou het wel fijn zijn om een keer met wat zekerheid een seizoen in te gaan. Ik had liever gezien dat Koeman zijn contract met twee jaar zou verlengen.
De nieuwe Andy vd Meyde?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Schitterend.![]()
En ziek ook, eigenlijk, dat zo'n knul dermate veel geld tot zijn beschikking heeft dat hij in een opwelling even een paard van 28.000 euro kan kopen. Maar goed, dat terzijde.
Bij Frank de Boer is het ook prima gegaan bij Ajax. Vilanova doet het ook niet verkeerd bij Barcaquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:41 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Om de één of andere reden heb ik toch altijd het idee dat zo'n scenario niet verstandig is. JP en/of Gio moeten IMO eerst afstand nemen van de club om daarna succesvol terug te kunnen keren. Als je Koeman laat gaan en Gio of JP het roer over neemt, dan verandert er denk ik niet veel. Laat je een trainer na 3 jaar gaan, dan moet je denk ik de gehele technische staf vervangen (als je één van die gasten wilt aanstellen als hoofdtrainer) anders kan je die hoofdtrainer net zo goed laten zitten.
Ben het helemaal met je eens hoor, alleen zou ik er niet van uit gaan. Er zijn uitzonderingen, maar in de meeste gevallen doe je er goed aan door afscheid te nemen van trainer incl assistenten als de chemie is uitgewerkt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Bij Frank de Boer is het ook prima gegaan bij Ajax. Vilanova doet het ook niet verkeerd bij BarcaFeyenoord werkt ook aan een 'filosofie' om de jeugd door te laten stromen. Dat mogen ze wat mij betreft ook met de trainers doen.
Als je een trainer van buitenaf haalt, weet je nooit wat er gebeurd. Vaak zijn dat van die wijsneuzen die, of spelers meenemen, of spelers willen hebben. Geef mij dan maar een trainer die al jaren de jeugd van Feyenoord ziet spelen en precies weet wat je aan ze hebt.
Volgens mij is het ook algemeen bekend dat JP ook veel doet met deze selectie, meer dan een gemiddelde assistent-trainer (as het gaat om gezag in een technische staf).
Of de broer van Gill Swerts voor een appel en een ei.quote:Op woensdag 5 december 2012 01:31 schreef Caland het volgende:
Wat een bullshit om beveiliging in te huren voor trainingen, zet gewoon Leerdam met een bamboestok rond dat veld.
Als je toch niet aan spelen toe komt en 95% van je volgers op twitter bestaat uit Feyenoorders, dan is het makkelijk om dergelijke shit te posten.quote:Op woensdag 5 december 2012 03:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Als je dit ziet en zijn reactie op Twitter over die vermoordde grensrechter en alle Feyenoord-foto's blijft het toch een enorme eindbaas die Guidetti.
http://instagram.com/johnguidetti/
Respect.
Een Zweed die in Engeland speelt maar toch ff een berichtje achterlaat vind ik een net gebaar. Helemaal als je bedenkt dat veel ED-spelers niets zeggen over de verschrikkelijke gebeurtenissen.quote:Op woensdag 5 december 2012 03:27 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als je toch niet aan spelen toe komt en 95% van je volgers op twitter bestaat uit Feyenoorders, dan is het makkelijk om dergelijke shit te posten.
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar is een beetje zo'n geval van glas half vol of half leeg. Ik vind gasten die niet door hebben aan wie ze hun status en salaris te danken hebben debiel ipv dat ik het bewonderenswaardig vind dat iemand als Guidetti weet hoe hij z'n fans moet bespelen. Ik kan je nu al voorspellen dat hij nergens zo populair zal worden als bij Feyenoord. Dat weet hij ook, maar elke topsporter moet ambiëren boven zichzelf uit te stijgen en dat doet hij. Kan ik hem ook niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Een Zweed die in Engeland speelt maar toch ff een berichtje achterlaat vind ik een net gebaar. Helemaal als je bedenkt dat veel ED-spelers niets zeggen over de verschrikkelijke gebeurtenissen.
Toont alleen zijn betrokkenheid
Ach veel van zijn volgers op Twitter zullen ook in de leeftijd vallen van de daders en/of zelf op voetbal zitten. Tegen hem kijken ze kennelijk op anders ga je iemand niet volgen.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:24 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar is een beetje zo'n geval van glas half vol of half leeg. Ik vind gasten die niet door hebben aan wie ze hun status en salaris te danken hebben debiel ipv dat ik het bewonderenswaardig vind dat iemand als Guidetti weet hoe hij z'n fans moet bespelen. Ik kan je nu al voorspellen dat hij nergens zo populair zal worden als bij Feyenoord. Dat weet hij ook, maar elke topsporter moet ambiëren boven zichzelf uit te stijgen en dat doet hij. Kan ik hem ook niet kwalijk nemen.
Precies, en als Koeman nog 1 jaar blijft en dan naar een topclub wil en/of Oranje is daar ook helemaal niets mis mee. Loopt het allemaal opeens zwaar ellendig dan kan je ook uit elkaar zonder bakken geld te moeten besteden aan een afkoopsom.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:39 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, iedere keer 1 jaar erbij is toch prima?
Mocht hij na volgend seizoen nog steeds enthousiast zijn en Feyenoord ook, dan kunnen ze toch gewoon een nieuw jaarcontract tekenen?
Scheelt weer contract afkopen als her ineens niet meer klikt..
Ik mag hopen dat de meeste Feyenoorders deze man in eerste instantie toch zien als een van de vele mensen die zich onzelfzuchtig heeft ingezet om een potje voetbal op de zondag mogelijk te maken ipv iemand die geografisch gezien wellicht een Ajaxied geweest zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ach veel van zijn volgers op Twitter zullen ook in de leeftijd vallen van de daders en/of zelf op voetbal zitten. Tegen hem kijken ze kennelijk op anders ga je iemand niet volgen.
Dus als een rolmodel zoiets roept is dat alleen maar goed, zieltjes winnen voor het Legioen geloof ik niet in aangezien die man uit Almere komt en in Amsterdam is doodgeschopt. Al is die inderdaad ook niet te beroerd om zijn fans te pleasen en te slijmen maar dat maakt hem niet minder geweldig
Tuurlijk maar een Feyenoorder please je door mooie dingen te roepen over Feyenoord, niet twitteren over een overleden man en je afkeer tegen voetbalgeweld kenbaar te maken.quote:Op woensdag 5 december 2012 04:48 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de meeste Feyenoorders deze man in eerste instantie toch zien als een van de vele mensen die zich onzelfzuchtig heeft ingezet om een potje voetbal op de zondag mogelijk te maken ipv iemand die geografisch gezien wellicht een Ajaxied geweest zou kunnen zijn.
Uitleg Raiola rondom contractverlenging Vilhena:quote:'Het ging hem niet om geld bij Feyenoord, het is heel erg jammer'
Dinsdag, 27 december 2011 om 07:45
Karim Rekik tekende afgelopen zomer als zestienjarige een contract bij Manchester City, dat hem maandenlang had gevolgd. De jonge verdediger, die van Feyenoord afkomstig is, maakte dit seizoen al enkele keren zijn opwachting in de hoofdmacht van Roberto Mancini. "Bij het eerste gesprek zaten we tegenover een delegatie van negen man, die alles van Karim wisten. Zijn sterke punten, zijn zwakke punten. Hadden we nog nooit zo gezien", vertelt zijn vader Mo.
[...]
"Het ging Karim niet om geld bij Feyenoord", verzekert Mo dinsdag in De Telegraaf. "Hij ging vorig seizoen met grote verwachtingen de kamer van meneer Beenhakker binnen. Hij hoopte dat er een route voor hem werd uitgestippeld naar het eerste elftal. Hij wilde weten wanneer hij zou gaan meetrainen met het eerste. Hij kreeg alleen een papier voor zijn neus dat hij kon tekenen. Het is heel erg jammer, echt waar, want Karim had het geweldig naar zijn zin bij Feyenoord, de club waar hij vanaf zijn zesde jaar opgroeide.
[...]"
Hier is Feyenoord dus ook wel een compleet andere weg ingeslagenquote:Raiola benadrukt: 'Anders had Tonny wel bij Europese topclub getekend'
Dinsdag, 4 december 2012 om 07:10
[...]
Zaakwaarnemer Mino Raiola is blij met de nieuwe verbintenis voor de zeventienjarige Vilhena. "Iedereen roept dat de onderhandelingen lang hebben geduurd", vertelt de Nederlandse Italiaan in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Ik vind juist van niet. Tonny lag nog tot de zomer van 2014 vast. Er was voor ons geen haast en bovendien speelde hij lange tijd niet. Tonny gaf altijd aan dat hij in De Kuip wilde blijven. Hij kan zich ontwikkelen onder een trainer die veel vertrouwen in hem heeft. En de voorwaarden waren nu ook zo dat wij akkoord zijn gegaan."
"Om geld ging het zeker niet", benadrukt Raiola. "Als dat zo was geweest, had hij wel bij een Europese topclub getekend. Want er was interesse van grote clubs. Wij zijn vooral blij met de gedetailleerde plannen die de club met hem heeft. Iedereen gaat er alles aan doen om te zorgen dat hij zich nog sneller kan ontwikkelen. We hebben de laatste dagen wat meer vaart achter de onderhandelingen gezet, omdat het belangrijk was dat het rond Tonny eindelijk rustig werd. Iedereen vroeg maar of hij wel of niet zou bijtekenen. Het werd bijna een soap en daar is nu gelukkig een einde aan gekomen."
Het is de vraag op welke manier Mino de grootste bonussen zou binnenhalen. Nu een percentage meepikken van een mager contract met een grote club, of over 2-3 jaar een zelfde percentage meepikken van een veel grotere deal? Als je overtuigd bent van de kwaliteiten van je cliënt ga je natuurlijk voor het laatste.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:02 schreef egeltje1985 het volgende:
Oud nieuwsbericht rondom vertrek Rekik:
[..]
Uitleg Raiola rondom contractverlenging Vilhena:
[..]
Hier is Feyenoord dus ook wel een compleet andere weg ingeslagen
Mwa. Niks is zeker. Een ton nu is veel meer waard dan misschien 5 ton over 3 jaar. Zeker in de voetballerij.quote:Op woensdag 5 december 2012 09:12 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het is de vraag op welke manier Mino de grootste bonussen zou binnenhalen. Nu een percentage meepikken van een mager contract met een grote club, of over 2-3 jaar een zelfde percentage meepikken van een veel grotere deal? Als je overtuigd bent van de kwaliteiten van je cliënt ga je natuurlijk voor het laatste.
... zucht... "we kunnen niet zoveel doen" ... puff ... steun ... Beenhakker ... zucht...quote:Op woensdag 5 december 2012 09:17 schreef Merkie het volgende:
Elke zaakwaarnemer zal daar op azen. Feyenoord is onder Beenhakker gewoon erg laks geweest met jeugdspelers.
quote:Ronald Koeman is ook volgend seizoen hoofdtrainer van Feyenoord. De succesvolle oefenmeester heeft met de clubleiding een akkoord bereikt over verlenging van zijn huidige verbintenis met nog eens een jaar, waardoor Koeman nu tot 1 juli 2014 onder contract staat.
Onder Ronald Koeman beleeft de Stadionclub wat wel 'de sportieve wederopstanding' wordt genoemd. Bovendien ontwikkelt een groot aantal jonge, veelal bij Feyenoord zelf opgeleide spelers zich onder zijn leiding stormachtig. Redenen waarom de clubleiding graag met Koeman verder wil en daarom deze week - en daarmee eerder dan oorspronkelijk gepland - om de tafel ging zitten om voor het eerst verkennend over een verlenging van de samenwerking te praten.
'Vanaf het eerste moment was duidelijk dat zowel Ronald als wij hetzelfde voor ogen hadden: een verlenging met nog eens een jaar', verklaart technisch directeur Martin van Geel, die aangaf dat binnenkort nog een feestelijk tekenmoment zal worden georganiseerd. 'Als je allebei wilt en ook nog eens hetzelfde blijkt te denken over wat voor beide partijen goede voorwaarden zijn, kan het opeens heel snel gaan’, aldus Van Geel die samen met algemeen directeur Eric Gudde de gesprekken met Koeman en diens zaakwaarnemer voerde.
Ronald Koeman is net als de Feyenoord-leiding blij dat partijen het zeer snel eens zijn geworden over verlenging van zijn contract. 'Ik heb al meermalen gezegd dat ik het hier bij Feyenoord ontzettend naar mijn zin heb. Omgekeerd heeft ook de clubleiding openlijk aangegeven en laten blijken graag langer met mij door te willen. Dan is er dus weinig om ingewikkeld over te doen.'
De afgelopen dagen verlengde Feyenoord ook al de contracten met de jeugdige talenten Jean-Paul Boëtius en Tony Vilhena. ‘Het is al met al een hectisch maar mooi weekje zo’, lacht Van Geel. ‘Ik ben er van overtuigd dat we op deze manier hele belangrijke stappen hebben gezet om niet alleen de rest van dit seizoen, maar ook de jaargang 2013-2014 vol vertrouwen tegemoet te kunnen zien.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |