PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
lekker hypocrietquote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gelijk dit nieuwe topic maar met een nieuwe poging beginnen:
Na mijn eerdere update vanochtend (09:41, post nummer 80 in het vorige topic), werd ik later vanochtend aangeschoten door een andere collega, die haar ook had horen roepen.
Andere collega is een type fossiel op de afdeling, jaar of 50, werkt hier nu ongeveer 25 jaar, alles al gezien en meegemaakt. Hij kende het hele verhaal nog niet (want net terug van 2 weken vakantie) en had dus verbaasd geluisterd naar madame's relaas eerder vanochtend. Overigens hebben fossiel en ik een gemene deler: de hekel aan onze vrouwelijke collega
Ik ben de beroerdste niet, dus ik vertel hem geduldig wat zich heeft afgespeeld de afgelopen weken, waarna we elkaar een paar keer op de schouder slaan van het lachen. Aan het einde merkt fossiel droogjes op dat onze vrouwelijke collega dan wel erg veel boter op haar hoofd heeft, want fossiel weet zeker dat de vrouwelijke collega een kortstondige (en dus buitenechtelijke) romance met een collega van een andere afdeling heeft gehad.
Ondergetekende was hier destijds nog niet werkzaam. Indertijd heeft fossiel hen meerdere keren samen in de trein richting Utrecht (=zijn huis) zien stappen, terwijl ze in Den Haag woont. Fossiel weet het zeker: vrouwelijke collega heeft ook buiten de deur gegeten
Dat is inderdaad wel 1 van de moeilijkste stukken door die keeperquote:Op maandag 3 december 2012 15:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen die lange verdediger is soms irritant. Af en toe doet die keeper ook wel vreemd als je over die stokjes moet.
Zitten die niet op hetzelfde Email/ea account dan? Dat heb ik wel (3 accounts) en wat ik op het ene account unlock geldt ook voor de andere accounts. Net zoals ik op elk account een Ultimate Edition pack krijg.quote:Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel 1 van de moeilijkste stukken door die keeperIk heb wel wat geoefend om die challenge sneller te halen.
Ik dacht dat je level 4 moet zijn voor een grotere TP maar je moet dus level 12 zijn, dan duurt het nog wel even voordat ik dat op mijn andere account ben
Zie nu pas dat hij 187cm is, kopsterke spits en hij dan LW.. en crossen maar met de RWquote:Op maandag 3 december 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
WildschutMaakt er even 4 in de silver finale, 6-2 win, ik snap niet dat zo weinig mensen hier met hem spelen
![]()
64 finishing, 66 long shots, niet slecht maar ook niet bijzonder voor een silver, maar dan 82 shot power er overheen, en rechtspoot op linksAls je wat ruimte hebt gecreëerd kan je royaal hard aanleggen
als PSV'er niet met Depay spelenquote:Op maandag 3 december 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
WildschutMaakt er even 4 in de silver finale, 6-2 win, ik snap niet dat zo weinig mensen hier met hem spelen
![]()
64 finishing, 66 long shots, niet slecht maar ook niet bijzonder voor een silver, maar dan 82 shot power er overheen, en rechtspoot op linksAls je wat ruimte hebt gecreëerd kan je royaal hard aanleggen
Kutwijvenquote:Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Gelijk dit nieuwe topic maar met een nieuwe poging beginnen:
Na mijn eerdere update vanochtend (09:41, post nummer 80 in het vorige topic), werd ik later vanochtend aangeschoten door een andere collega, die haar ook had horen roepen.
Andere collega is een type fossiel op de afdeling, jaar of 50, werkt hier nu ongeveer 25 jaar, alles al gezien en meegemaakt. Hij kende het hele verhaal nog niet (want net terug van 2 weken vakantie) en had dus verbaasd geluisterd naar madame's relaas eerder vanochtend. Overigens hebben fossiel en ik een gemene deler: de hekel aan onze vrouwelijke collega
Ik ben de beroerdste niet, dus ik vertel hem geduldig wat zich heeft afgespeeld de afgelopen weken, waarna we elkaar een paar keer op de schouder slaan van het lachen. Aan het einde merkt fossiel droogjes op dat onze vrouwelijke collega dan wel erg veel boter op haar hoofd heeft, want fossiel weet zeker dat de vrouwelijke collega een kortstondige (en dus buitenechtelijke) romance met een collega van een andere afdeling heeft gehad.
Ondergetekende was hier destijds nog niet werkzaam. Indertijd heeft fossiel hen meerdere keren samen in de trein richting Utrecht (=zijn huis) zien stappen, terwijl ze in Den Haag woont. Fossiel weet het zeker: vrouwelijke collega heeft ook buiten de deur gegeten
Jep, slechte kop stats maar met die 1m87 scoor ik er nog wel regelmatig meequote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie nu pas dat hij 187cm is, kopsterke spits en hij dan LW.. en crossen maar met de RW
Haha ja, ik zou liever met Depay spelen omdat ik voor PSV ben, maar ik sta elke keer weer te kijken van Wildschutquote:Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als PSV'er niet met Depay spelenmaar ik ga hem wel eens uitproberen dan
hij is de slechtere versie van Boerrigter (behalve preferred foot obv)
je moet ook niet passenquote:Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jep, slechte kop stats maar met die 1m87 scoor ik er nog wel regelmatig meeCastaignos ernaast, dan heb je wel wat kopkracht
[..]
Haha ja, ik zou liever met Depay spelen omdat ik voor PSV ben, maar ik sta elke keer weer te kijken van WildschutVersterkt mijn punt alleen maar toch? Passing stats van Depay zijn ook wel erg bagger.
Zo af en toe kan je niet andersquote:Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet ook niet passenAlleen rennen en schieten
maar ik ga Wildschut wel eens uitproberen dan
Ik zei toch dat het een heks wasquote:Op maandag 3 december 2012 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
KutwijvenEn dan die man als vreemdganger afschilderen. Want: Als slachtoffer onderhandelt het toch iets makkelijker tijdens een echtscheidingsprocedure. Echt
Diewerf
![]()
![]()
Ik hoop van welquote:Op maandag 3 december 2012 16:20 schreef Djeetje het volgende:
hoop dat het niet waar is:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=177615
ik niet, want dan neemt Real misschien een goeie coach en worden ze beter dan Barca.quote:
En dan?quote:Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik niet, want dan neemt Real misschien een goeie coach en worden ze beter dan Barca.
echt heeeeel vaak alquote:Op maandag 3 december 2012 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Met 8-2 de halve finale van het gold tournament gewonnen, met mijn silvers. Zijn er al mensen die dat toernooi met hun silvers hebben gewonnen?
Ajax wint thuis van PSV, vind het beetje voorbarig om dan PSV meteen af te schrijven. Je kunt wel zeggen dat Ajax weer volledige meedoet, maar dat doen ze altijd wel ondanks 13 punten achterstand ofzoquote:
Ik heb 'm in de spits en hij scoort meer dan Chikhaoui.quote:Op maandag 3 december 2012 16:20 schreef Lindgren. het volgende:
Chermiti is ook echt underrated.Die knul staat bekend als de bitch van Chikhaoui, maar doet het minstens zo goed. Ik heb 'm aan de rechterkant in een 4-2-3-1, wat een baasje.
Ik dacht dat je aan het trollen was.quote:
Rijst, trollen? Neeeeeee....quote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het trollen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |