abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119882665

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Spelers opzoeken en teams maken: http://www.futhead.com www.futwiz.com
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Leren fifa spelen Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/po(...)yylzqgfn1gflug1ykgve

Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)

Twitter: https://twitter.com/krasotav
  maandag 3 december 2012 @ 15:57:22 #2
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_119882738
Gelijk dit nieuwe topic maar met een nieuwe poging beginnen:

Na mijn eerdere update vanochtend (09:41, post nummer 80 in het vorige topic), werd ik later vanochtend aangeschoten door een andere collega, die haar ook had horen roepen.
Andere collega is een type fossiel op de afdeling, jaar of 50, werkt hier nu ongeveer 25 jaar, alles al gezien en meegemaakt. Hij kende het hele verhaal nog niet (want net terug van 2 weken vakantie) en had dus verbaasd geluisterd naar madame's relaas eerder vanochtend. Overigens hebben fossiel en ik een gemene deler: de hekel aan onze vrouwelijke collega :Y

Ik ben de beroerdste niet, dus ik vertel hem geduldig wat zich heeft afgespeeld de afgelopen weken, waarna we elkaar een paar keer op de schouder slaan van het lachen. Aan het einde merkt fossiel droogjes op dat onze vrouwelijke collega dan wel erg veel boter op haar hoofd heeft, want fossiel weet zeker dat de vrouwelijke collega een kortstondige (en dus buitenechtelijke) romance met een collega van een andere afdeling heeft gehad.

Ondergetekende was hier destijds nog niet werkzaam. Indertijd heeft fossiel hen meerdere keren samen in de trein richting Utrecht (=zijn huis) zien stappen, terwijl ze in Den Haag woont. Fossiel weet het zeker: vrouwelijke collega heeft ook buiten de deur gegeten :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_119882789
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:

Na mijn eerdere update vanochtend (09:41, post nummer 80 in het vorige topic), werd ik later vanochtend aangeschoten door een andere collega, die haar ook had horen roepen.
Andere collega is een type fossiel op de afdeling, jaar of 50, werkt hier nu ongeveer 25 jaar, alles al gezien en meegemaakt. Hij kende het hele verhaal nog niet (want net terug van 2 weken vakantie) en had dus verbaasd geluisterd naar madame's relaas eerder vanochtend. Overigens hebben fossiel en ik een gemene deler: de hekel aan onze vrouwelijke collega :Y

Ik ben de beroerdste niet, dus ik vertel hem geduldig wat zich heeft afgespeeld de afgelopen weken, waarna we elkaar een paar keer op de schouder slaan van het lachen. Aan het einde merkt fossiel droogjes op dat onze vrouwelijke collega dan wel erg veel boter op haar hoofd heeft, want fossiel weet zeker dat de vrouwelijke collega een kortstondige (en dus buitenechtelijke) romance met een collega van een andere afdeling heeft gehad.

Ondergetekende was hier destijds nog niet werkzaam. Indertijd heeft fossiel hen meerdere keren samen in de trein richting Utrecht (=zijn huis) zien stappen, terwijl ze in Den Haag woont. Fossiel weet het zeker: vrouwelijke collega heeft ook buiten de deur gegeten :')
lekker hypocriet _O-
  maandag 3 december 2012 @ 16:00:48 #4
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_119882867
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:50 schreef Thorb het volgende:

[..]

Alleen die lange verdediger is soms irritant. Af en toe doet die keeper ook wel vreemd als je over die stokjes moet.
Dat is inderdaad wel 1 van de moeilijkste stukken door die keeper :P Ik heb wel wat geoefend om die challenge sneller te halen.

Ik dacht dat je level 4 moet zijn voor een grotere TP maar je moet dus level 12 zijn, dan duurt het nog wel even voordat ik dat op mijn andere account ben ;(
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  maandag 3 december 2012 @ 16:03:38 #5
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_119882970
De 41212 formatiekaarten zijn erg in prijs gedaald zeg.. :o
Verkocht ze eerst altijd rond 9k nu krijg ik ze amper voor 7k verkocht
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_119883053
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel 1 van de moeilijkste stukken door die keeper :P Ik heb wel wat geoefend om die challenge sneller te halen.

Ik dacht dat je level 4 moet zijn voor een grotere TP maar je moet dus level 12 zijn, dan duurt het nog wel even voordat ik dat op mijn andere account ben ;(
Zitten die niet op hetzelfde Email/ea account dan? Dat heb ik wel (3 accounts) en wat ik op het ene account unlock geldt ook voor de andere accounts. Net zoals ik op elk account een Ultimate Edition pack krijg.
pi_119883095
Wildschut _O_ Maakt er even 4 in de silver finale, 6-2 win, ik snap niet dat zo weinig mensen hier met hem spelen :)
64 finishing, 66 long shots, niet slecht maar ook niet bijzonder voor een silver, maar dan 82 shot power er overheen, en rechtspoot op links :D Als je wat ruimte hebt gecreëerd kan je royaal hard aanleggen _O_
pi_119883136
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
Wildschut _O_ Maakt er even 4 in de silver finale, 6-2 win, ik snap niet dat zo weinig mensen hier met hem spelen :)
64 finishing, 66 long shots, niet slecht maar ook niet bijzonder voor een silver, maar dan 82 shot power er overheen, en rechtspoot op links :D Als je wat ruimte hebt gecreëerd kan je royaal hard aanleggen _O_
Zie nu pas dat hij 187cm is, kopsterke spits en hij dan LW.. en crossen maar met de RW _O-
pi_119883165
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
als PSV'er niet met Depay spelen :') maar ik ga hem wel eens uitproberen dan :@ hij is de slechtere versie van Boerrigter (behalve preferred foot obv)
pi_119883197
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:

Kutwijven :r En dan die man als vreemdganger afschilderen. Want: Als slachtoffer onderhandelt het toch iets makkelijker tijdens een echtscheidingsprocedure. Echt :r Diewerf :r :r :r
pi_119883236
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Zie nu pas dat hij 187cm is, kopsterke spits en hij dan LW.. en crossen maar met de RW _O-
Jep, slechte kop stats maar met die 1m87 scoor ik er nog wel regelmatig mee :) Castaignos ernaast, dan heb je wel wat kopkracht :P
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

als PSV'er niet met Depay spelen :') maar ik ga hem wel eens uitproberen dan :@ hij is de slechtere versie van Boerrigter (behalve preferred foot obv)
Haha ja, ik zou liever met Depay spelen omdat ik voor PSV ben, maar ik sta elke keer weer te kijken van Wildschut :P Versterkt mijn punt alleen maar toch? Passing stats van Depay zijn ook wel erg bagger.
pi_119883281
quote:
2s.gif Op maandag 3 december 2012 16:11 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Jep, slechte kop stats maar met die 1m87 scoor ik er nog wel regelmatig mee :) Castaignos ernaast, dan heb je wel wat kopkracht :P

[..]

Haha ja, ik zou liever met Depay spelen omdat ik voor PSV ben, maar ik sta elke keer weer te kijken van Wildschut :P Versterkt mijn punt alleen maar toch? Passing stats van Depay zijn ook wel erg bagger.
je moet ook niet passen :') Alleen rennen en schieten ^O^ maar ik ga Wildschut wel eens uitproberen dan :)
pi_119883310
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

je moet ook niet passen :') Alleen rennen en schieten ^O^ maar ik ga Wildschut wel eens uitproberen dan :)
Zo af en toe kan je niet anders :P
^O^
pi_119883411
Jammer dat hij niet 4 skill heeft :)
pi_119883461
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
Jammer dat hij niet 4 skill heeft :)
Dat is waar ja...
  maandag 3 december 2012 @ 16:18:05 #16
356424 PrideoftheSouth
pi_119883480
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kutwijven :r En dan die man als vreemdganger afschilderen. Want: Als slachtoffer onderhandelt het toch iets makkelijker tijdens een echtscheidingsprocedure. Echt :r Diewerf :r :r :r
Ik zei toch dat het een heks was :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  maandag 3 december 2012 @ 16:20:12 #17
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_119883557
Chermiti is ook echt underrated. _O_ Die knul staat bekend als de bitch van Chikhaoui, maar doet het minstens zo goed. Ik heb 'm aan de rechterkant in een 4-2-3-1, wat een baasje. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 3 december 2012 @ 16:20:16 #18
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_119883560
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  maandag 3 december 2012 @ 16:20:19 #19
356424 PrideoftheSouth
pi_119883563
Met 8-2 de halve finale van het gold tournament gewonnen, met mijn silvers. Zijn er al mensen die dat toernooi met hun silvers hebben gewonnen? :P
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_119883619
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:20 schreef Djeetje het volgende:
hoop dat het niet waar is:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=177615
Ik hoop van wel
  maandag 3 december 2012 @ 16:22:45 #21
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_119883660
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2012 16:21 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Ik hoop van wel
ik niet, want dan neemt Real misschien een goeie coach en worden ze beter dan Barca.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
pi_119883739
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:22 schreef Djeetje het volgende:

[..]

ik niet, want dan neemt Real misschien een goeie coach en worden ze beter dan Barca.
En dan?
pi_119883748
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Met 8-2 de halve finale van het gold tournament gewonnen, met mijn silvers. Zijn er al mensen die dat toernooi met hun silvers hebben gewonnen? :P
echt heeeeel vaak al :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119883760
fucking vette EP van the walking dead en ben pas op 25 mins
Feyenoord Rotterdam
pi_119883909
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')