Gegroet,
Beste lezer, de TT vertelt het u eigenlijk al, maar laat mij u eerst op het hart drukken om straks zorgeloos te genieten van Sinterklaas en alle cadeaus die hij voor u meeneemt en nu al voor u klaar heeft liggen.
Sint en Piet kwamen dit jaar bijna handen tekort om een ieder te kunnen voorzien van allerlei lekkers en cadeaus. Maar als de goedheiligman en zijn pieten straks weer met de stoomboot vertrokken zijn dan stomen wij op onze beurt direct weer op naar de kerstdagen.
![smokey2.gif]()
Op diverse plaatsen is de kerstverlichting intussen alweer aangebracht.
![Kerstmarkt-Haarlem_reference.jpg]()
De tijd gaat snel, en voor u het weet zijn de feestdagen alweer voorbij dus ik vertrouw erop dat u net als wij de kerstperiode graag in
optima forma beleeft

en dat er niets aan mag ontbreken.
Dus let wel: het aanbod kerstbomen is door omstandigheden schaars dit jaar.
![smokey2.gif]()
Bron:
http://www.spitsnieuws.nl(...)men-te-koop-dit-jaarWeinig kerstbomen te koop dit jaarNog geen kerstboom in huis? Haast u! De bomen zijn namelijk dit jaar zeer schaars meldt
L1 op zijn website.
Geïmporteerde bomen uit België, Duitsland en Denemarken zijn van slechte kwaliteit, omdat door vorst de knoppen kapot zijn gegaan. Daardoor is de populaire Nordmann Spar beperkt leverbaar dit jaar.
Limburgse tuincentra hebben al tientallen bomen verkocht en er wordt verwacht dat er binnenkort nauwelijks meer bomen geleverd kunnen worden, weet
L1==============
Mocht u ook dit jaar een
Nordmann Spar prefereren als boom, dan raad ik u aan om tijdig een boom af te nemen bij een verkooppunt in uw omgeving.
Maar niet getreurd, want mocht u niet meer in het bezit komen van de kwalitatieve
Nordmann Spar, dan zal het plaatje er naar mijn idee ook niet zo 'dramatisch' uitzien als het bericht u wil doen geloven. Er zullen vast nog goedkopere boomsoorten worden verkocht in diverse soorten en maten, maar wees er toch snel bij.
![mini.gif]()
![14uuu5u.jpg]()
De kathedraal zal op kerstavond volstromen, en op diverse plaatsen zullen liederen en kerstgezang te horen zijn

waarbij glühwijn gedronken zal worden.