Het zijn alleen de overtrekken hequote:Op maandag 7 januari 2013 23:11 schreef Zoheetik het volgende:
dan maar wachten op kortingscode. Of gewoon bestellen.
Maar thanks in ieder geval, het leken me ook al niet echt winterdekbedden.
Zijn van leer, zijn er inderdaad ook in het bruin en waren eerst 99 euro (nu 70 en met korting 52,50).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:35 schreef Probability het volgende:
Volgens mij heb ik die zwarte laarzen in het bruin!
Wat voor korting waarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn van leer, zijn er inderdaad ook in het bruin en waren eerst 99 euro (nu 70 en met korting 52,50).
Hoe bevallen ze?
Vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:54 schreef Jiang153 het volgende:
worden die sale dingen ooit bijgevuld, want ik zie altijd alleen maar dat ze allemaal uitverkocht zijn
In de sale sectie van de online shop! En top, thanks, daar hoopte ik al opquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat voor korting waar? Ze zitten heel fijn. Het profiel is ook echt fijn op de zool!
Oja dat bedoel ik, ik benoem het altijd fout.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn alleen de overtrekken he
Vroegâh (2008-2009 en zo) was het wel altijd rond 7u, maar sinds de nieuwe website zijn er meer dingen veranderd geloof ik. Dus ik weet het niet meer.quote:
Even kijken of ie morgen dan in de winkels ligt. Of beschikbaar komt in een maatje M of L! Lekker warm voor Oostenrijk!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik draag die trui in het roze echt op dit moment
Fijn ding hoor, heb ook een donkerblauwelekker warm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |