Vele malen leuker inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:38 schreef Gehenna het volgende:
Dit lijstje is eigenlijk leuker: http://snob2000.nl/
Een stuk interessanter en veel meer overeenkomst met mijn muzieksmaak. Ben benieuwd of er een torrentje van is...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:38 schreef Gehenna het volgende:
Dit lijstje is eigenlijk leuker: http://snob2000.nl/
Er stond wel een Spotify linkje bij: Snob 2000 2012 door Digimuziek.nl, a playlist by digimuziek on Spotify.quote:Op zondag 23 december 2012 13:06 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Een stuk interessanter en veel meer overeenkomst met mijn muzieksmaak. Ben benieuwd of er een torrentje van is...
quote:Op zondag 23 december 2012 12:11 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iets te alternatief snobbistisch wel
Ohyeah, die muziek van de snob 2000 gaat door de speakers blazen komende weken.quote:Op zondag 23 december 2012 13:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Er stond wel een Spotify linkje bij: Snob 2000 2012 door Digimuziek.nl, a playlist by digimuziek on Spotify.
Gezien je UI heb je een goede smaak, dus dat album zou ik zeker eens beluisteren! Darkness on the Edge of Town is ook een prachtig album trouwens. Beide veel beter dan I'm on firequote:Op zondag 23 december 2012 13:21 schreef Sfeermaker het volgende:
De nummer 1 van de Bruce Springsteen is gelijk verrassend goed, en 9 minuten lang. I'm on fire vond ik een mooi liedje, maar ik heb Born to Run (1975) nog nooit beluisterd, misschien toch de moeite waard.
Ja The Colour of Spring van Talk Talk hè. Mooie albumhoes voor m'n UI.quote:Op zondag 23 december 2012 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Gezien je UI heb je een goede smaak, dus dat album zou ik zeker eens beluisteren!
Niet stemmen is zelfs nog prettiger voor je beleving...quote:Op zondag 23 december 2012 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goededag
Door SR nog wat druk in een ander topic, maar we bewegen langzaam richting de Top 2000Heb er zin in. Dit jaar voor het eerst vooraf de lijst niet geraadpleegd, eens zien hoe dat bevalt
In ieder geval voor je gemoedsrustquote:Op zondag 23 december 2012 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet stemmen is zelfs nog prettiger voor je beleving...
En van de week toch lekker er op zeiken.quote:Op zondag 23 december 2012 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In ieder geval voor je gemoedsrust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |