Maak er ook even 17 van in de TT.quote:
Ik denk dat hij 2e spits wordt, zal dan genoeg bij de selectie zitten.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ajax 1
Hij komt gewoon bij de beloftes na de voorbereiding.
quote:Zivkovic: ‘Van kleins af aan Ajax-fan’
Richairo Zivkovic tekende maandag een driejarig contract bij Ajax. Per 1 juli van deze zomer mag de 17-jarige aanvaller zich officieel Ajacied noemen. ,,Ajax is de beste club van Nederland, vandaar deze stap", aldus de kersverse aanwinst.
Zivkovic maakt het seizoen af bij Groningen en kan zich vervolgens helemaal richten op Ajax. ,,Ajax is een fantastische club, met een fantastisch stadion”, vertelde hij aan de rand van de grasmat van de ArenA. ,,Van kleins af aan ben ik al Ajax-fan. Het is een club met een ongelofelijke historie en fantastische supporters. Ook al ben ik pas 17, ik hoop dat ik er zo snel mogelijk sta komend seizoen.”
Frank de Boer leidde de jeugdinternational samen met directeur voetbalzaken Marc Overmars rond in de Amsterdam ArenA. Daarna zette de in Assen geboren voetballer in bijzijn van familie zijn handtekening onder het driejarig contract en kreeg hij uit handen van De Boer zijn eerste Ajax-shirt. Een rugnummer stond er nog niet op. ,,Ik hoop op nummer 30 of op nummer 9”, aldus Zivkovic, die ’s ochtends nog gewoon naar school was gegaan. ,,30 omdat ik daarmee mijn entree in het profvoetbal heb gemaakt, 9 omdat dat het nummer van de eerste spits is.”
Of Zivkovic, die zijn naam dankt aan zijn Servische moeder, volgend seizoen meteen de eerste keuze wordt in de punt van de aanval, durft hij nog niet te zeggen. ,,Ik heb goede concurrenten hier bij Ajax, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik ben iemand die zich snel aanpast. Ik hoop zo veel mogelijk te spelen.”
Jep.quote:
quote:Transfer Zivkovic levert Groningen 1,9 miljoen euro op
Geplaatst: 19:10 uur, vrijdag 21 maart 2014
De overgang van Richairo Zivkovic naar Ajax levert FC Groningen sowieso 1,9 miljoen euro op. Dat bedrag kan nog oplopen tot 2,5 miljoen euro.
De overige zeshonderdduizend euro is afhankelijk van Europese prestaties van de Amsterdammers in de komende seizoenen.
Mocht Zivkovic tijdens zijn periode bij Ajax tussentijds worden verkocht, dan kan de FC tien procent van de winst, die Ajax maakt, bijschrijven.
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=131792
Mischien dat Guus hem er wel bij durft te halen! Eerst maar wat wedstrijden in jong oranje spelen denk ikquote:
Neem deze woorden maar terug !quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:27 schreef Paxcon het volgende:
Waarom Zivkovic halen als je ook Hoesen, Klaassen en Kishna hebt
Trots mogen ze wel zijn in Groningen als je ziet wat voor spelers het groen/witte shirt gedragen hebben . (Suarez, Robben, Tadic aardige aanval)quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef KingRoland het volgende:
De nieuwe Arjen Robbenen ALWEER iemand uit FC Groningen.
Dat kan geen toeval meer zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:18 schreef KingRoland het volgende:
De nieuwe Arjen Robbenen ALWEER iemand uit FC Groningen.
Djurovskiquote:Op maandag 31 maart 2014 20:30 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Trots mogen ze wel zijn in Groningen als je ziet wat voor spelers het groen/witte shirt gedragen hebben . (Suarez, Robben, Tadic aardige aanval)
Eerste beste bodquote:Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als Groningen supporter zijnde mag je ook wel kwaad op je bestuur zijn. Heb je eindelijk een fatsoenlijke speler in huis verkoop je hem bij het eerste beste bod terwijl hij nog geen 18 is
Groningen kan de transfer vergoeding goed gebruiken, en volgens mij liep zn contract al bijna afquote:Op maandag 31 maart 2014 23:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als Groningen supporter zijnde mag je ook wel kwaad op je bestuur zijn. Heb je eindelijk een fatsoenlijke speler in huis verkoop je hem bij het eerste beste bod terwijl hij nog geen 18 is
Z'n contract loopt bijna af? Hij is 17quote:Op maandag 31 maart 2014 23:22 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Groningen kan de transfer vergoeding goed gebruiken, en volgens mij liep zn contract al bijna af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |